Myrskyn Sola 4 - Se siitä sitten

Miniatyyripeleistä johdetut virtuaalimittelöt. Pysy teemassa, käytä harkintaa ennen uuden aloittamista.

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Justus

Re: Myrskyn Sola 4 - Se siitä sitten

Viesti Kirjoittaja Justus » Ma 05.07.2010 17:00

Isot aplodit kyl Capulle. Aika upeaa tarinointia!
Harmittaa, ettei ite päässy osallistumaan. Komeat väännöt ootte vetäny täällä.
"Tupakka, viina ja villit naiset. Ne tekee sut hulluks. Ne sotkee sun pään"
-Dave Lindholm

El Capitan
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja El Capitan » Ma 05.07.2010 21:57

Oho. Justus muistaa Solan ja vielä ennen muita pelaajia? Ohan tämä vasta hieman yli päivän ollut loppuneena, mutta aika hyvin on pelaajia käynyt Sotussa tsiikailemassa tapahtumia. Seurasikko muuten paljon tapahtumia vai tulit lukemaan sen viimeisen sivun?

Jos sinnuu kiinnostaa Justus, niin ota minnuu hihasta kiinni joskus mesessä, jos tavataan siellä. Voin heittää sulle seuraavan areenani 0.2 raakaversion, jonka pistän ilimoille intin jälkeen joskus vuonna 2011, jos tämä harrastus on lainkaan elossa ennää.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti

Justus

Viesti Kirjoittaja Justus » Ti 06.07.2010 07:26

Ihan koko tarinaa en lukenu. Mut jostain sieltä asti, kun Skritta ja Dr'ell loivat kivisotilaat, ni oon seurannu tapahtumien kulkua. Tai saatto sitä vähän aikasemminki alottaa, mut se on ensimmäinen tapahtuma joka on kunnol painunu mieleen.
Ja kyl mä voin joku päivä käydä mesessä huutelemassa sneak-peakkien perää.
"Tupakka, viina ja villit naiset. Ne tekee sut hulluks. Ne sotkee sun pään"
-Dave Lindholm

Arkki

Viesti Kirjoittaja Arkki » Ke 14.07.2010 12:29

Vai on se sola viimein ohitse.. Kiitoksia kaikille osallistujille minunkin puolesta, kun toimitte enemmän tai vähemmä mun oppaana kuinka pitäisi kunnon fluffeja kirjoittaa. Tietysti alussa olin ihan teillä tuntemattomilla, mutta Capun neuvoista ja teidän fluffeista pääsin vähän oikeammalle polulle.

Myönnän että itsellä meni kanssa innokkuus siihen tasolle, että fluffia tuli kun deadlineä ilmestyi, paitsi välillä sitä saattoi kirjottaa ihan kunnolla ja ajoissa sen fluffin ulos. Lueskelein mielenkiinnolla Capun viestiä ja mielipiteitä osallistujista ja oon tullut itsekseni siihen tulokseen, että tää sola oli mun osalta vasta kunnon harjoitusta miten foorumipeleissä tulisi pelata, ettei ollut sitten mikään turha tempaus tämä neljäs sola!
Tuomas Kyrö kirjoitti: Breivik syyttää joukkomurhastaan demokratiaa. Se on sitten sana sanaa vastaan. Demokratia kun syyttää joukkomurhasta Breivikiä

Terminator Sergeant

Viesti Kirjoittaja Terminator Sergeant » Ke 21.07.2010 23:08

Heitänpä pakollisen tekosyylitanian tähän miksi en tehnyt kuolemastooria: oli kiire ja kesä paino päälle ja lukio hönki niskaan ja äitille piti tehä sitä ja kaverille tätä ja Hesaan piti pyöräillä ja jne. Oikeasti olin laiska, ja kadun sitä. Siitä huolimatta, kiitän kaikkia, etenkin Capua joka ei lähettänyt kirjepommia, ja koetan saada pullomusteeni käytettäviksi seuravaankin Solaan. Jos Capu ehdit 'conissa käydä bfg-pöydän luona, etsi violettipaitainen lettipää käsiisi ja voidaan tuherrella jotain.
"The inhabitants of this earth are of two types. Those with brains but no religion, and those with religion but no brains."

El Capitan
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja El Capitan » La 24.07.2010 17:20

On täällä sentään kaksi palautetta. juma olisi lomapäivä mennyt siinä heti pilalle, jos ei olisi ollut ainuttakaan.
Arkki kirjoitti:... oon tullut itsekseni siihen tulokseen, että tää sola oli mun osalta vasta kunnon harjoitusta miten foorumipeleissä tulisi pelata, ettei ollut sitten mikään turha tempaus tämä neljäs sola!
Jooh. Ei tää Sola ole ihan keltanokkien paikka kun on tosiaan vähän laadukkaampi homma muihin verrattuna. Siinä voi jo ihan mesepelauksen aikana itse fluffista puhumattakaan sormi suuhun kun miettii, miten tää homma meneekään tai mitä vaikka tekisinkään/kirjoittaisinkaan? Oli täällä kuitenkin tuo Jerekin mukana, jolle tämä oli ihan ensimmäinen areena, johon osallistui.

Ihan hyvin te kuitenkin pärjäsitte. Isot expat nappasitte tästä ja ensi kerralla sitten on paljon helpompi osallistua ihan mihin tahansa areenaan kun on yhden Solan käynyt. Tai ainakin viime aikaiset areenat eivät ole olleet kovin monimutkaisia seikkailuita.
Terminator Sergeant kirjoitti:Heitänpä pakollisen tekosyylitanian tähän miksi en tehnyt kuolemastooria: oli kiire ja kesä paino päälle ja lukio hönki niskaan ja äitille piti tehä sitä ja kaverille tätä ja Hesaan piti pyöräillä ja jne.
Kiitos kanssa siitä, että tulit tästä hyvissä ajoissa kertomaan. Taisi olla vielä ilman erillistä kysymystäkin. Samalla tavalla sitten jatkossakin. Joskus kuitenkin kun löydät aikaa niin kirjoita ihmeessä fluffi sekä kuolemasta että ennen tuosta isosta temppelimätöstä.
Terminator Sergeant kirjoitti: Jos Capu ehdit 'conissa käydä bfg-pöydän luona, etsi violettipaitainen lettipää käsiisi ja voidaan tuherrella jotain.
Valitettavasti minulla on vain max 30h:n loma. Ei siinä ajassa ole mitään järkeä lähteä Coniin, jossa matkaan turhautuu jo joku 8h yhteensä.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Verkkoturnaukset”