Puhetta areenoista

Miniatyyripeleistä johdetut virtuaalimittelöt. Pysy teemassa, käytä harkintaa ennen uuden aloittamista.

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Horde Lover

Re: Uutta areenaa?

Viesti Kirjoittaja Horde Lover » Pe 18.12.2009 15:34

Noh, nyt kun on tuota miun areenaa arvosteltu jo pariin kertaan (eikä myöskään syyttä, voin myöntää), niin aattelin tässä kertoa ainakin sellasta, että ennen 11.1.2010 ois tarkoitus käydä areena loppuun, arvaakohan kukaan miksi.
Syyksi tyyliin miksi vedin ekan keirroksen niin kuin tein, oli turhautuneisuus. Laiskuus ja kevyt nostalgian tahto taas olivat syy areenan muotoon. Mutta katsellaan mitä tämä kiero savolaismieli keksii ottelijoiden menoksi, heitähän on nyt pariton määrä. osiko kenties kevyt tunneliseikkailu paikallaan.....
Mutta anyway, en jätä turnaustani kesken, ja aion tosissaan vetää sen kunnialla loppuun. Ehkä ensikerralla jotain muuta kuin perinteistä vuoromättöä, mutta se nähdään sitten.

Weedeeo

Viesti Kirjoittaja Weedeeo » Ti 29.12.2009 00:00

Huhhuh, sainpas luettua tämänkin loppuun.
Tulin tänne alueelle taas käväisemään kun Iiik susi! 2 näytti elonmerkkejä(Jes!) ja minulle syntyi jälleen innostus tehdä oma areena, johon voisin keksiä ihan omat tapahtumat ja piirtää itse kartan ja vaikkapa kuvia tapahtumista. Innostukseni kuitenkin laski vilkaistuani tuota Solaa, jossa on jo hienot kartat, kuvia ja massor av fluffi. Eihän minun areenallani voi olla tzäänssejä pysyä elossa jonkin tommosen rinnalla, tuohan varaa kaikkien tämän alueen käyttäjien huomion aika hyvin.
Luin mitä tähänkin ketjuun nyt on viimeisimpänä kirjoitettu ja eteeni tuli jälleen uusi este; kirjoittaminen. Osaan mielestäni ihan hyvin turinoida ja kertoa, mutta vaatimukset tuntuvat olevan aika korkeat, noh, ainakin minulle. Suurin ongelmani kirjoittamiseni kanssa on juurikin inspiraation puute ja satunnainen laiskuus, joskus tuntuu että voisi kirjoittaa vaikka novellin ja sitten yht´äkkiä ei tulee mitään mieleen eikä huvita. Se on se puperteetti.
Jatkoin ketjun lukemista ja samalla mietin, että kyllä mää kirjoittamisestani nyt kuitenkin selviäisin kunhan saan itse päättää mistä kirjoitan, niin eikös naamalle lävähdänkin se kaikkein inhottavin juttu koko areenoinnissa; säännöt..
Sehän on selvä että säännöt pitää olla että voi tapella ja että tappelu liittyy aika olennaisesti tähän juttuun(tai no eihän Sudessakaan sillei tapella..). Minua ei voisi kiinnostaa pätkän vertaa mitkään FaBan ankeilla säännöillä pelattavat I Hit-You Hit-I die-jutut. Enpä usko että mordheimkaan tuo pelastusta sääntöjen osalta. Taannoin pelasin jotain 40k-areenaa, joka oli ihan hauska kunnes kaartipoppooni kuoli heti ensimmäiseen tyranidihordeen. Tekisi mieli kehitellä/kirjoittaa oikeasti hienot säännöt ihan itse, mutta se ei oikeen käy niin, liian paljon hommaa.
Peliympäristökin on minulle ongelma. Olen lapsuuteni aikana piirrellyt veljeni kanssa paljon erilaisia karttoja ja suunnitelleet erilaisia fant.maailmoja ja kaikkea asiaankuuluvaa, joten GW:n maailmat tuntuvat rajoittavilta, vaikka voikin jaaritella sillä että 40k:ssa on miljoonasti erilaisia planeettoja ja plaa plaa. Mikään ei tietysti estä keksimästä ihan omaa tapahtumapaikkaa ja maailmaa, mutta ongelmana on tuntemattoman maailman välittäminen pelaajille.
Muuten voisin ihan hyvin liittyä Solaan(siis periaatteessa, se taitaa olla jo hyvinkin alkanut), mutta minua kuitenkin kismittäisi se, että haluaisin itse suunnitella kaiken, ja en voisi välttyä semmoisilta "minä tekisin tuon niin ja näin"-ajatuksilta.

Vuodatus
Taitaa jäädä areenan teko ainakin toistaiseksi..
[Kirjoittaja pidättää vapauden yllä olevien mielipiteiden muuttamiseen/muuttumiseen]
Mitä on rakkaus?
santso kirjoitti:sitä kun on päästetty menemään ja satsit ladattu koneeseen ja kone käy kuumana, nesteet virtaa ja tahti on kova :D

El Capitan
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja El Capitan » Ti 29.12.2009 00:39

Vaihdoinpas aiheen nimmee johonkin kivempaan.
Weedeeo kirjoitti:Innostukseni kuitenkin laski vilkaistuani tuota Solaa, jossa on jo hienot kartat, kuvia ja massor av fluffi. Eihän minun areenallani voi olla tzäänssejä pysyä elossa jonkin tommosen rinnalla, tuohan varaa kaikkien tämän alueen käyttäjien huomion aika hyvin.
Minä niin aina ilahdun kun kuulen tuollaista. Aika moni areena syntyi ja kuoli 3:n elinkaaren aikana. Solassa muutenkin on vain 4 pelaajaa ja randomeita aina silloin tällöin tapahtumissa mukana. Ohan täällä muitakin pelaajia ihan riittämiin saamaan jonkun kokoinen areena. Morze, santso, Khorne Marien, aatami, Rotteni, onkohan Exe, Chosen ja Tez elossa ennää?, Rune, Drakojan ja lista jatkuu. Ohan niitä pelaajia, mutta tiedä sitten siitä innostuksesta tulla mukkaa.
Peliympäristökin on minulle ongelma. Olen lapsuuteni aikana piirrellyt veljeni kanssa paljon erilaisia karttoja ja suunnitelleet erilaisia fant.maailmoja ja kaikkea asiaankuuluvaa, joten GW:n maailmat tuntuvat rajoittavilta, vaikka voikin jaaritella sillä että 40k:ssa on miljoonasti erilaisia planeettoja ja plaa plaa. Mikään ei tietysti estä keksimästä ihan omaa tapahtumapaikkaa ja maailmaa, mutta ongelmana on tuntemattoman maailman välittäminen pelaajille.
Kuinka paljon kattelit sitä Solaa? Ehdikkös vilkuilla niinkin paljoa, että huomasit, että se ei ole ihan tavallinen Wanhan maailman paikka, jossa eletään Sigmaria palvellen jne. Yksi, kaksi henkilöä siis on miulle tullut vähän sormea heiluttamaan maailman "pilaamisesta" tuomalla Kristinuskoa mukkaan, mutta kummasti vaan kaikki muut ovat tykänneet siitä. Ensimmäinen valittajistakin on osallistunut edellisillä kerroilla ja uusi ahkerasti seurailee pelailuamme niin mesessä kuin aiheessakin varmaan. Ei se haittaa, jos tuot Wanhaan maailmaan jotain ommaakin.
mutta minua kuitenkin kismittäisi se, että haluaisin itse suunnitella kaiken, ja en voisi välttyä semmoisilta "minä tekisin tuon niin ja näin"-ajatuksilta.
No mutta sinussahan on ainesta areenan vetäjäksi. Saat suunnitella ainakin juttuja ihan riittämiin. Siitä vaan tekemään ja pistämään näytille hyvissä ajoin ennen kessää, että miekin pääsen pelailun makuun areenassasi.

Säännöistä mää en oikein ymmärrä siun ongelmaa. Mikä mättää? Millaisen haluaisit niiden sitten olevan?
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti

Weedeeo

Viesti Kirjoittaja Weedeeo » Ti 29.12.2009 00:57

El Capitan kirjoitti:Säännöistä mää en oikein ymmärrä siun ongelmaa. Mikä mättää? Millaisen haluaisit niiden sitten olevan?
Säännöt yleensäkin, ainakin FaBan, joihin olen lopen kyllästynyt vaikken niitä edes kunnolla hallitse.
Ylipäätänsä tappelusäännöt, olisi niin mukavaa kun joku automaatti hoitaisi sen homman puolestani ja värkkäisi tuloksen loogisuuden perusteella.

Minulla oli joskus alkusyksystä aikomus tehdä 40k "areena", jossa olisi menty rintamalinjan takaisen alueen kattavalla kartalla ja tarkoituksena olisi ollut yrittää paikantaa oman ryhmänsä sijainti ja saada heidät turvallisesti kotobunkkeriin tai tekemään eeppisisiä urotöitä. Se vähän jäi..

Miten tuo mesetys muuten liittyy Solaan? Puhutteko siellä tuhmia?;) Vai onko sillä jokin vaikutus peliin.
Mitä on rakkaus?
santso kirjoitti:sitä kun on päästetty menemään ja satsit ladattu koneeseen ja kone käy kuumana, nesteet virtaa ja tahti on kova :D

halko

Viesti Kirjoittaja halko » Ti 29.12.2009 01:36

Weedeeo kirjoitti: Miten tuo mesetys muuten liittyy Solaan? Puhutteko siellä tuhmia?;) Vai onko sillä jokin vaikutus peliin.
Joku 80% solasta pelataan mesessä, että sellanen vaikutus ;)

Aaah, alkaa uuden vuoden tullen vähän nousemaan tarinointifiilis, (saisi ehkä tarinakisaankin jotain kirjoittaa). Hmm, pitäisi vissiin anoa takaisin pääsyä solaan NPC:nä (joo Capu, emmä niinkuin oikeesti usko että pääsis) tai ainaki sit kirjoittaa joku hieno kuolemis/katoamisfluffi sinne sitten korvaukseksi pahoista teoista. Voisi myös kattoa mortikan sääntöjä vähän tarkemmin jos siitä saisi jotain hienoa vedettyä, ihan kivoilta säännöiltä tähän kyllä sopisi (Sellasia perussotilaita, ei mitään supersankareita, ei _äärimmäisen harvinaisia_ magiakamoja joka ukolla hornan tuutissa ja kampanjasääntöjä voisi soveltaa ihan silleen että ne hahmot kehittyykin areenan aikana. Äh pitää kattoo jos saisi intoa päälle
I have a mind for simple things but things are not of mine to simplify

El Capitan
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja El Capitan » Ti 29.12.2009 12:10

Weedeeo kirjoitti:Ylipäätänsä tappelusäännöt, olisi niin mukavaa kun joku automaatti hoitaisi sen homman puolestani ja värkkäisi tuloksen loogisuuden perusteella.
Ossaatko matikkaa yhtään ja onko kiinnostusta alkaa laskemaan? Rotteni joskus muunoin taisi mainita jostain ohjelmasta netissä, joka hoitaa nämä laskemiset sen puolesta. Tuossa Veren areenan aikoihin mainitsi, että antaa sen ohjelman hoitaa nopan heittämisen hänen puolestaan.

Voisi sitä kanssa vähän tunnustaa omiakin pahoja tekojani. En miekään aina katso ihan tarkkaan, mitä ne nopat tuovat eteen. Jos toisella tulee koko ajan kutosia ja itsellä ykkösiä niin kyllä mie vähän peliä tasoitan, jos tykkään kuolevasta pelaajasta ja hänen hahmostaan. En tiedä muista vetäjistä, mutta kyllä minä puutun joka kolmanteen peliin tavalla tai toisella. Kerran jätin heittämättä noppiakin ja aloin suoraan fluffaamaan, miten tuo tuossa nyt kuolee.

Tuskin tuo puuttuminen lukuihin on ihan sitä loogisuutta mitä hait, mutta tasottaa kummasti ottelun menoa, jos kääntelee niitä aina välissä vähän pienemmäksi, jos on ihan pullavoitto tulossa.

Nii ja niistä säännöistä vielä. Ihan niinkuin maailmankin kanssa, voi niitäkin vähän muunnella. Hyvin monessa areenassa killing blow ei katkase päätä vaan sattuu vähän enemmän. Solassa mie sitten pistin vähän muutakin sääntömuutosta kuten vaikkapa nuoliaseen wuundaus aina vähintään 3+:lla. Saa niitäkin muunnella. Jos muutat koko sääntösysteemin, niin sitten se näkyykin osallistujamäärässä varmaan.
Weedeeo kirjoitti:Minulla oli joskus alkusyksystä aikomus tehdä 40k "areena", jossa olisi menty rintamalinjan takaisen alueen kattavalla kartalla ja tarkoituksena olisi ollut yrittää paikantaa oman ryhmänsä sijainti ja saada heidät turvallisesti kotobunkkeriin tai tekemään eeppisisiä urotöitä. Se vähän jäi..
No mutta tuohan on hyvä ajatus. Vähän niinkuin Nukkuva jumala, mutta parempi vain. Kai. Ei pahalla Ira. Nyt on kevät tulossa. Siitä vaan hiomaan.
halko kirjoitti:Hmm, pitäisi vissiin anoa takaisin pääsyä solaan NPC:nä (joo Capu, emmä niinkuin oikeesti usko että pääsis) tai ainaki sit kirjoittaa joku hieno kuolemis/katoamisfluffi sinne sitten korvaukseksi pahoista teoista.
Jaa, että sellasta. Nochille mää tarjosin tilaisuutta tulla kun mokoma antoi syyn laiskuudelleen. Tiedä sitten hävettikö sinnuu kertoa vaan omasi... Mutta mutta, tee ees se katoamisfluffi Sandirille, niin hyvä tulee. Sulla on kaksi hahmoa nyt vain puff kadonnut kuin Taikuri Luttisen käskystä. Koskahan Gilakin tekee C:lle kuolinfluffinsa? Masentuiko poika ihan täydellisesti kun wordi bugas ja alkuosa fluffista katosi siinä samalla bittiavaruuteen?

El edit: Nii ja joo. halkohan sen sannoi. Mesessä tapahtuu enemmän asiaa kuin itse aiheessa. Tuo aihe ja fluffit on vähän niinkuin referaatti siitä, mitä me tehhään piilossa katsojien silmiltä.
- Sinitähti

Da Big Boss

Re: Puhetta areenoista

Viesti Kirjoittaja Da Big Boss » Ti 29.12.2009 12:26

Taistelusysteemistä puheen ollen, kyllä sen mortikan sännöt auttaisivat. Mää kattelin niitä vähän aikaa sitten, kun mietin mortikka areena joka pysähtyi seinään, niin taistelusäännöt ovat monipuolisemmat kuin FaBassa. Kyllä ne auttaisivat, kunhan ei saisi heti lopettaa toista kun on maahan lyöty. Tosin, jos Gilaelin nyt eksyisi tänne voisi hän siitä selittää jotain, kun peliä pelaa ( Kai?) melko aktiivisesti.
Weedeeo kirjoitti:Minulla oli joskus alkusyksystä aikomus tehdä 40k "areena", jossa olisi menty rintamalinjan takaisen alueen kattavalla kartalla ja tarkoituksena olisi ollut yrittää paikantaa oman ryhmänsä sijainti ja saada heidät turvallisesti kotobunkkeriin tai tekemään eeppisisiä urotöitä. Se vähän jäi..
Arvaas mikä toimisi ryhmä pelinä missä on juuri tuota mitä mainitisit ylhäällä. Mortikka, tosin jos kytkoota haluat tee Necromundaa. Kummatkin voisi olla siistejä, kun säännötkään eivät vaadi oikeastaan lähes minkäänlaista vaivalloista opettelemista, jos GW:n hammerit osaa.
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...

El Capitan
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja El Capitan » Ti 29.12.2009 13:27

Seba voisi samalla sitten pistää linkkiä Joensuun tekemiin komppeihin Mortikassa, jotka on ainakin siellä päin maailmaa havaittu ihan kivaksi. Voisi varmaan sitten samalla kattoa, josko mokomat eksyisivät ihan tännekin käytettäväksi.
- Sinitähti

halko

Viesti Kirjoittaja halko » Ke 30.12.2009 03:06

El Capitan kirjoitti:n. Tiedä sitten hävettikö sinnuu kertoa vaan omasi... Mutta mutta, tee ees se katoamisfluffi Sandirille, niin hyvä tulee.
Done and done

El Capitan
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja El Capitan » Su 24.01.2010 16:56

Hiljaista. Täällä on liian hiljaista.

Onko meillä täällä ketään innokasta uutta verta tekemään areenaa tai onko kukaan hiomassa omaa raakaversiotaan? Olisi mukavaa saada tännekin vähän eloa saatika osallistua itsekin taas kunnolla. Viime kerrasta on ihan liian pitkä aika kun sai pelata kunnolla.
- Sinitähti

Da Big Boss

Viesti Kirjoittaja Da Big Boss » Su 24.01.2010 21:11

Mää voisin tehdä jotain jossa ei olisi normaalia fabailua tai kytkoota. Jotain Suden kaltaista, mutta erilaista.

Ja tähän voisin tietenkin luultavasti sotkea GW:n sääntöjä taisteluita varten. Pitää hioa ideaa vielä.
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...

Weedeeo

Viesti Kirjoittaja Weedeeo » Su 24.01.2010 21:27

Minusta ei ole nyt areenoihin, nyt on nääs ihan tarpeeksi paljon lukion puolesta tehtävää(äikän tehtävät+saamattomuus=ei hyvä). Ehkä sitten ensi jakson aikana, vaikkakin sekin näyttäisi olevan 35h/vk..
Mitä on rakkaus?

El Capitan
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja El Capitan » Su 24.01.2010 21:32

Weedeeo kirjoitti: Ehkä sitten ensi jakson aikana, vaikkakin sekin näyttäisi olevan 35h/vk..
Pidetääs sitten peukkuja pystys, että jaksat tehä koulujutut ajoissa ja hoitaa areenaakin siinä samalla noiden päivien jälkeen.

Jotain eloa tänne tuon Solan rinnalle olisi kiva saada.
- Sinitähti

Weedeeo

Viesti Kirjoittaja Weedeeo » Su 24.01.2010 21:34

Olen jälleen kerran hurahtanut vaarallisen paljon Imperial Guardiin, mites olisi areena, jossa olisi vain kaartia;)?
Arvioin tilannetta ja katsotaan mitä tapahtuu.
Mitä on rakkaus?

Da Big Boss

Viesti Kirjoittaja Da Big Boss » Su 24.01.2010 21:38

40k olisi ihan kiva areena kyllä, muttei siitä saa fluffillisesti korrektia areenaa, ainakaan hyvää sellaista, sillä on todella hankalaa tehdä jotain jossa ei vain mätätä Jokin vs Jokin.

El Capitan
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja El Capitan » Su 24.01.2010 22:01

Kai siitä nyt roolipelin saa jotenkuten aikaiseksi. Mitään ottelu ottelun jälkeen siitä ei ainakaan kannata tehä. Kaatuu vaan 40k:n huonoihin sääntöihin kuten instaan ja power aseisiin.
- Sinitähti

halko

Viesti Kirjoittaja halko » Su 24.01.2010 22:08

El Capitan kirjoitti:Kaatuu vaan 40k:n huonoihin sääntöihin kuten instaan ja power aseisiin.
Mikään ei estä areenanvetäjää ottamasta ohjia omiin käsiinsä ja poistamasta noita huonoja juttuja :) PW:t vois vetää vaikka ihan jonkinlaisiksi "-1 saveen" jutuiksi. Tai jotain.

El Capitan
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja El Capitan » Su 24.01.2010 22:16

Nii juu tosiaan. Mitenkähän tuo pääsi unohtumaan...
- Sinitähti

El Capitan
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja El Capitan » Pe 26.02.2010 15:25

Viedääs keskustelu tänne tuolta Toiveiden tynnyristä. Taitaa homma mennä ihan jononkin muuhun siellä kuin toiveiden esittämiseen...
santso kirjoitti:no jos areenaa vaadit niin kyllähän se vois olla samanlainen setti kun tossa solassa(40k) tosin vehrä sola olisi vaihdettu rapistuvaan hive cityn slummiin tai johonkin vastaavaan...lol KUOLEMAN KEHÄ! inkvisiittori loordi haastaa kaaos sorsan taisteluun slummin herruudesta ja taistelu käydään psyykkisillä voimilla, tai pappi halkoo moottorisahalla paikallisen colonelin ja komentoryhmän harhaoppisena, mikä vois olla hienompaa?
Niih, areena. Sananahan se taitaa olla muinaisjäänne kivikaudelta, josta ei haluta, tai ainakaan minä en halua, luopua. Tosi asiahan on se, että nämä "areenat" ovat nykyään foorumiropeja tavalla tai toisella... Suurin osa... Muutama... Kaksi. (Laskin vain ne, jotka ovat nähneet lopputekstit.)

Haluaisiko muuten joku tarkentaa minulle mikä tuo Hive City on? Hive Mind on joku Nidien homma, joka vaikuttaa kaikkeen ja kaikki vaikuttaa johonkin, joten siitä voisi päätellä hyökkäyksen edessä kaatunut kaupunki, joka nyt on paskassa kunnossa jollain tapaa tai vihollisen valtaamana. Saisihan tuosta hyvän areenan aikaiseksi, jos on siihen kiinnostusta, mutta aika moista omistautumista se vaatii myös pelaajilta. Mitä minä olen Solaa pyöritellessä huomannut niin jotkut ovat sellaisia konkareita, että osaavat pelata ja se on niiden kanssa hauskaa, mutta se ajan löytäminen on joskus jopa 3:n eri ihmisen pelisessiolle hankalaa löytää.

Mitenhän minä muuten sanoisin fiksusti omat ajatukseni yhden pienen tai suuren taistelulle keskittyvästä areenasta? Noissa Solissa kun pääteemana on juuri kahden osapuolen riitely, jonka alkuperää kukaan ei ole vielä jaksanut edes kysyä, että menee vähän hankalaksi... Miksihän minä Solalle lämpenen, mutta en sitten areenalle, jonka teemana on vihollisalueella hiiviskely ja hengissä pysyminen? Kai se on se valinnanvapaus kun saa valita mille puolelle päätyy tai jotain muuta sellaista. Hive Cityssä pitäisi tyytyä siihen sniikkailevan rooliin... Jos lähetään keräämään pelaajia molemmille puolille, siitä tulee helposti sellainen hippaleikki kartalla, joka ei ainakaan aikaisemmissa areenoissa ole toiminut kovin hyvällä menestyksellä.

Mutta mutta, mitä enemmän mie pyörittelen päässäni sitä sinun esittämää haastettasi tehdä 40k-areena, sitä paskemmalta se tuntuu. Maailma nyt ei alunperin minua yhtään kiinnostanut ja kun kysyin BDD:ltä vähän mariinien vapaa-ajasta, katosi viimeisetkin toiven rippeet kiinnostua maailmasta kun ei voi edes bisselle tai johonkin strippimonttuun mennä, jos lystää. Pelkkää reenausta ja PMMP:n Matkalaulun, tai vaihtoehtoisesti kuinka monta olutpulloa on aidalla, lauleskelua odottaessa, että avaruusalus saapuu seuraavalle sotatantareelle.

Mie kyllä taidan jättää sen futuristisen areenoinnin muille. Mie tykkään fabasta, jossa voi vaikka mennä kuselle puun juurelle ilman, että joku tulee karjumaan, että sen aika on vasta minuutin päästä. Nyt on vielä rukousaika.

Kuis muuten Weedeo ja Gila? Saadaanko kohta teiltä se areena nähtäville? Chosenilla taitaa olla lukulomaa nyt, että hänen areenan perään on varmaan aika turha huudella...
- Sinitähti

Arkki

Viesti Kirjoittaja Arkki » Pe 26.02.2010 21:50

Aivan. 40K olisi yhtä hyvä foorumiareenan aihe kuin FaBa jos se ei olisi niin kireä ja voisi melkein millä tahansa rodulla kirjoittaa iloisesta makkaranpaistosta oluen kesken. Mutta kaikki ei nähtävästi ole mahdollista...
Vaikka tokihan areenoista saa niitä "Kierretään ja kierretään, O SHIT! TOI LIIKKUI, KEISARIN NIMEEN AVATKAA KAIKKI MAHOLLINEN TULI JA LÄHETTÄKÄÄ TUO OTUS *hengenveto* TAKAISIN WARPPIEN SYVYYKSIIN!" Laserkiväärit laulavat ja muutama kranaattikin lentää, kunnes kaikki merkit kulkurikoirasta ovat hävinneet. Sitten joku herohahmo päättää seuraavan suunnan jossa kenties kohdataan mellastavat örkit. -juttuja.

Eli suunnan päättäminen on varmaankin ainoa vapaus, jonka voi tehdä 40k areenoissa. Ellei jotkut urheat halua muuttaa tätä seikkaa ;3
Tuomas Kyrö kirjoitti: Breivik syyttää joukkomurhastaan demokratiaa. Se on sitten sana sanaa vastaan. Demokratia kun syyttää joukkomurhasta Breivikiä

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Verkkoturnaukset”