Off-topic

Vaasan peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Juike

Re: Off-topic

Viesti Kirjoittaja Juike » Ti 12.05.2009 16:12

Käypääkä tsiigaas tän kaverin convertauksia.

http://bobpanda.de/warhammer/

Joillakin todellakin on liikaa aikaa käsillään. :D
I'm sorry, I cant hear you over how Awesome I am!

Naik

Viesti Kirjoittaja Naik » Ti 12.05.2009 17:54

Toi rc-lantikka on kyllä hieno, ja oli se kyllä hiukan tehnyt noita sen conversioita muutenkin. Mutta ei ole mikään yllatys että jollakulla on liikaa aikaa käsissään.

Oli muuten hieno juttu sieltä messuilta pohjalaisessa :) (tai jossain lehdessä, näin vain leikkeen mutta silti)
"eräs sukulaiseni luki trigonometriaa tuntokarvansa lerpalleen ja kun hän oli oppinut kaiken, tuli mörkö ja söi hänet suihinsa."

Juike

Viesti Kirjoittaja Juike » Ke 13.05.2009 17:20

Matkustelevalle maalaajalle must ostos:
http://www.modelmaq.es/

Naik

Viesti Kirjoittaja Naik » Ke 13.05.2009 17:58

No jaa, ainoastaan jos pitää maalata figuja jossain ihme paikoissa niinku everstillä tai hotellissa kun se on karanteenissa seuraavan pandemian takia. Mutta en mä kyllä usko että kovin moni on niin innoissaan että matkoillaan maalaa. Mutta ei se silti tee tuosta laukusta vähemmän hienoa :)
"eräs sukulaiseni luki trigonometriaa tuntokarvansa lerpalleen ja kun hän oli oppinut kaiken, tuli mörkö ja söi hänet suihinsa."

Juike

Viesti Kirjoittaja Juike » Ke 13.05.2009 20:07

Hyvä tapa saada kaikki maalit ja tarvikkeet kompaktissa paketissa paikasta toiseen :) esim sinäkin Naik pendlaat tre-vsa väliä suht ahkeraan niin eikö olis kiva jos voisit aina saada tarvikkeet mukaan helposti ja nopeesti? :)

Naik

Viesti Kirjoittaja Naik » Ke 13.05.2009 20:42

on mulla tarvittavat rasiat joissa maalit kulkee mukana, ja varsinkin kun vaasassa käynnit on niin lyhyitä talvella että ei tarvii niitä värkkejä mukana kantaa, niin tarvii vain kuskata keväällä ku tulee viimeisen kerran ennen lomaa ja syksyllä kun palaa lomalta. Toisaalta mä olen tänä vuonna saanut niin vähän aikaan että ei senkään kannalta kannata niitä maaleja kuskata. (muutaman faba modellin ja satunnaisia yksittäisiä saanut maalattua tänä vuonna, ei oikein ole ollut maalausintoa)

Juike

Viesti Kirjoittaja Juike » To 14.05.2009 19:39

http://www.somalicruises.com/

LOL kuulostipa rentouttavalta lomalta koko perheelle :D

Naik

Viesti Kirjoittaja Naik » Pe 15.05.2009 10:40

Tämähän sopii kuin nyrkkisilmään jos haluaa antaa vihamiehelleen lahjan. Tai sitten käy kuin south parkissa ja kaapatusta pulskasta pojasta tuleekin koko merirosvo porukan päällikkö...

Juike

Viesti Kirjoittaja Juike » Pe 15.05.2009 21:42

B&C;ltä löytyny :
Space Wolves:
-drink ale spiked with the strongest toxins they can find (‘cause how else do you get ratted when you have a superhuman liver?)
-distrust their Iron Priests because they’re afraid of machines, treat their Wolf Priests with superstitious deference because they’re close to the Emperor, and hold their Rune Priests in equally superstitious awe because they can speak to the spirits
-if they were a band, would be Metallica (AC/DC is a close second)
-if they can read, think the Codex Astartes is a wonderful piece of fantasy writing
-prefer close combat, ‘cause it’s more fun that way
-get angry very fast, vent, and then laugh about it- before getting angry again
-spend time between campaigns lying grandly about their exploits and making jokes about "recycling the ale" while they "mark their territory"
-remember their mothers fondly, but only when they’re sloppily drunk
-secretly all want to be… Space Wolves

Ultramarines:
-don’t drink. It’s like a thing with them.
-respect their Techmarines for their competence, admire their Librarians for their toughness of spirit and their learning, and revere their Chaplains for their piety and wisdom
-would never be a band; they would be a philharmonic orchestra, and all their pieces would be composed by John Williams
-carry little pocket-sized copies of the Codex Astartes everywhere they go, and refer to them at every opportunity
-don’t allow themselves to prefer one form of combat over another; they very carefully make sure to like all of them equally, as the Codex requires.
-only get angry when it’s heroic and cinematically appropriate
-spend time between campaigns polishing their armour and basking in the adoration of the people of Ultramar
-were all the apple of their mothers’ eyes
-secretly want to be anybody but Ultramarines

Dark Angels:
-drink strong wine mixed with the blood of their battle brothers (but only once a year, as part of a hard-core ritual)
-distrust their Techmarines and their Librarians, but only because they distrust everybody, and revere their Chaplains because they’re the scariest guys they know
-if they were a band, would be Rammstein (Bauhaus is a close second)
-keep the Codex Astartes out in the open and lovingly cared for. On the coffee table, as a display piece, where it belongs.
-prefer short-range firefights, because the sounds of bolter fire and the screams of the dying are cathartic
-were born angry, and keep the anger boiling ‘cause the anger feels good
-spend time between campaigns tallying their grudges and reminding one another why they hate everyone else
-weren’t loved enough by their mothers
-secretly want to be Ultramarines, because those guys don't have self-loathing issues

Blood Angels:
-drink cocktails, both to look cool and to hide the taste of the alcohol
-disdain their techmarines as uncool, envy their librarians for being even more tragically doomed than they are, and have an abusive, codependent relationship with their Chaplains
-if they were a band, would be Blue October (Jimmy Eat World is a close second)
-talk about how much they wish they could follow the Codex Astartes, but mostly use it as a reason to be tortured and conflicted
-prefer close combat, ‘cause it lets them strike melodramatic poses
-get very, very angry. Once. Until then they’re too busy being emo.
-spend time between campaigns experimenting with new brands of hair gel and practicing “looking bad-ass” in the mirror
-had overprotective, domineering mothers
-secretly want to be Dark Angels, ‘cause those guys are bad asses

:D

Pake
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pake » Ti 19.05.2009 20:50

Jukka.

Garro's Fate

Index Astartes - Death Guard, the first Warhammer text in which Garro appeared (predating the Flight of the Eisenstein novel), outlined several seemingly contradictory rumours on the fate of Captain Garro2. In the course of the novel, most of these 'rumours' end up occurring in some form:

* Captain Garro, said to have secretly continued to fight against Chaos Space Marines in his original Death Guard colours, does help found a secretive group to resist/combat enemies of the Emperor.
* Garro does not renounce warfare and devote himself to the Apothecaria Majoris of Terra, to try to find a cure for Nurgle's Rot, but one his Eisenstein comrades, Apothecary Voyen, does.
* Garro does not succumb to Nurgle's temptations and become the Daemonic "Lord of Flies", but one of his Eisenstein comrades, Solun Decius, does.
* It is yet to be revealed, however, whether a form of the last "fate" (in which Garro and his comrades, due to the fact that their parent Legions rebelled, languish in an Imperial prison, awaiting the Emperor's personal forgiveness) will occur - however, they are all confined in a Sisters of Silence keep for some length of time, which may fulfill this part of the rumoured fate.
* It is suggested at the end of the novel Flight of the Eisenstein that Garro, Qruze, and Amendera Kendel may be the first members of the newly formed Inquisition. The Regent of Terra, Lord Malcador, tells Garro that "The Imperium requires men and women of inquisitive nature, hunters who might seek the witch, the traitor, the mutant, the xenos...a duty to vigilance"

EI löydy mainintaa Silvery Twatseista....
Mikko tais tempaista hatusta sen jutun. Sun jäynältä meni pohja.

Juike

Viesti Kirjoittaja Juike » Ti 19.05.2009 21:12

pake666 kirjoitti:Jukka.

Garro's Fate

* Captain Garro, said to have secretly continued to fight against Chaos Space Marines in his original Death Guard colours, does help found a secretive group to resist/combat enemies of the Emperor.

* It is suggested at the end of the novel Flight of the Eisenstein that Garro, Qruze, and Amendera Kendel may be the first members of the newly formed Inquisition. The Regent of Terra, Lord Malcador, tells Garro that "The Imperium requires men and women of inquisitive nature, hunters who might seek the witch, the traitor, the mutant, the xenos...a duty to vigilance"

EI löydy mainintaa Silvery Twatseista....
Mikko tais tempaista hatusta sen jutun. Sun jäynältä meni pohja.
Tossa on kaks mahdollisuutta mitä kautta Garrosta tuli GK. :D

Niin juu muuten, siihen maalin kuivumiseen kynäruiskun neulanpäähän. Voi olla liian paksu maali. Täss oon maalannu 4 eri väriä kynäruiskulla ja laimensin värit enemmän ku aikasemmin eikä oo kuivunu. tosin pitää maalata aika kaukaa ettei tule "splätt" efektiä.

Pake
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pake » Ke 20.05.2009 18:59

Halotaanko hiuksia?
continued to fight against Chaos Space Marines in his original Death Guard colours, does help found a secretive group

newly formed Inquisition
"This marked the founding of the Imperial Inquisition. Among the first Malcador approached for this duty were Death Guard hero Nathaniel Garro and former Sons of Horus Marine Captain Iacton Qruze"

Garro EHKÄ auttoi perustamaan inkvisiition, ei muuta.

Hähä.
Sorry.

Juike

Viesti Kirjoittaja Juike » Ke 20.05.2009 21:24

pake666 kirjoitti:Halotaanko hiuksia?
continued to fight against Chaos Space Marines in his original Death Guard colours, does help found a secretive group

newly formed Inquisition
"This marked the founding of the Imperial Inquisition. Among the first Malcador approached for this duty were Death Guard hero Nathaniel Garro and former Sons of Horus Marine Captain Iacton Qruze"

Garro EHKÄ auttoi perustamaan inkvisiition, ei muuta.

Hähä.
Sorry.
Grey knights on ordo malleuksen chamber militant eli osa inquisitiota, aivan kuten siskot on kirkon chamber militant. Chapteri oli juuri perusteilla ku horus heresy puhkes ja kenen sä luulet reenanneen uudet GK mariinit taisteleen demoneita vastaan? ehkä joku herra joka oli jo tapellu demonia ja nurglen iljetyksiä vastaan eisensteinilla ja kuun pinnalla? ;) Anyhoo sulla on vielä 2 peliä aikaa saada se nimi "yksinoikeudella" sun dredille ;D

Naik

Viesti Kirjoittaja Naik » To 21.05.2009 11:26

Kannataa lukaista myös Inquisitor pelin sääntökirjaa, siinä on kanssa paljon juttua inkvisition synnystä ja niiden sisäisitä näkemyseroista. Tosin tämä ei auta ollenkaan teidän pohdintoja siitä kuka teki ja mitä teki ja miksi.

Ja mitä mä olen temmanut hatusta, vai onko joku toinen Mikko kyseessä?

Pake
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pake » To 21.05.2009 15:54

Voi olla, että se olikin Otto.
Päästi suustaan sellaisen epäkohdan, että Garro olis muka GK eli GeeK.

Höpsis.

Naik

Viesti Kirjoittaja Naik » To 21.05.2009 16:35

Luulisin että kyseessä taisi olla Otto. Mä olen niin heikosti perillä näistä fluffi jutuista, enkä ole lukenut yhtään 40k romaania, etten osaisi sanoa Garrosta muuta ku että eikse ollut se joku vanha DG kaveri.

Juike

Viesti Kirjoittaja Juike » Ti 26.05.2009 17:49

Jani, käyppä kattoos täältä jospa olis niitä jumppacejä mitä oli mieles http://www.maxmini.eu/store/index.php?m ... ucts_id=49

Pake
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pake » Ti 26.05.2009 21:40

Mjoo..

Valujälki näyttää olevan aika kökköä, eli ei käy, muuten kävis. Ihan kivan näköisiä muuten eli oikeilla jäljillä ollaan.
Näitä on hakusessa: http://cgi.ebay.co.uk/GW-40k-Rogue-Trad ... 1|294%3A50

Juike

Viesti Kirjoittaja Juike » La 30.05.2009 01:03

Jani tästä kuvasta oli puhe sillon ku pelattiin. Kuva

Naik

Viesti Kirjoittaja Naik » La 30.05.2009 20:07

http://www.zeliste40k.fr/index.php?q=im ... 54&gal=184

Hieno örkki painboy tai mikä lie se se niiden lääkäri onkaan :)
ja on noi tuossa olevat kaartilaisetkin ihan hienoja

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Vaasa [Wasa Wargames Club]”