Speaker's Corner

Heinolan peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Guardian of Chaos

Re: Speaker's Corner

Viesti Kirjoittaja Guardian of Chaos » Su 24.02.2013 17:28

Kelpaahan tuo ainakin allekirjoittaneelle.
Samsson kirjoitti:Minullapas on kanta-asiakas kortti Abloylle, joka koskee ainoastaan lukkoja ilman avaimia.

jupu_pupu_mies

Viesti Kirjoittaja jupu_pupu_mies » Su 24.02.2013 19:05

Tullaan varmaan torstaina takaisin.

Viski

Viesti Kirjoittaja Viski » Pe 26.04.2013 20:54

"gamesworkshop lopettaa alkuvuodesta 2014 kaikkien miniatyyrien valmistamisen"

Scumboogie

Viesti Kirjoittaja Scumboogie » Su 28.04.2013 17:22

Go home Viski, you're drunk.

Viski

Viesti Kirjoittaja Viski » Ke 15.05.2013 00:52

kuinkas usein täällä heinolassa vielä fantasybattlea pelataan ja onko paljonkin osanottajia? vanhaa hurstia kiinnostaisi pelit. ja mikäs siellä on pelipöytien tilanne? muistaakseni 3kpl minun ja kahden kaveri maksamia ja tekemiä pelipöytiä siellä on mutta onko muita ja onko kaikille käyttöä? jos on yllinkyllin ja toiminta hiljaista voisin yhden omani hakea sieltä pois omiin tiluksiini, jossa voin myös kiinnostuneille järjestää sitten pelipäiviä! puhukaas mielenne puhtaiksi..

jupu_pupu_mies

Viesti Kirjoittaja jupu_pupu_mies » Ke 15.05.2013 08:30

Meiltä on haettu jo pöydät pois! Täällä on enään 1 "vanha" pöytä ja loput 2 on meidän väsäämiä (tai muiden, itse en osallistunut :P). Joku nykyinen lahtelainen kai haki ne tai jotain. Pelaamme joka viikko vähintään kerran, yleensä 2. Tänäänkin olemme viiden aikoja pleissille menossa työntelemään nappeja. tervetuloa mukaan jos kiinnostaa. Sit on kyllä se ihme palikkapöytä, sen saat viedä pois ainakin mun puolesta, se tosin on 40k pöytä kaiketi.

Viski

Viesti Kirjoittaja Viski » Ke 15.05.2013 12:46

jupu_pupu_mies kirjoitti:Meiltä on haettu jo pöydät pois! Täällä on enään 1 "vanha" pöytä ja loput 2 on meidän väsäämiä (tai muiden, itse en osallistunut :P). Joku nykyinen lahtelainen kai haki ne tai jotain. Pelaamme joka viikko vähintään kerran, yleensä 2. Tänäänkin olemme viiden aikoja pleissille menossa työntelemään nappeja. tervetuloa mukaan jos kiinnostaa. Sit on kyllä se ihme palikkapöytä, sen saat viedä pois ainakin mun puolesta, se tosin on 40k pöytä kaiketi.
Ahaa, joku on ehtinyt tekemään varkauden aikasemmin, pitääkin selvitellä kuka. Se palikkapöytä on itseasiassa ainut joka ei ollut minun/meidän omistama joten voi jäädä sinne. Onko jotain tiettyä pelipäivää mikä on aina joka viikko? Vielä on vähän army kesken, mutta kesäkuussa varmasti pääsisi taas pelailemaan.

Scumboogie

Viesti Kirjoittaja Scumboogie » Ke 15.05.2013 12:54

Joo, tosiaan yksi vanha lumikenttä löytyy vielä, sen voin minun puolestani käydä hakemassa pois. Pari vuotta sitten joku lahtelainen kävi hakemassa vanhan ruohokentän ja siihen kuuluvia maastoja pois, ja tämä vanha lumikenttäkin joutaa menemään. Me ei kuitenkaan sillä pelata, kun rakennettiin viime kesänä uudet pelipöydät. Ja sitten on vielä se siisti 12x12" kokoisista paloista rakennettava 40k-pöytä, ja se voidaan ilomielin pitää jos sille ei ole käyttöä (ollaan aloittelemassa 40k:ta).

Ollaan pelailtu arkena aina viikonloppuisin ja joskus keskellä viikkoa (mitään tarkkoja päiviä ei ole, mutta lauantai on yleensä se optimaalisin vaihtoehto), kesällä pleissi on kiinni joten pelaillaan vähän milloin sattuu. Seuraavan kerran pelataan tänä lauantaina. Ja torstaisin pleissillä pidetään lautapelipäiviä klo 17 eteenpäin, siellä pelataan siistejä lautapelejä kuten Doomia, Mansion of Madnessia ja Dominionia.

Mulla on avaimet, joten YV:tä voi laittaa jos kiinnostaa jonain tiettynä päivänä pelailla.

Viski

Viesti Kirjoittaja Viski » Ke 15.05.2013 13:15

Skarsnik, the Lord kirjoitti:Joo, tosiaan yksi vanha lumikenttä löytyy vielä, sen voin minun puolestani käydä hakemassa pois. Pari vuotta sitten joku lahtelainen kävi hakemassa vanhan ruohokentän ja siihen kuuluvia maastoja pois, ja tämä vanha lumikenttäkin joutaa menemään. Me ei kuitenkaan sillä pelata, kun rakennettiin viime kesänä uudet pelipöydät. Ja sitten on vielä se siisti 12x12" kokoisista paloista rakennettava 40k-pöytä, ja se voidaan ilomielin pitää jos sille ei ole käyttöä (ollaan aloittelemassa 40k:ta).

Ollaan pelailtu arkena aina viikonloppuisin ja joskus keskellä viikkoa (mitään tarkkoja päiviä ei ole, mutta lauantai on yleensä se optimaalisin vaihtoehto), kesällä pleissi on kiinni joten pelaillaan vähän milloin sattuu. Seuraavan kerran pelataan tänä lauantaina. Ja torstaisin pleissillä pidetään lautapelipäiviä klo 17 eteenpäin, siellä pelataan siistejä lautapelejä kuten Doomia, Mansion of Madnessia ja Dominionia.

Mulla on avaimet, joten YV:tä voi laittaa jos kiinnostaa jonain tiettynä päivänä pelailla.

No sovitaanko niin että jätän teille sen 40k palasista koostuvan pöydän ja tulen hakemaan sen lumikentän sieltä pois niin kaikille jää hyvä mieli jos ei ole käyttöäkään? Se on itseasiassa juuri yksi niistä mitkä kaverini kanssa aikanaan rakensin.

Scumboogie

Viesti Kirjoittaja Scumboogie » Ke 15.05.2013 13:36

Sopii. Pelipöydät ja härpäkkeet ovat nykyään yläkerran teatterihuoneessa olevan isohkon pöydän alla, jätän tänään siellä käytyäni lumipöydän päällimmäiseksi mistä sen löytää suht helposti.

Scumboogie

Viesti Kirjoittaja Scumboogie » To 16.05.2013 19:20

Korjaus, pelaamme seuraavan kerran perjantaina. Viikonloppuna pleissillä on muuta ohjelmaa. Mutta pöydän voi käydä hakemassa periaatteessa minä päivänä tahansa viikonloppuja lukuunottamatta.

Guardian of Chaos

Viesti Kirjoittaja Guardian of Chaos » Ma 16.09.2013 11:56

Ostimpa arkham horroriin dunwich horror ja curse of the dark pharaoh lisärit. Niitäkin vois testata nyt viikonloppuna.
Samsson kirjoitti:Minullapas on kanta-asiakas kortti Abloylle, joka koskee ainoastaan lukkoja ilman avaimia.

Scumboogie

Viesti Kirjoittaja Scumboogie » Ma 16.09.2013 12:52

Käy mulle. Onko mitään ideoita mitä pelaillaan Turussa? Mansions of Madness on suht nopea oppia, mutta se vaatii sen että sä ottasit sen mukaan Heinolasta (mä en saa kulkemaan kolmea armeijaa ja lautapeliä fiksusti).

Laita mulle YV:llä jotain VC-listaa ennen viikonloppua, niin kerään siihen figut kasaan.

Guardian of Chaos

Viesti Kirjoittaja Guardian of Chaos » Ma 16.09.2013 18:33

Skarsnik, the Lord kirjoitti:Käy mulle. Onko mitään ideoita mitä pelaillaan Turussa? Mansions of Madness on suht nopea oppia, mutta se vaatii sen että sä ottasit sen mukaan Heinolasta (mä en saa kulkemaan kolmea armeijaa ja lautapeliä fiksusti).

Laita mulle YV:llä jotain VC-listaa ennen viikonloppua, niin kerään siihen figut kasaan.
Juu piti laittaa listaa aikasemmin mut just äskettäin sain uuden koneen kasattua ja windowssin asennettua (ollu ilman konetta keskiviikosta asti) niin menee tässä säätäessä vähän aikaa mutta viimestään keskiviikkona laitan jonkin listan tulemaan.

Edit: Curse of the dark pharaoh tuli tänään postissa, mutta dunwich horrorista ei ole kuulunut mitään vaikka cursessa oli 1-9 päivää toimitus ja dunwichissä 1-5 päivää ja tilasin nämä siis 5. päivä. Niin saa nähä ehtiikö dunwich horrori viikonlopuksi.

Guardian of Chaos

Viesti Kirjoittaja Guardian of Chaos » Ke 18.09.2013 23:56

Dunwich lähti vihdoin tänään postiin eli luultavasti ehdin sen perjantaina hakea, jotta saataisiin viikonloppuna testata sitä. Curse of the dark pharaota kokeiltiin tänään ja se toi pienen mutta mielenkiintoisen lisän normipeliin varsinkin esim lähes tuplaamalla lokaatio kortit eli retaineria ei nyt niin helposti saa farmattua :D

Scumboogie

Viesti Kirjoittaja Scumboogie » To 19.09.2013 14:30

Tosi hyvä että lokaatiokortit tuplattiin, nyt ehkä retailerin tai prayerin kalastamisen kynnys nousee vähän. :P Toivottavasti Dunwich ehtii perille, novellin luettua sitä tekisi tosi kovasti mieli pelata. Voidaan pelata myös Mansions of Madnessia, se on kans tosi viihdyttävä peli.

Guardian of Chaos

Viesti Kirjoittaja Guardian of Chaos » To 19.09.2013 17:27

Skarsnik, the Lord kirjoitti:Tosi hyvä että lokaatiokortit tuplattiin, nyt ehkä retailerin tai prayerin kalastamisen kynnys nousee vähän. :P Toivottavasti Dunwich ehtii perille, novellin luettua sitä tekisi tosi kovasti mieli pelata. Voidaan pelata myös Mansions of Madnessia, se on kans tosi viihdyttävä peli.
Kyllä se ehti perille, kun hain sen tänään postista. Pienen nootin jälkeen paketti ampaisi postiin kuin raketti.

Lokaatiokortteja tuli taas 7 lisää per lokaatio eli nyt ne melkeimpä kolminkertaistuivat. Extra pelilauta on kooltaan kolmasosan normaalista pelilaudasta.

http://www.arkhamhorrorwiki.com/Dunwich_Horror löytyy tarkka sisältö

Guardian of Chaos

Viesti Kirjoittaja Guardian of Chaos » Ti 01.10.2013 22:57

Taas ois kickstartterissa reaperin figuja menossa http://www.kickstarter.com/projects/151 ... f-mr-bones satasella saa ison setin, joten kannattaa optata ennenkuin loppuvat.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Heinola [Heinola Hammerers]”