Löytyykös Riihimäen seutuvilta Malifauxista kiinnostuneita

Hyvinkään ja Riihimäen peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Myyra

Löytyykös Riihimäen seutuvilta Malifauxista kiinnostuneita

Viesti Kirjoittaja Myyra » La 14.05.2016 08:02

Moiks.
Olen muuttamassa kesäkuun alussa Riihimäelle ainakin toistaiseksi. Siksi tässä kyselenkin, löytyykö alueelta Malifauxin harrastajia tai pelistä mahdollisesti kiinnostuneita?

Itseltäni löytyy figuja ja maastoa kyseiseen peliin huomattavasti enemmän kuin yksi ihminen voi mitenkään tarvita, joten voin kyllä myös mielelläni demottaa peliä kiinnostuneille. Pelipaikkaa minulla nyt ei toki varsinaisesti ole siellä vielä ennen kuin muutan kesäkuussa, mutta käyn Riihimäellä kuitenkin päivittäin töissä, joten jos paikka löytyy, niin voin ottaa kyllä figuja mukaan.

Tulen myös kulkemaan autolla melko aktiivisesti Helsingissä pelaamassa, joten on myös mahdollista hypätä kyytiin ja päästä pelaamaan muidenkin kuin itseni kanssa.

Fiend_

Re: Löytyykös Riihimäen seutuvilta Malifauxista kiinnostuneita

Viesti Kirjoittaja Fiend_ » Ma 20.06.2016 15:54

Suosittelen erittäin lämpimästi jos peli vaan yhtään nappaa ja vaikkei nappaisikaan.

Erittäin mukava kaveri kyseessä ja osaa pelin säännöt ulkoa unissaan. Kannattaa siis ehdottomasti käyä pelaamassa Myyrän kanssa, itse pelihän on aivan tajuttoman hyvä. :)
Something something Dangerzone!

Myyra

Re: Löytyykös Riihimäen seutuvilta Malifauxista kiinnostuneita

Viesti Kirjoittaja Myyra » Ma 20.06.2016 17:00

Niin ja mähän olen nyt jo muuttanut, joten pelipöydän saa ruuvaamalla pöytiin jalat paikalleen.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Hyvinkää ja Riihimäki”