Etsitään peliseuraa

Rovaniemen peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Cryzak

Etsitään peliseuraa

Viesti Kirjoittaja Cryzak » To 03.02.2011 21:38

Onkos täällä Rovaniemellä vielä aktiivisia harrastajia?itse juuri tilasin tyranid armeijaa ja serkkupojalla on orkkei.Lisä peliseura ei olisi pahitteeksi.

ComradeWillho

Re: Etsitään peliseuraa

Viesti Kirjoittaja ComradeWillho » Pe 18.03.2011 18:29

Armeijallinen Imperial Guardia olisi kohtapuolin kasassa ja aloittelevana pelaajana tekisi mieli päästä pelipöydän ääreen. Että ainakin yksi kaveri löytyisi, vaikka sitten satunnaisempaan pelailuun. Tietysti olisi mukava jos enemmänkin väkeä löytyisi.

Hermo

Viesti Kirjoittaja Hermo » Su 01.05.2011 12:17

Äläpä huoli, uusia ihmisiä Rollon alueella! Olishan se taas kiva pelailla. Katotaan saahaanko tästä jotain miittiä.
Meinaan nääs että "wanha porukka" on aika verkkaista kokoontumaan.

ComradeWillho

Viesti Kirjoittaja ComradeWillho » Su 01.05.2011 13:21

No eihän siinä kestänykkään ko puoltoista kuukautta että tuli vastausta. Armeijan maalaus ja kokous on vielä kesken, pitänee jatkaa urakalla jos kerran väkeä löytys. Mistäpäin löytyisi tiloja ja pöytiä, sitä en tiedä (?).

Hermo

Viesti Kirjoittaja Hermo » Ma 02.05.2011 17:16

Älä huoli sen armeijan kans, ihan omassa rauhassa :D. Pelitilat on jonku luona ja siellä yleensä on pöytä, jolla pelata. Jos ei niin tämä tee-se-itse mies tekasee sellasen...

ComradeWillho

Viesti Kirjoittaja ComradeWillho » Ke 04.05.2011 09:41

No kysele jos kiinnostusta löytyy, itse en tunne ketään sotavasaran heiluttelijaa. Perfektionistina menee armeijan kasaamiseen vielä hyvä tovi, tulen sitten tekemään raastavia kysymyksiä säännöistä ja muusta mukavasta.

Hermo

Viesti Kirjoittaja Hermo » Ke 04.05.2011 17:38

Sais nyt sen porukan taas kasaan, niin vois jonku palaverin piettää. Uskon kuites, että jos jotain tiloja yms hankitaan, niin se menee kesän tuolle puolelle. Kesällä voi silti ottaa jtn. minor pelejä/juttutuokioita emt.
Pelikäyttöön tulevat figut ei tartte sitten olla missään tiptop kunnossa ja jokainen pölypallo pyyhittynä. Kuhan näkee mitä niillä on päällä(juustoilua on silti havaittu aika usein :D).
Säännöt ja kaikki muut ylimääräset härpäkeasiat tulee selville sitte kerholla, meillä on selittämisen experttejä joukossamme....

ComradeWillho

Viesti Kirjoittaja ComradeWillho » To 05.05.2011 10:45

No pistä viestiä viestiä jos jotain porukkaa kasaantuu. Säännöistä lähinnä lähitasitelu ja erikoistapaukset hukassa ettei niitten selittämisestä tartte stressiä ottaa.

Hermo

Viesti Kirjoittaja Hermo » To 05.05.2011 20:54

Juu katotaan nyt sitten...

Cryzak

Viesti Kirjoittaja Cryzak » Su 08.01.2012 17:41

Onko tullu uusia pelaajia.Tääl ois nidi pelaaja pelikavereita vailla:)

Hermo

Viesti Kirjoittaja Hermo » Ti 24.01.2012 23:28

Jos joku haluaa peliseuraa, yksi vaihtoehto on ottaa yhteyttä osviittaan tai pääkirjastoon ja kysellä mahdollisia pelitiloja. Sen jälkeen tehkää se vaikein osuus, jota ei kukaan muu (näköjään) osaa, mainostakaa. Tulostakaa lappuja ja pistäkää kadulle ja kaupan seinille yms. Sitten vielä asiaa vaikeuttaa figujen hankala saatavuus Rovaniemellä. Pitäisi tilata kaikki ja lähin ostopaikka on Oulu. Edellämainitut asiat nostavat innostus ja liittymiskynnystä tuonpuoleiseen maailmaan asti.

Cryzak

Viesti Kirjoittaja Cryzak » Ti 31.01.2012 23:32

Olisin valmis avustaamaan jos susta siihen olis,minustaku ei ole ku vähän laiskanpuoleinen oon mut yrittäsin olla ahkera avustaja?:)

Haltijajorma

Viesti Kirjoittaja Haltijajorma » Ti 07.02.2012 15:51

Moips ja vastaukseksi kysmykseesi niin on :DD

En tosin asu rovaniemellä vaas Sodankylässä ja olen täällä se ainoa harrastaa, mutta rovaniemellä on muuutamia. Jos joskus jaksaisitte vaikka siellä rovaniemellä kysäistä rovaniemen kaupungilta jotain pelitillaa käyttöön niin voitais kerätä rovaniemen harrastajat tai no yleensä nämä lapin harrastajat yhteen ja sopia pelipäiviä sun muuta.

Jos joku oikein innostuis ja jaksais jopa järkätä turneen rovaniemelle. Ai niin ja ite pellaan tosissaa nelkytkoota ja Fabaa. Kumpaankin löytyypi armyt :)

Kekemies

Viesti Kirjoittaja Kekemies » La 14.04.2012 15:38

Jees,
muuton yhteydessä löyty taas 40k figut, vois olla makia vähän käydä pelauttamassa. Jos ees jottai pientä häpänoton yhteydessä olevaa toimintaa sais järkättyä vaik kerran kuussa.
"In Ork Waaagh!, it takes more courage to retreat than attack." -Ork Strategist.

Cryzak

Viesti Kirjoittaja Cryzak » Su 25.11.2012 21:03

Hiljaista on:S

Finnfox

Viesti Kirjoittaja Finnfox » La 22.06.2013 18:55

Itse olen muuttamassa Rovaniemelle parin kuukauden päästä, koska pääsin Rovaniemen yliopistoon opiskelemaan ja itselläni olisi osittain maalattu Space Wolf armeija (vähän alle 2500p) ja pieni kasa lähes maalaamatonta Imperial Guard armeijaa (lähinnä alluiksi) ja olisi suorastaan mahtavaa päästä pelaamaan jotakuta vastaan paikan päällä Rovaniemellä milloin nyt aikataulu tulee sallimaan. Ihan se ja sama ovatko pelikaverin miniatyyrit maalattuja vaiko eivät ja pelipöydäksi kelpaa vaikka pahuksen lattia. Itselläni on kaikki peliä varten tarvittavat sälät ja olen pelannut useita WH 40k pelejä Someron pienen (ja varsin vapaamielisen) harrastajaporukan sisällä :)

PuoliQ

Viesti Kirjoittaja PuoliQ » Pe 19.07.2013 19:45

Moi Finnfox!

Itse olen muuttamassa myös elokuussa Rovaniemelle, lukioon. Keräilin ennen tosi paljonkin warhammereita mutta se jäi muiden harrastusten varjossa sitten vähemmälle. Nyt olen taas aloittanut keräilyn innokkaana ja tulikin tässä juuri ostettua yli 100€ edestä uudet maalit ja figuurit :D mutta en kylläkään ole koskaan pelannut wh, enkä tunne sääntöjä lainkaan, olisi varmaan ihan mukava tutustua peliin, vaikka tykkäänkin harrastuksena toistaiseksi vain wh maalauksesta ja kokoamisesta. Vaikka en osaakaan pelata wh ollenkaan, olisi mahtavaa saada joku useamman henkilön porukka pystyyn! eiköhän siinä oppisi pelaamaan samalla?

niin, ja armeijana mulla on Chaos space marine, mutta aloitin nyt keräämään orkkeja.

Oletko kokeillut/tiedätkö erään toisen Games Workshopin pelin, Blood Bowlin? Sitä on tullut pelailtua. Muttei sitten juuri muuta.

Finnfox

Viesti Kirjoittaja Finnfox » La 20.07.2013 14:07

No morjes, PuoliQ :)

Minne olet Rovaniemellä muuttamassa? Itse tulen asumaan ihan siinä Rovaniemen keskustassa.
Itse (niinkuin koko Someron peliporukka) olen enemmän niitä miniatyyripelaajia kuin maalaajia, joten omat figuni olen siis maalannut melko laiskasti. Ja jos päädytään pelaamaan, niin toivottavasti huumorintajusi sietää esimerkiksi hirvellä ratsastavaa Wolf Lordia :D
Eiköhän sitä pelatessa säännöt opi. Olen pari kertaa muutenkin pelannut tyyppien kanssa, jotka eivät Wh40k:n sääntöjä olleet ennestään tienneet.
Tavoitteena olis joo saada useamman henkilön porukka pystyyn. Ilmeisesti Rovaniemel on miniatyyripelaajia enemmänki, mut mahtaa olla varsinainen toiminta siel aika kuihtunutta. Mitä ny siis täält sotavasarast oon päätelly.

Löytyykö sulta Chaos mariinien uusin codex? Siis se kovakantinen kirja.
Ja muuten, uusimpaan Wh40k sääntökirjaan oli laitettu allied detachmentit, eli toisin sanottuna sun orkit pystyis pelaamaan ihan sääntöjen sallimana samas porukas sun kaaosmarsujen kanssa, vaikkakin muutamalla pienellä rajoituksella. Tosin mulle on ihan sama vaikka rajoituksia alettais rikkomaan.

Tiiän Blood Bowlin ja joitain harvoja asioita jopa sen säännöistä, mutta sen pelin miniatyyrejä mulla ei ole.

P.s. seuraavat viestit kannattaa varmaa lähettää yksityisviesteinä, ettei tätä keskusteluu täytetä ihan täysin :)

Rosmariini

Viesti Kirjoittaja Rosmariini » Ma 16.09.2013 10:40

Jep Jep. On meitä ainaki tällänen kolmen porukka harrastelijoita, yks tosin ramppaa oulus viikot ja toinen saattaa työreissuille välistä lähteä. Just parhaillaa pelipöytä projekti meillä menossa. Itse omistan necroneja sellaset 1,5k ja kutakuinkin saman verran mariineja. Pelitilat on sitten vähän kortilla, ellei jommankumman teidän luona pysty pelaamaan? TOinen mahdollinen pelipaikka keskiviikkoisin pääkirjaston kellarissa järjestettävä lautapelikerho(onko vielä olemassa?). Siellä ainaki pöytiä olisi, tieten maastopalaset keksiä jostain. Mut peliseuraa / ylipäätään skenen aktivoitumista kovasti kaipaisi täälläkin päin. Mahtavampi homma ois päästä pelailemaanki, nii loppuis tuo pelkkä figujen/listojen tuhertaminen. Silloin joskus ennen muinoin oli joka lauantai ihan kerhotilatkin, missä sitten pelattiin auringon noususta auringon laskuun. Hyviä aikoja.

Mutta ei mitään, pistän molemmille teille yv:tä että huomaatte tämän viestin. Pikaisin yhteydenotoin!

Finnfox

Viesti Kirjoittaja Finnfox » Ma 16.09.2013 17:52

No sentään jotain :)
Mun tilavaan yksiöön mahtuis aika hyvin yks pelipöytä, mut lattian lisäks itseltäni ei täält mitään ihmeellistä pöytätasoa löydy. Kyllä jos lattia kelpaa ni tänne pääsis pelailemaan. Itse en tiedä siitä lautapelikerhosta mitään, mutta eikös niillä ole jonkinlainen facebook profiili olemassa?
Kuulostaakin hyviltä ajoilta...

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Rovaniemi [Peräpohjolan Sotamoukaristit]”