WarmaHordes pelipäivä sunnuntaisin!

Joensuun peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Pikku

Re: WarmaHordes peli-ilta torstaisin!

Viesti Kirjoittaja Pikku » Ti 03.05.2016 20:44

Lord Mikke kirjoitti:Jaksaisko kukaan vielä pelata MKII torstaina? =D
Fantsu on kiinni torstaina.

Lord Mikke

Viesti Kirjoittaja Lord Mikke » Ti 03.05.2016 21:10

No niinpäs onkin joo... muinakin päivinä kyllä käy tällä viikolla.
Peril of Warp

Veripallo

Viesti Kirjoittaja Veripallo » Ke 04.05.2016 07:44

Lord Mikke kirjoitti:No niinpäs onkin joo... muinakin päivinä kyllä käy tällä viikolla.
Tänään klo.12 ja pelataan kellolla niin kerkiän :)
Hän on puhunut.

Khormag

Viesti Kirjoittaja Khormag » To 23.06.2016 00:14

Onko ketään tulossa huomenna pelaamaan? Voisin itse tulla paikalle periaatteessa jo heti puolen päivän jälkeen.

Muppi

Viesti Kirjoittaja Muppi » Pe 29.07.2016 13:13

Hei! Olisin kiinnostunut aloittamaan pitkästä aikaa jonkun figupelin ja ajattelin kokeilla warmachineä/hordesia. Mutta ensin muutamia kysymyksiä, jos joku olisi halukas vähän auttamaan aloituksen kanssa.

Pyöriikö pelit vielä? Jos kyllä, niin onko se edelleen torstaisin?

Ilmeisesti MKIII on tullut jo niin pelaako ihmiset pelkästään sitä vai miten tämä peli kannattaisi aloittaa?

Tarvitsenko jotain muuta kuin alkuun jonkun factionin starter setin?

Haluaako joku demota minua hieman jos ja kun saan starter setin hommattua ja kasattua ja mahdollisesti maalattua?

Kiitos jo etukäteen!

Veripallo

Viesti Kirjoittaja Veripallo » Pe 29.07.2016 15:12

Minä pelaan mielelläni!

Multa löytyy nappuloita muutamalle faktiolle (yhelle jopa maalattuna) niin voin demoilla vaikkei sinulla olisikaan viellä omia nappeja. Laita YV:tä jos tahot sopia aikaa :)
Hän on puhunut.

Sutenööri

Viesti Kirjoittaja Sutenööri » Pe 29.07.2016 20:50

Fantsulta löytyy myös menothin ja khadorin battlegroup boxit joilla voi käydä ottamassa demopeliä!

-Juha-

Pikku

Viesti Kirjoittaja Pikku » Ma 01.08.2016 19:49

Syksyllähän oli tarkoitus myös järjestää aloittelijaystävällinen Journeyman League

IRiaD
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja IRiaD » Ma 01.08.2016 23:55

Muppi kirjoitti:Hei! Olisin kiinnostunut aloittamaan pitkästä aikaa jonkun figupelin ja ajattelin kokeilla warmachineä/hordesia. Mutta ensin muutamia kysymyksiä, jos joku olisi halukas vähän auttamaan aloituksen kanssa.

Pyöriikö pelit vielä? Jos kyllä, niin onko se edelleen torstaisin?

Ilmeisesti MKIII on tullut jo niin pelaako ihmiset pelkästään sitä vai miten tämä peli kannattaisi aloittaa?

Tarvitsenko jotain muuta kuin alkuun jonkun factionin starter setin?

Haluaako joku demota minua hieman jos ja kun saan starter setin hommattua ja kasattua ja mahdollisesti maalattua?

Kiitos jo etukäteen!
Moi,

Noi battlegroup startterit riittää alkuun vallan mainiosti - suosittelisin jopa että pari ekaa peliä kannattaa pelata pelkästään niillä, sillä masiina on kohtuullisen yksinkertaisista säännöistä huolimattaan melkoisen taktinen paketti joka voi pistää peliin tutustumattoman helposti sekaisin mikäli nappeja on kentällä liikaa. Mk3 on oikeastaan exclusiivisesti se mitä ihmiset tällä hetkellä pelaavat, sillä säännöt saa ladattua ilmaiseksi netistä ja figujen mukana tulee jatkossa olemaan pelkästään mk3 kortit.

Pelejä tapahtuu yhäkin torstaina ja ainakin itse tulen olemaan tällä viikolla paikalla suurimman osan päivää. Jos haluaa seurailla tai muuten vaan kysellä pelistä niin tervetuloa paikalle! Oon myös valmis demottamaan, joko Fantsun groupeilla tai sitten myöhemmin kun saat oman startterboxisi kasattua ja haluat pelailla.

-Teemu / IRiaD
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P

Veripallo

Viesti Kirjoittaja Veripallo » Ti 30.08.2016 18:29

Haluisko joku pelailla torstaina? Oon pari tuntia varattu jossain vaiheessa päivää mutta alustavasti aika vapaa aika taulu

EDIT: iltapäivällä oon vapaa
Hän on puhunut.

Lord Mikke

Viesti Kirjoittaja Lord Mikke » Su 11.09.2016 18:52

Moi! Haluisko joku demotella hiukan MK3 menoa ens viikolla? Iltapäivisin pitäisi onnistua koko viikon aika hyvin. Pelin kooksi sopii 75 pinnaa mutta kellot voitaisiin jättää suosiolla poies = P
Peril of Warp

Veripallo

Viesti Kirjoittaja Veripallo » La 12.11.2016 23:56

Koska tuli Mk3:sen alussa töhöiltyä niin urakalla että voitin täysin moukan tuurilla kesäfanan niin päätti masiinaraati kutsua minut edustamaan Joensuuta suomen mestarien turnauksessa, joten:

Ketä kiinnostaisi pelailla ens viikolla ihan perinteisiä 75p peliä? Itse toivoisin kovasti saada mahollisimman paljon reenimatseja vyön alle ennen ensi kuun mestarien turnausta ja kattoa vähän miten listat toimii (niitä pitää olla petskules 7 kappaletta).
Hän on puhunut.

Lord Mikke

Viesti Kirjoittaja Lord Mikke » Su 13.11.2016 00:48

Veripallo kirjoitti:Koska tuli Mk3:sen alussa töhöiltyä niin urakalla että voitin täysin moukan tuurilla kesäfanan niin päätti masiinaraati kutsua minut edustamaan Joensuuta suomen mestarien turnauksessa, joten:

Ketä kiinnostaisi pelailla ens viikolla ihan perinteisiä 75p peliä? Itse toivoisin kovasti saada mahollisimman paljon reenimatseja vyön alle ennen ensi kuun mestarien turnausta ja kattoa vähän miten listat toimii (niitä pitää olla petskules 7 kappaletta).
Kyllä mua ainakin kiinnostas = ) minä päivinä ehtisit pelaamaan?
Peril of Warp

Veripallo

Viesti Kirjoittaja Veripallo » Su 13.11.2016 10:34

Lord Mikke kirjoitti:Kyllä mua ainakin kiinnostas = ) minä päivinä ehtisit pelaamaan?
Cool. Keskiviikko olis paras mutta myös maanantai ja Torstai käy, tosin sillon alottaminen mahollista vasta kuuden jälkeen
Hän on puhunut.

Khormag

Viesti Kirjoittaja Khormag » Su 13.11.2016 16:23

Mie oon tuolla fantsulla joka päivä ja figut on aina matkassa. Nyt on myös masiina innostus taas vähän kasvanut niin pelaan mielelläni ihan milloin vain. Nuo illat on vähän hankalia tuolloin torstaisin, mutta muut päivät kyllä käy varsin hyvin! Voin pelata Khadoria tai circleä, toki circlestä ei nyt ehkä vastusta ole niin kovasti kun on vielä pelaaminen niillä itellä aika hakusessa :D On ne sudet vaan niin erilaisia kun noi Khaadorin robotit.

Veripallo

Viesti Kirjoittaja Veripallo » Su 13.11.2016 16:49

Khormag kirjoitti:Mie oon tuolla fantsulla joka päivä ja figut on aina matkassa. Nyt on myös masiina innostus taas vähän kasvanut niin pelaan mielelläni ihan milloin vain. Nuo illat on vähän hankalia tuolloin torstaisin, mutta muut päivät kyllä käy varsin hyvin! Voin pelata Khadoria tai circleä, toki circlestä ei nyt ehkä vastusta ole niin kovasti kun on vielä pelaaminen niillä itellä aika hakusessa :D On ne sudet vaan niin erilaisia kun noi Khaadorin robotit.
Jos pääsen hyvissä ajoin koulusta keskiviikkona niin voisin tulla silloin :)
Hän on puhunut.

Sutenööri

Viesti Kirjoittaja Sutenööri » Ma 14.11.2016 14:20

Pecu

Viesti Kirjoittaja Pecu » To 20.07.2017 18:45

Tulevana sunnuntaina 23.7. pelaillaan Fantsulla masiinaa. Testaillaan Ropecon listoi niin pelataa 75pts pelei. Klo 11 aikoihin tarkotus mennä paikalle. Saa liittyä joukkoon jos kiinnostaa pelailla
The plan required something that felt no pity. No pain. No fear. Something unstoppable.

Veripallo

Viesti Kirjoittaja Veripallo » Pe 21.07.2017 11:25

Pecu kirjoitti:
To 20.07.2017 18:45
Tulevana sunnuntaina 23.7. pelaillaan Fantsulla masiinaa. Testaillaan Ropecon listoi niin pelataa 75pts pelei. Klo 11 aikoihin tarkotus mennä paikalle. Saa liittyä joukkoon jos kiinnostaa pelailla
Damn, kiinnostais mut olen etelä-Suomes :(
Hän on puhunut.

Pecu

Re: WarmaHordes pelipäivä sunnuntaisin!!

Viesti Kirjoittaja Pecu » Ti 26.09.2017 16:47

NONIIIN!

Aktivoidutaas nyt oikein tositarkoituksella! Torstai tuntui monelle olevan hankala pv pelata kun on töitä ja opiskelua ja elämää ja vaikka sun mitä, niin jatkossa Fantasiapeleillä pelaillaankin aina sunnuntaisin. Toki vaatii sen, että paikalle on ylipäätään tulossa enemmän kuin 1 ihminen ja Fantasiapeleillä ei ole samana päivänä jotain isompaa häppeninkiä johon tarvitaan koko Fantsiapelien pelitila.

Eli jatkossa sunnuntaisin Fantasiapelien pelitilassa on tarjolla WarmaHordes pelailua, alkaen heti ensi sunnuntaista jolloin minä ja IRiaD ollaan hoodeilla. Huudelkaa tähän ketjuun tai Facebookissa Joensuun figupelaajien ryhmään (nyt ja tulevaisuudessa), jos olette kiinnostuneita tulemaan paikalle niin tiedetään sit aina onko ylipäätään ketä tulossa ym.

Nyt siis hyvä sauma palailla pelin pariin (tai aloittaa!), myöhemmin syksyllä tulossa jonkinlaista liigaa. Näitä sunnuntain pelipäiviä voi sitten erinomaisesti hyödyntää liigan peleihin, mutta myös on tarkoituksena järjestää yhden päivän turnauksia näinä sunnutai päivinä.

-Pekka
The plan required something that felt no pity. No pain. No fear. Something unstoppable.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Joensuu”