Speaker's Corner

Heinolan peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Blackguard

Re: Speaker's Corner

Viesti Kirjoittaja Blackguard »

näemmä ei
"Jazz on imperialistien ideologinen ase vallankumouksellisten kansojen degeneroimiseksi." - Kim Il Sung
Humppakeppi

Viesti Kirjoittaja Humppakeppi »

Miekkonen kirjoitti:Kellään onko lomaa tällä viikolla? Olisiko mahdollista peli-iltamaa järjestää?
Tällä viikolla olisi taas peli-ilta mikäli Pleissin alahuone on vapaa ja porukkaa tulee...
Scary, Scary...
Blackguard

Heitetään tänne jo nyt, että myyn nuo kaikki Dark Elffini pois, en ole vielä tehnyt inventaariota, mutta kun sen saan aikaan niin laitan myös oikean foorumin puolella ilmoituksen. Pistemäärissä noita on jotain 2000-3000 pistettä, joista reilu 2/3 maalattuja ihan kelpo tasolla.
"Jazz on imperialistien ideologinen ase vallankumouksellisten kansojen degeneroimiseksi." - Kim Il Sung
jupu_pupu_mies

Viesti Kirjoittaja jupu_pupu_mies »

oskari paljos pyytäisit? en kyllä varmaan osta mutta silti
Blackguard

sen puolet kaupan hinnoista, en ole inventoinut vielä noita joten en osaa sanoa sen tarkemmin.
jupu_pupu_mies

olisko santeri innostunut myymään skaveninsa 60-70e? haluaisin massa/magia armeijjan wood elffien jälkeen.
jupu_pupu_mies

joo no mites tehdään se kuopion turnaus sinne siis lähdössä minä veeti ja aleksi?? kaksi viikkoa... ei malttaisi odotta millään jos vaikka aleksi pelaisi turnaus listallaan minun turnaus listaa vastaan ensi lauantaina saataisiin hyvä harjoitus peli...

olin puokin tun´rnauksen vika ja veeti kolmanneks vika sain jopa huimat 5 turnaus pistettä kaikki maalauksesta.. koska se yks tyyppi ei lähettänyt kelloa ja muutenkin noppa ei pyörinyt ja tein tyhmiä siirtoja... litra energia juomaakin saattoi vaikuttaa asiaan... olin vähä tillin tallin-....
kana lintu

Viesti Kirjoittaja kana lintu »

jupu_mies kirjoitti:joo no mites tehdään se kuopion turnaus sinne siis lähdössä minä veeti ja aleksi?? kaksi viikkoa... ei malttaisi odotta millään jos vaikka aleksi pelaisi turnaus listallaan minun turnaus listaa vastaan ensi lauantaina saataisiin hyvä harjoitus peli...

olin puokin tun´rnauksen vika ja veeti kolmanneks vika sain jopa huimat 5 turnaus pistettä kaikki maalauksesta.. koska se yks tyyppi ei lähettänyt kelloa ja muutenkin noppa ei pyörinyt ja tein tyhmiä siirtoja... litra energia juomaakin saattoi vaikuttaa asiaan... olin vähä tillin tallin-....
ei sun vietit oo kuraa jupu_MIES! mäki oon selvinny aika huonosti turnausisa, haluutko muute ottaa pelii kohta, tuun sinne heinolaa kaverille pelaa ukkeleilla :DD
orkit on parahita muut on ihan tymiä :D
jupu_pupu_mies

Selvä saat selkäsaunan mun skaveneilta!! Saat muuten pelata muitakin vastaan Humppakeppi varmaan vois pelata...
Miekkonen

Viesti Kirjoittaja Miekkonen »

Mulla olis edelleen myynnissä kaikki mun Wh-kamat (High Elves: 6. ja 7. editionin armybookit, 7. edikka uudenveroinen, pari pakettii silver helmejä, lohikärmes, bolttereita, kärryjä swordmastereita, jalkaväkeä jnejne, kunto vaihteleva / maalit, jos niissä on jotain vielä käytettävissä / muutama boksi kaikkia rändom palasia / pinkka white dwarfeja jostain vuoden 2005 paikkeilta) suht halpaan hintaan 120-180e. Ei tarvi kaikkea ostaa kerralla, mutta isompi satsi noita olis kiva saada pois nurkista pyörimästä. Yritän jonkun aikaa käydä täällä kattelemassa että onko vastailuja tullu, mutta jos en täällä viesteihin vastaile, niin Mikolta voi kysellä mun numeroa.
"D'oh!"
-Homer J. Simpson
jupu_pupu_mies

noh tuskin heinoassa kukaan noita otaa kun kukaan ei enää peaa noia kun kun eräs nimetämainitsematon henkiö sanoiettä ne on paskoja--- kosketus häriöitä koneessa---
mutta mikko on puhunut ostaaansa kärmeen- ja itse oiin noista paska ehdistä kiinnostunut
Scumboogie

Viesti Kirjoittaja Scumboogie »

jupu_ kirjoitti:mutta mikko on puhunut ostaaansa kärmeen- ja itse oiin noista paska ehdistä kiinnostunut
Repesin. Jos ne on kerran paskalehtiä ni miks sitten ostat niitä?
Viski

Viesti Kirjoittaja Viski »

Saisko nimilistaa ketä tääl nykyää pelailee? ni näkee uskaltaako tulla mukaa.
Humppakeppi

Viesti Kirjoittaja Humppakeppi »

Viski kirjoitti:Saisko nimilistaa ketä tääl nykyää pelailee? ni näkee uskaltaako tulla mukaa.
Tule vain rohkeasti mukaan. Peli-päiviä Pleissillä on yleensä viikonloppuisin joka tai joka toinen viikko (ensi viikolla on varmaankin seuraavan kerran). Armeijoitakin saa lainaan, mikäli et tällä hetkellä sellaista omista.

Tällä hetkellä Fabaa pelailee:

Mikko Nevalainen (eli minä)
Aleksi Parviainen
Niko Pyyhtinen
Veeti Laine
Juuso Sipiläinen
Santeri Kuisma
Scary, Scary...
Viski

mitäs jengejä teil on? fabaa vai 40k?
Scumboogie

Viesti Kirjoittaja Scumboogie »

Viski kirjoitti:mitäs jengejä teil on? fabaa vai 40k?
Minulla (Veeti), Aleksilla, Santerilla ja Juusolla on FaBa-armeijat, Nikolla 40k-armeija ja Mikolla ymmärtääkseni kumpiakin (40k:sta en ole varma, mutta muistaakseni oli jotain Eldareita ainakin joskus). Mutta lähes poikkeuksetta pelailemme FaBaa.
jupu_pupu_mies

Viski kirjoitti:Saisko nimilistaa ketä tääl nykyää pelailee? ni näkee uskaltaako tulla mukaa.

Pelaajia ei todellakaan ole liikaa eikä me varmaan pelottavia olla. Paitsi ehkä mä mut peikoilla on fearin lisäks stupidity ja ld 4.
Viski

tuli nyt kyllä näin alkuun ainakin 40k:ta ostettua. faba kuulemma muuttunu niin rajusti sitten nelos edikan.
Guardian of Chaos

Viesti Kirjoittaja Guardian of Chaos »

Viski kirjoitti:faba kuulemma muuttunu niin rajusti sitten nelos edikan.
Juu itsehän aloitin vasta kutosedikan aikoihin ja nämä nuoremmat nassikat vasta seiskassa, mutta uskoisin että kyllä peli on jonkin verran muutosta saanut osakseen.
Samsson kirjoitti:Minullapas on kanta-asiakas kortti Abloylle, joka koskee ainoastaan lukkoja ilman avaimia.
Kapi

Viesti Kirjoittaja Kapi »

Missähän päin heinolaa on pelipaikka ja uskaltaakos sinne tuoda jokin viikonloppu "pölyisiä" Faba ukkojaan?? Olis kiva taas päästä opiskeleen noita Faban uudistuneita sääntöjä noin 6vuoden jälkeen.
Matkaa heinolaan on noin 1h joten en pääse kovinkaan lyhyellä varoitus ajalla.

Itellä on nyt noin 3600 O&G:tä ja noin 2400VC:tä.
Orcs & Goblins: 5500+
Vampire Count: 11 000+
Dwarf: 5000+
Ogre: 3000
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Heinola [Heinola Hammerers]”