Yleiset kerhoon liittyvät ja liittymättömät asiat

Järvenpään ja lähialueiden peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

<Randomi>

Re: Yleiset kerhoon liittyvät ja liittymättömät asiat

Viesti Kirjoittaja <Randomi> » Ti 07.09.2010 15:09

Ne osat on kaikki samoja mitä tässä, eli siitä sit vaan tihrustat.

blackmetalsiili

Viesti Kirjoittaja blackmetalsiili » Ma 20.09.2010 15:32

Sain tänään soitettua Keravan Pelikauppaan ja varmistettua sen alennus-jutun mistä viime kerralla mainitsin. Elikkä sieltä saa nykyään kymmenen (10) prosentin (%) alennuksen (hinta x 0.9) kun kuuluu kerhon pelaajakuntaan. Laitan tuonne ketjun missä näkyy kenen kaikkien nimet olen sinne jo ilmoittanut jne.

KP:llä oltaisiin järjestämässä tässä lähiaikoina faba-liigaa, kopsasin sitä koskevat jutut facebookista:
Ajankohta 27. syyskuuta 2010 kello 12:00 - 25. lokakuuta kello 15:00

--------------------------------------------------------------------------------

Paikka Keravan Pelikauppa

--------------------------------------------------------------------------------

Luonut Keravan Pelikauppa

Lisätietoja 8th edition säännöt sekä uusimmat FAQ:t
Liiga kestää neljä viikkoa ja jokainen pelaa yhden pelin per viikko
1000 pisteen armeijalistat seuraavan taulukon mukaisesti
Heroes
- Maksimissaan 400pts, ei kolmea samaa
Core
- Vähintään 250pts
Special
- Maksimissaan 500pts, ei kolmea samaa
Rare
- Maksimissaan 250pts, ei kahta samaa

Tuossa nyt ei sanota milloin pelit tarkalleen pelataan, selvittelen asiaa ja laitan tänne lisädataa kun tulee tietoon.

Ilmoittautuminen on ilmeisesti facebookin kautta. Kuitenkin veikkaisin että myös jos paikanpäällä käy sanovansa tulevansa pelamaan niin asia todennäköisesti järjestyy.

Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo » Ma 20.09.2010 19:32

Siis pelit toimii niin että pelaajat saavat itse sopia itselleen parhaan ajankohdan viikon aikana millon pelata pelinsä.
Liikkeeseen vaan käymään ja kirjoittelemaan nimeä osallistujalistaan... Tai FBn kautta jos tuntuu siltä.

Jos jotain lisäkysyttävää löytyy niin voi talsia vaikka kaupalle tai soittaa. Yksityisviesti täälläkin toimii jotenkuten, mutta en takaa että aina ihan hirveän nopeasti pystyn vastaamaan.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"

blackmetalsiili

Viesti Kirjoittaja blackmetalsiili » Pe 05.11.2010 10:24

Nyt olisi kerrankin niin tärkeää asiaa kuin vastuuhenkilöllisyys. Elikkä mulla alkaa tammikuussa intti, ja ennen sitä lähden interrailille joulukuussa. Näin ollen joulukuusta lähtien pääsen paikalle aika harvoin/en olleenkaa, joten jollakulla muulla pitäisi olla avain. Itselläni ei myöskään ole silloin oikein aikaa hoitaa kerehon mahdollisia, joten jonkun muun pitäisi olla näin ollen vastuu henkilö. Periaatteessa vastuuhenkilö voin itse olla vielä vaikka tammikuuhun asti, mutta sen jälkeen sitä on pakko vaihtaa. Olen tuossa kysellyt Ollilta, Atelta ja Jesseltä miten nämä pääsevät armeijasta takaisin, näillä näkymin olli ensimmäisenä, mutta hänkin vasta maalis-huhtikuussa, atte on kesään asti ja jesse ei ole vielä mitään vastannut.

Elikkä ainakin kevääseen asti tarvitaan(tarvitsette jonkun toisen vastuuhenkilön). Valitettavasti kukaan teistä ei vielä joulu-tammikuussa ole 18+(?), mikä vaaditaan vastuuhenkilönä olemiseen.

Tämä meinaa sitä että pitäisi saada joku teidän kerholla käyvien vanhemmista (tai joku vastaava täysi-ikäinen) olemaan vastuuhenkilönä ainakin siihen asti että kerholla alkaa käymään joku joka voi itse virallisesti olla vastuussa (esim joku teistä ehtii täyttää 18).

Elikkä selvitelkää jos joku teidän vanhemmista olisi valmis olemaan vastuuhenkilö. Kerholla ei välttämättä itse tarvitse fyysisesti olla paikalla, eikä siitä tule mitään kustannuksia koska ollaan nuorisotoimintaa. Avain tietysti olisi paras olla joko vastuuhenkilöllä itsellään jos hän pääsee paikkalla käymään, tai sitten sillä kenen kautta vastuuhenkilö on saatu.

vompovompatti

Viesti Kirjoittaja vompovompatti » Ma 08.11.2010 23:46

Itselläni on aika niukasti duunia nykyisellään. Voin ainakin väliaikaisesti toimia vastuuhenkilön tehtävissä.
Voidaan sopia asiasta kasvotusten, jos tarvitsee.
I am the king of Rome, and above grammar.
-Sigismund, Emperor of the Holy Roman Empire

Ostan Cadian Lasguneja ja niihin kuuluvia käsiä!

blackmetalsiili

Viesti Kirjoittaja blackmetalsiili » Ti 16.11.2010 20:18

Käväisin tuossa tänään fantsussa ja siellä mainostivat mtghen deckbuilders pakettia, mikä voisi kerhon yhteiseksi systeemiksi olla hyvä. Loota maksaa 20e, mukan tulee 100 perus landia (20 kaikkia värejä siis todennäköisesti) ja 125 muuta korttia mistä sitten saa erillaisia pakkoja kasattua tai tuettua. Eli olisiko ihmisillä kiinnostusta tämmöisen yhteishankintaan? fantsussa niitä oli vielä 2 eikä lisää tule joten jos semminen otettaisiin niin pitäisi suht nopesti se käydä hakemassa.

örkkihiippari

Viesti Kirjoittaja örkkihiippari » Ti 16.11.2010 21:33

Kyllä ite ainaki voisin mukaan ostamiseen tulla
DING

Raivomuumi

Viesti Kirjoittaja Raivomuumi » Ke 17.11.2010 09:18

kuulostaa jännältä, katsotaan miten nyt tuota rahaa saan niin voin tulla ostamiseen mukaan.

blackmetalsiili

Viesti Kirjoittaja blackmetalsiili » Ke 17.11.2010 09:38

Mitä useampi noihin kustannuksiin osallistuu niin sitä pienemmäksi ne kullekkin tulevat. Itsekkin voin pistää korteni kekoon vaikka en tuosta henkilökohtaisesti mitään hyötyisi kun ku ninjat, tytöt ja zuberat o jo niin AWESOME pakkoi. Tulen lauantaina helsingin kautta kotiin joten voin matkan varrelta käydä tuon paketin koppaamassa jos on myönteisen näköinen maksaja määrä.

<Randomi>

Viesti Kirjoittaja <Randomi> » To 18.11.2010 23:05

Mä voin ehkä kans heittää tosta jonkun muutaman euron, kaikki maholliset vampyyrit sit mulle(?), oon ostamassa sitä 2011 core setin vampyyri pakkaa nimittäin.

blackmetalsiili

Viesti Kirjoittaja blackmetalsiili » Pe 19.11.2010 23:10

Nuokun vastuuhenkilö kirjoitti:Viime tammikuiseen tapaan Järvenpään Latu haluaisi tulla Myllytien nuorkalle pitämään suksienvoitelukurssin. Päivämääräksi he toivoisivat 10.1.2011. klo 18-21. Sopisiko teille, että pelaisitte ko. iltana tuolla telkkarihuoneessa, niin Ladun jengi voisi voidella suksiaan toisella puolen?
Elikkä sitten vajaan kahden kuukauden päästä joudutte vähän väistämään voitelijoita. Itse en tuona päivänä pääse enää paikalle kun intti alkaa silloin. Tässä kuitenkin ennakkotietona ettette sitten ala urputtamaan kun hiihtäjät tulevat paikalle.

Kävin tänään sen deck builder's boksin ostamassa Helsingistä. Voin ottaa sen maanantaiksikin mukaan, tuokaa korvaavia rahoja silloin. Lootasta pitäisi riittää iloa kaikille ainakin jollain tasolla.

örkkihiippari

Viesti Kirjoittaja örkkihiippari » Su 21.11.2010 18:34

Itteäni kiinnostaa ne valkoset korti eli jotku planesit.
DING

örkkihiippari

Viesti Kirjoittaja örkkihiippari » Ti 21.12.2010 13:31

No nyt ku on koulutki loppu, nii vois ruveta jotain apocalypsee väsää siel kerholla (jos se on mahdollista),
kun siitä jo on aika pitkään puhuttu.
DING

<Randomi>

Viesti Kirjoittaja <Randomi> » Ti 21.12.2010 17:11

Mieluummin joskus myöhemmin, ite olisin vaikka hiihtoloman kannalla.

-Henu-

Viesti Kirjoittaja -Henu- » Ti 21.12.2010 18:52

Olikohan tota kerhoo tossa eilen, kun tulin paikalle n. 16.30, niin siellä ei ollu ketään? (Elikkäs menin squas-hallin kierreportaiden alapuolelta<<<olinko oikeassa paikassa?)
Ps. Kuka tätä kerhoa nyt pitää ku Antti (blackmetalsiili) lähti reisulle ympäri muoailmoo?

Eskimo

Viesti Kirjoittaja Eskimo » Ti 21.12.2010 19:11

Testaa ensikerralla squashhallin toista päätyä sitä S-marketin puoleista ja eikös kerhon ovet avata viideltä?

<Randomi>

Viesti Kirjoittaja <Randomi> » Ti 21.12.2010 19:59

Viideltä aukee ja juuri sieltä kierreportaiden alta pääsee. Otto on nyt muutaman kerran avannut ja tulee sitä tekemäänkin jonkin aikaa.

-Henu-

Viesti Kirjoittaja -Henu- » Ti 21.12.2010 20:56

No just joo -_-' elikkäs olin vaan etuajassa. Sain vaan viestin Ollilta (Morrigan, kavveriltani), että kerhoa on 4-8. Mites tuo ensi viikko sitten, onkos silloin kerhoa (ja ihan varmistus mieles klo. 17.00) ?

<Randomi>

Viesti Kirjoittaja <Randomi> » Ke 22.12.2010 03:09

Joo ens kerralla pitäis olla ihan normaalisti. Noi kellonajat muuttu kai tossa kesäkuussa silleen et nykyään on 5-9, Olli kun on ollut intissä suurimman osan siitä ajasta niin ei välttämättä ees voi muistaa.

blackmetalsiili

Viesti Kirjoittaja blackmetalsiili » Ke 22.12.2010 11:35

<Randomi> kirjoitti:Joo ens kerralla pitäis olla ihan normaalisti. Noi kellonajat muuttu kai tossa kesäkuussa silleen et nykyään on 5-9, Olli kun on ollut intissä suurimman osan siitä ajasta niin ei välttämättä ees voi muistaa.
kellonajat siirtyivât jo viime vuoden kesäkuussa, olli vaan on KÄSI (heh) kun kertoilee muuta. Tervetuloa kuitenkin kerhoon mukaan henu, mitä olisit pelailemassa?

Antti

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Järvenpää [Korpisoturit]”