Nukkuva Jumala (RPG:inen areenaidea) - Matka alkaa

Miniatyyripeleistä johdetut virtuaalimittelöt. Pysy teemassa, käytä harkintaa ennen uuden aloittamista.

Valvoja: Peliporukkavalvojat

El Capitan
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Re: Nukkuva Jumala (RPG:inen areenaidea) 7/9 paikkaa

Viesti Kirjoittaja El Capitan » Ti 08.07.2008 11:01

El Capitan kirjoitti:Meijän jengissä mie olen pomo, Noch alkemisti ja Tezi tiedustelia. Tai näin se oli ainakin areenan alkuajoissa, mutta tuskin kellään on mitään vastaan sanomista tämän kanssa vai mitä jäpät?
Siinähän oli meiän tiimin kokoonpano.

Niin ja hyvä nimihän on "Björneborg chiguita masters" vai mitä jätkät? Noch voi olla koominen sivuhahmo ;).
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti

Ookami_Tez

Viesti Kirjoittaja Ookami_Tez » Ti 08.07.2008 11:31

Me tueta mitään vanhoja ruotsinkielisiä nimiä. Pois se meistä siis Kapu.
Great Teacher Ookami_Tez
Blogi miniatyyreistä ja milloin mistäkin nörttihenkisestä.

El Capitan
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja El Capitan » Ti 08.07.2008 11:48

Ookami_Tez kirjoitti:Me tueta mitään vanhoja ruotsinkielisiä nimiä. Pois se meistä siis Kapu.
Ira kirjoitti:-Johtaja. Hahmo on porukan nimellinen johtaja. Ristiriidan sattuessa hahmon mielipide painaa enemmän kuin muiden (tästä lisää myöhemmin)
Jaa, että ei tueta vai?

...

Jooh, huutakaa vaan sitten joku parempi nimi. Se ja sama minulle oikeastaan, mikä se on.
- Sinitähti

IRiaD
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja IRiaD » Ti 08.07.2008 12:07

Juhaaha viskoo mulle nimen ja fluffia, ne katsokaas puuttuu.
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P

IRiaD
Peliporukkavalvoja

Re: Nukkuva Jumala (RPG:inen areenaidea) alkubriiffit

Viesti Kirjoittaja IRiaD » Ti 08.07.2008 12:56

Aatu-sedän fluffi on jotain kaunista.
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P

Juhaaha

Viesti Kirjoittaja Juhaaha » Ti 08.07.2008 22:19

I Ride in a Dragon kirjoitti:Aatu-sedän fluffi on jotain kaunista.

Se on jotain ultimate paskaa :P.

Rottenilla on varmaan hyvä I, joten ehdotan että se olis scoutti, jolloin Aatu voisi olla Führer :3
Jara- kirjoitti:
amis kirjoitti:... Onko se sitten "taidoistani" (vai nopistani :D) vai aivan jostain muusta kiinni?.
Se, että pärjäät pelimestan turnauksissa johtuu siitä, että ne ovat pelimestan turnauksia :)

Gilaelin
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Gilaelin » Ti 08.07.2008 23:25

Hei Justus ja Edge; olisiko mahdollista tietää millaiset hahmot teillä on peliteknisesti? Voisi olla mukava katsastaa ennen torstaita vähän sitäkin, millaisella hahmolla kukakin on meillä liikenteessä. Oman hahmoni voin myös heittää teille YV:nä.

Entä millaista nimeä haetaan meidän porukalle? Oma pää on tällä hetkellä kohtuu tyhmä, joten nimiehdotukset rajoittuvat jokseenkin vähemmän omaperäisiin ehdotelmiin. Fluffeja lukiessani tein kuitenkin sen verran huomioita, että jokainen tiimimme jäsen on enemmän tai vähemmän hylkiö omiensa keskuudessa. Örkki on juoppo, toinen on puolihaltia ja Cynathiel lähtenyt vapaaehtoiseen maanpakoon. Tuosta voisi kehitellä jotain nimen tapaista jengille, jos jollekkin iskee tuosta inspis. Omia visioita ovat lähinnä The Desperados tai Kolme rohkeaa miestä, jos vähän enemmän kieliposkessa tehtyä nimeä haetaan. Muita ehdotuksia?
Sweet is the wind as it gently blows
The day away and the night time comes
Great are the wonders that silence shows
I fall asleep and I dream of the sun

Teonanacatl

Viesti Kirjoittaja Teonanacatl » Ti 08.07.2008 23:35

Gilaelin kirjoitti:Entä millaista nimeä haetaan meidän porukalle? Oma pää on tällä hetkellä kohtuu tyhmä, joten nimiehdotukset rajoittuvat jokseenkin vähemmän omaperäisiin ehdotelmiin. Fluffeja lukiessani tein kuitenkin sen verran huomioita, että jokainen tiimimme jäsen on enemmän tai vähemmän hylkiö omiensa keskuudessa. Örkki on juoppo, toinen on puolihaltia ja Cynathiel lähtenyt vapaaehtoiseen maanpakoon. Tuosta voisi kehitellä jotain nimen tapaista jengille, jos jollekkin iskee tuosta inspis. Omia visioita ovat lähinnä The Desperados tai Kolme rohkeaa miestä, jos vähän enemmän kieliposkessa tehtyä nimeä haetaan. Muita ehdotuksia?
Huutelen puskista: The Good, The Bad and The Ugly.

Tapelkaa keskenänne kuka on kuka. :)
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.

Justus

Viesti Kirjoittaja Justus » Ke 09.07.2008 00:24

Gilaelin kirjoitti:Entä millaista nimeä haetaan meidän porukalle? Oma pää on tällä hetkellä kohtuu tyhmä, joten nimiehdotukset rajoittuvat jokseenkin vähemmän omaperäisiin ehdotelmiin. Fluffeja lukiessani tein kuitenkin sen verran huomioita, että jokainen tiimimme jäsen on enemmän tai vähemmän hylkiö omiensa keskuudessa. Örkki on juoppo, toinen on puolihaltia ja Cynathiel lähtenyt vapaaehtoiseen maanpakoon. Tuosta voisi kehitellä jotain nimen tapaista jengille, jos jollekkin iskee tuosta inspis. Omia visioita ovat lähinnä The Desperados tai Kolme rohkeaa miestä, jos vähän enemmän kieliposkessa tehtyä nimeä haetaan. Muita ehdotuksia?
Eipä tässä itsellä oikeastaan varteen otettavia ehdotuksia synny. Ainoastaan yhden jonkin moisen pieraisin esiin: "Mutaisen Tien Tallaajat"
Eipä sillä nimellä oikeastaan mulle suurempaa väliäkään ole, pitää eläytyä hahmoon ja roikkua vain mukana =D
Hätätilassa voidaan ottaa jo nyt käyttöön pelin säännöt: "Johtajalla on suurin päätösvalta" =P
Slugger kirjoitti: Huutelen puskista: The Good, The Bad and The Ugly.

Tapelkaa keskenänne kuka on kuka. :)
Tai sitten katsotaan kohti tätä puskahuutelijaa ja kutsutaan itseämme nimellä: "Sluggerin tribuuttibändi" :D
"Tupakka, viina ja villit naiset. Ne tekee sut hulluks. Ne sotkee sun pään"
-Dave Lindholm

Gilaelin
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Gilaelin » Ke 09.07.2008 00:33

Heitin noppaa =p. Jos kukaan ei tunne sen suurempia sieluntuskia asian tiimoilta, otetaan Kolme rohkeaa miestä.

Runedit\\ Nyt kun tästä mainitsit, niin pakko tehdä Sluggerit: Kolme rohkeaa miestä? Minä näin kolmikossanne yhden miehenraunion, yhden ernun ja yhden kirkuvan pikkutytön. Saatte itse tapella siitä kenet visioin kenenäkin. :)

Giledit// Takapirut ovat siellä nyt ihan hiljaa vaan. Vaikka suipot korvat ovatkin toki ylväs ja kaunis asia, ei kannata vaipua epätoivon ja katkeruuden sekaiseen kateellisuuteen sen tähden ;).

Nocharim

Viesti Kirjoittaja Nocharim » To 10.07.2008 19:53

Mitään nimeä tarvitse, kun kerran ollaan yksilöitä joilla väliaikaisesti sattuu olemaan yhteinen päämäärä. Menevät aikeet ristiin kumminkin viimeistään pääpalkinnon luona, jolloin riidellään siitä kuka ansaitsee suurimman osuuden. Siitähän tietenkin seuraa melkoiset turpakäräjät.

Kuitenkin, heitäppäs meille luuta niin saataisiin jotain hassua kirjoiteltuakkin.
That is not dead which can eternal lie. And with strange aeons even death may die.

Hammersti Roolipelaajahörhöjen ja Fluffittelijoiden luvattu ihmemaa.

Arkki

Viesti Kirjoittaja Arkki » To 10.07.2008 22:16

Näyttää teidän nimi ideanne niin toivottomalta joten päätin pistää omia tarkoituksella typerähkojä nimiä:

- Retuperän Mahti Miehet
- Kaksi urheaa ja juoppo
- Etelän Miehet (Aattelin jos ootte samasta ilmansuunnasta voi tuo alku olla sen mukaan.)'
- Mutatassut (Tuli mieleen kun katoin suuria aamujalkineitani.)
- Kukkasoturit (Hippi voimaa!)

Keksikää tosta vaikka jotain omaa.
Tuomas Kyrö kirjoitti: Breivik syyttää joukkomurhastaan demokratiaa. Se on sitten sana sanaa vastaan. Demokratia kun syyttää joukkomurhasta Breivikiä

Gilaelin
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Gilaelin » To 10.07.2008 23:03

Eiks tän pitänyt alkaa vielä tämän vuorokauden puolella?

El Capitan
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja El Capitan » Pe 11.07.2008 00:08

Gilaelin kirjoitti:Eiks tän pitänyt alkaa vielä tämän vuorokauden puolella?
Näissä areenoissa on ollut pitkään muotia sanoa, että alkaa tänään/huomenna kun se oikeasti alkaa sanotun päivän jälkeisenä päivänä.
- Sinitähti

IRiaD
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja IRiaD » La 12.07.2008 16:26

El Capitan kirjoitti:
Gilaelin kirjoitti:Eiks tän pitänyt alkaa vielä tämän vuorokauden puolella?
Näissä areenoissa on ollut pitkään muotia sanoa, että alkaa tänään/huomenna kun se oikeasti alkaa sanotun päivän jälkeisenä päivänä.
Paitsi jos kirjoittaminen estetään siskon syntymäpäivien takia :) Eipä onnistu kyllä vielä tänäänkään, kun kaveri tulee häv... pelailemaan necroneillaan.

Sulatelkaas sillä välin vaikka tätä, jos pelisarjan tunnette tai olette muuten vain kiinnostunut. Ihan pelonsekaisella mielenkiinnolla odottelen tuon valmistumista vaikka en tiedä pitäisikö tässä itkeä vai nauraa. Farahin käsittämätön nimenmuutos Taminaksi, prinssin nimen lisääminen (minä olen monta pitkää pelituntia kuunnellut aina Farahin sievän äänen huutavan "Prince" ja sellaiseksi sen jätkän kutsuminen on minulla vakiintunut. Miksikään Dastaniksi en sitä ikinä huoli :(... )

Rotten sound

Viesti Kirjoittaja Rotten sound » La 12.07.2008 18:01

Juhaaha kirjoitti:
I Ride in a Dragon kirjoitti:Aatu-sedän fluffi on jotain kaunista.

Se on jotain ultimate paskaa :P.

Rottenilla on varmaan hyvä I, joten ehdotan että se olis scoutti, jolloin Aatu voisi olla Führer :3
juuh...

Kyllä minä voin olla se rogue, mutta ninjalootaan sitten kaiken tavaran. Sinä voit olla sitten suuri Füher ;)
"Ja rotten, ymmärrät kai, että minulla ei ole mitään henkilökohtaista sinua vastaan."
-The Chosen Of Waagh

The_Edge

Viesti Kirjoittaja The_Edge » Ti 15.07.2008 15:57

Heei apua! Tän siitä saa, kun lähtee merille kesäks >_>

Pari päivää menee, että pääsen kotikoneelle, Oon kans täysin unohtanu, että mitä mun hahmolla oli, YV kansionkin oon tyhjentäny. Jaksaako IRIAD Pömmiä mua mun hahmolla?

/Edit: Tervetuloa jengiin, Gila. Sulla meseä jota uskaltaisit kertoa mulle?
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."

El Capitan
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja El Capitan » Ti 15.07.2008 20:44

Nukahtaako tämä Jumala uudelleen vai lepuuttaako se vain silmiään?
- Sinitähti

IRiaD
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja IRiaD » Ti 15.07.2008 20:51

El Capitan kirjoitti:Nukahtaako tämä Jumala uudelleen vai lepuuttaako se vain silmiään?
Huh? Enkös minä sanonut jotain torstaista jona Comanche Moon tulee? Eikö se ole tämä viikko? O_o

Teen muuten kerralla koko luolaston valmiiksi, niin ei sitten alettua turhaan hidastella.

El Capitan
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja El Capitan » Ti 15.07.2008 21:04

I Ride in a Dragon kirjoitti:
El Capitan kirjoitti:Nukahtaako tämä Jumala uudelleen vai lepuuttaako se vain silmiään?
Huh? Enkös minä sanonut jotain torstaista jona Comanche Moon tulee?
Viimeisimmän Gilan viestin mukkaan, tämänhän piti alkaa kyllä joo torstaina, viime viikon torstaina. Eipäs hän taitanut sitä edes päästänsä keksiä vaan jossain taisikin lukia, että sillioin se alkaa. Missä, en muista saatika löydä.

Kiva kuitenkin huomata, että et ole unohtanut tätä pitemmäksi aikaa.
- Sinitähti

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Verkkoturnaukset”