Iiiiiiikkk! Susi, kolmas päivä.

Miniatyyripeleistä johdetut virtuaalimittelöt. Pysy teemassa, käytä harkintaa ennen uuden aloittamista.

Valvoja: Peliporukkavalvojat

El Capitan
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Re: Iiiiiiikkk! Susi, kolmas päivä.

Viesti Kirjoittaja El Capitan » Ma 29.09.2008 22:26

Repen kohde, Riech, alkoi tekemään lähtöä kun hän yllytti väkeä hänen peräänsä. Repellä oli jotenkin pakkomielle nyt tappaa kaikki, kunnes hän oli löytänyt sen viimeisen suden, jonka nylkeä paljain käsin ja sen jälkeen polttaa roviolla, kuten ne olivat polttaneet hänenelle rakkaan paikan täällä. Baarin. Se oli paikka, jossa Repe oli ennen susijahtiaan notkunut kaikessa rauhassa yksikseen, mutta nähdessään sen palaneen maan tasalle, hän oli luvannut itselleen, että hän etsisi jäljellä olevat sudet viimeiseen hengen vetoon asti. Ja mitä susi nyt tekikään. Se teki lähtöä.

"Perään!", Repe huusi ja kävi etsimässä jostain nopeasti soihdun, jonka hän tuikkasi tuleen. Hän ei ollut varma, seuraisiko Alfons tai Yuki häntä, mutta hän ei heitä tarvinnut. Hän voisi aivan hyvin polttaa suden itse ja palata kertomaan siitä seuraavana päivänä. Hän kuitenkin huusi soihdun löydettyään, että kaikki halukkaat polttamaan susi piilostaan ulos nyljettäväksi ja poltettavaksi roviolla. Tai jääköön vain piiloonsa ja käristyköön sinne. Homma tulisi kuitenkin hoidettua.

Juostessa Repe piti välissä pieniä taukoja ja poltti soihdun liekeillä kädessä olevaa puunpalasta, joka pian oli pelkkää tuhkaa. Tuhkan avulla hän teki posken päilleen kaksi mustaa viivaa ja jatkoi sen jälkeen juoskua kohti suden piiloa.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti

Aco

Viesti Kirjoittaja Aco » Ti 30.09.2008 18:38

Yuki tanssi ympäri huonettaan ja naurahti aina vähän väliä. Kylän vapautuminen uhan alta oli askeleen lähempänä.

Kirkon seinässä luki huoliteltu teksti:
Lynkatkaa Riech!

Eli annan vaan ääneni että saadaan hommaa nopeutettua ja yö käyntiin.
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha

Rotten sound

Viesti Kirjoittaja Rotten sound » Ti 30.09.2008 19:03

Noniin yli puolet äänesti, joten yötulee.

Repe seurasi Reichiä, kunnes hän saapui puuliiterin luokse. Repe hakkasi ovea huutaen"Avaa ovi susi!"
"Olen syytön EN halua kuolla!" sisällä oleva itkuinen ääni tuhersi.

Istuen puuliiterissä puupinon päällä itkevä hahmo heilutti itseään edestakaisin puhuen itselleen kuoleman pelossa. Hitaasti savua alkoi ilmestyä liiteriin. Hitaasti hahmo nosti puukon käteensä "En halua kuolla palamalla. Anna anteeksi jumalla synnistäni." Reich sanoi, ennen kuin iski puukon sydämen läpi tappaen hänet nopeasti rauhallisuuteensa.

Tuo karu sivistymätön pohjolanmies lähti tyytyväisenä kohti kotia tietäen tappaneensa suden.

Aamulla Alfons oli teurastettu kotiinsa ja hänen verellä oli kirjoitettu seinään "Et saanutkaan minua!"

Imperial kaarti kuolli, joka oli kylän pappi. Justus myös kuoli ja hän oli kaduntallaaja (siviili)
"Ja rotten, ymmärrät kai, että minulla ei ole mitään henkilökohtaista sinua vastaan."
-The Chosen Of Waagh

Weedeeo

Viesti Kirjoittaja Weedeeo » Ti 30.09.2008 19:47

Juu, tapoitte minut. Olisi pitänyt sittenkin suojella justusta, kuten ensin aioin, dang.
Mitä on rakkaus?
santso kirjoitti:sitä kun on päästetty menemään ja satsit ladattu koneeseen ja kone käy kuumana, nesteet virtaa ja tahti on kova :D

P. Ruuhijärvi

Viesti Kirjoittaja P. Ruuhijärvi » Ti 30.09.2008 20:20

nyt sitten on kaikki jämsäläiset kuollut. kaksi niitä täällä SOTUssa olikin...
Ilfierno kirjoitti: Sun pelkästä viestistä tietää kuka sen kirjottaa, ei tarvi nimeä katsoa. Sen verran omaperäisellä tavalla kommentoit. :)

El Capitan
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja El Capitan » Ti 30.09.2008 20:51

Hohoo, arvasinhan minä, että Imppi on joko susi tai joku erikoishenkilö. En kuitenkaan ihan arvannut, että olisi ollut pappi. Kiitos myös sudelle, joka tappoi Justuksen. Hän olisi ollut toisena tappolistassani :P.

Hmm... Eorl, Tez ja Chosen enää. Sinänsä typerää, että mokomista ei ole kuulunut mitään sitten herran elämän. Todella mälsä temppu tyypit, todella mälsä.

Repe oli saanut tahtonsa läpi. Soihdullaan hän oli tuikannut Riechin talon tuleen ja tappanut miehen, jota hän syytti sudeksi. Mies ei kuitenkaan susi ollutkaan vaan kylämme pappi, joka oli ensimmäisenä päivänä pelastanut jonkun toisen miehen hengen. Nyt hän kuitenkin oli luojansa luona, kaukana susista ja muista pahoista olennoista, jotka vaanisivat hänen henkeään jossain. Kaiken kukkuraksi, susi oli vienyt Repen seuraajan, Alfonson, joka oli sinänsä sääli. Toisaalta, Repe oli aikeissa viedä hänen päänsä tänään pölkylle, joten sinänsä suden teko säästi vain aikaa.

Meitä on enää viisi jäljellä. Minä itse, tyttö ja kolme miestä, joista ei kuulunut mitään. Kaksi kyläläistä, yksi susi, tietäjä ja kirottu. Kuka on kuka? Susi perhana on ollut ovela ja jujuttanut meitä kaikkia. Selvästi, hiljaiset kaverit tulevat olemaan hiljaisia. Heillä ei ole rohkeutta kohdata susia, ei edes muiden kyläläisten seurassa. Susi voisi tulla hakemaan minut koska tahansa, mutta olin jotenkin yllättynyt, että se ei tullut tänä yönä hakemaan. Olihan hän kuitenkin ollut kovasti äänessä, mutta nyt on pakko sanoa, että alkaa kohta pelottamaan. Riechistä olin jotenkin varma, että hän oli susi, joten sain nukuttua yöni rauhassa. Mutta tänään minulla ei ole aavistustakaan, kuka voisi olla susi. Vai onko sittenkään?

Ei, tämä veisi kaiken uskottavuuteni kaivosta alas. En mitenkään voi tehdä sitä. Mutta toisaalta, onko mitään muuta selitystä? Mikä on parempi tapa päästä lampaiden luokse kuin tekeytymällä lampaaksi? Niin, totta. Mutta ei. Minkä se minusta tekisi? Suden myös. Päätöksiä päätöksiä. Mitä teen. Sen oikean? Väärän? Petän toverini, jota en ole missään nimessä epäillyt? Kyllä, minun on pakko. Mutta se on riskipeliä. Se ei pelaa, joka pelkää. Aivan, muut pelätköön, mutta minä en. saakuli.

n00berin osa kyläläisistä halusi alussa hengiltä, mutta ei siitä tullut mitään. Meistä viidestä vain yhtä on haluttu aikaisemmin hengiltä ja kuka hän onkaan. Yuki. Eihän se todista vielä mitään, mutta hän on ollut alusta asti mukana toiminnassa. Syyttämällä n00beria sudeksi hän puki päällensä lampaan villat ja sulautui joukkoomme täydellisesti. Kukaan ei halua epäillä häntä sudeksi, en edes minä, mutta minun täytyy. Uhraamalla n00berin, hän varmisti oman selviytymisensä ainoana selviytyjänä tästä verilöylystä. Oleva paska. En voi luottaa häneen enää. Valitettavasti, kuka voi luottaa minuun tämän jälkeen? Niin, vain minä itse.

Sori Aco, mutta en halua tehdä samaa virhettä kuin Mafiapelissä. Siispä sinut pitää karsia joukosta ja toivoa parasta. Lynkatkaa Yuki (Aco) siis.
- Sinitähti

Justus

Viesti Kirjoittaja Justus » Ti 30.09.2008 22:02

Vai korjasi kuolema minutkin viimein. No... Kai se on parempi suden suussa kuin kyläläisten kynsissä.
Onnea matkaan vaan loppu kylälle. Niittäkää se susi maahan!!!
"Tupakka, viina ja villit naiset. Ne tekee sut hulluks. Ne sotkee sun pään"
-Dave Lindholm

Aco

Viesti Kirjoittaja Aco » Ti 30.09.2008 23:18

En jaksanut fluffitella tällä kertaa, koska minulla on nyt tiedossa oikea susi noin 90% varmuudella. Osaan kertoa, että Repe aka El Capitan on susi.

El Capitan sopi äänestävänsä veljeään Half-Breediä, jotta ainakin häntä ei osattaisi epäillä. Sitten minä satuin äänestämään samaa henkilöä viime hetkellä ennen yötä, mikä ei kuulunut susien suunnitelmaan, ja n00ber kuoli. Sutena El Capitan käytti tätä kuitenkin hyväkseen ja alkoi mesoamaan että vain minä ja hän ollaan varmasti epäilysten ulkopuolella. Lisäksi hän hyötyi tästä saamalla minut puolelleen eikä tappanut yöllä minua, koska hän oletti että tuen hänen päätöksiään, niin kuin aluksi teinkin. Paitsi nyt. Miksi El Capitan äänestäisi minua, ellei hän olisi susi? Lisäksi hän itse kertoi mesessä juuri nämä mahdollisiksi suden motiiveiksi hänen tilanteessaan, mikä nyt ei kuitenkaan ole oikea todiste. Sen sijaan hän ei tappanut minua yöllä, koska pystyi käyttämään minua apuna lynkkaustuomioiden jakelemiseksi.

Minulla on sentään antaa aika hyvä selitys siihen että en ole itse susi, nimittäin miksi äänestäisin toisen suden ulos pelistä? Muita täysin varmoja selityksiä en keksi, mutta aika ilmeistä on että oikea ratkaisu on lynkata Repe (El Capitan). Jos olen väärässä, pahoittelen pelanneeni suden pussiin.

El Capitan
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja El Capitan » Ke 01.10.2008 09:07

Aco, muistatkos, että minulla oli kaksi pikkuista "käskyläistä"? Sinä ja Justus. Voisin jatkaa kumman tahansa kanssa seuraavana päivänä.

Me kaksi sentään olimme jotenkin, vähemmän epäiltyjä kuin muut, joten kylällä oli suuri etu puolellaan. Meitä ei varmastikkaan tultaisi äänestämään ainakaan ekana päivänä, joten pienellä onnella, lynkkaamme ihmisen, susi selviää ja syö jonkun. Mutta miksi hän ei koskenut meihin kahteen vaan Justukseen, joka oli "epäiltyjen" listalla? Ei siinä ole mitään järkeä. Nyt "epäiltyjä on vain 3, joten hänellä tulee pian tukalat oltavat. Tai sitten se pelasi arpapeliä ja jotenkin ennakoi, että jomman kumman luottamus toiseen voisi romahtaa meiän kahden kesken. Ja mitä kävikään, näinhän siinä kävi. Tai sitten susi tosiaan olet sinä.

Mutta minä voin sanoa, että jos minä olisin susi, olisin syönyt sinut poskeeni. Mihin minä sinua tarvin kun minulla on uusi kaveri, joka on lynkkaholi ja aina ollut lynkkaamassa jotakuta kyläläistä? Sinut poistamalla, olisin saanut yhden "ei-epäillyn" pois ja jatkanut lynkkausta Justuksen kanssa ja syönyt lopulta hänetkin poskeeni. En viitsi auttaa sutta, kertomalla loppuja. Keksikööt itse tapansa selvitä tästä.

Jos puolestaan olisinkin susi, miksi riskeerasin henkeni äänestääkseni sinua nyt? Fluffiinkin jo kirjoitin:
Ei, tämä veisi kaiken uskottavuuteni kaivosta alas. En mitenkään voi tehdä sitä. Mutta toisaalta, onko mitään muuta selitystä? Mikä on parempi tapa päästä lampaiden luokse kuin tekeytymällä lampaaksi? Niin, totta. Mutta ei. Minkä se minusta tekisi? Suden myös.
En tiedä, uskooko kukaan, mutta mie aattelin, että fluffini kertoo kaiken, mutta sanotaan nyt vaan, että mie ihan odotinkin, että sinä tulet sitten äänestämään minua lynkattavaksi. Miksi minä riskeeraisin "turkkini" tällä tavoin? Voisin lynkata kanssasi jonkun toisen ja sitten syödä sinut työpäivän jälkeen?

Minä en tule tänä päivänä vaihtamaan ääntäni. Jos joku hiljaisista herää eloon ja huutaa jotakuta muuta lynkattavaksi ja pelastaa meidät kahdet tappamasta toisen, voin saada luottamukseni takaisin riippuen siitä, kenet susi syö. En tiedä sitten sinusta.

El edit: Jos susi onkin sitten joku hiljaisista, niin en voi muuta sanoa kuin haista paska. Todella typerä temppu. Jos ei kiinnostus riitä, miksei voisi ilmoittaa sitä Rottenille, joka sitten tapattaa hahmonsa ja antaa jollekin kyläläiselle parempaa tekemistä? Miksi jäädä pelin ulkopuolelle ja tulla esiin vain yv:n muodossa huutamaan, että tapan tuon tossa. Hajotat pelin idean.

Ei millään pahalla, mutta sillee.
- Sinitähti

Weedeeo

Viesti Kirjoittaja Weedeeo » Ke 01.10.2008 14:32

DakkaDakka kirjoitti:nyt sitten on kaikki jämsäläiset kuollut. kaksi niitä täällä SOTUssa olikin...
Kolmehan meitä on, siis aktiivista. Coiled one on myös täältä. Vähemmän aktiivisia on sitten pari enemmän.
Mitä on rakkaus?
santso kirjoitti:sitä kun on päästetty menemään ja satsit ladattu koneeseen ja kone käy kuumana, nesteet virtaa ja tahti on kova :D

Aco

Viesti Kirjoittaja Aco » Ke 01.10.2008 18:41

Tapoit kahdesta käskyläisestäsi Justuksen, et minua. Nyt sitten haluat minut hengiltä, etkä ilmeisesti arvannut että rupeaisin epäilemään sinua sudeksi heti kun laitat minut lynkattavaksi, vaikka se on melko ilmiselvää.
Jos puolestaan olisinkin susi, miksi riskeerasin henkeni äänestääkseni sinua nyt?
Miksi riskeeraisit henkesi äänestämällä minua jos et olisi susi? Tämä minua mietityttää.
Miksi minä riskeeraisin "turkkini" tällä tavoin?
Tämä on aika selvää teatteria, koska nimenomaan halusit että sinua pidettäisiin syyttömänä. Olet jo useasti hypettanut miten minä ja sinä ollaan täysin varmasti susiepäilyjen ulkopuolella.

Mutta muut pelaajat saisi osallistua tähän peliin, tarvittaisiin se yksi ääni viemään susi hirteen. Ja jos El Capitan ei olekaan susi, niin hän pelaa todella tyhmästi ja arvelluttavasti suden puolesta äänestämällä minua.

El Capitan
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja El Capitan » Ke 01.10.2008 19:27

Aco kirjoitti: Nyt sitten haluat minut hengiltä, etkä ilmeisesti arvannut että rupeaisin epäilemään sinua sudeksi heti kun laitat minut lynkattavaksi, vaikka se on melko ilmiselvää.
Se onkin ilmiselvää. Olisin ollut todella ihmeissäni, jos et olisi tullut huutamaan minun päätäni. Senhän kerroinkin jo kahdesti aikaisemmin.
Aco kirjoitti:
Jos puolestaan olisinkin susi, miksi riskeerasin henkeni äänestääkseni sinua nyt?
Miksi riskeeraisit henkesi äänestämällä minua jos et olisi susi? Tämä minua mietityttää.
Tätä en nyt oikein ymmärrä. On päivän selvää, että sinä äänestät minua ja minä sinua. Noppa sanoo kumpi kuolee. Miksi sutena tekisin niin?

Viime yön tapahtumat toivat sinut "epäiltyjen" listalle takaisin kuten kerroin. Jos puolestaan olen susi, minua kiinnostaa edelleen, miksi ihmeessä olisin tehnyt tämän? Voisin hyvin pelata sinun kanssasi vielä yhden yön lynkaten jonkun, jonka nimi tulee ekana mieleen ja sitten syödä sinut. Miksi tulla pelaamaan arpapeliä tällätavoin kun on helpompikin vaihtoehto valittavana?

Aikaisemmin pidin huomiota, että en missään vaiheessa kirjoittaisi, että me kaksi emme voisi olla susia. Korkeintaan, vähemmän susia kuin muut. Jos kuitenkin johonkin lipsahti, niin ei voi mitään. Nyt kuitenkin tämä pikku temppu toi meidät nokat vastakkain, kuten odotinkin, tehden meistä molemmista susia. Molemmat meistä voisi hyvin pelata kaksinaamaisesti toisen kanssa ja sitten puukottaa selkään yöllä salaa. Mutta miksi äänestää tällä tavalla, jolla noppa päättää, kumpi kuolee? Jompi kumpi keksi yllämainitun ja tuli vainoharhaiseksi ja haluaa varmistua asiasta.

Jos sinua kuitenkin kiinnostaa, voimme laskea maahan sotakirveemme täksi yöksi nähdäksemme vain, että toinen meistä sitten syökin toisen, että saamme pelattua taas yhteen ja lynkkaamme jonkun muun. Vaikka Eorlinin. Ihan sama se minulle on. 5 tyyppiä hengissä, joista vain kaksi pelaa. Hyvältä kuullostaa.

Älkää lynkatko Yukia.. Noin, omani on alhaalla ja nostan sen takaisin ylös ennen yötä ellet laske omaasikin. Onko tämä sitten joku suden juoni, jokainen voi miettiä sitä ihan itse.
Aco kirjoitti: Ja jos El Capitan ei olekaan susi, niin hän pelaa todella tyhmästi ja arvelluttavasti suden puolesta äänestämällä minua.
Sutenahan minä pelaisinkin vasta typerästi. Kyläläisenä minä joko pelaan todella viisaasti kun tajusin aikeesi sutena tai todella typerästi kun sekoan omaan vainoharhauteeni. Kumpi olen, nähdään pelin lopussa tai seuraavana aamuna.

Niin, mutta hei. Koskas muuten tuleekaan uusi aamu Rotteni?

El edit: Njahas, nostetaas sitten kirves maasta. Lynkatkaa Yuki.
- Sinitähti

Rotten sound

Viesti Kirjoittaja Rotten sound » Ke 01.10.2008 20:01

Perjantaina vaihtuu yöksi ja sen jälkeen tulee suoraan taas uusi päivä.
"Ja rotten, ymmärrät kai, että minulla ei ole mitään henkilökohtaista sinua vastaan."
-The Chosen Of Waagh

El Capitan
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja El Capitan » Ma 06.10.2008 15:32

Mitä muuten yön aikana tapahtui?
- Sinitähti

Rotten sound

Viesti Kirjoittaja Rotten sound » Ma 06.10.2008 22:07

Yöllä repe oli ulkona soihdun kanssa. Hän etsiskeli jotakin tärkeää mistään muusta välittämättä. Kyläiset katsoivat, kun Repe katsoi tyhjien talojen ikkuinoitten lävitse ja mutisi itsekseen.

"Missä se Yuki on. Tapan suden. Missä Yuki" Repe mutisi itselleen ja samalla etsi piilopaikkoja.
"Sen täytyy olla metsässä jossakin siellä pakko olla." Repe kuiskaili ja lähti kohti pimeätä metsää

Otto istui kotona hiljaa juoden teetä tulen ääressä. Vanhat korvat eivät pystyneet kuulemaan hiljaa narisevaa ovea. Viimeinen asia mitä hän tajusi oli, kun käpälä tartui häntä takaraivosta kiinni ja tunki kasvot hehkuviin hiileihin.

Repe etsi metsässä Yukia, kunnes huomasi liikettä. Nopeasti juosten hahmon perässä hän saavutti sitä, kunnes tajusi maan pettävän hänen altansa. Soihtu sammui, kun se kosketti vettä. Hiljaa tuo pohjolainen hukkui ansaan, joka oli viretty suden varalle.

Eorl Nuori tapettiin ja El capitan hävisi nopan heitossa.
Eorl oli Tietäjä ja El capitan oli kirottu.

Jäljellä on Chosen, Aco ja Tez. Aikaa teillä on 2 viikkoa.
-The Chosen Of Waagh

Ookami_Tez

Viesti Kirjoittaja Ookami_Tez » Ti 07.10.2008 00:31

Kauempana kylän rajamailla oleva talo oli ollut hiljainen jo hyvän aikaa ja kyläläiset uskoivat että sen asukki Bob oli jäänyt susien ruuaksi, mutta oikeasti oli Bob vain viettänyt hieman huonoa aikaa, koska oli juonut iltaisin erittäin runsaasti oma tekoista pirtua ja nukkunut päivät ja jotkut yöt krapuloitaan pois. Nyt mies oli kuitenkin joutunut poistumaan kotoaan, koska viinas oli loppunut eikä lisää voinut tehdä Bobin tarvikkeilla. Bob oli kävellyt erittäin mielekkäästi kylään löytääkseen järkytyksekseen että kylässä ei ollut enää monta henkilöä elossa ja että sudet olivat näitä erittäin tehokkaasti syöneet ja kyläläiset toisiaan lahdanneet ympäriinsä. "No voihan petskele. Nyt tarvii tehä jotai." Bob tuumasi lähtien takaisin kotiinsa. Pian tullen esiin ruosteisen kirveensä kanssa. "Nytten äkkiä ne suret henkilt!" Bob huusi lähtien etsimään jota kuta jonka löytäisi syyttääkseen tätä sutena. Kävellessään kaupungilla Bob sattui näkemään vilaukselta Yukin, joka oli ensimmäinen kyläläinen, jonka hän näki. Päättäen että tämä oli susi lähti Bob tuon perään aikeinaan hoidella tämä, koska ei uskonut kenenkään muun olevan enää hengissä.

Noin lupailin että tulisin viime yön jälkeen tekemään lopullisen siirron ja tein niin että heitin ihan vain kolikkoa että kumman Bob valitsisi uhriksi eli Lynkataan Yuki
Great Teacher Ookami_Tez
Blogi miniatyyreistä ja milloin mistäkin nörttihenkisestä.

El Capitan
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja El Capitan » Ti 07.10.2008 10:06

Nyt on kyllä pakko tulla ihmettelemään, että miksi tulit huutamaan Acon päätä vasta nyt, kun viime päivänä olisi saanut mokoman hengiltä.

Mutta joo, Aco, enpä valehdellut sinulle. Pian nähdään, valehtelitko sinä minulle.
- Sinitähti

Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed » Ti 07.10.2008 13:49

Rotten sound kirjoitti:El capitan oli kirottu.
Tiesin (tanssia). Nonii sudet nyt loputkin kyläläiset vartaaseen.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.

El Capitan
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja El Capitan » Ti 21.10.2008 09:16

Kaksihan viikkoa sitten menikin eilen, että mitä yön aikana tapahtui?

Kovin hiljaista on ollut...
- Sinitähti

Aco

Viesti Kirjoittaja Aco » Ma 27.10.2008 18:02

No eipä tässä oikein voi tehdä muuta kuin pelastaa oman nahkansa ja yrittää vielä osua suteen, veikataan nyt sitten vaikka kumpi hiljaisista yksilöistä se sitten oli
.
Lynkatkaa Ookami_tezi.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Verkkoturnaukset”