Blood Bowl

Heinolan peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

bosch455

Re: Blood Bowl

Viesti Kirjoittaja bosch455 »

Kiinnostusta olisi kyllä, mutta syksyllä kotitaloon iskenyt ylläriremppa on ikävästi vieny vapaa-ajan, sekä voimat opetella uutta peliä. Kertokaas nyt kokeneemmat, kauanko yleensä yhden pelin pelaamiseen menee, ja pääseekö aloittelija juonesta kiinni pelin parin sisään, jolloin niukallakin ajalla on järkevää ruveta pelailemaan? Niin ja missä pelit oli tarkoitus pelata?
Kapi

Viesti Kirjoittaja Kapi »

bosch455 kirjoitti:Kiinnostusta olisi kyllä, mutta syksyllä kotitaloon iskenyt ylläriremppa on ikävästi vieny vapaa-ajan, sekä voimat opetella uutta peliä. Kertokaas nyt kokeneemmat, kauanko yleensä yhden pelin pelaamiseen menee, ja pääseekö aloittelija juonesta kiinni pelin parin sisään, jolloin niukallakin ajalla on järkevää ruveta pelailemaan? Niin ja missä pelit oli tarkoitus pelata?
Peli on yleensä 2h ohi jos säännöt on hallussa. Itse kun aikoinaan opettelin pelaan niin mulla oli yksi demo alla kun menin liigaa pelaan ja siellä oppi hyvin. Eli peli on sen verran helppo et sen perus niksit kyllä oppii tosi nopeesti. Pleissi olis mun ehdotus mut jos on lauta niin miksei jonkun kotona tai vaikka kahvilassa, ei sillä niin väliä. Ite olen pelannu joskus baarissa.

Liigaan: 2kpl
Orcs & Goblins: 5500+
Vampire Count: 11 000+
Dwarf: 5000+
Ogre: 3000
Jopotzuki

Viesti Kirjoittaja Jopotzuki »

Miun elämän tilanne on sellainen, että lähden tammikuussa armeijaan, joten pitkät liigat jää nyt välistä. Tosin jos sitä ennen voitaisi pelata jokin pienimuotoinen liiga parina viikonloppuna, niin voisi onnistua. Esim. 2 peliä päivässä, kahtena tai kolmena kertana (riippuen toki pelaajien määrästä). Tai jotakin open leagueta, että uudet kaverit voi harjoitella, ja sitten jossakin kohtaa aloittaa oikean liigan.
Dolmot kirjoitti:Tällä kertaa se on Bloodthirstor, Lordor of Mordor.
jupu_pupu_mies

Viesti Kirjoittaja jupu_pupu_mies »

Joku yhden viikonlopun pelit olis jees. Pelejä vois pelailla vaikka pleissillä taikka sitten jonkun kotona. Toki saisin sovittua tilaa esimerkiksi Bulmerin yläkerrasta muutaman pöydän. Olen pari peliä pelannut ja säännöt oppinut melkolailla jo näistä, pelaaminen nyt sitten onkin hakusessa täysin, tosin niin tuntuu olevan vielä kaikilla.
Jopotzuki

Viesti Kirjoittaja Jopotzuki »

Millos me saataisiin pelit aikaiseksi? Oisko marraskuussa joku vklp esim. 14. päivä? Tai 28.päivä? Joulukuu?
Dolmot kirjoitti:Tällä kertaa se on Bloodthirstor, Lordor of Mordor.
Kapi

Mulla ainakin tuntuu hirveän täydeltä tämä loppuvuosi, mut jos sovitte jotain niin koittelen järjestää kans itteni mukaan.
Kapi

1.1.2016 olis alkamassa blood bowl liiga Heinolassa jossa pelataan kaksi kierrosta jonka jälkeen play-off.
Allekirjoittaneelta lisää ohjeistusta.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Heinola [Heinola Hammerers]”