Kuopion pelaajat

Kuopion ja lähiseutujen peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Xenon
Peliporukkavalvoja

Kuopion pelaajat

Viesti Kirjoittaja Xenon »

Elikkä nyt kun tämä peliporukat on liitetty tähän sotuun niin voitais herätellä henkiin vähän tätä Kuopion porukkaa ja kerätä näitä Kuopion seudun pelaajia tänne, täältä kuitenkin pelaajia ihan reilusti löytyy.

edit:En asu enää vakituisesti Kuopijos.

HUOM
Siivosin ketjusta ison määrän turhia viestejä Aatamin pyynnöstä ja käytännön toimivuuden kannalta. Ja huomautan vielä kerran että tämä viestiketju on tarkoitettu vain pelaajien esittäytymistä ja pelikaverin etsintää varten. Jos haluat ottaa yhteyttä johonkin täällä olevista kavereista ja sopia peliä niin lähettäkää hänelle yksityisviesti tai järkätkää pelit sille tarkoitetussa viestiketjussa. http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... 76&t=91200

Ei siis pelin sopimisia tähän viestiketjuun. :)

Lassek

Re: Kuopion pelaajat

Viesti Kirjoittaja Lassek »

edit: En käytännössä enää oleile paikkakunnalla.
Viimeksi muokannut Lassek, Su 10.03.2013 01:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ihme ulinaa. - Rune

Fluffipelaaminen on mielentila. - AgeofSignar116

Pesis

Viesti Kirjoittaja Pesis »

Joo elikkäs meikäläinen on Juho Pesonen 17-vuotias opiskelija (belive it or not) .
Figutusta on takana jotain viiden vuoden ympäriltä ja armeijoita kasassa:
Fabaan 2000+p Nurglea, 40k:hon 1500+p Armored Comppany / IG, Lotriin Hobitteja. Myös mordheim ja blood bowl onnistuu jos siltä sattuu tuntumaan ;) . Fabaan ja koohon on myös erinäisiä projektiarmeijoita. Ai niin ja maastoa + pelipöytiä on olemassa, jos sellaisia vaikka tarvittaisiin.
Edit: Ai niin, olenhan myös ns. Turnauspelaaja :)
patsy02 kirjoitti:Useless as they may be, the horses still need their knights for the extra armour save.
http://2011.piraattivaalit.fi/

Ropetus
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Ropetus »

EDIT: En enää asu paikkakunnalla.

-Roope

Emperor

Viesti Kirjoittaja Emperor »

Joo pitää ihan itsekkin laittaa:Elikkä olen Kari Heikkinen, Pelannut fabaa noin 4vuotta eli säännöt kondikses faba armeijona toimii:2000+ TK ja 2000+Kääpsät ja figut jotakuinki maaleis.Myös confroa ruvennut pelaamaan kääpiöillä mutta armeija aika pieni vielä.Haasteita vain tulemaan :)
Can't touch this!

JakeZuku

Viesti Kirjoittaja JakeZuku »

Nimi on Jarkko Koponen, 16v, Fabassa vajaa 2K ogreja ja noin 400pts maraudereja ja 40Kssa Space Marineita vajaa 300 pts... Eli ei järin paljon, vaikka vuoden päivät on harrasteltu. ^^
Ogre projektin yritän saada mahdollisimman nopiasti valmiiksi, tuhannen ja kahdentuhannen pisteen välillä vaan ovat ikävät 100€...
Ainiin, ja sitten on tietenkin se ruma Mordheim warband mitä ollaan Xenonin ja muun lössin kanssa väsätty, joukkio ei kuitenkaan ole läheskään pelattavassa kunnossa.
What's going on here? Back from the grave and crap.

Horde Lover

Viesti Kirjoittaja Horde Lover »

Hartikaisen Arihan tuo nimi on ollut vuodesta 1990. 4. Heinäkuuta tulee ikää 17 v.ja pelailtua on tullut 3-4 vuotta.
40k.ssa Marsuja 1500~1600 pistettä ja tyrkkyja n. 1000
Fabassa puolestaan -1000 pistettä kasassa O&G:tä.
Asuinpaikka ei siis ole itse Kuopio vaan Juankoski(maamme eka maalaiskaupunki), 65 km Kuopiosta.

Rullakuski

Viesti Kirjoittaja Rullakuski »

No, eikai tässä enään muukaan auta, pitää ilmiantaa itsensä tänne.

Nimeni on Joonas Karhunen, olen 15v. ja kerännyt hammereita kohta 3 vuotta. Kumma kyllä en ole vielä saanut yhtään kunnon peliarmeijaa valmiiksi, ehkä olen vain laiska.
Armeijoina FaBaan on miltei 2, Käps.. eikun Dwarffeja, ja joitain sekalaisia projekteja joilla tuskin on toivoakaan valmistumisesta.
40k:ssa on noin 1k Slaaneshin Chaosta. LotRissa on jokunen Rohanilainen, ja Mordheimiin Marienburger Warbandi.

Valkosipuli

Viesti Kirjoittaja Valkosipuli »

Pitää sitä kait minunkin esittäytyä...
Nimi on Eetu Hämäläinen. 1.6 täytän 17v ja pelaamisen aloitin fabasta joskus 5v sitten. Tässä ajan kuluessa on figuja kertynyt:
7000-8000pts Vampire Counts, lähes kaikki maaleissa ja pelikunnossa. Mietin, että voisi joskus tehdä virheen ja myydä näistä puolet pois.

2000pts Khorne Daemons, kaksi peliä olen näillä vasta pelannut. Aivan loistava armeija. Kasattu halvalla käytetyistä figuista ja vielä olisi kokoamista ja maalaamista ja hankkimista. Turnausarmeijaksi tämä kai kohta valmistuu.

1200pts Tyranideja, kolme figua maalattu. Tätä ei vaan jaksa edistää, kun elämä vie kaiken ajan. Myös nidien BFG-laivasto pikkuhiljaa tulossa.

Jos joku haluaa pelata, niin haasteita otetaan vastaan.
Moi

Kraztog

Viesti Kirjoittaja Kraztog »

Minä myös.
Nimi on Tuomo Laitinen ja ikää 27 (vuosi lisää per heinäkuu)
Fantasyyn kaksi armeijaa:
Örkit ja goblinit 2000+ pistettä (kaikkiaan lähemmäs 6000pts...en ole varma)
Nurglen petomiehet 2000+ pistettä
4ok:hon löytyy space marineja 1500+
Morheimin aloittelin äsken, siihen örkki ja petomies jengit
D&D miniatures figuja on chaotic evil porukkaa se 200 pistettä+muitakin.

Jos joku haluaa pelata (ikään, sukupuoleen tai kokemukseen katsomatta) niin yv:llä tavoittaa :)

Edit:muutettu tietoja
Viimeksi muokannut Kraztog, Ma 06.08.2007 11:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
:) hymiöt ei ole tosikoille :)

figunarkki

Viesti Kirjoittaja figunarkki »

Jaahas, Roivasen Leevinä tunnetaan. Vuosimallia 1990, figuilua enemmän tai vähemmän tunteella ja taidolla jostain vuodesta 1999. Enemmän tai vähemmän pelikelpoisia armeijoita eri peleihin löytyy reilu 10 kappaletta. FaBaa ja 40K:ta harvemmin nykyään pelailen mutta haasteita voi heittää myös Lotriin, battlefleet gothicciin, battlefield evolutioniin, ja tietenkin dwarf bar battleen. :D

Aikatauluni puitteessa olen viimevuosina toiminut myös palkkamaalaajana/sculptaajana asiakkaiden tarpeiden mukaan.

Koira

Viesti Kirjoittaja Koira »

Moi! Olen Samppa Kaikkonen olen vuosimallia -93! Harrastan enemmän Confrontationia, olen juuri aloittamassa Rackhamia(oon pelannu pari demoa) mutta Mid-noreilla(400.ap) ja saan armeijan kasaan parin viikon päästä!! Olen myös aloittelemassa Historiallisia pelejä Sakemanneilla

-Samppa
Viimeksi muokannut Koira, Ti 20.11.2007 20:13. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Adun

Viesti Kirjoittaja Adun »

Nojaa. En varsinaisesti Kuopiossa asu, mutta lähin paikkakunta se taitaa olla. Vuosimallia '93. Syksyllä alkoi vakavampi harrastus, sitä ennen joskus yhdeksänvuotiaana tuhosin useampia figuja. Ei ole mitään pelilistaa, lähinnä harrastuksena keräilen. Saatan joku päivä kerätä ihan pelitarkoitukseenkin, mutta tällä hetkellä keskityn avaruusörkkieni keräykseen. Eipä siinä muuta, toivottavasti tavataan, ja joskus myöhemmin pelataankin yhdessä. :)
Da Painboy'z gubbinz
Gotz a new flash Powaklaw
A fing ate me arm

camoflame

Viesti Kirjoittaja camoflame »

Nimi: Mika Tuhkanen
Syntymävuosi: 1984
Pelikokemus: 1998/1999 -->
Peli: Warhammer 40k
Armeijat: Ork & Chaos

6kk paussi menossa koska asustelen Ranskassa. Syksyllä paluu taas Suomeen.
Viimeksi muokannut camoflame, Ma 24.03.2008 14:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
It's not whether you win or lose, it's how you play the game, right?

Mikke

Viesti Kirjoittaja Mikke »

Itse en enää Kuopiossa asu, mutta käyn varmaan melkein kerran kuussa, joten esittelen itseni (monet minut tosin jo tuntevat).

Elikkäs Mikael Palojärvi on nimi ja ikää on parikymmentä vuotta. Figuilla on tullut pelailtua yhdeksänkymmentäluvun puolivälin kieppeiltä. Armeijoita on Fabaan, 40K:n, Epiciin (NetEPic pääpelinä, Armageddon ei iske niin lujaa), Batle Fleet Gothiciin, Babtism of Fireen, Blood Bowliin, Necromundaan, Battle of Five Armiesiin ja Lotriin. Pelailen mielelläni kaikkien innokkaiden kanssa, jos satun maisemissa olemaan. Ainakin kaikki Kuopion turanuksen pyrin kiertämään. Ompa tullut aikoinaan luvattua, että järjestäisin Kuopiossa itsekin turnauksen, joten katotaan mitä keretään. Ja peliporukkanan on tuttu, vanha ja turvallinen Kuola.
"Concrete is heavy ; iron is hard - but the grass will prevail."
-Edward Abbey

Mr Cartier

Viesti Kirjoittaja Mr Cartier »

Tietääkseni olen tämän viestin jo joskus jonnekin laittanut mut eipä sen väliä.

Nimi on Joni Kröger ja toimin Päivärannasta käsin. Pelailen fantasybattlea vihernahoilla, ja 40kilosta sekä gothicia niillä vähemmän ilkeillä suippiksilla. WHFB turnaus tuli järjestettyä joskus, olikohan se puoltoista vuotta sitten, ja pistää kattoen jos jossain vaiheessa sais vaikka toisenkii pykättyä, yhteistyössä kenties sekä Miken että Juuson (MrBigMr) kanssa. Pistää kahtoen.

Peliporukka on se kaikkien vanha tuttu Kuola.
Vahingosta viisastuu.

MrBigMr

Viesti Kirjoittaja MrBigMr »

Mr Cartier kirjoitti:40kilosta sekä gothicia niillä vähemmän ilkeillä suippiksilla.
Well there's your problem. Kaikki suippokorvat on ilkeitä, kansalainen.

Mutta siis kai sitä itekki pitää esittäytyä. Hei, minun nimeni on Juuso (hei hei ja moi moi). Plakkarista löytyy tällä hetkellä Chaosta Gothicissa sekä kaksi eri armeijaa IG:tä (Drop Troops ja Deathworld vets) sekä Marineita 40Kilossa. Fabaan on tarkoitus aloittaa Chaos-armeija.

Eipä kaiten muuta. Keep on rollin'.
Caboose, Red vs. Blue kirjoitti:Or it's a key all the time, and when you stick it in people, it unlocks their death.

aatami

Viesti Kirjoittaja aatami »

Olen 94 syntynyt Adam Al-Sawad, ja alotin figuuriharrastuksen marraskuussa 07.
Minulla suunnilleen reilun 5000 pisteen O & G armeija ja +- 1800 pisteen Necron armeija. Seuraavaksi pedoja, tai jos mahdollista niin aloitan jonkun kolmannen figupelin. Minua näkee ropekerholla melkein aina. Haasteita voi minulle heittää vaikka YV:llä.
Ai niin, MTG:tä, YGO:ta, Pokéa, DM:ää, pari ropea ja Age of Mythology lautapeli löytyvät täältä huoneeni syövereistä jos joku haluaa että joskus tuon ropekerholle mukaan. nWorld of Darknessia (W:tF) ropetan viikottain.
Viimeksi muokannut aatami, To 16.09.2010 09:19. Yhteensä muokattu 8 kertaa.
Oberon kirjoitti:Mä syytän aatamia
'10-'11-'12 WDL
(FB)WAAAGH! Zombie slaya' 10 3 11
(40 Kimble)Set-Harah Tomb world 5 2 6
(LOTR) Shadow Sun Tribe (Rhûn&Harad) 1 1 3

Pasi

Viesti Kirjoittaja Pasi »

Täällä olis 23 vuotias aloittelija. Joskus vajaa kymmnen vuotta sitten tuli pelailtua mm. Gorkamorkaa, mutta sitten se harmi kyllä jäi. Nyt, jostain tuntemattomasta syystä, into figupeleihin palasi ja etsiskelenkin pelikavereita joilla riittäisi kärsivällisyys opastaa tämmöstä keltanokkaa.

Mitään armeijaa ei ole vielä kasassa, sillä en ole osannut päättää mitä peliä alkaisin edes pelaamaan. Warmachine vaikuttaa lukemani perusteella todella mielenkiintoiselta, mutta mikä on sen tilanne Kuopiossa? Pelaileeko kukaan sitä aktiivisesti?
Jos Warmachine porukkaa ei löydy niin kai sitä pitänee väsäillä warhammer 40k armeija...

Ilkeapikkuperkele

Viesti Kirjoittaja Ilkeapikkuperkele »

Hyvää iltaa savolaiset ! Olen joulukuun alusta muuttamassa Kuopioon niin ja tietenkin olisi kiva välillä pelailla niin ottakkee minuun yhteyttä jos kiinnostaa. Armeijana on Delfit ja parikin eri 2250 listaan saan aikaiseksi. (ETC kompit ftw) Tottakai pienemmät pelitkin käy. Mitenkäs onko teillä joku ns. yleinen pelitila vai missä liikuttelette pikku ukkojanne ?
The Captain kirjoitti: Vittuilun määrä maailmassa on muuttumaton vakio.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Kuopio”