Horus Heresy

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Lt_dot_com

Re: Horus Heresy

Viesti Kirjoittaja Lt_dot_com » To 09.02.2017 18:51

tneva82 kirjoitti:
Ke 08.02.2017 20:21
Onkos Turun suunnalla minkäänsortin HH toimintaa? Sons of Horus aloitus houkuttaisi mut jos pääsee pelaa tyyliin kerran vuodessa jos sitäkään ei paljoa nappaa ostella kuiteskin suhteellisen kallista armeijaa(varsinkin jos haluaa legioonaspecifistisiä osia kuten houkuttaisi)
On nousussa. Itse olen pelannut HH armeijalla paikallisissa peli-illoissa jo tovin ja muutamat muutkin ovat innostuneet kasamaan omaa legioonaansa.
Puhetta on ollut jopa turnauksen pitämisestä joskus kesäkaudella.

tneva82

Viesti Kirjoittaja tneva82 » To 09.02.2017 20:39

Lt_dot_com kirjoitti:
To 09.02.2017 18:51
tneva82 kirjoitti:
Ke 08.02.2017 20:21
Onkos Turun suunnalla minkäänsortin HH toimintaa? Sons of Horus aloitus houkuttaisi mut jos pääsee pelaa tyyliin kerran vuodessa jos sitäkään ei paljoa nappaa ostella kuiteskin suhteellisen kallista armeijaa(varsinkin jos haluaa legioonaspecifistisiä osia kuten houkuttaisi)
On nousussa. Itse olen pelannut HH armeijalla paikallisissa peli-illoissa jo tovin ja muutamat muutkin ovat innostuneet kasamaan omaa legioonaansa.
Puhetta on ollut jopa turnauksen pitämisestä joskus kesäkaudella.
No nyt kukkaroni EI kiitä sinua :D Tuo nostaa mahdollisuutta kummasti varsinkin kun nykyään työskentelen turus joten jos peli-illat loppuu sopivalla ajalla viellä et ehtii viimeiseen junaan saloon niin ei pelailemaan pääsy edes ole vaikeata.

Taidan huhtikuun lopussa tilata sitten armeijan alun. Periaatteessa rahaa olisi nyt jo mutta taidan pitää varalta jos lomamatkalla tulee odottamattomia menoeriä(tosin saisikohan armeijan jaettu kahteen 250£+ tilaukseen et säästyisi postikuluilta molemmissa...Saisi ainakin aloitettua vähän nopeammin eikä kaikkea kuiteskaan heti alussa tarttee olla kun ei maalaustahti ole supernopea muuteskaan).

edit: Flesh is weak. Setti tilattu. Uskoakseni tarpeeksi 2000 pisteen armeijaan plus hiukka lisävaraa(lähinnä Battle of Calthin toinen HQ, termikset ja dredi). Eli varmaan parin viikon päästä ainakin kasattuna olisi armeija kasassa ja sitten alkaa vimmattu maalaaminen. Uudistin vähän listaa mikä tiputti pois muutaman rahallisesti kalliimman vaihtoehdon joten ei edes loppujen lopuksi kirpaissut niin paljoa kuin alkuun olisi maksanut.
"There's probably volcano crater-kingdoms full of Bretonnian-esque knights who ride reptile-horses to battle and crap like that. " - Josh Reynolds

JarkAira

Viesti Kirjoittaja JarkAira » Pe 10.02.2017 12:11

Juu yleensä se lompakko ottaa D3 deflagrate hittiä tuota aloittaessa :) Ellei yhdistys tietty sponssaa jäsenilleen ilmaisen aloitusmatskun, joka onkin sit jo toinen juttu.

Tervetuloa lajin pariin.
7. edikan pelit:
IH 8W/1T/3L | Skitarii 3W/0T/1L | Cult Mechanicus 2W/0T/0L|
IH+INQ 24W/2T/9L | IH+Ski+CM 6W/0T/2L | Ski+CM 4W/0T/0L|
Orks 4W/1T/9L | Muut 7W/2T/13L|

tneva82

Viesti Kirjoittaja tneva82 » Pe 10.02.2017 12:45

JarkAira kirjoitti:
Pe 10.02.2017 12:11
Juu yleensä se lompakko ottaa D3 deflagrate hittiä tuota aloittaessa :) Ellei yhdistys tietty sponssaa jäsenilleen ilmaisen aloitusmatskun, joka onkin sit jo toinen juttu.

Tervetuloa lajin pariin.
Kateellinen moisesta ilmaismatskusta :D Noh kyl se näinkin menee.

Ei mitään hajua miten hyvä setti tuli ostettua kun ostin vähän mikä tuntuu siistiltä. Hiukan lukenut joten esmes MSU minimi support/heavy weapon squadeilla ilmeisesti ei hyvä ajatus. Mutta esmes miten hyviä Justicaerit on ei hajuakaan.

Tulee kiinnostamaan saanko vihreän sopivalla värillä.

BTW mites muuten. Justicaerit ilmeisesti on fluffillisesti mustissa panssareissa? Koskeeko sama Horusta? Yhden artwork kuvan nähnyt Ullanorissa missä harmaassa mutta mites sen jälkeen kun väriteema vaihtui vihreäksi?
"There's probably volcano crater-kingdoms full of Bretonnian-esque knights who ride reptile-horses to battle and crap like that. " - Josh Reynolds

Wynn

Viesti Kirjoittaja Wynn » Pe 10.02.2017 12:57

tneva82 kirjoitti:
Pe 10.02.2017 12:45
JarkAira kirjoitti:
Pe 10.02.2017 12:11

Tervetuloa lajin pariin.
Kateellinen moisesta ilmaismatskusta :D Noh kyl se näinkin menee.

Ei mitään hajua miten hyvä setti tuli ostettua kun ostin vähän mikä tuntuu siistiltä. Hiukan lukenut joten esmes MSU minimi support/heavy weapon squadeilla ilmeisesti ei hyvä ajatus. Mutta esmes miten hyviä Justicaerit on ei hajuakaan.

Tulee kiinnostamaan saanko vihreän sopivalla värillä.

BTW mites muuten. Justicaerit ilmeisesti on fluffillisesti mustissa panssareissa? Koskeeko sama Horusta? Yhden artwork kuvan nähnyt Ullanorissa missä harmaassa mutta mites sen jälkeen kun väriteema vaihtui vihreäksi?
Justaerinit on parempii nykyään kun saivat toisen woundinsa. Horuksen panssari on musta, lahja Fabricator-General Kelbor-Halilta kun hän toi puolet Marssin papistosta Horuksen lipun alle.

Itse olen maalannut SoHit noilla Forgen airbrush-maaleilla.
L:XVI/C:VIII

tneva82

Viesti Kirjoittaja tneva82 » Pe 10.02.2017 12:59

Wynn kirjoitti:
Pe 10.02.2017 12:57
Itse olen maalannut SoHit noilla Forgen airbrush-maaleilla.
Jooph ajoneuvoihin meinasin noita käyttää mutten usko että brush-taito riittää tuohon jalkaväkeen(pl eka pohjalayer)

JarkAira

Viesti Kirjoittaja JarkAira » Pe 10.02.2017 14:09

Kuofi.net osoitteesta löytyy kaikenlaista hyödyllistä infoa artikkelien muodossa, kuten esm. mun pitämä taktiikkanurkka, vaikka onkin tarkoitettu lähinnä yhdistysten jäsenten yhteydenpitoon ja informointiin.
7. edikan pelit:
IH 8W/1T/3L | Skitarii 3W/0T/1L | Cult Mechanicus 2W/0T/0L|
IH+INQ 24W/2T/9L | IH+Ski+CM 6W/0T/2L | Ski+CM 4W/0T/0L|
Orks 4W/1T/9L | Muut 7W/2T/13L|

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”