Fantsun Miniatyyrimaanantai

Haminan ja Kotkan peliporukat

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Jarva

Fantsun Miniatyyrimaanantai

Viesti Kirjoittaja Jarva » Pe 21.10.2011 14:04

Hypähdetäänpä taas puskasta huutelemaan. Osa saattaa jo asiasta tietääkin, eli paikallinen Fantasiapelit alkaa järjestämään figutoimintaa maanantaisin liikkeessään. Pelailua, maastontekoa, maalausta ja sen semmoista.

Itse olen opettamassa maalausta klo 17-19 välisenä aikana niin aloittelijoille kuin kokeneemmillekin. Olen Jarnolle jo tiedottanut tarvittavista matskuista, eli paikalle voi tulla maalailemaan vaikkei itse omistaisikaan välineitä. Mutta touhu sujuu tietenkin sulavammin, jos ne omat romppeet ovat mukana, kun toistaiseksi ei ole vielä tietoa onko sinne tulossa millaista ryysistä ja riittääkö kaikille pensselit ym. Töitäni voi käydä tsekkaamassa CoolMiniOrNotissa. Tervetuloa mukaan!

Eduboy

Re: Fantsun Miniatyyrimaanantai

Viesti Kirjoittaja Eduboy » To 12.01.2012 17:39

Eli siis ymmärsinkö oikein? Kaikki maalit, pensselit sun muut tulee sun puolesta, ettei tarvitse heti alkuun ostaa omia?

Jarva

Re: Fantsun Miniatyyrimaanantai

Viesti Kirjoittaja Jarva » Ke 25.01.2012 15:49

Kappas, tänne olikin tullut viestiä, enkä ollut hoksannut. Pahoitteluni. Mutta olen muuttanut Joensuuhun ja en ole siis enää henkilökohtaisesti paikalla opettamassa. En tiedä mitä Kotkan liikkeeseen tällä hetkellä kuuluu, mutta ymmärtääkseni maanantaiset figupäivät jatkuvat kyllä normaalisti, eli voi yhä maalailla ja pelailla. Materiaalit löytyvät liikkeen puolesta, mutta ainahan se auttaa, jos on vähänkin omia välineitä, sillä maalausvarustus ei ole Fantsussa niin täydellinen/riittävä.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Hamina & Kotka”