Peli-ajat

Tornion peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

jamigo

Peli-ajat

Viesti Kirjoittaja jamigo »

Ehkä pitäisi tehdä sellainen aihe missä voidaan keskustella Peleistä esim: Kuka haluaa haastaa ja kenet milloin ja missä.
Kaikki eivät välttämättä tunne monia pelaajia joten voisi sopia jonkun kanssa pelin vaikka sinne Pelikettuihin.

esim: Olen Jamigo ja haluaisin joskus pitää harjoitus-ottelun jonkun taitavamman pelaajan kanssa. Peli paikaksi minulle sopisi Pelikettujen pelipöytä (sitten kun se valmistuu) ja ajaksi joskus viikonloppuna.
Uusi käyttäjäni on The Magician.

Heretic
Peliporukkavalvoja

Re: Peli-ajat

Viesti Kirjoittaja Heretic »

Minä voin pelata kanssasi Jamigo, pelaat vain fabaa tällä hetkellä? Itsellä on nuita faba figuja jonkinverran että siinä voidaan pelata jotain borderpatrol pelejä jos haluat.

-Heretic
Ville Oulusta.
Frostgrave, Mordheim, 40k&30k, Kings of war, Lotr, Guild ball, Necromunda ja Blood bowl

jamigo

Olisihan se mukavaa oppia pelaamaan paremmin. Jutellaan tarkemmin sitten kun se pelikettujen pelipöytä tulee valmiiksi (siihen ei mene varmaan enään kovin kauankaan).

Heretic
Peliporukkavalvoja

Jep, pistä YV:tä sitten lähempänä niin sovitaan paremmin. Käyn päivittäin sotussa kattomassa viestit.
Ville Oulusta.
Frostgrave, Mordheim, 40k&30k, Kings of war, Lotr, Guild ball, Necromunda ja Blood bowl

Murskaaja

Viesti Kirjoittaja Murskaaja »

Oli mukava käydä seuraamassa teidän peliä. Haluaisin itsekkin pelata jonkun kanssa 40k:ta peliketuissa n. 2 viikon päästä tai silloin kuin jollekkin sopii (ens viikonloppuna ei mulle käy kun olen rippileirillä viikonlopun ajan). Pistäkää Yv:tä tulemaan. Itse olen vasta aloittanut joten en tiedä sääntöjä hirveän hyvin, eli myöskin sellainen ''harjoitus peli'' olisi hyvä.

Heretic
Peliporukkavalvoja

Moi Murskaaja

Jos haluat niin minä voin pelata kanssasi 40k:oota, vaikka tommoisen harjoituspelin ja miksei vähän isommankin. Jos kiinnostaa niin pistä tähän viestiä taikka pistät YV:n

-Ville pörhölä
Ville Oulusta.

Tanen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tanen »

Samoin, taasen varmaan villen kanssa tulisin heilumaan siihen. 40k on enemmän ehkä minun makuuni vielä, joten sopii paremmin :D
Life has given me much - maybe taken more.
But those good times were always worth waiting for.
When it's time for goodbyes I will leave grieving and yet so relieved
with bitterness and joy.

Murskaaja

Joo, eli sillon 2 viikon päästä lauantaina (1.12) klo 13.00 sopisi mulle. Ja paremmin minulle sopii ensi viikon keskiviikko (21.11) tai torstai (22.11) klo 16.00. (liike sulkeutuu kuudelta niin kyllä siinä yhden tai kaksi peliä kerkeää pelaan) Sopiiko sitten teille joku noista päivistä?
Viimeksi muokannut Murskaaja, La 17.11.2007 21:01. Yhteensä muokattu 3 kertaa.

Murskaaja

Itelläni juuri kun tein armeija listaa niin tuli semmonen 500 pisteen armeija kasaan. Voitas myös pelata kolminpeli jos keretään. Eli vaikka toisena pelinä tanen vs ville vs minä jos sopii.

Heretic
Peliporukkavalvoja

ei pahemmin käy ainakaan torstai, silloin oulussa. Keskiviikko voisi onnistua. Kattoo sitte lähempänä
Ville Oulusta.

Tanen
Viesti:

Keskiviikkona 14.30-15.00 jos alotettais, ehtis pelata 2 tai kolme peliä. Muuten sitten joku viikonloppu
with bitterness and joy.

Murskaaja

Noh, keskiviikkona pääsen 2 koulusta joten en kerkeä sinne 3 (isäntä pääsee 3 töistä). Eli sitten 2 viikon päästä lauantaina klo 13.00 olis hyvä aika. Millon muuten se turnaus oli, hiihtolomallako?

Rakath
Maalajakisälli 2007
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rakath »

Ei ole vielä tarkempaa tietoa milloin se turnaus on. Epäilen että aikaisintaan helmi-maaliskuussa. Niin ja se ei ole turnaus vaan kampanja ;)
Edellisvuosina pelit pelattiin lauantaina ja sunnuntaina, eli sen voi nyt pitää melkeimpä minä viikonloppuna tahansa.

Odotellaas rauhassa että saadaan siitä vähän virallisempaa tietoa. Järjestäjät ovat tällä hetkellä sen verran kiireisiä, että jokunen tovi voi vierähtää.

Itsekin voisin tulla jonakin viikonloppuna vaikka nelinpeliä pelaamaan, mutta tuo 1.12. justiinsa ei sovi. Ja arkisin olen töissä puoli viiteen asti. Joskus ensi kerralla sitten, kylläpä näitä pelimahdollisuuksia tulee toistekin.

Murskaaja

Jaahas, hiihtolomalla itselläni on rippileiri ja olisi hyvä jos se kampanja ei olisi silloin (eli viikon päästä on vain viikonloppu leiri). Yleensä lauantaisin torniossa käyn niin silloin aina on hyvä pelata.

Heretic
Peliporukkavalvoja

viikonloppuna varmaan juuri ennen hiihtolomaa tai sitten se viikonloppu hiihtoloman lopussa, tiiä sitten miten järjestyy.
Ville Oulusta.

Der Meister

Viesti Kirjoittaja Der Meister »

Tänne vois pistää vaikka semmosia varauksia siitä Pelikettujen pöydästä, että ei satu useampaa porukkaa samaan aikaan sinne ja tietää, että milloin siellä on pöytä vapaana. Eli ilmoittaa, että minä päivänä ja monelta on pöytä varattu.
Chaos is our Master!

Der Meister

Viesti Kirjoittaja Der Meister »

Elikkä tämän viikon perjantaina(23.11) klo 15.30 jälkeen on Pelikettujen pöydällä pieni peli: Tyranids vs. CSM ja pelaajat ovat minä ja Jamigo.
Chaos is our Master!

Tanen
Viesti:

Kannattaa mös käydä ilmoittamassa ja kysymäsä liikeestä itsestän, kaikki figuttajat evät välttäättä käy näillä foorumeilla aktiivisesti. Liikkeeseen ilmoitetut ajat ne lopulta ratkaisee
with bitterness and joy.

jamigo

Sellainen olisi kätevää, että ehdotetaan sinne pelikettuihin sellaisesta listasta johon voi varata pelin. Sitä sitten päivitettäisiin tänne rajakaartin sivuille ja sen näkisi myös sieltä.

Murskaaja

Noniin, nyt tulee muistutus.. Eli ylihuomenna la klo 13.00 on se peli. On 3 tuntia aikaa pelata ja saa muukin tulla jos haluaa.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tornio [Rajakaarti]”