ikäraja

Tornion peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

lateksiapina

ikäraja

Viesti Kirjoittaja lateksiapina »

pääsekö sinne alle 15 vuotiaat?
käykää täällä

Huru-ukko

Re: ikäraja

Viesti Kirjoittaja Huru-ukko »

Minne?
Luumumehu on soturien juomaa

Jenian Katarn
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Jenian Katarn »

Pelaaminenhan on sallittu ihan sen ikäisille kuin vain osaa lukea ja ymmärtää niitä sääntöjä. Ei meillä ole pahemmin ollut tapana estää ketään pelaamasta. Kuitenkin pitää ymmärtää, että periaatteessa on vastuussa itsestään, jos jotain tekee.

Eli jos joku isä tai äiti lukee tätä, niin omalla vastuulla tehdään asiat. Tokihan pelejä sopiessa kannattaa keskustella, että missä pelaa ja milloin ja kuinka kauan peli luultavasti kestää. Kehotan ihmisiä kuitenkin tutustumaan toisiinsa jotenkin, että ei tarvitse pelätä (tiedän, että vanhempia useammin pelottaa enemmän oman lapsensa puolesta. Itselläni oli tällainen hienoinen ongelma silloin kun itse aloin figuttamaan. Figupelaajat eivät ole sen kummempia ihmisiä kuin ketkään muutkaan. Mutta tutustukaa ihmeessä, niin ei tartte pelätä :) )

Kysy toki lisää jos jokin painaa mieltä.
NOMADS Bakunin: "Shuffel Puff Grrls"

Huru-ukko

Viesti Kirjoittaja Huru-ukko »

Lateksiapinalle

Pelaamalla oppii. Sotavasaran perusteita ja sääntökysymyksiä kannattaa lukea. Haku toiminnolla voi löytää keskusteluja, joista saattaa olla apua. Pelikavereilta voi kysyä, jos joku kohta on vaikea. Kannattaa ensin lukea keskusteluja ja sääntökirjoja. Jos asia ei selkene, niin sitten voi kysyä neuvoa. Kyllä joku aina auttaa.
Luumumehu on soturien juomaa

Jenian Katarn
Peliporukkavalvoja

lateksiapina kirjoitti:mitä jos ei osaa pelata kunnolla
Ei me nyt sitä vaadita, että on seppä syntyessään. Porukkahan on sitä varten, että kaikilla on mukava pelata ja harrastajat löytävät toisiansa, jotta voivat pelata.

Jos ei osaa/hallitse peliä omasta mielestään hyvin, niin voi toki kysellä, että onko kukaan halukas opastamaan tai tekemään demopeliä, jossa opetetaan säännöt ja opetetaan pelaamaan, mikäli on tarve. Ja hyväksi pelaajaksi oppii pelaamalla.

Todennäköisesti kuka tahanasa "vanha konkari" joka täällä pyörii kykenee sinua peliin opettaaan. Suosittelen Rakath tai Warhound nimisiä tyyppejä. Osaavat sen homman erittäin hyvin. Warhound on järjestänyt muutamia 40k kampanjoitakin Torniossa. (itsekin olen ollut niissä järkkärinä, mutta viimeaikoina muut asiat ovat tulleet esteeksi)

ja jos tulee lisää kysymyksiä, niin kysy tässä topikissa.

Rakath
Maalajakisälli 2007
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rakath »

Suosittelen Warhoundia livenä esittelemään peliä, itse olen niin laiska rupeamaan millekkään, että taitaa jäädä omat demotukset vain aikomuksiksi ;)
Kysymyksiä voi kuitenkin heitellä minulle Yksityisviestillä (tuo YV-nappi kuvan alla), vastailen sen minkä osaan. Sääntöjuttuja, "mistä kannattaa ostaa" -kysymykset ja muut pikkujutut, niissä pystyn auttelemaan.

Mutta.
Sitten kun Peliketut saa homman kondikseen, ja sinne tulee täysikokoinen pelipöytä maastoineen, on helpompi järjestellä demohetkiä ja muuta opastusta. Itse kaupan myyjä ei tajua Warhammereista pätkän vertaa, mutta WarHound on vissiin lupautunut jotain demotusta pitämään. Ja varmasti löytyy muitakin paikkakunnan pelaajia, joiden kanssa voi sopia pelikohtaamisen Pelikettuihin.
Tämä tosiaan vasta kun se pelipöytä saadaan sinne järjestettyä. Saas nähdä koska sekin sitten tapahtuu..

lateksiapina

tarvis bloodbowl pelikaverin itse pelaan örkki tiimillä
käykää täällä

Heretic
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Heretic »

Bloodbowlia torniossa pelaa vain Warhound, ainakaan hyvin. Ite olen omistanut kaaosprojektin mutta pelikaverin puutteen takia on jäänyt pois. Kyseleppä häneltä.
Ville Oulusta.
Frostgrave, Mordheim, 40k&30k, Kings of war, Lotr, Guild ball, Necromunda ja Blood bowl

lateksiapina

miten saan kysyttyä, en oo nähny missäkään foorumilla
käykää täällä

Tanen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tanen »

Täältähän se löytyy:

Käyttäjät -> Etsi Käyttäjä -> Warhound
Life has given me much - maybe taken more.
But those good times were always worth waiting for.
When it's time for goodbyes I will leave grieving and yet so relieved
with bitterness and joy.

Jenian Katarn
Peliporukkavalvoja

Warhound on kuitenkin nyt viikonlopun Turku Fanaticissa. Kuten myös minä ja Tanen. Voipi olla, että häntä saattaa tällä hetkellä olla hieman hankala saada kiinni. Laita vain YV:tä. Kerron Warhoundille, kun hän tänne saapuu, että ottaa yhteyttä.

lateksiapina

kiitos :D
käykää täällä

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tornio [Rajakaarti]”