Pelien sopimisia

Kuopion ja lähiseutujen peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Mr Cartier

Pelien sopimisia

Viesti Kirjoittaja Mr Cartier »

Oivan rodun valitsit. Itse olen O&G veteraani (= wanha parta), ja voin opettaa muutamia tricks of the tradeja. Ropekerhoon vaan pyörimään, niin kernaasti apua tarjotaan.
Vahingosta viisastuu.
aatami

Re: Kuopion pelaajat

Viesti Kirjoittaja aatami »

Missä/milloin se ropekerho on ja eihän se maksa? Saako ottaa maalaamattomiakin mukaan? Eihän tyypit niitä varasta? Mistä tunnistan sinut?

Edit: Eääh. Äiti ei päästä Lauantaisin. Voitasko tavata joskus fantasiapeleillä jonakin muuna päivänä?

UUSI EDIT: Garoth siis siirsi pelien sopimiset tähän topicciin? Hyvä..
Viimeksi muokannut aatami, Ti 14.07.2009 11:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Oberon kirjoitti:Mä syytän aatamia
'10-'11-'12 WDL
(FB)WAAAGH! Zombie slaya' 10 3 11
(40 Kimble)Set-Harah Tomb world 5 2 6
(LOTR) Shadow Sun Tribe (Rhûn&Harad) 1 1 3
Xenon
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Xenon »

aatami kirjoitti:Missä/milloin se ropekerho on ja eihän se maksa? Saako ottaa maalaamattomiakin mukaan? Eihän tyypit niitä varasta? Mistä tunnistan sinut?

Edit: Eääh. Äiti ei päästä Lauantaisin. Voitasko tavata joskus fantasiapeleillä jonakin muuna päivänä?
Ei maksa yhtikäs mitään. Maalaamattomillakin modelleilla saa pelata, tai ainakin siellä monet pelailevat. Eikä siellä käy niin raukkamaista porukkaa että siellä joku varastaisi toisten tavaroita. Eli ei ole todelakaan sitä pelkoa. Kunnollista väkeä siellä käy.

Tuolta löytyy lisää infoa asian tiimoilta.
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... 76&t=70110

Mutta rohkeasti vaan mukaan pelailemaan. Pitäis itsekkin keretä tuonne joku kerta, on ollu nämä viikonloput niin kiireisiä ettei ole oikein ehtinyt. =/
aatami

aatami kirjoitti:Eääh. Äiti ei päästä Lauantaisin.
Puijonlaakson lähikirjastossa(asun 2 minuutin matkan päässä) on paljon pelipöytiä. Mr Cartier, Jaksaisitko tulla sinne asti ja jos jaksat niin milloin? Mulle kävis Ma-Ti(ihan millon vaan klo 10.00 jälkeen, Olen kotiopetuksessa).
Tiiät varmaan missä Puijonlaakso on.

Perustettaisko Puijonlaakson lähikirjastoon toinen kerho vain Faballe? Joka olis Ma/Ti, Hyvä ajatus?
'10-'11-'12 WDL
Mr Cartier

Jännää ettei lauantaina pääse, sillä se on sijoitettu juuri viikonlopuksi jotta kenelläkään ei olisi mitään virallisia esteitä. Sunnuntai taas on "lepopäivä", joten se on hyvä todella käyttää palautumiseen.

Mahtoiko äitisi antaa perustetta kiellolleen, ja pystyykö asialle tekemään jotain?
Puijonlaakson lähikirjastossa(asun 2 minuutin matkan päässä) on paljon pelipöytiä. Mr Cartier, Jaksaisitko tulla sinne asti ja jos jaksat niin milloin? Mulle kävis Ma-Ti(ihan millon vaan klo 10.00 jälkeen, Olen kotiopetuksessa).

Perustettais Puijonlaakson lähikirjastoon toinen kerho vain Faballe. Joka olis Ma/Ti, Hyvä ajatus?
Valitettavasti olen töissä arkipäivisin, joten resurssini eivät riitä kahtaalle. Itse asun Päivärannassa, eli sieltä on hieman turhan pitkä matka lähteä polkupyöräisin Puijonlaaksoon figujen kanssa pelailemaan. Töihinkään en mielelläni viitsisi ottaa niitä mukaan, vaikka ei se täysin pois suljettu vaihtoehto ole.

Kannattanee vielä kokeilla suostuttelua kotijoukkojen suhteen.
Vahingosta viisastuu.
aatami

Mr Cartier kirjoitti:Jännää ettei lauantaina pääse, sillä se on sijoitettu juuri viikonlopuksi jotta kenelläkään ei olisi mitään virallisia esteitä. Sunnuntai taas on "lepopäivä", joten se on hyvä todella käyttää palautumiseen.

Mahtoiko äitisi antaa perustetta kiellolleen, ja pystyykö asialle tekemään jotain?

Perustettais Puijonlaakson lähikirjastoon toinen kerho vain Faballe. Joka olis Ma/Ti, Hyvä ajatus?
Valitettavasti olen töissä arkipäivisin, joten resurssini eivät riitä kahtaalle. Itse asun Päivärannassa, eli sieltä on hieman turhan pitkä matka lähteä polkupyöräisin Puijonlaaksoon figujen kanssa pelailemaan. Töihinkään en mielelläni viitsisi ottaa niitä mukaan, vaikka ei se täysin pois suljettu vaihtoehto ole.

Kannattanee vielä kokeilla suostuttelua kotijoukkojen suhteen.
Kielto liittyy uskontoomme. Eli en usko että asialle voi tehdä paljoakaan.
Voiko/voitaistko sitten sinne ihmeen nuorisotalolle mennä pelaamaan sunnuntaisin vai onko se kiinni tai tarvitseeko sinne varata ajan?
Vai voisko jopa: Perustaa oma Faba kerho jonnekkin sunnuntaisin? Voithan levätä lauantaina ja pelata sunnuntaina figuilla?
'10-'11-'12 WDL
Mr Cartier

Enpä ole ennen kuullut minkään uskonnon pyhittävän lauantaita levolle.

Nuorisotalo ei varsinaisesti ole viikonloppuna auki. Sieltä voi kuitenkin varata viikonlopuksi tilan erikseen/vakiovuorolle, joten kyllä siellä viikonloppuna toisinaan näkyy muutakin väkeä. Toisen kerhon pitäminen alkaa mennä jo hankalaksi, ja sitäpaitsi minulle itselleni ei jäisi päiviä levolle. Tokihan se olisi sama minulle minä päivänä viikossa saisi levätä, mutta kun hteiskunta asettaa rajat. Ropekerhossa nyt on vain lauantaina ollut enemmän väkeä, joten sen vaihtamisessa sunnuntaihin ei tunnu olevan ideaa.

Kenties olisi vain helpompaa käydä kyselemässä harjoitus ottelua Fantasiapeleissä nappien kera.

Mukavaa kuitenkin kohdata asiasta kiinnostuneita innokkaita nuoria. Kuva
Vahingosta viisastuu.
aatami

Miten yhteiskunta rajoittaa asiaa tässä tapauksessa?
Kenties olisi vain helpompaa käydä kyselemässä harjoitus ottelua Fantasiapeleissä nappien kera.Kuva[/quote]
Mitä tarkotat ''Nappien kera''?
'10-'11-'12 WDL
Kertsu

Viesti Kirjoittaja Kertsu »

Tarkoittaa figuja
aatami

Kerä kirjoitti:
Tarkoittaa figuja
Ahaa...
Eikö täällä olis ketään joka vois auttaa mua? Tulla Puijonlaaksoon? Opettaa vaikka fantasiapeleillä jonakin päivänä?
'10-'11-'12 WDL
JakeZuku

Viesti Kirjoittaja JakeZuku »

Suosittelen että pyörit fantasiapeleissä perjantaisin, yrität vaikka tätä kautta sopia jotakuta pelikaveriksi. Perjantaisin moni joka käy vielä yläastetta tai lukiota kerkeisi varmaankin pelaamaan, siinä iltapäivästä...

Tervetuloa iloiseen joukkoomme, toivottavasti viihdyt.
What's going on here? Back from the grave and crap.
aatami

Oikeastaan. En voi olla siellä auringolaskun jälkeen mutta kait sitä vois käydä vaikka siinä yhden maissa, Vaikka huomenna.
'10-'11-'12 WDL
Mr Cartier

WE've got some sort of WEREVOLVES amonst us... *iskee silmää*

Mut joo, sitä kun on käytävä töissä arkipäiväisin niin ei sitä passaa jäädä kotiin makoilemaan esim. keskiviikkoisin mikäli palkkaa mielii. (mikä ei tosin päätä huimaa)
Vahingosta viisastuu.
aatami

Mr Cartier kirjoitti:WE've got some sort of WEREVOLVES amonst us... *iskee silmää*
Se on vaan se että kuulemma pyhäpäivä(meijän) alkaa Perjantaina aurinonlaskun jälkeen.
Mr Cartier kirjoitti: Mut joo, sitä kun on käytävä töissä arkipäiväisin niin ei sitä passaa jäädä kotiin makoilemaan esim. keskiviikkoisin mikäli palkkaa mielii. (mikä ei tosin päätä huimaa)
Tarkotin siis että jos nyt esim lepäät lauantaina ja pelaat sunnuntaina. Minä aikoina sulla on töitä muuten?
'10-'11-'12 WDL
Mr Cartier

Ropekerho on lauantaina, eli ei onnaa. Juusolla kun ei ole autoa käytössä eikä suurekoa läjää maastoa heposti saatavilla.

Harmi vain että uskontosi vuoksi joudut jättämään kaikki lauantaiset kerhot väliin, sekä koko viikonlopun tapahtumat, kuten turnaukset. Jokaisella on kuitenkin oikeus uskoa siihen mihin on uskoakseen.

Voin joku päivä opettaa ehkä hieman naruja Fantasiapeleissä, mutta muistutan että yhdellä sessiolla ei kyseistä peliä opi hallitsemaan. Siihen tarvitsisi pitkäkestoisempaa harjoittelua ja pelailua, mielellään säännöllisesti. Liikaa ei kuitenkaan kannata pelata/maalata, jotta innostusta ei polta nopeasti loppuun.

Työt alkavat puoli yhdeksältä ja kestävät puoli neljään iltapäivällä normaali päivänä. Melko moni päivä ei kuitenkaan useinkaan kulje normaalilla aikataululla teatterialasta johtuen (tähän kuuluvat mm. torstai sekä perjantai joiden päätymisaika vaihtelee usein) joten tiukkaa aikarajaa on hankalahko sopia työpäivänä. Kenties maanantaina olisi mahdollista fantasiapeleissä juurikin siinä puoli neljän jälkeen, jos jokin päivä ja aika tulisi valita.
Vahingosta viisastuu.
aatami

Mr Cartier kirjoitti: Työt alkavat puoli yhdeksältä ja kestävät puoli neljään iltapäivällä normaali päivänä. Melko moni päivä ei kuitenkaan useinkaan kulje normaalilla aikataululla teatterialasta johtuen (tähän kuuluvat mm. torstai sekä perjantai joiden päätymisaika vaihtelee usein) joten tiukkaa aikarajaa on hankalahko sopia työpäivänä. Kenties maanantaina olisi mahdollista fantasiapeleissä juurikin siinä puoli neljän jälkeen, jos jokin päivä ja aika tulisi valita.
@Mr. Cartier: Kävisikö vaikka tiistaina? Äidilläni on töitä klo:16-18. Eli jos äitini toisi minut fantsulle puoli neljältä ja pelattais sitten?

Edit: Mikset vastaa? Ethän ole minulle vihainen?
'10-'11-'12 WDL
Kraztog

Viesti Kirjoittaja Kraztog »

aatami kirjoitti:
Mr Cartier kirjoitti: Työt alkavat puoli yhdeksältä ja kestävät puoli neljään iltapäivällä normaali päivänä. Melko moni päivä ei kuitenkaan useinkaan kulje normaalilla aikataululla teatterialasta johtuen (tähän kuuluvat mm. torstai sekä perjantai joiden päätymisaika vaihtelee usein) joten tiukkaa aikarajaa on hankalahko sopia työpäivänä. Kenties maanantaina olisi mahdollista fantasiapeleissä juurikin siinä puoli neljän jälkeen, jos jokin päivä ja aika tulisi valita.
@Mr. Cartier: Kävisikö vaikka tiistaina? Äidilläni on töitä klo:16-18. Eli jos äitini toisi minut fantsulle puoli neljältä ja pelattais sitten?

Edit: Mikset vastaa? Ethän ole minulle vihainen?
Kärsivällisyyttä, kyseessä kuitenkin foorumi, minullakin voi vierähtää päivä tai pari ennen kuin muistan taas sotussa käydä :) Itsestäni ei ole oikein opettamaan/neuvomaan pelin saloihin, mutta tervetuloa harrastuksen pariin ja toivottavasti innostus hammereihin jatkuu.
:) hymiöt ei ole tosikoille :)
Mr Cartier

Minulla on joko tiistaina tai keskiviikkona keikka poissa kuopiosta joten en voi luvata olevani paikalla silloin, eli ensiviikolla ainoa varma päivä milloin on varma aikataulu on maanantai.

Ja ei, en ole vihainen. Sitä ei vain kokoajan kerkeä sotavasarassa juoksemaan.
- Kuten sanoin, yritä olla polttamatta innostustasi nopeasti loppuun, eli ei kannata liikaa intoilla. Toki tietyissä määrin on hyväksi.
Vahingosta viisastuu.
aatami

Mr Cartier kirjoitti:Minulla on joko tiistaina tai keskiviikkona keikka poissa kuopiosta joten en voi luvata olevani paikalla silloin, eli ensiviikolla ainoa varma päivä milloin on varma aikataulu on maanantai.
Okei, Nyt Tiistaina ei varmaan sitten kannata meidän pelata. Jos vaikka pelattaisiin sen seuraavalla viikolla. Tai sitten lomalla...
'10-'11-'12 WDL
JakeZuku

Viesti Kirjoittaja JakeZuku »

aatami kirjoitti:
Mr Cartier kirjoitti:Minulla on joko tiistaina tai keskiviikkona keikka poissa kuopiosta joten en voi luvata olevani paikalla silloin, eli ensiviikolla ainoa varma päivä milloin on varma aikataulu on maanantai.
Okei, Nyt Tiistaina ei varmaan sitten kannata meidän pelata. Jos vaikka pelattaisiin sen seuraavalla viikolla. Tai sitten lomalla...
Niin, ei kannata masentua jos peliseuraa ei löydy heti. Lomat ja muut ovat vielä edessä. jolloinka kyllä seuraa riittää ;)
What's going on here? Back from the grave and crap.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Kuopio”