Nukkuva Jumala (RPG:inen areenaidea) - Matka alkaa

Miniatyyripeleistä johdetut virtuaalimittelöt. Pysy teemassa, käytä harkintaa ennen uuden aloittamista.

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Executioner

Re: Nukkuva Jumala (RPG:inen areenaidea) 7/9 paikkaa

Viesti Kirjoittaja Executioner » To 10.04.2008 16:54

Rotten sound kirjoitti:
Juhaaha kirjoitti:
Executioner kirjoitti:Mulla, Rottenilla ja Juhalla on sit ilmeisesti party.

Kummallahan teistä on parempi I?
6I mutta taika esineen takia I on 10.
Muistaakseni 7. Mutta Iniativella ei mulle olekaan väliä kun päätehtävä on mennä ekana ja ottaa iskua!

Gilaelin
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Gilaelin » To 24.04.2008 20:10

Otsikossa lukee jotta 7/9, eli vielä olisi tilaa, vai missasinko jotakin?

Jos paikkoja on vielä näinkin jälkijunassa saapuvalle, voisin marssittaa lavalle haltiaprinssin, jalon sellaisen.
Sweet is the wind as it gently blows
The day away and the night time comes
Great are the wonders that silence shows
I fall asleep and I dream of the sun

Justus

Viesti Kirjoittaja Justus » To 24.04.2008 21:20

Gilaelin kirjoitti:Otsikossa lukee jotta 7/9, eli vielä olisi tilaa, vai missasinko jotakin?

Jos paikkoja on vielä näinkin jälkijunassa saapuvalle, voisin marssittaa lavalle haltiaprinssin, jalon sellaisen.
Taitaa paikat valitettavasti olla täynnä. IRIAD nyt vaan on syystä tahi toisesta hylännyt nämä areenansa tyystin. Tietenkin voit toivoa, että joku puolestaan tympääntyy tähän IRIADin katoamiseen ja luovuttaa paikkansa... Olettaen että IRIAD tulee sitten joskus tämän starttaamaan.
"Tupakka, viina ja villit naiset. Ne tekee sut hulluks. Ne sotkee sun pään"
-Dave Lindholm

IRiaD
Peliporukkavalvoja

Re: **Nukkuva Jumala** Alkubriiffissä

Viesti Kirjoittaja IRiaD » Su 06.07.2008 02:28

IRIAD tulee taas osallistumaan areenaan ja huomaa että on jättänyt työt kesken. Nukkuva Jumala saa herraltaan kipakan potkun kylkeen joka saa uinujan urahtamaan ja kääntämään kylkeä. Valtaisa, liikkuva ruho tärisyttää koko vuorta saaden salaiset sisäänkäynnit aukeamaan. Seikkailijat pääsevät nyt sisälle.

Helelei, eli alotellaas, kunhan saan teiltä kaikilta partyn jäsenet (kuka duunaa mitäkin ammattia), osalta puuttuu vielä fluffi/nimet ja Chosenin hahmo on kadonnut bittiavaruuteen. Tuutkos mukaan vai luovutatko Gilaelinille?

Ihmiset, jos saatais tämä nyt viimeistään torstaina alkamaan, niin jos Comanche Moon sattuu olemaan hyvä olen euforisessa mielentilassa ja kirjotan mielelläni :D Tää antaa mulle myös pari päivää viedä tuo Viidakkokirja loppuun, ne finaalit yms. saan hoidettua tämän kainalossa.

Vastaväitteitä?
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P

Gilaelin
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Gilaelin » Su 06.07.2008 02:57

Jos jostain enemmän tai vähemmän vahingossa siis ehkä paikka avautuisi niin toki olen mukana.

halko

Viesti Kirjoittaja halko » Su 06.07.2008 10:32

Onkos ryhmän maksimipistemäärää sanottu missään?

E: Oho, nythän on menny idea mulla ihan sekaisin. Pitääkö/voiko ryhmä tehdä itse vai kolmen pelaajan ryhmässä?

Ee: Muistuttakaa että en kirjoittele enään aamulla. Siis tämähän on täynnä (vaikka otsikon mukaan tilaa olisi ) joten unhtakaa tekstini.
I have a mind for simple things but things are not of mine to simplify

Executioner

Viesti Kirjoittaja Executioner » Su 06.07.2008 10:54

Joo. Toivottavasti saat vedettyä tän loppuun kunnialla. Katsotaan miten pitkälle pääsen malaliitillani!

El Capitan
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja El Capitan » Su 06.07.2008 11:40

No tätähän on odotettu.

Meijän jengissä mie olen pomo, Noch alkemisti ja Tezi tiedustelia. Tai näin se oli ainakin areenan alkuajoissa, mutta tuskin kellään on mitään vastaan sanomista tämän kanssa vai mitä jäpät?

Niin joo, tässä tuli mieleen, että en yhtään muista mitä ukollani oli, joten voinko vaihtaa varusteitani?
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti

Ookami_Tez

Viesti Kirjoittaja Ookami_Tez » Su 06.07.2008 12:00

El kapu, jos tarviit hahmoasi niin min voin lähettää ne tiedot. Mulla on ne kaikki tuolla muistissa muistaakseni.

Ja tosiaan hyvä että saadaan tämä käyntiin ja käytyä sitten voisikin näiden jälkeen odotella Myrsky Sola 3:sta eikös näin?
Great Teacher Ookami_Tez
Blogi miniatyyreistä ja milloin mistäkin nörttihenkisestä.

El Capitan
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja El Capitan » Su 06.07.2008 12:03

Ookami_Tez kirjoitti:El kapu, jos tarviit hahmoasi niin min voin lähettää ne tiedot. Mulla on ne kaikki tuolla muistissa muistaakseni.

Ja tosiaan hyvä että saadaan tämä käyntiin ja käytyä sitten voisikin näiden jälkeen odotella Myrsky Sola 3:sta eikös näin?
Jei, lähetä ihmeessä.

Niin ja joo, Solahan on koossa sitä yhtä asiaa lukuunottamatta, jota valitettavasti en itse voi tällä hetkellä tehdä kun skanneri on jollain tapaan mäsänä. Niin ja eihän täällä paljoa ole näitä faba-areenoita, että voi se tulla ihan tämänkin päälle.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti

IRiaD
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja IRiaD » Su 06.07.2008 14:53

Minulla tosiaan on kaikkien muitten paitti Chosenin hahmot tallessa, eli lähettelen jos pyydätte. Lisäksi kertoilkaas jos tahdotte pois niin saadaan Gilalle paikka :3
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P

Executioner

Viesti Kirjoittaja Executioner » Ma 07.07.2008 16:44

Nii, en tosiaan muista minkälainen ryhmä meillä oli, mutta eiköhän se aikasemmilta sivuilta löydy. Mun hahmo on tosiaan sitten tankki että IRIAD voi heittää kaikki iskut suoraan siihen, pääseepähän äkkiä hengestään.

Juhaaha

Viesti Kirjoittaja Juhaaha » Ma 07.07.2008 17:24

Executioner kirjoitti:Nii, en tosiaan muista minkälainen ryhmä meillä oli, mutta eiköhän se aikasemmilta sivuilta löydy. Mun hahmo on tosiaan sitten tankki että IRIAD voi heittää kaikki iskut suoraan siihen, pääseepähän äkkiä hengestään.
asdasdaadada... Mites ne ammatti sydeemit, pitäs varmaan päättää kuka on mikäkin?
Jara- kirjoitti:
amis kirjoitti:... Onko se sitten "taidoistani" (vai nopistani :D) vai aivan jostain muusta kiinni?.
Se, että pärjäät pelimestan turnauksissa johtuu siitä, että ne ovat pelimestan turnauksia :)

Executioner

Viesti Kirjoittaja Executioner » Ma 07.07.2008 18:10

Minä olen alkemisti. Jos on valittamista nii haistakaa vaikka *****.

Pitäskö olla ryhmällä nimikin? Minä ehdotan Tristramia ihan D3:n kunniaksi :D

Juhaaha

Viesti Kirjoittaja Juhaaha » Ma 07.07.2008 18:34

Executioner kirjoitti:Minä olen alkemisti. Jos on valittamista nii haistakaa vaikka *****.

sori jos ymmärsit ton ylemmän spämmin Vtuiluna, sitä en tarkoittanut. Aattelin vaan että varmaan kandee ne päättää. Yleensä spämmin tommosta epäselvää scheissea kavereillekin :P

Se jolla on hyvä (parempi kuin 3) I saa olla tiedustelija
Jara- kirjoitti:
amis kirjoitti:... Onko se sitten "taidoistani" (vai nopistani :D) vai aivan jostain muusta kiinni?.
Se, että pärjäät pelimestan turnauksissa johtuu siitä, että ne ovat pelimestan turnauksia :)

Executioner

Viesti Kirjoittaja Executioner » Ma 07.07.2008 19:28

Juhaaha kirjoitti:
Executioner kirjoitti:Minä olen alkemisti. Jos on valittamista nii haistakaa vaikka *****.

sori jos ymmärsit ton ylemmän spämmin Vtuiluna, sitä en tarkoittanut. Aattelin vaan että varmaan kandee ne päättää. Yleensä spämmin tommosta epäselvää scheissea kavereillekin :P

Se jolla on hyvä (parempi kuin 3) I saa olla tiedustelija

Emmä ees huomannu sun viestiäs. Tai huomasin, mutta emmä tienny että ollaan samassa ryhmässä :D

Gilaelin
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Gilaelin » Ma 07.07.2008 20:11

IRIAD, missä mennään? Onko Chosenista kuulunut mitään, vai onko minulle siis paikka avoinna? Sillä vaan kysyn, että jos tämä siis torstaina alkaa, niin jos olen mahdollisesti mukana, ehtisin väkertää sen hahmonkin ja pomppia mukaan johonkin ryhmään.

Justus

Viesti Kirjoittaja Justus » Ma 07.07.2008 21:51

IMO Gilaelinin voi hyvin päästää matkaan mukaan. Chosen kuitenkin näkynyt täällä viimeksi toukokuun puolella...
Mun ja Edgen tiimiin syntyy chosenin läsnäolottomuuden myötä aukko täytettäväksi, ilmeisestikin johtajan rooliin. Itse kun olen juopolla örkilläni alkemian huurteissa ja ainakin viimeksi (silloin vuosia sitten kun tämä areena oli viimeksi työn alla) Edge esitti halukkuutta tiedustelijaksi. Hyvistä tai neutraalihkoa vain mukaan niin kyllä siitä hyvä tulee.
"Tupakka, viina ja villit naiset. Ne tekee sut hulluks. Ne sotkee sun pään"
-Dave Lindholm

Gilaelin
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Gilaelin » Ti 08.07.2008 00:40

Justus kirjoitti:IMO Gilaelinin voi hyvin päästää matkaan mukaan. Chosen kuitenkin näkynyt täällä viimeksi toukokuun puolella...
Mun ja Edgen tiimiin syntyy chosenin läsnäolottomuuden myötä aukko täytettäväksi, ilmeisestikin johtajan rooliin. Itse kun olen juopolla örkilläni alkemian huurteissa ja ainakin viimeksi (silloin vuosia sitten kun tämä areena oli viimeksi työn alla) Edge esitti halukkuutta tiedustelijaksi. Hyvistä tai neutraalihkoa vain mukaan niin kyllä siitä hyvä tulee.
Jos tämä järjestely vain käy IRIAD:ille ja muille niin mukana ollaan. Jo aijemmin uumoilemani haltiaprinssin voisin tekaista, jahka hyvistä siis haettiin. Kovan suojan omaava asf-mättäjä kuulostaisi ihan turvalliselta vaihtoehdolta, vaikka fluffihammas kyllä vihloisikin taikamiekan suuntaan. Katsellaan mitä tapahtuu.

IRiaD
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja IRiaD » Ti 08.07.2008 00:52

Juu, päästetään Gilaelin messiin. Heitäs mulle vain YV:llä hahmoa niin lisäilen. Tervetuloa joukkoon!

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Verkkoturnaukset”