Blood Bowl

Heinolan peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Jopotzuki

Blood Bowl

Viesti Kirjoittaja Jopotzuki »

Vieläkö Heinolassa on pelaajia? Kiinnostaako Blood Bowl? Itse asustelen Lahdessa ja jos kiinnostaa pelata niin laittakaa viestiä. Figuja löytyy ja lauta.
Dolmot kirjoitti:Tällä kertaa se on Bloodthirstor, Lordor of Mordor.
jupu_pupu_mies

Re: Blood Bowl

Viesti Kirjoittaja jupu_pupu_mies »

Kiinnostaisi pelata, kapi on puhunut siitä useasti että tulisi heinolaan pelaamaan. Täytyy katsoa jos saatais vaikka teidät molemmat samaan aikaan!
Kapi

Viesti Kirjoittaja Kapi »

Jos ei muuten niin joskos heinolan porukka lähtee mukaan lahteen voin ottaa laudan mukaan, niin olis 2 lautaa.
Orcs & Goblins: 5500+
Vampire Count: 11 000+
Dwarf: 5000+
Ogre: 3000
Jopotzuki

Noniin käytiin tänään Kapin kanssa pelaamassa Boulia Lahden Puokissa. Puhuttiin vähän semmosta, että voitaisiin joskus tulla sinnepäin pitämään demopelipäivää. Kumpikin ottaisi tiimejä ja laudat mukaan niin olisi kaksi lautaa sitten käytössä. Voitte siellä peli-illassanne vähän mainostaa ja kysellä olisiko tällaiselle esittelylle kiinostusta. Milloinkas siellä on peli-illat?
Scumboogie

Viesti Kirjoittaja Scumboogie »

Heinolaan on iskenyt miniatyyripelaajien musta surma, ja ainoat paikalliset selviytyjät ovat jupu ja minä - bonuksena mun oma kiinnostus fabaan on tällä hetkellä vähän unessa, venailen uutta edikkaa.

MUTTA onneksi Heinolassa on hyvin hengissä oleva lautapeliskene, about kymmenen aktiivia ja paljon satunnaisia kävijöitä. Veikkaisin porukasta löytyvän ainakin muutaman (mun ja Jupun lisäksi) joita BB:n kokeileminen kiinnostaisi. Viikottaisia lautapeli-iltoja pidetään pelipaikka Pleissillä lähes joka torstai klo 17:00-20:30, jolloin peliä pystyisi demottamaan useammassakin pöydässä. Myös viikonloppuisin saadaan porukkaa kasaan tarvittaessa, tällöin olisi enemmän peliaikaa. Torstain peli-iltoihin kannattaa ilmotella etukäteen hyvissä ajoin suunnitelmista, että silloin varmasti pelaillaan eikä muita pelisuunnitelmia ole just silloin. Lokakuun viikonloput on ittelläni kaikki varattuja, mutta torstai-iltoina olisi varmasti ihmisiä ihmettelemässä peliä.
Kapi

Itellä olis to 24.10. vapaata duunista joten sillon vois tietysti suunnitelle alustavasti pleissille peli-iltaa. Jos ottas peruspaketin humanit ja orcit demoon mukaan ja jos joku haluu kunnon ottelun niin sit harkitsisin jotain tuunatumpaa joukkuetta.

Jos demotettavia on paljon niin ne voivat pelata keskenään ja demottaja kahtoo päältä miten käy.
Multa löytyy joukkueita aikas moneen lähtöön jos haluu lainata testipeliä varten.
Perus orc ja perus human, ogre, liskot, undead, kääpiöt ja seuraavista saan jotain raavittua kasaan goblin ja dark elf.
Jopotzuki

24.10. on perjantai, että mites se sitten onnistuu? Mie tulen mielelläni milloin vaan demottamaan, jos paikalla on ihmisiä ketä kiinnostaa kokeilla. Torstain lautapeli-illatkin ovat hyvä päivä, mutta niille porukoille pitää kertoa, että ollaan tulossa ja siihen pitäisi olla jonkinasteista kiinnostusta tai ainakin varata jokin tietty aika demottamiselle. En haluaisi Lahdesta saakka tulla paikanpäälle turhan takia.
Kapi

Oho... Piti sano et to 23.10. olis vapaa päivä. Jos sillon ei ole ketään jota demotta niin vois pelata yks normi matsi keskenään.
jupu_pupu_mies

Itseäni ainakin kiinnostaisi jos ihan tätä varten tulisitte Heinolaan :)
Kapi

jupu_pupu_mies kirjoitti:Itseäni ainakin kiinnostaisi jos ihan tätä varten tulisitte Heinolaan :)
Juu, se olis niinkun tarkoitus et saatas heinolaan jengiä kiinnostumaan hienosta pelistä. Peli on loistava kun se ei vaadi suurta määrää figuja ja pelit ei ole hirmu pitkiä loppujen lopuksi (n.2-3h).
Kapi

Olen sen verran kipeenä et en pääse pitämään demotusta huomenna.
Kapi

Jupulle demotus annettu ja sit vaan miettiin koska saatas veetille ym. demoo aikaiseksi. Jos joitain pelaajia sais kehiteltyä, niin vois suunnitella jo liigaa, tosin kuus olis sillon minimi.
Scumboogie

Viesti Kirjoittaja Scumboogie »

Katotaan joskus jos mulle demotettais peliä, voisin sit joskus peli-illassa avaa pelin ideaa muillekin jäbille/jäbättärille.
bosch455

Viesti Kirjoittaja bosch455 »

Mikäs tän pelin tilanne on Heinolassa? Onkos täällä jo joku jolla on tarvittavat rojut, sekä taidot, vetää demoa eteenpäin?
Kapi

bosch455 kirjoitti:Mikäs tän pelin tilanne on Heinolassa? Onkos täällä jo joku jolla on tarvittavat rojut, sekä taidot, vetää demoa eteenpäin?
Veetillä on ainakin lauta ja jotain tiimejä, mun lisäksi. Mä oon käyny pari demoo vetääs heinolassa ja Jopotzuki on kans luvannu demottaa (asuu lahdessa).
Peli on vielä melko alku tekijöissään, mut kun porukkaa saadaan niin eiköhän sitä liigaakin jossain vaiheessa kehitellä.
bosch455

Viesti Kirjoittaja bosch455 »

Itse juuri hommasin kaverilta sekalaisen setin Blood Bowlia. Ohessa linkki kuvaan siitä mitä löytyy. Jos oikein olen ymmärtäny mulla on tässä kaikki pelaamiseen tarvittava, paitsi örkkitiimistä puuttuu puolet miehistä, eli toinen sprue, joten pelkästään näillä ei pääse pelaan. Human team sentään on kokonainen. Auttava käsitys on pelistä, mutta livekuva pelistä varmaan helpottaisi alkua. Jos demo jossain vaiheessa onnistuu, niin täällä voi olla yksi mahdollinen pelaaja lisää.

https://www.dropbox.com/s/s9i4448un0m28 ... 8.jpg?dl=0
Kapi

Noissa peruspaketin tiimeissä on se 12 miestä/naista per tiimi.
Kannattaa heivata pois noi 2 edikan säännöt ja perehtyä noihin viimeisiin (6 edikka) sääntöihin. Itse olen tulostanut nuo säännöt muovitaskuihin. Tiimejä on helppo rakennella faba figuista.

https://www.google.fi/url?sa=t&source=w ... KvwQPDhfiQ
jupu_pupu_mies

Kaipa tätä voisi pelailla kunhan Veeti palaa Prahasta pelaamasta.
Humppakeppi

Viesti Kirjoittaja Humppakeppi »

Minäkin voin pelata.
Scary, Scary...
Kapi

Kartoitetaampa hiukan pelaaja määrää josko jossain vaiheessa sais vaikka liigaa pystyyn heinolaan.

Kuinkas paljon pelaajia olis kiinnostunut pelaan liigaa?

Mä voisi ite ainakin lähtee mukaan liskoilla tai delffeillä. Jos vasta-alkajia on paljon otan ogret.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Heinola [Heinola Hammerers]”