Iiiiiiikkk! Susi, kolmas päivä.

Miniatyyripeleistä johdetut virtuaalimittelöt. Pysy teemassa, käytä harkintaa ennen uuden aloittamista.

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Rotten sound

Re: Iiiiiiikkk! Susi, Loppu

Viesti Kirjoittaja Rotten sound » Ma 27.10.2008 22:51

Yuki, Rictus ja Bob kylän keskellä ainoina hengissä selvinneinä. Kaikki katsoivat toisiinsa pitkään ja hiljaa. Kukaan ei tehnyt mitään, koska olivat peloissaan lähestyvästä yöstä.

"Tapetaan se meistä, joka vetää lyhimmän tikun. Näin meillä on joku mahdollisuus tappaa ihmissusi" Bob sanoi halkaisten tikun kolmeen osaan. Rictus ojensi vapisevan käden kohti tikkuja vetäen tikun itselleen. Hiljaa katsoen itsekseen tikkuun hän houkasi, koska oli vetänyt pisimmän. Seuraavaksi Yuki vetäisi itselleen tikun ja jäi katsomaan Bobia. Hiljaa vetäen itse viimein tikun Bob toijoti tikkuansa ja varmisti monta kertaa, että kädessään oli toiseksi pisin tikku. Aamulla makasi ihmissuden ruumis, jossa talikka seisoi päästä.

Chosen ja Tez voittivat.
Aco oli susi.
Viimeksi muokannut Rotten sound, Ti 28.10.2008 12:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Ja rotten, ymmärrät kai, että minulla ei ole mitään henkilökohtaista sinua vastaan."
-The Chosen Of Waagh

P. Ruuhijärvi

Re: Iiiiiiikkk! Susi, kolmas päivä.

Viesti Kirjoittaja P. Ruuhijärvi » Ma 27.10.2008 23:07

Mitä minä sanoinkaan; älä ikinä luota kinuskiin!
Ilfierno kirjoitti: Sun pelkästä viestistä tietää kuka sen kirjottaa, ei tarvi nimeä katsoa. Sen verran omaperäisellä tavalla kommentoit. :)

Justus

Viesti Kirjoittaja Justus » Ma 27.10.2008 23:15

Huh huh. Täytyy kyllä myöntää, että aika ovela tempaus Acolta oli lynkkauttaa susikaverinsa. Itse olin täysin myyty tuon jälkeen =P
Kiitokset vielä Rottenille tämän pyöräyttämisestä. Oli hauska taas leikkiä agitaattoria niin kauan kuin sitä kesti, vaikkakin susisihti oli aikas pahasti metsässä.
"Tupakka, viina ja villit naiset. Ne tekee sut hulluks. Ne sotkee sun pään"
-Dave Lindholm

El Capitan
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja El Capitan » Ti 28.10.2008 18:46

Aijaijai. Vähäx mä oon kova. Kolmen päätä lähin hakemaan, joista vain yksi oli hutikuti.

Mutta joo, Aco voisi tulla kertomaan, miksi tappoi Halffiksen. Oliko siihen jokin muu syy, kuin minkä minä sanoin aikoja sitten.

Kummaa kanssa, miten Aco oli hiljaa. Hänhän olisi voinut huutaa jotakuta muuta lynkattavaksi ja luottaa taas siihen pahukseen noppaan, kumpi lynkataan.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti

Aco

Viesti Kirjoittaja Aco » Pe 31.10.2008 00:13

@ el capu: tuli sisäpiiritieto että halffis oli hävinnyt kyseisen kierroksen nopanheitossa joten päätin turvata omia asemia antamalla viime hetkellä äänen halffikselle. Sitten vaan yritin sun avullas päästä väljemmille vesille =)

Mutta viime hetkellä jäin kiinni, vain noppa siihen pystyi kun kyläläiset taas eivät. Osittain pitää moittia pelimekaniikkaa, joka oli aika mieltäalentava nopanheittoineen, sekä myös pelaajakunnan aktiivisuutta. Mutta ensi kerralla tehdään hommat paremmin niin kaikilla on kivempaa. Kiitos kaikille pelistä.

Yuki huomasi vetäneensä lyhyimmän tikun. Hänen sydämensä jyskytti ja hiki alkoi valumaan hänen ohimoillaan. Kaksi vähintään päätä häntä pitempää miestä siirsivät kylmät katseensa häneen. Ennen kuin heistä kumpikaan ehti napata tyttöä kädestä, tämä ponkaisi ilmaan ja potkaisi kierrepotkulla Bobia leukaan. Rictus jäätyi hetkeksi nähdessään potkun tuhovoiman: onnettoman Bobin hampaat särähtivät hajotessaan miehen kurkkuun. Tämä epäröinti kostautui heti Yukin laskeutuessa käsivarsilleen ja jatkaen potkunsa liikettä molemmilla jaloillaan Rictuksen päähän. Ensimmäinen osuma leukaan nosti miehen ilmaan ja toinen lennätti hänet suoraan tien viereisen puuaidan läpi. Yuki laskeutui sirosti mutaiselle tielle ja pyyhkäisi hennosti univormuaan, joka oli täysin tahraton. Molemmat miehet kierivät liejun ruskeaksi värjäämässä maassa valittaen vaimeasti. Sanaakaan sanomatta ja taakseen vilkaisematta Yuki käveli hitaasti kylän halki viimeisen kerran. Oli aika jättää hyvästit tälle paikalle.
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Verkkoturnaukset”