Iiiiiiikkk! Susi, kolmas päivä.

Miniatyyripeleistä johdetut virtuaalimittelöt. Pysy teemassa, käytä harkintaa ennen uuden aloittamista.

Valvoja: Peliporukkavalvojat

P. Ruuhijärvi

Re: Iiiiiiikkk! Susi, kolmas päivä.

Viesti Kirjoittaja P. Ruuhijärvi » Ma 08.09.2008 19:34

Jaques oli parantunut kumman hyvin, ja asettunut taloksi vanhaan puiseen hötteröönsä. Sinä iltana tuuli todella kovaa. Äkkinäinen koillistuuli pyyhkäisi pari katon savilevyistä irti, päästäen kylmän viiman tupaan. Ärsyyntyneenä Jaques kirosi jo kolmatta tuntia saaden lisää syitä jatkaa pudonneista savilevyistä, mutta ei; Hänen piti tehdä oikeutta Heinrichin nimessä. Aamulla hän ei saanut mitään vastausta Yukin olinpaikasta pojankoltiaiselta, joten hän päätti ottaa viimeisen hörän Champagne Au Grehverbenistään ja kävellä humaltuneena siksakkia torille.
Aukiolla oli hiljaista. Kaikki olivat ottaneet opikseen siitä, että liian innokas massan mukana meno johtaa viattomien kuolemaan. Jaques kirjoitti huonolla käsialallaan epämääräistä sohellusta ryppyiselle paperille, naulasi hitaasti sen ja puoli sormea kiinni torikatoksen tukiparruun ja otti pari naukkua samppanjaa kipuunsa verestävään sormeensa. Lopulta hän kaatui Mikelin huonosti mainostettuun telttaan ja sammui.
Tunnin kuluttua ohikulkija huomasi Jaquesin lapun. Teksti oli niin epäselvää, että hänen piti stua lähemmäksi. ''Polttakaa se pedontytär Yuki!(Aco)''. Ohikulkija luki hiljaa ääneen.
Ilfierno kirjoitti: Sun pelkästä viestistä tietää kuka sen kirjottaa, ei tarvi nimeä katsoa. Sen verran omaperäisellä tavalla kommentoit. :)

Aco

Viesti Kirjoittaja Aco » Ke 10.09.2008 17:19

Vähän unohtui tämä peli, nyt takas =P

Yuki juoksi loppumatkan kotiinsa ja meinasi kompastua ovensuussa kiirehtiessään. Hänen sydämensä löi hurjasti kun hän penkoi tavaroidensa seasta sopivan muotoista hiilenpalasta. Lopulta sopiva kappale löytyi ja hän hyppäsi samantien pystyyn sekä viiletti takaisin viileään ulkoilmaan edes sulkematta oveaan perässään. Kylmä tihkusade iski hänen kasvoillensa tytön painautuessa tuulta vastaan ja kiihdyttäessä vauhtiaan. Lämmin käsi puristui hiilenpalasen ympäri tiukasti, mutta varoen katkaisematta sitä. Hän tiesi mitä oli nähnyt. Hän tiesi kuka susi oli.

Kirkon seinässä luki kauniilla, mutta nopeasti kirjoitettu musta teksti "Lynkatkaa noober (Half-Breed)!"
lojuu, lojuu kuin kotka

Rotten sound

Viesti Kirjoittaja Rotten sound » Ke 10.09.2008 17:37

Siis juuh minä rupesin sähläämään omia. Liian monta meseä yhtäaikaa ja väsyneet aivot anteeksi.

N00ber lynkataan, Dakkadakka tapetaan ihmisuden toimesta ja arkki kuolee metsästäjän toimesta.

N00ber oli ihmisusi, Dakkadakka siviili ja arkki siivili.

Seuraava aamu alkaa

Anteeksi nyt vähän kusi hommat ja ei jaksa korjata sitä, kun pitää pakata matkaa varten. Minua ei näy tarvitse odottaa ennen maanantaita.
Viimeksi muokannut Rotten sound, Ke 10.09.2008 20:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Ja rotten, ymmärrät kai, että minulla ei ole mitään henkilökohtaista sinua vastaan."
-The Chosen Of Waagh

Justus

Viesti Kirjoittaja Justus » Ke 10.09.2008 19:54

Jaahas. Taisi Aco kirjoitella samaan aikaan kuin Rotten pähkäili fluffinsa kanssa, koska näillä näkymin lynkattu olisi n00ber eikä Repe äänin 2:1...

PS. Ompa nyt oma sihti pahasti pielessä. Ensin siviili ja sitten *piip*.... =P

El edit: Sensuroidaas vähän tätä. Jos vaikka kukaan susi tai joku muu ei olisi huomannut mitä piipin takana on.
"Tupakka, viina ja villit naiset. Ne tekee sut hulluks. Ne sotkee sun pään"
-Dave Lindholm

Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed » Ke 10.09.2008 21:58

Noober käveli rauhassa kylän katuja pitkin miettien asioita joita kysyä kun hän näki oudon kajon värittävän taivasta. Mikähän se oli? Ei kylässä ollut tarpeeksi valonlähteitä noin ison kajon aiheuttamiseen. Oliko jokin tulessa? Hetken mietittyään hän lähti kävelemään kohti kajoa. Käännyttyään kulmasta hän näki väkijoukon soihtujen ja talikoiden kera. Yksi joukosta kääntyi häntä päin ja huusi "Tuossa se on!" joukko lähti juoksemaan Nooberia kohti. "Hei. Mitäs tämä nyt on?" Väkijoukko alkoi hakata Nooberia kaikella mitä heillä oli, jotkut vanhoine aseineen toiset talikoin ja loput paljain käsin tai jaloin. Noober huusi maasta "Hei. Miksi te minua hakkaatte? Hei. Mitä minä olen teille tehnyt." 10 minuutin rähinän jälkeen väkijoukko lopetti Nooberin hakkaamisen. Nooberissa ei näkynyt elonmerkkejä. Kaikki katsoivat häntä ja toisiaan. Olivatko he jälleen tappaneet vain viattoman henkilön? Yhtäkkiä Noober nosti päätään "Hei. Tarkoittaako..." enempää ei Noober saanut sanottua kiven osuessa häntä päähän. Noober päästi lyhyen murahduksen ja muuttui sudeksi. Tälläkertaa kyläläiset olivat olleet oikeassa. Nooberia se ei kuitenkaan auttanut. Hän oli kuollut.

Jaha. Pikkuveli heitti sitten ekan kiven ja muut tuli mukaan. Kiitos. Tämä muistetaan. Montakos ääntä minä nyt sitten sain. Itse laskin että kaksi ääntä sekä minulle että El Capulle oli, niin kävikö minulla vain kolikonheitossa huono tuuri? petskules olisi pitänyt äänestää jotakuta, mutta opiskeluasiat vei kaiken ajan ja loppuajalla ei jaksanut ajatella.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.

El Capitan
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja El Capitan » Ke 10.09.2008 22:08

Kjäh kjäh kjäh. Tiesinhän minä. Hyvä minä, hyvä minä. Yksi susi jäljellä.

Poistelinpas vähän hahmopaljastuksia kiitos Rottenin möhläyksen. Toivottavasti kovin moni ei niitä kerinnyt näkemään.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti

Rotten sound

Viesti Kirjoittaja Rotten sound » Ke 10.09.2008 22:25

Iradin ääntä ei lasketa, koska hän oli kuollut jo.
"Ja rotten, ymmärrät kai, että minulla ei ole mitään henkilökohtaista sinua vastaan."
-The Chosen Of Waagh

Arkki

Viesti Kirjoittaja Arkki » To 11.09.2008 16:28

Onpas siinä suloinen metsästäjä, olisi voinut edes YV:llä saada etukäteen ilmotuksen ja jos mahdollista voisin metsästäjän kanssa hieman sopia miten se käy. En jaksaisi tehdä omaa sählinkiä kun voisi sopia hyvän lopun.
Tuomas Kyrö kirjoitti: Breivik syyttää joukkomurhastaan demokratiaa. Se on sitten sana sanaa vastaan. Demokratia kun syyttää joukkomurhasta Breivikiä

Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed » To 11.09.2008 22:36

Rotten sound kirjoitti:Iradin ääntä ei lasketa, koska hän oli kuollut jo.
Eli olisi sitten stna pitänyt äänestää jotakuta (El capu.) niin sitten olisi edes ollut tsänssit voittaa kolikossa. Oujee, aina olen puhunut äänestämisen puolesta ja nyt kerran kun en äänestä, niin se iskee näinkin kovaa omaan nilkkaan. Olisit nyt Rotten muistuttanut minua putoamisvaarasta kun en sitä itse hoksannut. Olisi susilla ollut sitten edes vähän jakoa. Noh ensi kerralla uudestaan ja silloin I'm back with a vengeance muahahahahahaaa.

Aijuu ja tietysti jatkan takapiruna auttaen susia päättämään teidän kaikkien päivät.

Rotten sound

Viesti Kirjoittaja Rotten sound » To 18.09.2008 18:12

Noniin hieman aktiviisutta kehiin taas. Seuraavan viikon perjantaina vaihtuu yöksi.
-The Chosen Of Waagh

Aco

Viesti Kirjoittaja Aco » La 20.09.2008 20:01

Yuki makasi yksin huoneensa likaisella puulattialla ja nauroi. Hän oli yltä päätä hiessä ja hän huohotti vieläkin juostuaan juuri kotiin minkä ikinä jaloistaan pääsi. Hän oli niin iloinen kuultuaan ihmissuden kuolemasta, että ei voinut kuin nauraa haukkoessaan samalla happea. Koko kylää vaivannut katastrofi oli juuri loppumaisillaan hänen ansiostaan, sudet olivat yhtä lukuunottamatta kaikki saatu hengiltä. Hän muisteli kyläläisten ilmettä kun nämä olivat huomanneet pienen tytön olleen oikeassa sudesta; se oli hänelle niin vapauttava ja riemukas hetki että se toi vieläkin vedet tytön silmiin pelkästä ilosta. Yuki oli kiittänyt kyläläisiä hymyllä, jota hänen oli vaikea pitää alta kupruavan naurun takia, ja juossut kotiinsa.

Kaikki päättyisi hyvin, nyt hän tiesi sen.
lojuu, lojuu kuin kotka

Rotten sound

Viesti Kirjoittaja Rotten sound » La 27.09.2008 17:22

Kylässä vaihtui yö. Mikel laski yöllä rahojaansa ja hieroskeli itseään kultaisilla kolikoilla ja koruilla. Samassa hän kuulli selän takaa "Terve muistatko minut?" Hypäten nopeasti pyödän alle Mikael yritti ladata hänen taskuvarsijousta. Susi heitti hänen päältänsä pyödän ja hymyillen. Mikaelin talosta kuullui pitkä tuskainen huuto.

Mikael eli Halko kuolli suden takia. Susi sai tapettua Metsästäjän.
-The Chosen Of Waagh

El Capitan
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja El Capitan » La 27.09.2008 17:29

Tämäpäs oli varsin aktiivinen päivä.

Väki alkaa vähentyä koko ajan. Keitäs enää muuten on enää hengissä?
Minä
Aco
Justus
Imperiumin kaarti
Eorl nuori
Chosen of waagh
Tez.

Siinäkö oli kaikki?

Hmm... 20% mahis lynkauttaa susi. Sounds kood to me.
- Sinitähti

Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed » La 27.09.2008 19:45

El Capitan kirjoitti:Hmm... 20% mahis lynkauttaa susi. Sounds kood to me.
Opettele laskemaan. 16% mahis, vai tiedätkö jotain?

Dodii nyt on Juhaaha kostettu. Seuraavaksi sitten vain minut kostamaan.

El Capitan
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja El Capitan » La 27.09.2008 21:02

Half-breed kirjoitti:
El Capitan kirjoitti:Hmm... 20% mahis lynkauttaa susi. Sounds kood to me.
Opettele laskemaan. 16% mahis, vai tiedätkö jotain?
Tietenkin minä tiedän, koska olen tietäjä.

Repe käveli hetkeksi aikaa metsään. Metsässä hän otti esiin pienen veitsensä, jonka avulla hän leikkasi ja viilteli partansa, hiuksensa ja viiksensä lyhyeksi tai kokonaan pois. Aina silloin tällöin käsi vähän heilui hermostuneena ja viiltoja tuli kasvoihin. Kasvot eivät kuitenkaan loppujen lopuksi olleet edes kovin viiltoja täynnä ja lopputulos oli mukavan näköinen. Repe päätti kuitenkin etsiä jostain lammen tai lätäkön, josta hän voisi katsoa oman peilikuvansa. Hetken aikaa etsittyään, hän muisti, että tässä lähellä oli meri tai jokin muu, jonka avulla hän oli päässyt tänne susien sekaan.

"Niin joo, sudet.", Repe tuumasi ja sai parhaimman älynväläyksen hetkeen. Meitä ei enää ollut paljoa, mutta tarpeeksi silti lyömään sudet. Hänen tietojensa ja älynlahjojen takia hän myös tietäisi, kuka on susi. "Tiedän ja tiedän.", hän sanoi itselleen. Hän ei ollut varma sudesta, mutta lähellä hän oli. Nuuh, Repe haisteli ilmaa. "Minä voin haistaa sen. Eiku, ei. Sehän olen vain minä. Voi pojat, minä tarvitsen suihkun, mutta vasta susijahdin jälkeen!" Repe huusi ja lähti juosten takaisin kylään.

Kylään päästyään hän huusi kovaan ääneen kaikille.

"Minä tiedän kuka susi on. Nä nä nä nä nänä, ha ha ha ha haha. Se on tässä aivan lähellämme. Meitä on enää seitsemän jäljellä ja osa hyvistä kavereista kuten pappi jne on vielä luonamme. En tiedä mitä te ajattelette, mutta minä ainakin tiedän perhanan hyvin, että minä ja tuo kylän ainoa naaras, Yuki, emme ole susia. Yhdessä me toissa päivänä veimme hirteen suden, jota toinen susi ei missään nimessä tekisi. Eivät he ole niin viekkaita. Sekoitatte ne kettuihin perkele. Mutta asia on kuitenkin niin, että minut hirteen halunnut Alfons, hiljaa olleet Rictus, Bob, Otto ja Riech ovat ne, joita meidän pitäisi epäillä.

Teitä on tässä viisi kappaletta, joista yksi on susi, yksi pappi, yksi kirottu paska ja kenties muutama tavallinen kansalainen. Emme voi mitenkään olla kovin varmoja siitä, kuka teistä on susi, mutta saakuli vieköön, olen valmis tappamaan teidät kaikki, jotta muu kylä selviää. Toivottavasti viemme hirteen ensiksi suden, jotta useampi meistä selviytyisi. En tiedä teistä, mutta jotenkin minua huvittaisi kostaa potut pottuina Alfonsolle, mutta syyttävä sormeni osoittaakin Riechiä. Perkele sinut vieköön, jos olet susi ja armosi arvoisia olkoomme me, jos olitkin vain viaton.

Lynkataan siis Riech (Impperiumin kaarti) näin aluksi.
- Sinitähti

Justus

Viesti Kirjoittaja Justus » La 27.09.2008 23:19

Istuskelin torin laidalla murehtimassa niitä näitä, kun metsässä siistiytynyt Repe syöksyi kylään julistuksineen. Hyväksyvästi nyökytellen kuuntelin Suomen kasvatin saarnan, jonka jälkeen nousin ylös ja astelin lähemmäs.
"Virkot totta ystävä hyvä. Sinä ja Yuki olette nyt pelastuksemme valovoimaiset sankarit. Teissä ruumiillistuu totuus ja henkinen puhtaus. Teidän johdollanne me selviämme! Arvostan syvästi minulle suomaasi uutta tilaisuutta. Valitettavasti paha henki on tähän asti johtanut minua harhaan, mutta kautta kiven ja kannon vannon seuraavani teitä hamaan loppuun asti. Vaikka se vaatisi minun henkeni, niin minä seuraan teitä! Siispä huudan perässäsi: Lynkatkaa Riech (Imperiumin kaarti)!"
"Tupakka, viina ja villit naiset. Ne tekee sut hulluks. Ne sotkee sun pään"
-Dave Lindholm

halko

Viesti Kirjoittaja halko » Su 28.09.2008 02:36

Aww, onkos tämä kosto epäaktiivisuudesta. Sori muuta eipä vain jaksanut fluffitella, laitetaan sitten korvaukseksi sitten jonkunlainen kuolemispörrö

Yö ja pimeys laskeutuivat kylään ja vaikka jotkut olivat jo menneet nukkumaan, oli Mikel vielä valveilla ja leikkimässä kullansa kanssa. Elämä oli taas alkanut hymyillä hänelle, hän oli alkanut saada rahaa ja hän nautti kylässä olostaan, vaikka takaiskujakin on tullut ja päivällä hän olisi voinu tappaa itsensä. Tuo paksu mies istui sängyllään, hän ei välittänyt pienistä rasahduksista katolla. "Joku orava varmaankin", hän ajatteli. Siitä huolimatta hän nappasi varsijousen käteensä, sillä aseella oli jo tapettu yksi susi ja yksi viaton ihminen.

Selän takaa kuulunut ääni sai Mikelin hätkähtämään. Hän katsoi taakseen ja huomasi tuijottavansa suoraan haisevaan kitaan joka oli täynnä teräviä hampaita. Refleksit kuitenkin toimivat hänellä ja hän loikkasi huoneessa olevan pöydän alle ja latasi samalla varsijoustaan. Pöytä lensi Mikelin päältä ja hän tiesi tuijottavansa kohti kuolemaansa. "Älä, älä. Minulla on kultaa", Mikel anoi armoa mutta susi tuli lähemmäs, mutta nurkkaan ajetut ihmiset ovat vaarallisimmilaan. Mikel loikkasi muristen sutta kohti ja huitoi sitä laatamattomalla varsijousellaan. Susi astui askeleen taaksepäin ja iski heti takaisin. Terävät kynnet painautuivat Mikelin lihaan ja hän huusi tuskasta. Seuraavana vuorossa oli hampaat, jotka lävistivät hänen kaulansa. Veltto raato kaatui lattialle.

Koko taistelun ajan Mikel ei nähnyt muuta kuin kirkaan valon, suoraan hänen silmiensä edessä. Se sokaisi hänet, mutta lohdutti tuota yksinäistä miestä. Hän pääsisi taivaaseen, kaikista synneistään huolimatta. Kipu sammutti valon. Jotain upposi hänen nahkaansa, kerran ja toisen. Valoa ei ollut. Oli vain pimeyttä, vain pimeyttä...
I have a mind for simple things but things are not of mine to simplify

Weedeeo

Viesti Kirjoittaja Weedeeo » Su 28.09.2008 18:43

Viime aikoina Riech oli ollut kokonaan omissa oloissaan, vältellyt muita ja pelännyt. Häntä pelotti muut kyläläiset, jotka mielipuolisesti tappoivat ihmisiä väärien epäilysten ja huhujen perusteella, ja ihmissudet, jotka voisivat tappaa hänet milloin vain.
Tähän asti Riech oli pysynyt onnekseen erossa kylässä riehuvasta hullunmyllystä, mutta nyt hän vapisi kuunnellessaan ja hiljaa kävellessään toria päin. Tämä villi suomalainen huuteli kovaan ääneen muille, ja epäili Riechiä itseään ihmissudeksi, ja hänen kauhukseen joku vielä yhtyi suomalaisen mielipiteeseen.
Nyt Riech oli mekastajan lähellä, ja tiukka ilme kasvoillaan katsoi häntä. Riech ei ollut koskaan ennen tuntenut sellaista vihaa, ei oikeastaan minkäänlaista vihaa, mutta nyt hänestä tuntui siltä, että hänen oli tehtävä jotain. Hän uskalsi avata suunsa:
"Sinä villi ja raakalaismainen pohjalainen pakana, mikä oikeus sinulla muka on alkaa lietsoa vihaa ja epäilystä ihmisten mieliin, ja syyttää syytöntä. Sinua Jumala auttakoon sinua, kun loppusi joskus tulee, ja joudut tuonelaan pahuutesi tähden. Sen minä sanon, Lynkatkaamme Alfons(Justus)!. Liian pitkään on hän tuominnut muita kuolemaan, vaikka itse on paha."
Mitä on rakkaus?
santso kirjoitti:sitä kun on päästetty menemään ja satsit ladattu koneeseen ja kone käy kuumana, nesteet virtaa ja tahti on kova :D

El Capitan
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja El Capitan » Su 28.09.2008 21:03

"Oikeuksia? Mitä oikeuksia minulla on? No minäpä kerron. Ei yhtään mitään oikeutta saakuli. Samat oikeudet minulla on tappaa sinut tänään kuin oli toissa päivänä n00berin, joka oli susi. Nyt teitä on edessäni viisi kappaletta, joista yksi on susi. En tiedä miksi, mutta nyt on vain tapettava joku ja sinä olet vain se epäonninen. Olet muutenkin ollut koko ajan hiljaa jossain seikkailemassa eikä sinua ole näkynyt paljon missään. Haiset sudelta enemmän kuin minä paskalta perkele.

En nyt haluasi ruveta puollustamaan Alfonsoa, mutta hän sentään on tehnyt työtä etsiäkseen suden. Miksi minä hänet nyt vielä tappaisin. Seuraavana päivänä ehkä, mutta helvetti vieköön, en tänään.", Repe jatkoi.
- Sinitähti

Weedeeo

Viesti Kirjoittaja Weedeeo » Ma 29.09.2008 21:38

Riechin kuunnellessa Repen tilitystä, hänen päässään napsahti, ja häneen iski yhtäkkiä kauhea kuolemanpelko. Hän kääntyi ja juoksi mökilleen. Saranat narisivat kun Riech riuhtaisi ulko-ovensa auki ja astui sisälle hämärään mökkiin. Hän sieppasi mukaansa puukon pöydältä, vähän kuivalihaa ja leipää arkusta ja juoksi ulos. Riech suuntasi kohti vähän matkan päässä olevaa puuliiteriä.
Hän avasi oven ja istui liiteriin puupinon päälle, varmistuneena siitä, että ei aikonut jäädä kiinni.
Mitä on rakkaus?
santso kirjoitti:sitä kun on päästetty menemään ja satsit ladattu koneeseen ja kone käy kuumana, nesteet virtaa ja tahti on kova :D

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Verkkoturnaukset”