Nukkuva Jumala (RPG:inen areenaidea) - Matka alkaa

Miniatyyripeleistä johdetut virtuaalimittelöt. Pysy teemassa, käytä harkintaa ennen uuden aloittamista.

Valvoja: Peliporukkavalvojat

El Capitan
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Re: Nukkuva Jumala (RPG:inen areenaidea) - Matka alkaa

Viesti Kirjoittaja El Capitan » Ke 30.07.2008 18:03

Jee, me voitimme kiitos mahtavan hahmoni.

Oli sinänsä sääli jättää taakseen nuo kiiltelevät seinät. Ne olivat jotenkin, lumoavia ja olisi ollut mielenkiintoista pysähtyä katselemaan niitä tarkemmin. Kenties jopa raapia näillä kynsilläni hieman seinistä paljoa mukaani, matkamuistoksi. Hetken ajan käveltyäni eteenpäin pysähdyin ja aloin katselemaan jalkoihini, mietteliäänä. Takaani alkoi kuitenkin pian kuulumaan raskaita askelia ja kolahduksia. Samassa muistin, kuka olikaan takanani ja mistä nuo äänet kantautuivat pupillini alkoi laajentua. Ne laajenivat hyvin suuriksi ja näöstäni tuli kumman tarkka. Hetkeen en kuullut mitään muuta kuin nuo kolahdukset ja vilkaistuani hieman olkani yli, näin päivän selvästi kentaurin, joka kutsui itseään Nyrhiksi. Hän ei kuitenkaan jäänyt seisomaan viereeni kyselemään vointiani, vaan kylmän viileästi katsettakan antamatta hän kulki ohitseni ja voisin vaikka vannoa, että hän irvisti minulle. Se suututti minua. Hyvin paljon, hyvin paljon. Tyhjyyttä ei näkynyt missään ja olo oli jälleen kuin hetki sitten. Olimme kahden.

Hetken aikaa käveltyäni Nyrhin takana Tyhjyys tuli kummasti esiin varjoista. Hän oli törmännyt taas uuteen ongelmaan varmaan, jota hän ei halunnut selvittää itse. Päästyäni vaivoin katsomaan Nyrhin ylitse, mikä oli ongelmana. Neljä mustakaapuista hiittä nuotion vieressä. Katsellessani hiisiä hieman kauemman aikaa, mieleeni tuli eräs muisto kaukaa menneisyydestä.

Silloin oli aikainen kesäilta jossain silloisen kylän lähettyvillä. Toverini kanssa olimme rannalla harjoittelemassa jousella ampumista kun pienet hiisi palveliamme olivat etsimässä sapuskaa viereisestä järvestä. En kuitenkaan kertaakaan osunut maalitauluun, joten menin kiusaamaan hiisiä. Potkin, löin, kuristin, kastelin ja otin niiden saamat kalat haltuuni. Yhdessä toverini kanssa söimme melkein jokaisen pyydystetyn kalan. Loput kalat, tai tarkemmin sanottuna tähteen, heitimme hiisille syötäväksi. Miten he tappelivatkaan niistä paloista keskenään väsyneinä, piestyinä ja märkinä. Melkein samaan tapaan kuin nuo neljä tuosta.

Samassa huomasin, että yksi heistä oli huomannut jonkun meistä ja oli lähtemässä karkuun. Varmaankin nähty henkilö oli arvoisa Nyrh, joka pian lähtikin hurjaan takaa-ajoon onnistuen tappamaan pikkuisen. Samassa hetkessä muut alkoivat toimimaan vihamielisesti ja jotenkin aloin epäröimään. Samassa tunsin mahassani lämpöä, ikään kuin siellä olisi jokin herännyt eloon, ja samassa huomasin, että olin yhdessä muiden kanssa tappanut kaikki nämä neljä hiittä, jotka hetki sitten olivat vieä taistelemassa keskenään. Miten ihmeessä sen tein ja miten kykenin riistämään heiltä hengen paljailla käsillä. Karvoissani oli verta, jota en tahtonut saada mitenkään muuten pois kuin nuolaisemalla. Ennen tätä, en tiennyt, että pidin veren mausta näin paljon. Se rauhoitti mielentilaani ja nuolaistuani yhden pisaran karvastani, mieleni teki nuolaista toinenkin pisara. Pian kuitenkin Nyrh löi minua nyrkillään olkapäähän ja käski lopettaa tekemäni ja ryhdistäytyä. En tiennyt mikä nuolemisessani oli niin vialla, mutta tunnetessani veren maun suuni ympärillä, loikkasin säikähtäneenä metrin verran taaksepäin huomatessani mitä olin tehnyt. En tyytynyt pelkästään nuolemaan verta karvoistani. Olin imenyt sitä hiiden kyljestä.

Hetken aikaa nojasin kallioon järkyttyneenä. Mieleni teki oksentaa, mutta en jostain kumman syystä kyennyt siihen. Nyrh katsoi minua hyvin kummallisella ilmeellä ja lähti kävelemään nuotion toisella puolella olevaa tietä kohti. Ennen kuin seurasin häntä hitaasti kävellen, yritin etsiä Tyhjyyttä jostain. En kuitenkaan kyennyt näkemään häntä missään. Miten hän oikein tekee tuon tempun. Lopulta lähdin hoiperellen tavoittelemaan muita. Siinä ei kuitenkaan kauaa kestänyt, sillä molemmat heistä olivat pysähtyneet lyhyen matkan päähän. Minua ei kuitenkaan tehnyt mieli liittyä mukaan päättämään asioista, sillä juuri minä itse olin johdattanut meidät äsköiseen tilanteeseen. Minua ei kiinnosta mitä siellä on tai mistä tuo rummutus kuuluu. Minua kiinnostaa vain se, mihin suuntaan nuo kaksi menevät. Minä seuraan heitä.

Johtaja doesn't fiil so guud right nyt.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti

Ookami_Tez

Viesti Kirjoittaja Ookami_Tez » Ke 30.07.2008 22:31

Tyhjyys oli liikkunut jumalten antamalla nopeudella ja levittänyt hiiden pään seinille ja lattialle. Seuraavan tämä oli taklannut kohti pienempää matkatoveriaan, joka oli viimeistellyt tämän. Veri ei ollut tarttunut Tyhjyyden panssareihin tai aseisiin vaan oli tämä kadonnut taustaan. Kentauri oli ylväästi kaatanut yhden karkuun lähteneen suippokorvan kuvotuksen ja tämän jälkeen kopauttanut nähtävästi toista matkalaista päähän kun tämä oli innostunut syömään yhtä vihernahoista. Tyhjyys oli rauhallisesti lähtenyt liikkumaan eteenpäin. Tämä odotti jo ylväänä hiisien toteemin luona tovereitaan. "Nelijalka. Kaada toteemi, kun olen tuhonnut sen jalustan." Tyhjyys sanoi käsky muodossa ehdotuksensa valmistautuen lähtöön ollen varma että hänen toverinsa eivät säikähtäisi pientä hiisi joukkoa. Raskaat kaviot kolahtelivat maassa heittäen maassa olevia sieniä ilmaan. Tyhjyys rymisti läpi matkan ottaen kunnnon otteen moukaristaan ja iski sen toteemin juureen aikeinaan murtaa sen pohja ja tehdä se alttiiksi kaatumiselle, mihin uskoi Nyrhin auttavan taklaamalla toteemin hiisien päälle. Tyhjyyden ajatus pelottaa hiidet heikoiksi voisi toteutua osoittamalla voimansa nopeasti ja samalla tuhoamalla toteemin, joka saattaisi näille luolissa asuville hiisille olla tärkeä moraalinen pilari, joka varmaankin kaatuisi nytten jos Nyrh toimisi mukana sulavasti.

Tyhjyys ei sano mennäänkö vai ei se vaan menee. Eli tarkoitus olisi vähän kauhua kylvää hiisiin tuolla.
Great Teacher Ookami_Tez
Blogi miniatyyreistä ja milloin mistäkin nörttihenkisestä.

Juhaaha

Viesti Kirjoittaja Juhaaha » Ke 30.07.2008 22:52

Kun ei ole ideoita, katsotaan videoita. Eli nyt kaikki lataamaan Laatu viihdettä:

Osa 1: http://pohnalaakso.wippiespace.com/Pohn ... rtomuksia/ (harmageddon osa1)
Osa 2: http://korppiproductions.wippiespace.com/ (harmageddon osa 2 )

Oli ihan pakko :P. katsokaa edes osa2, sille repeätte varmasti

OT päättyy

IRIADedit: OT päättyy kun minä sanon :D

The War Song!

OT PÄÄTTYY NYT!

El Kapu: Kyllähän se OT voi jatkua... mainoskatkon vuoksi...

http://www.youtube.com/watch?v=Ri3XqFzc ... re=related
Jara- kirjoitti:
amis kirjoitti:... Onko se sitten "taidoistani" (vai nopistani :D) vai aivan jostain muusta kiinni?.
Se, että pärjäät pelimestan turnauksissa johtuu siitä, että ne ovat pelimestan turnauksia :)

IRiaD
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja IRiaD » Ti 05.08.2008 08:47

Jees. Hirvittävästi anteeksi, kun en ole saanut pidettyä minkäänlaista päivitystä täällä vaikka tahtoisinkin. Minulla on nyt vielä torstaihin asti aika helkkarinmoinen kiire (koulukirjat, veljen rippijuhlat = huone saatava siistiksi etc.) että vasta mainittuna torstaina päästään jatkamaan.
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P

Executioner

Viesti Kirjoittaja Executioner » Su 17.08.2008 13:48

Oishan se kiva jos viitittäis lopettaa areenat mitkä on aloitettu. Mutta ei, monta areenaa yhtä aikaa käynnissä ja yksikään ei etene.

Ei näin.

Runedit\\ Minäkin jaksoin melkein yrittää seurata tätä, kun toivon jo melkein jonkun areenajutun toimivan kerrankin, mutta pitihän se tietää että turhaan saa toivoa sivustakatsojakin. /bleh

Giledit// Olisi nyt IRIAD saanut vetää tämän loppuun. Alku oli jo lupaava ja erilaisuudessaan kiinnostava. Erittäin ikävä heittää jättää tällainen yritelmä kesken. Noh, ei kai sille sitten mitään voi. Jos joku muu tahtoisi vetää tämän tapaista areenaa, pomppaan ehdottomasti pulkkaan. 'Hammer-maailma on hieno paikka ja foorumiroolipelejä siitä ei ole koskaan liikaa.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Verkkoturnaukset”