Raumalaiset pelaajat ilmoittautukaa!!!!

Rauman peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Nessutus

Raumalaiset pelaajat ilmoittautukaa!!!!

Viesti Kirjoittaja Nessutus » La 29.12.2012 10:12

Nörtteyden sallimin valtuuksi komennan kaikki warhammer pelaajat etelä satakunnasta ilmoittautumaan minulle. Tarkoitukseni on yhdistää ja rakentaa pieni porukka joka voi vaikka kerran viikossa vietää aikaa rakkaan harrastuksemme parissa! Pelaajia löytyy jo valmiiksi 4 (Minä mukaan lukien). Ottakaa nyt ihmeessä yhteyttä niin saadaan porukka pelaamaan. Emme ole aloittelijoita ja otamme vastaan ihan uusia pelaajia jotka eivät pelikavereita löydä. !PELITILAT LÖYTYY!

emme kuitenkaan halua mitään pedofiili-raiskaajia...

Laitos

Re: Raumalaiset pelaajat ilmoittautukaa!!!!

Viesti Kirjoittaja Laitos » Pe 29.03.2013 14:07

Oletan että haet fantasia pelaajia vai löytyykö muitakin miniatyyri pelejä "listoilta", kun et tarkemmin laittanut tohon...?
Jos nyt kuitenkin saa mielenkiinnosta kysellä että onko kyseessä ihan raumalainen peliporukka ja minkäköhän ikäistä väkeä nämä (neljä peluria) on?
Tuo "pedofiili-raiskaaja" antoi ymmärtää että olis ns. nuorempaa kuitenkin =D

Itse olen tämmönen kolmekymppinen perheellinen työssäkäyvä ikinörtti, mutta kiinnostaisi toisaalta tietää millaista peliporukkaa Raumalta löytyy JOS löytyy.

Ja ehkä tähänkin Rauma-ketjuunkin olis ihan kiva saada jotain eloa... Vastausnopeus ketjuun kertonee kuinka paljon tätä osastoa on tullut seurailtua.

edit: Omiin peleihin kuuluu tällähetkellä ainoastaan 40k, mutta kovasti WM/H aloittelemassa.
Viimeksi muokannut Laitos, Pe 29.03.2013 18:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Vasara_

Viesti Kirjoittaja Vasara_ » Pe 29.03.2013 14:27

Erittäin satunnaisesti Raumalla broidin kanssa pelaillaan. Mutta 40k ainoostaan. Ja 30+ on ikää tietenkin.
katoppa tätä

ManAtArm

Viesti Kirjoittaja ManAtArm » Ma 01.04.2013 13:02

Pääsääntöisesti Porissa olen pelaamassa pyörinyt, vaikka täällä asunkin. Löytyy FAbaa, 40Kta ja infinityä. Maastoa saati tilaa ei löydy(vielä(kään))
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.

Vergoner

Viesti Kirjoittaja Vergoner » To 06.06.2013 16:33

22 v. mies, Necron pelaaja Laitilasta, et jos Necroneita vastaan haluttaisiin pelata niin mulla olis jo 2000 pst armeija valmiina.
DeviantArt: http://vergoner.deviantart.com/
40K: Necron, Blood Raven and Allies.
FB(AoS):Tzeentch Chaos Warriors
Mordheim: Beastmen
Infinity: Combined Army

Kyylar

Viesti Kirjoittaja Kyylar » La 23.11.2013 05:41

Yks necroneilla alottelva noobi ilmottautuu myös tänne listan jatkeeksi :D 30v Ja nyt pari peliä 500p armeijalla takana. Lisää tulossa.

Hepalamukala

Viesti Kirjoittaja Hepalamukala » Pe 17.01.2014 16:19

yksi raumalainen pelaaja täällä myös olisi. 20 vuotias ja juuri sain 40k 2000 pisteen örkki armeijan valmiiksi. myös fantasia armeija olisi mutta ei kyllä minkäänlainen turnaus armeija ole. missäs te ihmiset oikein pelailette?
devlan mud kaikki mitä maalaamiseen tarvitset

Kyylar

Viesti Kirjoittaja Kyylar » La 18.01.2014 20:23

Ite oon muutaman kaverini kanssa pelaillut mun kämpillä kun on sopivasti tilaa siihen ja kavereilla sceneryt/maastot. Nyt on ollut tauolla joulun ja uudenvuoden ajan mut toivottavasti aletaa taas kohta "pelaa" (ite viel harjoittelen, kun alotin harrastuksen vasta 2013 syksyllä) Mut jos kiinnostaa tulla vilkasee tiloja jne ni laita viestii mulle ni laitan osoitteen jne. Ja jos jaksat alottelijaa (mua) vastaan ottaa matsia niin sekin varmaan onnistuu.

Janina
Games Workshop Finland

Viesti Kirjoittaja Janina » To 30.01.2014 16:55

Hei raumalaiset harrastajat,

Olen yrittänyt innostuttaa raumalaisia liikkeitä ottamaan Games Workshopin tuotteet valikoimiinsa, jotta teille harrastajille löytyisi paikka, josta helposti tilata/ostaa figut harrastustanne varten. Viime aikoina Info Kirjakauppa Raumalla on ollut kiinnostunut kokeilemaan, olisiko alueella harrastajia ja mahdollisia uusia harrastajia. He aikovat laittaa tuotteita hieman esittelyyn, katsellakseen löytyykö harrastajia. Jos vain olette liikenteessä Infon lähettyvillä ja mielestänne olisi loistava idea, että heiltä pystyisi tilaamaan kaikki meidän valikoimissa olevat figut, voisitteko piipahtaa kirjakaupassa sisällä ja esitellä itsenne? Vain mainita, että olen harrastaja ja minusta olisi loistavaa, jos olisi paikka, josta voisin keskitetysti ostaa figuni, joka auttaisi hankkimaan lisää harrastajia alueella ja josta voisin helposti saada yhteyttä muihin alueen harrastajiin. Tämä luultavasti edesauttaisi asiaa kosvasti ja saisimme luultavasti valikoiman nopeammin Raumalle ja näin ollen pääsisitte helpommin päivittämään kokoelmianne.

Janina
Games Workshop Finland

Viesti Kirjoittaja Janina » Pe 07.03.2014 13:59

Hei taas,

Harmi, että näyttää että tuosta kirjakaupasta ei mahdollisesti tullut mitään, ainakaan toistaiseksi. Mutta Valtava Kääpiö Raumalla voisi olla kiinnostunut aloittaa jälleenmyynnin meidän tuotteen kohdalta uudelleen. Tuttu myyjä ja tuntee tuotteen. Jos siis harrastajia löytyy, niin kannattaa käydä juttelemassa Valtavassa Kääpiössä kiinnostumisesta ja eiköhän me saada Raumalla taas pelit pyörimään :)

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Rauma”