IIIIKKK! susi 2.

Miniatyyripeleistä johdetut virtuaalimittelöt. Pysy teemassa, käytä harkintaa ennen uuden aloittamista.

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Rotten sound
Viestit: 1074
Liittynyt: Ke 15.06.2005 19:07

IIIIKKK! susi 2.

Viesti Kirjoittaja Rotten sound » Ti 25.08.2009 15:35

Homman nimi on hyvin simppeli. Sudet valitsevat uhrin yöllä ja tämä paljastetaan aamulla.
Pelaajien keskuudessa on pahiksia, jotka olisi tarkoitus paikantaa jollain jännällä tavalla rivien välistä lukemalla ja poistaa niiltä pää. Aina kun alkaa joku heppu olemaan epäilyttävä, voitte antaa lynkkaus-äänenne huutamalla Lynkatkaa Rotten Sound esim. Jos ja kun Rotten Soundin haluaa hengiltä puolet pelaajista, hänen päänsä viedään pölkylle ja pelaaja poistuu keskuudestamme. Jos hän oli susi, onneksi olkoon. Yksi susi vähemmän. Jos se oli kyläläinen… well, shit happens.


Jos kaikki kyläläiset ovat kuolleet, sudet ovat voittaneet. Jos puolestaan sudet saadaan tapettua niin sitten kylä on selvinnyt ja shamppaniapullot voidaan avata.
Niin kutsutut säännöt:

* 16 pelaajaa otetaan mukaan peliin.

* kolme näistä pelaajista ovat susia ja heidän tehtävänään on syödä kaikki muut pelaajat ennen kuin ne löytävät teiät ja katkaisevat päänne. Valitsette aina yöllä kenet syötte.

* Yksi pelaajista olkoon Shamaani, jolla on suuri kunnia pelastaa valitsemansa kyläläisen hengen suden kynsistä. Jos siis sudet käyvät kyseisen pelaajan kimppuun. Hän ei kuolle

* Yksi pelaajista on metsästäjä, joka voi posauttaa valitsemansa pelaajan aivot pusikkoon.

* Kolme pelaajista kuuluvat samaan perheeseen, josta kaikki ovat ihmisiä. Perheen jäsenet tuntevat toisensa.

* Joku räkänokka saa luvan olla kirottu paska, jota sudet eivät halua syödä hengiltä. Hän pelastuu aina susien kynsistä. Kirotun saa pois vain lynkkaamalla.

* tietäjä puolestaan on saanut jumalaisen voiman tarkkailla jotakuta kyläläisistä. Tarkastelun tuloksena hänelle selviää, mikä kaveri on miehiään.

* Loput heput saavat olla taviksia, jotka eivät omaa mitään supersankarivoimia.

Kun pelaajat ovat valittu, minä kerron itse valitsemilleni pelaajille, mikä he ovat. Olkaa hyvä, ja ruvetkaa haukkumaan toisia huijareiksi ja tappakaa toisenne. Minä seuraan keskusteluanne silmät kovana. Pelin vuorokaudet ovat tässä. yöllä sudet valitsevat ketkä tappavat toisensa. Tämän jälkeen kerron aamulla kuka tapettiin ja miten (sudet kertovat minulle miten he tappavat uhrin.). Päivällä päättelette ketkä on susia ja aloitetaan lynkkaaminen. Päivä kestää kaksi viikkoa tai kunnes lynkkattava on valittu. Peli alkaa aamusta

Ilmoittauminen minulle YV.
esim.
Hahmon nimi: Conan
Fluffia: Heiluu päivisin miekan kanssa ja kuljeskelee nahkahousuissa.
Ulkonäkö: Omistaa pitkät hiukset ja täynnä taisteluarpia

Peli käydään Fluffina ja tämä perustuu Norjalaiseen vuoristo kylään jonnekkin 900-1200 luvun välille.

9/12
jopotzuki kirjoitti:
Hahmon nimi: Lorgen Hurmilsson

Fluffia: Lorgen Hurmilin poika kuuluu kuuluisaan kanteleensoittaja-sukuun, joka tulee kaukaa pohjoisesta, Norjan korkeimmilta vuonoilta. Hän on nuori ja norja mies. Lorgen on pienestä pojasta saakka soitellut kannelta ja hän kantaakin joka paikkaan mukanansa isoisältäänsä perimää Hauen leukaluusta ja hiisien hiuksista valmistettua kannelta. Kanteleeseen on koristeellisesti kaivettu nimikirjaimet Ö.Y., jotka tarkoittavat hänen isoisäänsä Örgel Yrminssonia. Kannel on iso ja painaa melkein 5 kiloa.

Eräänä päivänä Lorgen huomaa kanteleensa varastetun ja kuulee kylän erakkomieheltä, että tämä on nähnyt jonkun ison korston juoksevan kannel kainalossa kohti etelää. Lorgen epäilee tätä miestä tanskalaiseksi viikingiksi (norjalaiset ja tanskalaiset eivät ollee tuohon aikaan ylimpiä ystävyksiä ja saattoivatkin ryövätä toistensa kyliä), ja päättääkin lähteä miehen perään. Viikkojen takaa-ajon jälkeen Lorgen saavuttaa miehen ja surmaa hänet. Lorgen tunnistaa hänet tanskalaiseksi ja hän ihmettelee kovin miksi hän oli näin pohjoisessa ja aivan yksin...

Lorgen on väsynyt ja hän päättää jäädä joksikin ajaksi asumaan kylään, jonka oli edellisenä päivänä matkallaan kohdannut, kootakseen voimia paluumatkalle kauas pohjoiseen.

Ulkonäkö: Lorgen on pitkä ja hoikka mies. Hänellä on pitkät ja ohuet sormet, jotka ovat oivia soittamiseen, kullankeltaiset pitkät hiukset ja tuuheat keltaiset viikset. Yllään hänellä on punainen viitta, valkoiset pöksyt ja sini-valko-raidallinen pusero. Jaloissaan vaaleansiniset tossut. Vyöllään hän kantaa pientä tikaria. Lorgen on melko hilpeä veikkonen.

P. Ruuhijärvi kirjoitti: Hahmon Nimi: Pedhe Ruuhizio

Nöyhtää: Pedhe Ruuhizio oli tavallinen Milenolainen suolakauppias Otaliasta. Pedhe jatkoi suvun suolakauppaa ylpeänä kaupan kunnioitetusta historiasta. Harmittavasti paikalliset eivät pitäneet hänen lyhyestä pinnastaan, epäystävällisyydestään sekä vaaleanpunaisesta tukastaan. Tapettuaan korkean aatelissuvun koiran kustessaan hänen suolasäkkiin hänet häädettiin maasta saman suvun toimesta. Nykyään hän kiertää ympäri Ourooppaa näytellen mustalaista sekä kaupaten tekaistuja onnenamuletteja.

Ulkonäkö: Ruuhizio on tavallisen kokoinen miekkonen, mutta harvinaisen ruma mies. Vähän vaille 180cm pitkä sekä vähän päälle 80 kiloa painava tyyppi. Yllä hän pitää mustalaistyylistä purppuranväristä huivia, joka peittää hänen pinkit kutrinsa. Mustat pellavahousut ja kallis, vihertävä silkkitakki kuuluvat myöskin hänen ylleen.
Weedeeo kirjoitti:Nimi: Erik "Björn" Draugensson
Tarina: Vahva ja sitkeä kuin mikä, reilun kahden ja puolen kyynärän mittainen Erik on ylväs näky leveine hartioineen ja lihaksineen, jotka jättävät helposti varjoon isokokoisemmatkin karjut. On arvoitus mistä hän on saanut lisänimensä, jota hän käyttää mielellään etunimensä sijaan. Erik on mahtava soturi, kiertänyt pitkin Norjan rannikkoa ja taistellut monissa taisteluissa. Omien sanojensa mukaan hän lähti jo kuusitoista kesäisenä tappamaan jättiläisiä Jotunheimenille, mikä syystäkin yleensä kyseenalaistetaan. Oikeastaan kukaan muu ei tiedä varmuudella, mistä Erik on kylään tullut, paitsi hän itse. Eräänä päivänä monia vuosia sitten hän laahusti kylään pohjoisesta karhuntalja olallaan.
Ulkonäkö: Erikillä on usein päällään ruskea pellavakankaasta tehty paita, paksu nahkavyö joka pitää ylhäällä hänen mustia housujaan, ja suuret nahkasaappaat.
Kaulassaan hän kantaa poikkeuksellisen isoa karhun hammasta. Erikin vaaleat hiukset ovat poikkeuksetta sekaisin ja pystyssä, kiitos luonnonkiharoiden.
Hänen ruumiinsa on arpien peitossa naamaa myöten.
Drakojan kirjoitti:Hahmon nimi: Eemil ”kylähullu”

Pörröä: Kylän virallinen kylähullu, Eemil on saavuttanut melkoisen maineen tempauksillaan, joista kerrotaan tarinoita muissakin lähiseudun kylissä. Eemil on kuitenkin kylän yksi taitavimmista metsästäjistä. Hän hankkii ruokaa myös muille, joten hänelle annetaan anteeksi muun muassa keskellä yöllä talonsa katolle kiipeäminen ja täyttä kurkkua karjuminen, juokseminen ympäri kylää päällään mitään muuta kuin turkishattu ja joka toisen henkilön syyttäminen noidaksi.

Lähiaikoina Eemil on rynnännyt metsästä ilman saalista ja huutanut täyttä kurkkua ”Susi! Susi!” Kukaan ei oikein tiedä mitä hän yrittää ajaa takaa, vai hakeeko hän vain huomiota tavalliseen tapaansa. Useimmat ajattelevat jälkimmäistä.

Ulkonäkö: Eemiliä ei päältäpäin uskoisi hulluksi, keskimittainen, noin 175-senttinen varsi, kapeat kasvot ja korkeat poskipäät kielisivät enemmänkin älykkyydestä useimmille ihmisille. Hänen pitkät korpinmustat hiuksensa yltävät lähes puoleen selkään ja Eemil pitää niitä yleensä kiinni. Päällään hän pitää silloin kun pitää turkisnuttua ja housuja, sopivat metsästykseen. Lisäksi hän ei pahemmin liiku ilman joustaan, tosin nuolet hän saattaa unohtaa kotiinsa jopa silloin kun on lähdössä metsälle.

No siinäpä sitä nyt sitten olisi.
aatami kirjoitti:Nimi: Muhammad Ibn Ahmed
(Näin suomalaisittain Muhammed Ahmedin poika)

Fluffia: Itämainen matkaaja joka on sattumalta joutunut tähän samaiseen kylään. Muhammedin matkavarusteet-, kumppanit ja kantajat jne. ovat kuitenkin mystisesti kadonneet hänen yövyttyään kylässä, ja näin on joutunut jäämään tähän kylään.

Ulkonäkö: Hiekan värinen hupullinen kaapu, jonka alla hän pitää lämpimiä vaatteita. Hän pitää vyöllään sapelia ja rahapussiaan.
Hänellä on musta kihara tukka joka ulottuu hänen olkapäihinsä asti, ja hänellä on arpia rinnassaan. Muuten hän on aivan tavallinen itämainen matkaana.
halko kirjoitti:
Nimi: Appa Ljappa
Pörröistä Pörröisintä Pörröä: Syntynyt saamelaiseksi yhteen Skandinavian lukuisista saamelaisheimoista. Appa kasvoi porojen hoitajaksi isänsä opastuksella ja olikin tyytyväinen elämäänsä. Kun hän oli reilun kahdenkymmenen, muuttui hänen elämänsä lopullisesti. Ensiksi hänen rakas isänsä kuoli joutuen susilauman raatelemaksi ja seuraavana päivänä hänen äitinsä ja molemmat sisaret kuolivat kun kota syttyi salamaniskusta tuleen. Tuo tuhon karnevaali jatkui seuraavinakin päivinä kun hänen poronsa karkasivat. Hirvittäviä epäonnenpotkuja sattui päivittäin, kunnes kaikki kulminoitui kymmenenteen päivään Apan isän kuolemasta. Tuona päivänä kettu huiski ahkerasti hankia hännällään, kun taivas leiskui tuhansin eri värein, jokainen oli kylmä oli surullinen. Tuskanhuuto kaikui pitkin valkeita nummia kun heimon shamaani Ljappa kuoli keskelle kotaansa. Hänen ruuminsa oli vahingoittumaton. Silmät olivat aposen auki järkytyksestä, aivan kuin hän olisi saannut selville hirvittävän salaisuuden. Heti kuoleman jälkeen taivaan liekit laskeutuivat timanttisina loistavien kinosten päälle. Appa ei voinut kuin katsoa korkealta kukkulalta kuinka hänen heimonsa kodat paloivat sinisen eri sävyinä leimuavien liekkin vaikutuksesta.

Yksin jäänyt saamelainen pakotti itsensä käväisemään tuhoutuneessa leirissä vielä viimeisen kerran. Siellä hän löysi Ljappan hiiltyneen ruumiin täsmälleen kylän keskipisteessä. Hän huomasi kuinka shokki paistoi hänen silmissään. Kädessään kuolleella shamaanilla oli paperilappu jossa luki vain yksi sana, Totuus. Sinä päivänä Appa kirosi jumalat ja haltiat ja jokaisen jonka hän vain keksi. Hän tajusi että kylä oli tuhoutunut jumalten tahdosta, totuuden salassapidon takia. Appa otti Ljappan, ihme kyllä vahingoittumattoman, noitarummun mukaansa ja otti Ljappan nimen omaan nimeensä mukaan symboloimaan totuutta joka tuhonsi hänen heimonsa, totuutta jonka hän selvittäisi.

Appa Ljappa kehittyi nopeasti taitavaksi erämieheksi. Hän metsästi ja kulki vaikeassakin maastossa taitavasti ja nopeasti, oli kuin hän olisi ollut yhtä luonnon kanssa. Useasti hän myös soitti mahtipointisesti noitarumpuaan ja vaipui syvään transsiin. Totuuden jahtaaminen vei hänet Norjan vuoristoille, jossa hänet onkin nähty eräässä kylässä


Ulkonäkö: Appa Ljappa on keskikokoinen mies lyhyine yönmustine hiuksineen. Hänen revontulten väriset silmänsä loiskuvat milloin jäänsinisinä ja milloin tummanvihreinä riippuen hänen mielialastaan. Sisua häneltä löytyy kuolleen heimonsa edestä, eikä hän ikinä astu taaksepäin. Vaatteet hän on itse tehnyt poronnahkasta. Mikään käsityöläinen hän ei kuitenkaan ole, joten hänen vaatteensa näyttävät melko rähjäisiltä, mutta ne ovat juuri sellaiset millaiset hän tarvii
El Capitan kirjoitti:Nimi: Arteyu

Flyff: 11.4.XXXX
Tänään sattui kummallisia asioita kylässä. Joku metsästäjä oli saanut surmansa ollessaan metsässä kalastamassa tovereidensa kanssa. Kun he olivat palaamassa takaisin kylään, heidät oli yllättänyt jokin eläin. Kukaan ei ollut nähnyt sen hyökkäystä eikä kukaan voinut puolustautua sitä vastaan. Hätääntyneinä muut olivat juosseet karkuun tai menneet etsimään jotain kättä pitempää, mutta palattuaan toverinsa luokse, oli jo liian myöhäistä.

Epäonnisen uhrin haavoista päätellen eläin oli ollut sutta suurempi, mutta karhua pienempi. Mikä ihmeen otus kykenisi tällaiseen? Miksi se oli hyökännyt heidän kimppuunsa ja jättänyt urhinsa siihen kuolleena makaamaan? Kukaan ei oikein puhu asiasta mitään, mutta pelkään, että näitä tapauksia voi tulla vielä lisää.


12.4.XXXX
Eilen tuotu mies on jalkeilla. Hän ei ollutkaan kuollut kuten olimme luulleet ja voi hyvin. Miten tämä on mahdollista? Jotkut epäilevät, että hänen selviytymisensä johtui jonkun ystävällisen druidin mystisten voimien vuoksi, hyvittääkseen lumotun lemmikkinsä tekoja, mutta itse en ole lainkaan taikauskoinen. Tässä on nyt jotain väärin. Mies ei ollut edes harras uskovainen kuten jotkut muut tässä kylässä, joten miksi Jumala soisi parantavansa kuolleen miehen? Miksei hän paranna muitakin kuolleita, jotka ovat eläneet koko elämänsä kunnioittaakseen Sinun nimeäsi?

Tässä on jotain mätää.


13.4.XXXX
Kaupunki on peloissaan. Jälleen on yksi kyläläinen menettänyt henkensä samalla tavalla kuin metsästäjä muutama päivä sitten. Samat raatelun jäljet ja verta kaikkialla. Mikä tahansa nämä olikaan tehnyt, se ei ollut jättänyt tekojaan vain yhteen kertaan. Minua pelottaa. On vain ajan kysymys, koska tälläisiä tulee lisää. Mitä, jos seuraavalla kerralla olen minä, joka kohtaa tuon julman kohtalon?

Asiasta mielenkiintoisen tekee myös se, että kaikki nämä tapot tapahtuvat yön aikana. Samoihin aikoihin kukaan ei ole nähnyt lainkaan miestä, joka sai ensimmäisenä kokea pedon raivon. Aivan kuin hän katoisi kuin savu tuuleen. Enemmän minua kuitenkin pelottaa susien ulvonnat kuulle. Joka kerta ihoni menee kananlihalle enkä voi nukkua kunnolla.

Toivottavasti tämä on rauhallinen.


13.4.XXXX
En nukkunut lainkaan hyvin. Kiitos siitä ei mene kuitenkaan ulvoville susille vaan kyläläisille, jotka lähtivät kodeistaan soihduin ja talikoin jahtaamaan jotain eläintä. En kuullut kunnolla, mikä eläin oli kyseessä, mutta nähtyäni sen kaikkien vihaisten kyläläisten keskeltä, näin jonkun suden ja ihmisen kaltaisen olennon. Aluksi olisin voinut vannoa sen olevan karhu korkeutensa ja karvoituksensa vuoksi, mutta mitä paremmin sain nähtyä, sitä enemmän se muistutti karvaista ihmistä, jonka kasvonpiirteet olivat muuttuneet sudenkaltaisiksi.

En yhtään osaa vieläkään sanoa, mikä ihme se oli, mutta muut kyläläiset halusivat sen hengiltä. Pitkään aikaan en ole nähnyt mitään samankaltaista. Se näky, miten olento poltettiin elävältä ja jokaisesta karkuyrityksestä sitä pistettiin talikolla minne milloinkin jääköön alitajuntaani kummittelemaan loppu elämäksi. En tiedä kumpi on pelottavampaa. Elävältä palamisen näky vai se, että kuoltuaan, pedon kasvot muuttuivat tunnistettaviksi. Tänä päivänä kuollut kyläläinen, jonka raateli muiden mukaan sama olento, joksi hän oli tänä yönä muuttumassa.

Kyläläiset puhuvat näistä olennoista kuin he olisivat termiittejä. Ne tulisi poistaa mahdollisimman nopeasti keskuudestamme sillä ne ovat uhka meille. Pahin asia on se, että jokainen niiden uhri muuttuu yhdeksi niistä, joten jokainen tulisi tappaa lopullisesti. Niin, että se ei enää nousisi jaloilleen. Pahinta tässä on se, että kukaan ei tiedä missä he ovat. Yön aikana kuuluvat ulvonnat ovat varmaan niiden tekosia, mutta ensimmäinen uhri todisti, että he voivat palata kylään päivisin yhtenä meistä. Jokainen meistä voi olla yksi niistä.

Olisipa jo aamu.


Ulkonäkö:
Arteyu on nuori kylänsepän oppipoika. Lyhyet, ruskeat hiukset päässään, hän tekee ahkerasti työtä, jonka seppä on hänelle tarjonnut. Monen kuukauden raskaan työn jälkeen, hänen lihaksensa ovat kasvaneet suuremmaksi siitä ruipelosta vartalosta, mikä hänellä oli ennen töitään aloitettua.

Hän on hyvin hiljainen mies ja sanoo harvoin sanaakaan suustaan tuntemattomille. Tutuille ystävilleen ja työtovereilleen hän saattaa sanoa muutaman sanan, mutta vähäpuheinen hän silti on.


Aika laiha saalis ulkonäen puolella...
Khorne Marien kirjoitti:
Hahmon nimi: Sahib
Fluffia: Sahib menetti vanhempansa, kun raivotautinen susi hyökäsi hänen taloonsa kun hän oli 15 vuotias. Sahib onnistui kuitenkin pakenemaan mökkinsä katolle ja romahduttamaan(heikosti kiinni olleen) savupiipun suden päälle tainnuttaen sen.
Sahib pakeni vuorelle pieneen kylään, jonne on jäänyt asumaan.
Ulkonäkö: Lyhyt mutta hoikka. Omaa pitkät mustat, suorat hiukset, sekä pukeutuu mustaan kaapuun, sekä mustiin nahkasaappaisiin. Pitää kaulassaan hopeista kaulaketjua, jonka sai isoisältään lahjaksi.
The chosen of Waagh kirjoitti: Nimi: Lothar

Fluffi: Lothar on kyläläiseksi varsin tavallinen tapaus. Hän on suurimmalti osin tyhjäntoimittaja, joka kalastaa ja keräilee polttopuuta henkensä pitimiksi. Hän ei ole koskaan ollut erityisen ahkera, luistaen kaikista paitsi kaikkein välttämättömämmistä toimista ja jopa varastellen ajoittain. Tämän vuoksi hänestä ei ole juurikaan apua tavallisissa töissä vaan ennemminkin mikäli joku pitää puhua ympäri tai jotakin hiiviskelyyn liittyvää pitää tehdä. Hänet löytää useimmiten lähimmän vesialueen laidalta onkivapa kädessä tai syrjäkujalta toimittamasta hieman hämäräperäisempiä asioita.

Kuultuaan susista Lotharista on tullut lisäksi lähes mielipuolisen vainoharhainen ja hän välttelee pysymistä autioilla paikoilla tai liian läheistä kosketusta kenenkään kanssa, ottaen puukon mukaan useimpiin tapaamisiin ja puhuen yleisesti huutoetäisyydeltä. Hän on lievästi sanottuna menettämässä otteen todellisuudesta. Hänen lähitulevaisuuden suunnitelmissaan on joko polttaa tai puukottaa kaikki hiukankin epäilyttävät henkilöt tai paeta ennen kuin pahin ehtii tapahtua. Hänen pelkonsa susia kohtaan saattaa ajaa hänet jopa itsemurhaan.

Ulkonäkö: Lotharilla on leukaan asti ulottuvat suorat harmaat hiukset, koukkunenä ja siistiksi leikattu harmaa parta. Hänen vihreät silmänsä ovat lähes aina rauhattomat ja ajoittain lipevän laskelmoivan katseen voi miltein tuntea nahassaan. Hän liikkuu useimmiten hieman kumarassa, ja pitää tuskin lainkaan ääntä.

Lothar pukeutuu ruskeaan, hupulliseen turkisviittaan (varastettuun), karkeisiin nahkahousuihin ja tummanruskeaan paitaan. Hänellä on jaloissaan tukevat, kuluneet vaelluskengät ja käsissään mustat hansikkaat. Vyöllään hän kantaa pitkää tikaria, jonka kahvaa hänellä on tapana puristaa rystyset valkoisina.
Da Big Boss kirjoitti:Talossa näkyi valoa. Kukaan ei ollut yllättynyt, että päivän ollessa kirkkaimmillaan tuo idiootti piti valoja päällä. ’’ Misää mää olen?!’’ ehtii kysyä Norn ennen kuin hikka lopettaa lauseen kesken. ’’ Pentele kun päätä särkkee…’’ kiroaa mies talossaan, kunnes kaatuu uudelleen maahan, sammuen taas.

Kuluu ehkä tunti, ehkä kaksi, ennen kuin Norn pääsee jälleen pystyyn. Asettaen kämmenensä otsalle, kipu vähenee pikkuriikkisen. Hän lepää hetken, ennen kuin lähtee kylälle takaisin. Kadut tuntuvat siltä, että ne väistäisivät häntä, kun hän astelee hoippuen kiviteillä.

Ja kohta hän onkin saavuttanut määränpäänsä. Aina, jokapäiväinen tilanne joka kruunaa päivän. Kapakka, joka sijaitsi noin kilometrin päässä mökistään, joka sijaitsi kylän vieressä, läheisillä vuorilla. Ovi aukeaa heilautuksella, jonka ansiosta nousee korviavihlova meteli ja puinen ovi tuntuu hajoavan, kuten aina. Kuten aina, se ei hajoa.

Kapakassa lemuaa tuttu haju, viina, vodka ja rommi. Kaikki kelpaa hänelle. Ruskea elämäneliksiiri valuu kitaan lähes loppumattomana virtana, joka loppuu siihen kun puolet siitä kaatuu hänen partaansa ja paitaansa. ’’ Ai että, jos mää nääkisin tän keksijän, antaisin hänel jonkin tittelin parhaasta juomasta koskaan!’’ meuhkaa Norn ennen kuin kaatuu jokapäiväisesti kylmälle lattialle.

Ennen kuin hän lähti lempi kapakastaan, heittää hän kolikon vielä paikan pitäjälle ja lähtee kylmään ulkoilmaan. Oli täysikuu ja tähdet tuokkivat iloisina. Se muistutti häntä jostain, muttei muistanut mistä.

Jossain kaukana ulvoi susi.

Sitten hän muisti, ja kiiruhti niin nopeasti kuin mahdollista pieneen mökkiinsä, sulkien visusti oven, jonka jälkeen hän nukahti sängylleen.

Ulkonäkö: Norn on kylän tunnettu juoppo. Se näkyy selvästi hänen ulkoisessa muodossa. Kaljamaha näkyy reikäisestä paidasta läpi, ja viikset ovat tummentuneet viinan värjätessä ne. Ainainen pukeutuminen on löysät housut, jotka hän on sitonut narulla vyötärölle, ja iso koristeltu paita, jonka hän oli saanut lahjaksi 50-vuotis lahjakseen. Yleensä hänet havaitaan pitävän ruosteista kypärää päässään, jonka hän sai kerran kalastaessaan saaliikseen. Kiintyneenä hän vannoi pitävänsä sitä päässään, uskoen että se olisi tuhansien kolikoiden arvoinen muinaisjäänne. Hän vartioi sitä tarkoin, uskoen että jonain päivänä hän ansaitsisi omaisuuden sillä.
Viimeksi muokannut Rotten sound, Pe 01.01.2010 22:42. Yhteensä muokattu 11 kertaa.
"Ja rotten, ymmärrät kai, että minulla ei ole mitään henkilökohtaista sinua vastaan."
-The Chosen Of Waagh

Avatar
El Capitan
Peliporukkavalvoja
Viestit: 5492
Liittynyt: Pe 17.12.2004 21:55
Paikkakunta: Tuuliklaani / Pori
Viesti:

Re: IIIIKKK! susi 2.

Viesti Kirjoittaja El Capitan » Ti 25.08.2009 15:49

Jee, susi. Tätähän olen alkanut taas odotella hetkisen aikaa.

Mie oon mukana. Katkera niille edellisille susille, etenkin Acolle, jonka pitkäaikainen huijaus sai tylyn lopun huomattuani mokoman bluffin. This time i'll survive.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti

halko
Viestit: 1502
Liittynyt: Pe 18.04.2008 12:50
Paikkakunta: Tampere

Re: IIIIKKK! susi 2.

Viesti Kirjoittaja halko » Ti 25.08.2009 15:57

Lynkatkaa El Capu

Mä oon mukana
I have a mind for simple things but things are not of mine to simplify

Avatar
Da Big Boss
Viestit: 2173
Liittynyt: Pe 16.05.2008 14:38
Paikkakunta: Espoo

Re: IIIIKKK! susi 2.

Viesti Kirjoittaja Da Big Boss » Ti 25.08.2009 17:24

Kool. Tätä olinkin kerran katsonut mielenkiinnolla. Jees, kerrankin muuta kuin fabaa.

Da Big Boss mukaan. Mie olisin mielelläni joku noista erikoisemmista tyypeistä.

Lynkätkää Halko! Ja El Capu! Ja Rotten...
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...

Avatar
Jopotzuki
Viestit: 691
Liittynyt: Ke 03.01.2007 17:11
Paikkakunta: Turku

Re: IIIIKKK! susi 2.

Viesti Kirjoittaja Jopotzuki » Ti 25.08.2009 18:30

Edellinen oli kyllä niin parhautta, että hyppään tähänkin mukaan.
Dolmot kirjoitti:Tällä kertaa se on Bloodthirstor, Lordor of Mordor.

Rotten sound
Viestit: 1074
Liittynyt: Ke 15.06.2005 19:07

Re: IIIIKKK! susi 2.

Viesti Kirjoittaja Rotten sound » Ti 25.08.2009 20:04

Jos ei kolmen viikon sisään saada täyteen niin vähennän pelaajien määrää. Myöskin jos et osaa käydä katsomassa kerran viikkoon edes peliä, niin on mahdollisuuten autokill.
Viimeksi muokannut Rotten sound, Ke 26.08.2009 12:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Ja rotten, ymmärrät kai, että minulla ei ole mitään henkilökohtaista sinua vastaan."
-The Chosen Of Waagh

Avatar
Arkki
Viestit: 449
Liittynyt: La 28.06.2008 20:23
Paikkakunta: Ruovesi

Re: IIIIKKK! susi 2.

Viesti Kirjoittaja Arkki » Ke 26.08.2009 07:53

Täytyypi kattoa. Jos iltaan mennessä saisi jonkin jännän hahmon tehtyä kakkoseen. Olen ajatellut jotain juoppoa joka heittää dramaattista tekstiä jos juottola hävitetään. Tai sitten jotain muuta.
Tuomas Kyrö kirjoitti: Breivik syyttää joukkomurhastaan demokratiaa. Se on sitten sana sanaa vastaan. Demokratia kun syyttää joukkomurhasta Breivikiä

Avatar
IRiaD
Peliporukkavalvoja
Viestit: 3969
Liittynyt: Ti 26.09.2006 19:24
Paikkakunta: Joensuu

Re: IIIIKKK! susi 2.

Viesti Kirjoittaja IRiaD » Ke 26.08.2009 08:02

LYNKATKAA ROTTEN SOUND

IRIADedit: Toisekseen, mut voi kai laskea mukaan. Viime kerran suolistus kaivertaa : /

IRIADedit2: Hahmoa iltapäivällä, kun pääsen kotosalle.
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P

Avatar
P. Ruuhijärvi
Viestit: 1498
Liittynyt: Ke 06.02.2008 21:16
Paikkakunta: Tulii mänii Jämsän välii.

Re: IIIIKKK! susi 2.

Viesti Kirjoittaja P. Ruuhijärvi » To 27.08.2009 18:51

Täälläkin mukana. Olin viimeksi muistaakseni metsästäjä, jota parissa pätkässä paistattelinkin.

Ai niin: Lynkatkaa Captain!
Ilfierno kirjoitti: Sun pelkästä viestistä tietää kuka sen kirjottaa, ei tarvi nimeä katsoa. Sen verran omaperäisellä tavalla kommentoit. :)

Weedeeo
Viestit: 1247
Liittynyt: Ti 31.07.2007 23:46
Paikkakunta: Tampere

Re: IIIIKKK! susi 2.

Viesti Kirjoittaja Weedeeo » To 27.08.2009 20:18

Jee! Minäkin haluaisin mukaan, harmi kun edellinen loppui niin kuin loppui...

Niin ja ehdottomasti Rotteni voi aiheuttaa "onnettomuuden" niille hahmoille, joita ei näy tarpeeksi usein :)

Edit 28.8. Fail hahmoni fluffilainausjutussa.
Mitä on rakkaus?
santso kirjoitti:sitä kun on päästetty menemään ja satsit ladattu koneeseen ja kone käy kuumana, nesteet virtaa ja tahti on kova :D

Avatar
Drakojan
Viestit: 1153
Liittynyt: Ti 30.05.2006 07:59
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: IIIIKKK! susi 2.

Viesti Kirjoittaja Drakojan » La 05.09.2009 08:49

Mukana, laitan pörröä matkaan sitten kun on aikaa kirjoittaa myöhemmin tänään.

Avatar
aatami
Viestit: 1351
Liittynyt: Ti 05.02.2008 13:14
Paikkakunta: Nerdopolis (Kuopio)

Re: IIIIKKK! susi 2.

Viesti Kirjoittaja aatami » La 05.09.2009 10:20

Kill Halko! And El Capu!

Jooh, hahmo yv lähti ja toivon olevani mukana...
Oberon kirjoitti:Mä syytän aatamia
'10-'11-'12 WDL
(FB)WAAAGH! Zombie slaya' 10 3 11
(40 Kimble)Set-Harah Tomb world 5 2 6
(LOTR) Shadow Sun Tribe (Rhûn&Harad) 1 1 3

Weedeeo
Viestit: 1247
Liittynyt: Ti 31.07.2007 23:46
Paikkakunta: Tampere

Re: IIIIKKK! susi 2.

Viesti Kirjoittaja Weedeeo » La 05.09.2009 23:02

Vielä pari osallistujaa, niin pääsisimme jo aloittamaan.
Niin ja Rotteni, nimi on Weedeeo, ei Weedo. Ei sillä että mikään niuhottaja olisin:)
Mitä on rakkaus?
santso kirjoitti:sitä kun on päästetty menemään ja satsit ladattu koneeseen ja kone käy kuumana, nesteet virtaa ja tahti on kova :D

Avatar
P. Ruuhijärvi
Viestit: 1498
Liittynyt: Ke 06.02.2008 21:16
Paikkakunta: Tulii mänii Jämsän välii.

Re: IIIIKKK! susi 2.

Viesti Kirjoittaja P. Ruuhijärvi » Su 06.09.2009 08:58

Käytännössä pelaajien astuminen mukaan kesken turnauksen olisi helppoa ja ihan kivaa, jotta hommaan saadaan lisää pituutta. Periaatteessa myöhempääntulijat olisisivat suuri etu Kyläläisille, mutta voihan uusi hahmo muuttua sudeksikin. Itse en näe tällaisessa sommittelussa minkäänlaista ongelmaa. Päinvastoin, keskenlopettajien tilalle saataisiin sitten täytepelaajia.
Ilfierno kirjoitti: Sun pelkästä viestistä tietää kuka sen kirjottaa, ei tarvi nimeä katsoa. Sen verran omaperäisellä tavalla kommentoit. :)

Avatar
aatami
Viestit: 1351
Liittynyt: Ti 05.02.2008 13:14
Paikkakunta: Nerdopolis (Kuopio)

Re: IIIIKKK! susi 2.

Viesti Kirjoittaja aatami » Ma 14.09.2009 11:09

Onko tämä peli vielä elossa?
Oberon kirjoitti:Mä syytän aatamia
'10-'11-'12 WDL
(FB)WAAAGH! Zombie slaya' 10 3 11
(40 Kimble)Set-Harah Tomb world 5 2 6
(LOTR) Shadow Sun Tribe (Rhûn&Harad) 1 1 3

Avatar
Drakojan
Viestit: 1153
Liittynyt: Ti 30.05.2006 07:59
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: IIIIKKK! susi 2.

Viesti Kirjoittaja Drakojan » Ma 14.09.2009 15:11

aatami kirjoitti:Onko tämä peli vielä elossa?
Eihän se ole alkanutkaan.

Avatar
Da Big Boss
Viestit: 2173
Liittynyt: Pe 16.05.2008 14:38
Paikkakunta: Espoo

Re: IIIIKKK! susi 2.

Viesti Kirjoittaja Da Big Boss » Ke 16.09.2009 21:02

En mää tähän osallistukkaan, pitää käyttää aikaa oikean elämän asioihin.

Mielummin katson ohikulkijana juonittelua.
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...

Avatar
Khorne Marien
Viestit: 1248
Liittynyt: Pe 28.03.2008 21:48
Paikkakunta: Kuopio

Re: IIIIKKK! susi 2.

Viesti Kirjoittaja Khorne Marien » Su 20.09.2009 15:42

Olen mukana kisassa. aatamin ja minun perheeseen pääsee vielä yksi henkilö. Halukas lähettäköön viestin aatamille, ja sitten rottenille, kun asia on sovittu.

halko
Viestit: 1502
Liittynyt: Pe 18.04.2008 12:50
Paikkakunta: Tampere

Re: IIIIKKK! susi 2.

Viesti Kirjoittaja halko » Su 20.09.2009 16:32

Khorne Marien kirjoitti:Olen mukana kisassa. aatamin ja minun perheeseen pääsee vielä yksi henkilö. Halukas lähettäköön viestin aatamille, ja sitten rottenille, kun asia on sovittu.
Eihän etukäteen tiedetä/arvota/sovita kuka mikäkin on, rikkoisi vähän ideaa. Eiköhän rotteni nuo pelaajat heittele sitten kun on porukka kasassa
I have a mind for simple things but things are not of mine to simplify

Avatar
Khorne Marien
Viestit: 1248
Liittynyt: Pe 28.03.2008 21:48
Paikkakunta: Kuopio

Re: IIIIKKK! susi 2.

Viesti Kirjoittaja Khorne Marien » Su 20.09.2009 21:07

halko kirjoitti:
Khorne Marien kirjoitti:Olen mukana kisassa. aatamin ja minun perheeseen pääsee vielä yksi henkilö. Halukas lähettäköön viestin aatamille, ja sitten rottenille, kun asia on sovittu.
Eihän etukäteen tiedetä/arvota/sovita kuka mikäkin on, rikkoisi vähän ideaa. Eiköhän rotteni nuo pelaajat heittele sitten kun on porukka kasassa
Ai niin joo, sori vaan.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Verkkoturnaukset”