GW FAQ

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Avatar
Lord of Carcassonne
Viestit: 5304
Liittynyt: Ke 18.01.2006 13:03
Paikkakunta: Orivesi

Re: GW FAQ

Viesti Kirjoittaja Lord of Carcassonne » To 07.07.2016 20:24

Olen iloinen että Eldarien Iyanden.supplement eli wraith army on edelleen laillinen =)
WHFB pelit 8.edikassa.(1.1.2014 alkaen)
Armeija V/T/H
Bretonnia 0/0/0
WH40k pelit (1.1.2014 alkaen)
Tau empire 10W/1T/9L Eldars(Iyanden): 2W/1T/7L CSM 6W/0T/10L Iron hands 6W/0T/3L

Avatar
Gintonic
Viestit: 1491
Liittynyt: To 03.11.2011 00:03
Paikkakunta: Helsinki

Re: GW FAQ

Viesti Kirjoittaja Gintonic » Su 10.07.2016 18:01

ETC on sisällyttänyt FAQ muutokset aina space wolf FAQhun asti, sen jälkeiset eivät enää ehtineet sääntö deadlineen mukaan, koska säännöt oli lyötävä lukkoon ennen listanpalautusdeadlinea, joka oli juhannuksena.
"In the eyes of an amateur there are many options, but in the eyes of a master there are just a few"
-Unknown list builder-

HerraMauno
Viestit: 2011
Liittynyt: Ke 17.06.2009 17:57

Re: GW FAQ

Viesti Kirjoittaja HerraMauno » Su 10.07.2016 20:10

ETC faqussa on varmaan linjana, että gw faquissa olevia asioita ei sinne laiteta, mutta jos jotain löytyy gw faqusta, niin se pelataan sen mukaan.

Avatar
syrja
Viestit: 2847
Liittynyt: Su 06.05.2007 04:17
Paikkakunta: Pori

Re: GW FAQ

Viesti Kirjoittaja syrja » Ti 22.11.2016 23:11

Sääntiksen faq on sit päivitetty https://www.games-workshop.com/en-FI/Ru ... 40k-errata Mitä nyt äkkiseltään kattelin. Ni kranut jäi sit höpöiks ja scoutti tulis nyt ennen seizeä.
Kaikki on paskaa paitsi kusi.

"Älykäs pääsee pinteestä johon viisas edes koskaan joudu ei"

Avatar
behemoth
Viestit: 1445
Liittynyt: Ma 02.09.2002 10:25
Paikkakunta: Lieto, Turun kupeessa
Viesti:

Re: GW FAQ

Viesti Kirjoittaja behemoth » Ke 23.11.2016 11:20

Q: Does a unit that is embarked on a Transport that Jinks also
count as having Jinked?
A: No.

Q: Are passengers in Jinking Transports forced to fire
Snap Shots?
A: No.

Tämä oli minusta täysin päinvastoin (ainakin jossain vaiheessa) ehdotetussa erratan raakaversiossa eli raju muutos siihen verrattuna. Ja Drop Podeista ei ole nyt mitään muutoksia mukana. Siitähän syntyi aikamoista puhinaa aiemmin.

Avatar
tneva82
Viestit: 8359
Liittynyt: To 15.08.2002 11:51
Paikkakunta: Salo

Re: GW FAQ

Viesti Kirjoittaja tneva82 » To 24.11.2016 13:19

behemoth kirjoitti:Ja Drop Podeista ei ole nyt mitään muutoksia mukana. Siitähän syntyi aikamoista puhinaa aiemmin.
Onpas. Drop podeihin tuli preliminary faq:eissa kaksi merkittävää muutosta. Ei enää drop pod takseja joka on edelleen virallisessa faq:issa:

Q: Can units that are Battle Brothers embark in each other’s
Transport vehicles during deployment?
A: No

Toinen muutos oli drop podien ovet mutta tuo oli space marine faqissa. Ei main rulebook. Eli jos pelaatte draft faq:eilla(ja tällä uudella main rulebook) tuo on edelleen voimassa. Jos GW muuttaa lopullisessa versiossa tuota se tulee vähemmän yllättäen space marine faq:iin.

Ellet sitten tarkoittanut että ei tullut muutoksia draftiin verrattuna.

Ja juu tuo jink ei vaikuta matkustajiin on muutos draftiin. Kai päättivät että liian iso nerffi dark eldareille vaikka olisikin loogisempi vastaus.
"There's probably volcano crater-kingdoms full of Bretonnian-esque knights who ride reptile-horses to battle and crap like that. " - Josh Reynolds

Avatar
Lord of Carcassonne
Viestit: 5304
Liittynyt: Ke 18.01.2006 13:03
Paikkakunta: Orivesi

Re: GW FAQ

Viesti Kirjoittaja Lord of Carcassonne » To 24.11.2016 18:06

Mulle oli yllätys että jos dreadnought tuli drop podilla alas ja jäi drop podiin laskeutumisen jälkeen niin niitä ei saanut ampua vaikka drop podin ovet on auki. Pelasin Total Cupissa Joonathania vastaan ja en saanu ampua space wolf drediä koska se oli drop podissa viel laskeutumisen jälkeen. Tyhmää kikkailua mutta näemmä sallittua...
WHFB pelit 8.edikassa.(1.1.2014 alkaen)
Armeija V/T/H
Bretonnia 0/0/0
WH40k pelit (1.1.2014 alkaen)
Tau empire 10W/1T/9L Eldars(Iyanden): 2W/1T/7L CSM 6W/0T/10L Iron hands 6W/0T/3L

Avatar
Squirreli
Valvoja
Viestit: 1198
Liittynyt: To 23.05.2002 10:34
Paikkakunta: Helsinki

Re: GW FAQ

Viesti Kirjoittaja Squirreli » To 24.11.2016 18:50

Lord of Carcassonne kirjoitti:Mulle oli yllätys että jos dreadnought tuli drop podilla alas ja jäi drop podiin laskeutumisen jälkeen niin niitä ei saanut ampua vaikka drop podin ovet on auki. Pelasin Total Cupissa Joonathania vastaan ja en saanu ampua space wolf drediä koska se oli drop podissa viel laskeutumisen jälkeen. Tyhmää kikkailua mutta näemmä sallittua...
Onks tää jossain FAQ:attu eri päin, kuin mitä Codex Space Marinen sääntö Drop Pod Assault sanoo?
"Once a Drop Pod lands, all passengers must disembark and no models can embark for the rest of the game."
...to crush your enemies, to see them driven before you, and to hear the lamentations of their women.

Avatar
Darius
Viestit: 1393
Liittynyt: Su 05.12.2004 23:17
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: GW FAQ

Viesti Kirjoittaja Darius » To 24.11.2016 18:58

Veikkaan että kyseessä oli forgen dreadnought drop podit, joihin saa tosiaan jäädä sisälle.
Bep.

Avatar
Squirreli
Valvoja
Viestit: 1198
Liittynyt: To 23.05.2002 10:34
Paikkakunta: Helsinki

Re: GW FAQ

Viesti Kirjoittaja Squirreli » To 24.11.2016 19:12

Darius kirjoitti:Veikkaan että kyseessä oli forgen dreadnought drop podit, joihin saa tosiaan jäädä sisälle.
Aaaa. Aika hyvä harhautus puhua FW:n spessupodeista GW FAQ-ketjussa ;)
...to crush your enemies, to see them driven before you, and to hear the lamentations of their women.

Avatar
Lord of Carcassonne
Viestit: 5304
Liittynyt: Ke 18.01.2006 13:03
Paikkakunta: Orivesi

Re: GW FAQ

Viesti Kirjoittaja Lord of Carcassonne » To 24.11.2016 21:42

Okkei. Jos se on joku forge juttu niin sitten ei mitään. Luulin että perus drop podit sai tehdä niin. Eipä mitään, jatkakaa.
WHFB pelit 8.edikassa.(1.1.2014 alkaen)
Armeija V/T/H
Bretonnia 0/0/0
WH40k pelit (1.1.2014 alkaen)
Tau empire 10W/1T/9L Eldars(Iyanden): 2W/1T/7L CSM 6W/0T/10L Iron hands 6W/0T/3L

Avatar
tneva82
Viestit: 8359
Liittynyt: To 15.08.2002 11:51
Paikkakunta: Salo

Re: GW FAQ

Viesti Kirjoittaja tneva82 » Pe 25.11.2016 09:38

Lord of Carcassonne kirjoitti:Okkei. Jos se on joku forge juttu niin sitten ei mitään. Luulin että perus drop podit sai tehdä niin. Eipä mitään, jatkakaa.
Jooph FW vs GW on tosiaan vähän hämääviä koska näennäisesti samat yksiköt voivat toimia eritavalla. Toinen esimerkki on esmes Cataphract termi panssari. GW:n säännöillä antaa S&P:n kantajalle joka jakaa sen sitten yksikölleen. FW:n sama panssari toimii eri tavalla joten S&P jako eteenpäin ei toimi.

Internal logic kunniaan :D
"There's probably volcano crater-kingdoms full of Bretonnian-esque knights who ride reptile-horses to battle and crap like that. " - Josh Reynolds

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”