Etsii peliseuraa.

Tampereen peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

R3d0

Etsii peliseuraa.

Viesti Kirjoittaja R3d0 » Pe 24.10.2014 21:34

Morjesta kaikki Tampereen alueen pelaajat. Tämä viesti koskee lähinnä Warhammer Fantasy pelaajia eli jos et sitä pelaa niin ei kannata lukea enempää :)

Olen 23v perus jannu Tampereelta, Tesomalta. Pelaan Warhammer Fantasy:a, minulla on Warriors of Chaos, Daemons of Chaos ja Beastmen armeijoita ainakin 3000p edestä. Etsiskelen peliseuraa ja mahdollisesti myös pelipaikkaa jos jollakulla sellainen on tiedossa. Jos ei pelipaikkaa löydy niin ajattelin itse Puolenkuunpelit puotia ja heidän pelikenttiään. Pelaan lähinnä perus WHF:tä ainoana sääntönäni on kuitenkin ollut Virtual Line of Sight (saa kysyä mikä se on jos ei tiedä) mutta sitäkään ei ole pakko olla. Myös ETC komppi käy vaikka olen sitä hyvin vähän pelannut. Yhtenä toiveenani on kuitenki ruveta pelaamaan tulevaa Legion of Chaos armeijaa.

Vastapuolelta en odota muuta kuin reilua pelihenkeä ja leppoisia peli-iltoja. Eikä haittaa vaikka olisit vasta uusi Warhammer Fantasy:ssä, pystyn opastamaan pelin saloihin melko selkeästi.

Eli jos olet kiinnostunut pelailemaan kanssani, ota yhteyttä minuun joko täällä yksityisviestillä taikka suoraan sähköpostiini [email protected]

Hemppu

Re: Etsii peliseuraa.

Viesti Kirjoittaja Hemppu » Ti 04.11.2014 22:11

Jos kiinnostaa niin voin ehdottomasti ottaa pelin vaikka puokissa :) ETC kompit käy mainiosti.
:D

Sir T0inen

Re: Etsii peliseuraa.

Viesti Kirjoittaja Sir T0inen » Pe 07.11.2014 20:15

Hemppu kirjoitti:Jos kiinnostaa niin voin ehdottomasti ottaa pelin vaikka puokissa :) ETC kompit käy mainiosti.
Jos fb:tä käytät ja peliseuraa kaipaat, niin täällä kannattaa huudella: https://www.facebook.com/groups/299454886736807/ Nämä ovat siis tatapen sivut, joissa pyörii muutama fabailija, jotka etsivät peliseuraa. Varoitus: Sivuilla huutelu voi aiheuttaa useamman pelin sopimisen.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tampere”