Peliporukoita heinolassa?

Heinolan peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Scumboogie

Re: Peliporukoita heinolassa?

Viesti Kirjoittaja Scumboogie » Ke 08.06.2011 21:35

Ensi viikon lauantaina lähes koko peliporukka on turnauksessa mutta muut päivät (mieluusti sillä viikonloppuakselilla) sopivat. Ilmoitan tarkemmin milloin pelaillaan tuohon toiseen ketjuun.

Viski

Viesti Kirjoittaja Viski » To 09.06.2011 08:10

vieläkös täällä moni fabaa pelailee?

Scumboogie

Viesti Kirjoittaja Scumboogie » To 09.06.2011 10:32

Onhan meitä jokunen täällä, harmillisen vähän jokatapauksessa. Nuorempaa ikäluokkaa edustamme minä, Santeri ja Jupu, vanhempaa Mikko ja Aleksi. Sitten pelailemassa käy pari muuta satunnaisesti. Mutta siis viitisen pelaajaa hallitsee peliporukkaa nykyään. Uusille pelaajille olisi tarvetta, ei aina viitsisi pelata samoja naamoja vastaan. :) Onneksi turnauksia järjestetään siellä täällä, voi lähteä niihin moikkaamaan muitakin niin homma ei mene yksitoikkoiseksi. ;)

jupu_pupu_mies

Viesti Kirjoittaja jupu_pupu_mies » To 09.06.2011 20:51

Juu pelaillaan. Jos et ole huomannut niin edikka on vaihtunut ja peli on muuttunut warhammerista wallhammeriin. Mutta on se silti ihan kivaa. Tule vaan Huomenna tai ylihuomenna pelailemaan.

Jopotzuki

Viesti Kirjoittaja Jopotzuki » To 21.07.2011 15:59

Hei, muutan syksyllä Lahteen opiskelemaan. Paljonko teillä käy porukkaa pelailemassa? Milloin peli-illat? Mitä pelejä pelaatte?

Itse pelailen Warmachine&Hordes, Uncharted Seas, MTG ja kohta olen aloittamassa Blood Bowl. Fabaan ja 40k:hon löytyy myös armeijoita, mutta ne pelit ei oikein nappaa niin kovasti.
Dolmot kirjoitti:Tällä kertaa se on Bloodthirstor, Lordor of Mordor.

Scumboogie

Viesti Kirjoittaja Scumboogie » To 21.07.2011 16:30

Vakituisesti käyviä pelaajia löytyy tällä hetkellä viisi ja satunnaisesti paikalla käy myös pari muuta. Yksi vakkaripelaajista on muuttamassa ensi kuussa, eli porukka pienenee jälleen kerran. Normaalisti pelaamme viikonloppuisin nuorisotalolla (joka on silloin kiinni, minulla löytyy avaimet), mutta aina lomien tullessa pelaamme arkisinkin. Tarkempia pelipäiviä voi katsella toisesta ketjusta, jota päivittelen.

Pääasiassa pelaamme FaBaa, mutta olemme aloittaneet Flames of Warin ja ryhdymme pelaamaan sitä kunnolla varmaankin tänä syksynä/talvena, kun armeijat ja maastot rupeavat olemaan kasassa. Myös Mordheimia olisi kaikilla kiinnostusta pelata, kun vielä saisimme maastoa tarpeeksi siihen. Lisäksi yhdellä pelaajista löytyy mahtava määrä LotR-figuja ja Eldareita(?) 40K:n, tosin näitä pelejä ei ole tullut pelattua juurikaan tässä lähiaikoina. Jupu pelaa myös MTG:tä, häneltä voi kysellä tarkemmin aiheesta.

jupu_pupu_mies

Viesti Kirjoittaja jupu_pupu_mies » La 13.08.2011 22:50

Jopotzuki kirjoitti:Hei, muutan syksyllä Lahteen opiskelemaan. Paljonko teillä käy porukkaa pelailemassa? Milloin peli-illat? Mitä pelejä pelaatte?

Itse pelailen Warmachine&Hordes, Uncharted Seas, MTG ja kohta olen aloittamassa Blood Bowl. Fabaan ja 40k:hon löytyy myös armeijoita, mutta ne pelit ei oikein nappaa niin kovasti.
Mtg:stä sen verran. Heinolassa ei ole juurikaan MTG pelaajia. Lahdessa on jonkun verran mutta he pelailevat vain t2:sta ;). Jos käyt meidän kanssa pelailemassa ota toki kortit mukaan. Minulla on pakka standardiin ja legacyyn (okei puuttuu vielä moat ja pari dualia, mutta ihan pelattavassa kunnossa se on) Modernia olen miettinyt. Dragonstormi pino houkuttaisi mutta kahtellaan nytte. Highlanderiakin olen ajatellut. Vintageen en koske :D. Ainakin voisit demottaa meille masiinaa ja uncharted seasia, mielenkiinnolla kokeilisin.

Jopotzuki

Viesti Kirjoittaja Jopotzuki » Su 14.08.2011 21:42

jupu_ kirjoitti:
Jopotzuki kirjoitti:Hei, muutan syksyllä Lahteen opiskelemaan. Paljonko teillä käy porukkaa pelailemassa? Milloin peli-illat? Mitä pelejä pelaatte?

Mtg:stä sen verran. Heinolassa ei ole juurikaan MTG pelaajia. Lahdessa on jonkun verran mutta he pelailevat vain t2:sta ;). Jos käyt meidän kanssa pelailemassa ota toki kortit mukaan. Minulla on pakka standardiin ja legacyyn (okei puuttuu vielä moat ja pari dualia, mutta ihan pelattavassa kunnossa se on) Modernia olen miettinyt. Dragonstormi pino houkuttaisi mutta kahtellaan nytte. Highlanderiakin olen ajatellut. Vintageen en koske :D. Ainakin voisit demottaa meille masiinaa ja uncharted seasia, mielenkiinnolla kokeilisin.
Mielelläni minä käännytän porukkaa parempien pelien pariin,. eiku siis...
Dolmot kirjoitti:Tällä kertaa se on Bloodthirstor, Lordor of Mordor.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Heinola [Heinola Hammerers]”