Maailmanreunan vuorilla..

Miniatyyripeleistä johdetut virtuaalimittelöt. Pysy teemassa, käytä harkintaa ennen uuden aloittamista.

Valvoja: Peliporukkavalvojat

El Capitan
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Re: Maailmanreunan vuorilla..

Viesti Kirjoittaja El Capitan » To 05.03.2009 17:26

Minuakin kiinnostaisi kuulla halffiksen ottelusta jotain. Tai mitä tahansa Exestä.

Nytkin kun tuli meseen n. 40min sitten, pisti heti hänelle viestiä pelaamisesta, mutta eipä ole vastannut. Huoh. Ei näin Exe, anna edes jokin elonmerkki.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti

Arkki

Viesti Kirjoittaja Arkki » To 02.04.2009 19:50

Nähtävästi voimme todeta että tämä vuori sortui kesken huvin..

Mutta se ei tarkoita ettei joku uutta tekisi ;)
Tuomas Kyrö kirjoitti: Breivik syyttää joukkomurhastaan demokratiaa. Se on sitten sana sanaa vastaan. Demokratia kun syyttää joukkomurhasta Breivikiä

El Capitan
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja El Capitan » To 02.04.2009 19:59

No on aika hutaralla tämä areenapuoli kun näistä monista areenoista 7 yhteensä on tehnyt harakirin. Hyvin moni myös ilman mitään kunnollista syytä.

Uutta saa tulla, mutta siihen kanssa sitten sitä ajatusta. Liukuhihna-areenat ovat wanhoja jo. Nyt jotain muutakin sisältöä peliin.
- Sinitähti

halko

Viesti Kirjoittaja halko » To 02.04.2009 20:36

Nyt kun noin kauniisti pyydätte, niin voisin itse jotain yrittää keksiä. Haluaako porukka 40k vai FB areenan?
I have a mind for simple things but things are not of mine to simplify

Da Big Boss

Viesti Kirjoittaja Da Big Boss » To 02.04.2009 20:41

Älä 'kytkoota ainakaan vielä tee, ittellänihän on tuo yksi vielä kesken, ja fabassa sola taitaa olla tilanteen tasalla, joten mitään areenoja ei ihan heti kannata tehdä. Myöhemmin kiinnostaisi, kun nuo ovat loppu. Ihan sama kummasta pelistä, mutta no, olen vannoutunut 40k pelaaja, joten se olisi itselleni suosikkina. Fabakin kävisi, mutta kytkoo olisi kivempi. Omasta. Mielestäni. Ehkä.
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...

halko

Viesti Kirjoittaja halko » To 02.04.2009 20:47

Da Big Boss kirjoitti:Älä 'kytkoota ainakaan vielä tee, ittellänihän on tuo yksi vielä kesken, ja fabassa sola taitaa olla tilanteen tasalla, joten mitään areenoja ei ihan heti kannata tehdä. Myöhemmin kiinnostaisi, kun nuo ovat loppu. Ihan sama kummasta pelistä, mutta no, olen vannoutunut 40k pelaaja, joten se olisi itselleni suosikkina. Fabakin kävisi, mutta kytkoo olisi kivempi. Omasta. Mielestäni. Ehkä.
Joo no, sinun areenassasi on jo alkanut kuolemaan porukkaa, ja jotenkin tuntuu, että sola on loppupuolella. Voinhan minä alkaa jo jotain suunnittelemaan, kun minun tahtiani se olisi valmis varmaan parin viikon päästä. Porukoiden saaminen kasaan ja muut alkuhöpinät luultavasti vievät myös sen pari vikkoa. Että jos porukalla on innostusta, voisin jo alkaa laittaa jotain aluille, ei se kuitenkaan ennen toukokutua ehdi starttaamaan.

Riippuu tietenkin miten innostusta sotulaisilta löytyy

Da Big Boss

Viesti Kirjoittaja Da Big Boss » To 02.04.2009 20:58

Ainakin minä olen mukana ;) Sama se onko 40k vai faba.

Ainakaan itse en pidä omassa areenassa kiirettä, ehkä viikon yritän korjailla kaikenlaisia virheitä, joten about 2 kuukautta voisin uskoa sen kestävän tai enemmän.
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...

El Capitan
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja El Capitan » To 02.04.2009 21:10

Kyllä Sola menee vielä varmaan johonkin kesäkuun alkuun riippuen fluffittelujen nopeudesta. Ei se ihan vielä hetkessä lopu. Saattaa kanssa halukkaat päästä Helvettiin lopuksi raidimaan ja hakemaan menetettyjen tovereiden sielut, jos on väellä kiinnostusta.

DBB, ei se haittaa lainkaan vaikka olisi molemmista peleistä jo joku areena olemassa. Joskus muinoin kun oltiin vielä Peliporukat.netissä, sovittiin jotain sellasta 2-3 areenaa samaan aikaan per peli. Kyllä siis tänne areenoita vielä mahtuu.

40k areenat eivät omasta mielestäni kovinkaan hyvin toimi. 1 vs 1 kusee instakillin vuoksi ja naurettavan tylsiin hahmoihin, jotka kantavat boltteria ja fistiä. Väkijoukko puolestaan on vähän jännempi, mutta siihen on hankala saada mitään toimivaa fluffia. Yksi nimetty jätkä ja kasa sidekickejä ei omaan korvaan ainakaan kuullosta hyvältä ja jos yrittää jokaisesta saada persoonan, niin siinä tapauksessa ehkä olisi parempi siirtyä ihan Tarinat&novellit aluelle.

Faba saa siis minun ääneni. Olen jo jonkun aikaa ollut halukas tekemään Feelixin kaltaisen kynishahmon. Tai sitten sellainen pariareena, niin minä ja Rotten tullaan Jackillä ja Jåckilla.

El edit: Mutta hei, annetaan tän nyt vajota alas kaikessa rauhassa. Tehään vaikka toivetopic, jossa sitten jutellaan mikä areena seuraavaksi ja toivomisideoita näihin. Tehdään siitä samalla sitten stikky.
- Sinitähti

halko

Viesti Kirjoittaja halko » To 02.04.2009 21:23

El Capitan kirjoitti: El edit: Mutta hei, annetaan tän nyt vajota alas kaikessa rauhassa. Tehään vaikka toivetopic, jossa sitten jutellaan mikä areena seuraavaksi ja toivomisideoita näihin. Tehdään siitä samalla sitten stikky.
Roger that

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Verkkoturnaukset”