Kings of War - The game of fantasy battles

Porin peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

El Capitan
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Re: Kings of War - The game of fantasy battles

Viesti Kirjoittaja El Capitan » La 12.03.2016 09:26

Jaa, no siinä tapauksessa kerkeät ihan hyvin meidän leikkejä katsomaan. Mennään vaan puolilta päivin pitämään Irinalle seuraa kaupalle.

Parasta saapua tai muuten.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti

El Capitan
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja El Capitan » Su 13.03.2016 22:32

Tänään kävi peliä ihmettelemässä Timo. Ihan yllätyin, että hänet saatiin paikalle jollain ihmeen kaupalla. Katteli, jutteli ja esitteli uutta tukkaansa. Villekin lopulta löysi luoksemme ja puheli aikeistaan. Sanoi aloittavansa pelin heti, joka sai minut onnelliseksi. Sanoi se perään "jos":nkin, mutta emmää enää muista mitä sen jälkeen tuli. Ei tommosen ilosanoman jälkeen kiinnosta kun se tärkein tuli kuultua. Mää kanssa hämmästyin, että Jarkkokin nähtiin mestoilla. Pikkuinen unohtanut miten kelloa katsotaan tosin kun tuli tunnin myöhässä...

Toinen Ville olisi kanssa saanut saapua paikalle. Haukkui sen verran pahasti tämän päivän tähtipelaajaa Skaldia. Miestä, joka ei osaa lyödä kuulemma. Homppeliä luuttunsa kanssa. Tuumailin kotosalla, että jalapenohönkäys vai pipin poistava suudelma. Insipiring heppasen selässä on kyllä sellainen vekotin liekityksen kanssa, että BBQ:ta mun tykönä. Saatiin oikein kunnon rapeaa medium sisäfilettä Tomin joukoista aikaiseksi, että huh huh. Kovan patteriston saa aikaiseksi Lightning bolt n0b0n kanssa. Ei siinä paljoa ihmisten arsuilla ja sotakoneilla ollut sanomista kun isommilleen alkavat.

Varangur on kyllä kiva armeija. Vielä kun jaksaisi ensi kuussa tehdä Fantsuun tilauksen, niin saa mörköjäkin kentille. Siinähän sitä sitten Tomi kuivailee oman vuoron alkajaisiksi housujaan kun matokin liittyy tulta syöksemään. Nyt sitten innolla odotetaan, että Tomi tuo itsekin kentille Rhodian muukalaislegioonan jännät yksiköt, jotka aiheuttaisivat harmaita hiuksia. Hommaas jostain vesi-elementtejä.

Tuli myös puhetta, että käännytetään Hapidi takaisin fikuihin. Kuitenkin äijällä meitä ikävä. Pekkakin kun pääsee harjoittelustaan veks, niin saapuu demoneillaan pelikentille. Oliks sulla joitain muitakin joukkioita? En jaksa katsoa tosta toisesta aiheesta, että mitä kaikkee sulta löytyikään.
- Sinitähti

Runt

Viesti Kirjoittaja Runt » Su 13.03.2016 23:30

Jaa lupasin vai? Ei nyt ihan noin tainnut mennä kuitenkaan, vaikkei pahasti pieleen mennytkään.
Tokaisin siinä että pakko tätä peliä on ainakin päästä kokeilemaan. Sen miten minut saa aktiiviseksi pelaajaksi taas niin hommaamalla arkkivihollinen takaisin kekkereihin eli Hapid, tai vaihtoehtoisesti Anton tulee vapaaehtoisena vanhtimaan pentuja säännöllisesti.

Mutta jos omaa näkemystä avataan niin tuo pelihän nyt oli kuin faba mistä on vain karsittu korut pois. Simppeliä ja nopeaa mutta ehkä samalla hieman mautonta, mutta on se fabakin sinällään mautonta sen jälkeen kun osaa kaikki erikoissäännöt ulkoa.

Katsotaan nyt sitten tuota aloittamis homaa. Todennäköisesti empiren nappuloilla aloittelen testailu hommaa mutta ei ole täysin poissuljettua että ostaisin ihan omat figut tähän peliin jos johonkin huippu diiliin satun jossain törmäämään.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.

Antrax

Viesti Kirjoittaja Antrax » Ma 14.03.2016 08:45

Ei mulla ollut uusi letti kuin vasta toisella kerralla. Mut joo, kun täällä mainostaa niin joku saattaa eksyä ihmettelemään. Oli muutakin tekemistä Puuvillassa niin ajattelin tulla tarkastamaan millainen se peli on. En usko että mitää uutta army-sized peliä tulen enää aloittamaan, 40k ja FoW riittää mulle tosi pitkälle. Skirmish pelejä voi kattella muullakin silmällä sitten.
"Cover my lovejunk in catnip and teabag a horny lion"
Spoonyone

syrja

Viesti Kirjoittaja syrja » Pe 18.03.2016 16:52

Sanon heti alkuunsa, et pysy Antzku housuissas. Mut onko noi core rulet http://www.manticgames.com/free-rules.html riittävät? Vai vaatiiko peli jotai muuta lisärii tms? Minkäkokoisia pelejä ootte pelannu? Ja edelleen pysy housuissasi. Kunhan kattelen ja kysyn
Kaikki on paskaa paitsi kusi.

"Älykäs pääsee pinteestä johon viisas edes koskaan joudu ei"

El Capitan
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja El Capitan » Pe 18.03.2016 17:16

On riittävät. Noidenhan lukemisen ja niiden mukaan pelaamisen jälkeenhän tästä innostuttiin. Jos sivumäärä tuntuu pieneltä, niin mulla on kaksi vastausta:

Vastaus #1: Tää ei oo GW:n poikien kirjoittama
Vastaus #2: Sääntiksen säännöt ovat sivuilla 44-88. Jos tuo on 27 pitkä kokoelma, niin melkein kaikki löytyy. Magiakamat ovat se suurin puutos, mikä tuolta löytyy. Niistä tosin ei koostu kaikki puuttuvat sivut millään, mutta enpäs nyt saa mieleeni mitkä muut jäisivät uupumaan? Kai lisäselostuksia ja esimerkkejä. Kuvat? Armeijakirjatkin ovat riittävät. Joitain yksiköitä puuttuu, mutta pelaamaan pääsee mainiosti jo noidenkin avulla.

Peleinä ollaan pelattu Tomppelin kanssa tonnin kokoluokkaa. Ihan riittoisilta ovat tuntuneet kun 4'*4' kentälle on mennyt tallustelemaan 80:ntä kääpiötä. Mielekkään kokoisia jengejä saa aikaan ihan pienemmissäkin peleissä. Viimeksi ihmisiä taisi kuolla sen 70:n äijän edestä. Aika hyvin, jos ottaa huomioon, että neljännes pisteistä oli 10:n ritarin munakorissa. Tomin oli ihan pakko ottaa kallis taikakama messiin muutenkin kalliiseen raskaaseen ratsuväkeen.

Mun housuissa pysymisestä ei tartte vielä kantaa huolta. Seuraavaksi mulla on aikaa johonkin toukokuussa. Pomo varmisti sen huvin kun koulu ei ihan yltänyt marraskuun tasolle.
- Sinitähti

Furinji
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Furinji » Pe 18.03.2016 18:03

El Capitan kirjoitti:Vastaus #1: Tää ei oo GW:n poikien kirjoittama
Kings of Warin kotisivu kirjoitti:Kings of War is the mass combat fantasy miniatures range and game from Mantic Game. ... Game Rules written by esteemed author Alessio Cavatore.
Alessio Cavatoren bio kirjoitti:In 1995 Cavatore moved to Nottingham (U.K.) to work for Games Workshop. He wrote several supplements for Warhammer Fantasy Battle before heading up the Lord of the Rings Strategy Battle Game. In 2004 Cavatore was made responsible for all rules material published for the company's three main tabletop systems — Warhammer, Warhammer 40,000, and The Lord of the Rings — and, in 2006, he wrote the rules for a new edition of Warhammer.
Toisin sanoen...

Tämä nimenomaan on GW:n poikien kirjoittama.

Ja näin pädetään oikeaoppisesti.

Siis ihan vaan esimerkkinä muille, koska Anttonin kanssa keskusteluhan ei ylipäätään ole keskustelua, joten hänelle tämän kertominen on toki ajanhukkaa, mutta koen vastuuni kansan esimerkillisessä valistamisesta.
Laatikollinen avaruussuippokorvia - Blogi nörtteydestä, peleistä ja äärimmäisestä epätodennäköisyysmoottorista.
Pöllökarhut - Porin Pöytäpeliseura

El Capitan
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja El Capitan » La 19.03.2016 10:04

Kerran porilainen, aina porilainenko?
- Sinitähti

ArkkiError

Viesti Kirjoittaja ArkkiError » La 19.03.2016 12:22

Kiinnostaa kyllä peluuttaa, kauhea faba kaipuu. p.p

Armeijoita löytyy: Ogret, Warriors of Chaos, Daemons ja kääpiöitä. :P
Et valinnan varaa löytyy. XP
"Let's Dance With Death While Drinking The Poison of Life.."
-ArkkiError

ile

Viesti Kirjoittaja ile » La 19.03.2016 12:59

Hei Pori!
syrja kirjoitti:Mut onko noi core rulet http://www.manticgames.com/free-rules.html riittävät? Vai vaatiiko peli jotai muuta lisärii tms?
El Capitan kirjoitti:On riittävät.

-- --

Magiakamat ovat se suurin puutos, mikä tuolta löytyy. Niistä tosin ei koostu kaikki puuttuvat sivut millään, mutta enpäs nyt saa mieleeni mitkä muut jäisivät uupumaan? Kai lisäselostuksia ja esimerkkejä. Kuvat? Armeijakirjatkin ovat riittävät. Joitain yksiköitä puuttuu, mutta pelaamaan pääsee mainiosti jo noidenkin avulla.
Ilmainen Army Builder sisältää myös ilmaisista armeijakirjoista puuttuvat yksiköt sääntöineen: http://kow2.easyarmy.com/
Ilmaisissa armeijakirjoissa taitaa joka armeijasta puuttua yksi tai kaksi erikoisempaa yksikköä. Kyllä niitä on kiva kokeilla, varsinkin kun FABAn jäljiltä niitä erikoisempia yksiköitä yleensä löytyy hyllystä.

Fanin tekemät, Manticin sallimat ja ilmaiset magiakortit sisältävät kaikki peruskirjan maagiset esineet sääntöineen ja pistehintoineen:
https://www.dropbox.com/s/ankiusfmqgtzv ... s.pdf?dl=0

Peli on siis saatavilla liki täydellisenä ja ilmaisena. Armeijakirjoissa taitaa olla joitakin armeijakohtaisia maagisia esineitä.

-ile

El Capitan
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja El Capitan » La 19.03.2016 16:12

ile kirjoitti: Armeijakirjoissa taitaa olla joitakin armeijakohtaisia maagisia esineitä.
Valaiseks vähä muakin näistä. En nimittäin ole törmännyt tai edes kuullutkaan moisesta. Kamppiskirjassako nämä ovat tulleet ensimmäisen kerran esille?

Pekka saisi kyllä saapua pelikentille pitkästä aikaa. Mie alan jo unohtamaan, että miltä koko mies näyttääkään. Noilla armeijoilla jokaisella pääsee pelailemaan tätä peliä. WoCista ainakin on omakohtaista kokemusta, että niillä on kiva pelata. Saa ihan omanlaisensa armeijan tehtyä kun voi tulla isoilla mörssäreillä, massalla tai vaikka ampumallakin päälle. Breath sankari, salamapatteri, sotakoneet ja marojen heittokirveet teki Tomin ihmisiin niin ihanasti tuhoa, että ei koskaan aikaisemmin kaaos ole missään Faban edikassa kaukomätöllään aiheuttanut. Ainakaan mua vastaan. Ilman aurinkoa...

Jos Jarkko tai Pekka, joku muu(?), ei jaksa käyttää nettiä, niin mulle voi laittaa yksärillä spostiosoitteen. Annan 50mb:n(?) syntymäpäivälahjan kun jaksan.
- Sinitähti

ile

Viesti Kirjoittaja ile » La 19.03.2016 19:00

El Capitan kirjoitti:
ile kirjoitti: Armeijakirjoissa taitaa olla joitakin armeijakohtaisia maagisia esineitä.
Valaiseks vähä muakin näistä. En nimittäin ole törmännyt tai edes kuullutkaan moisesta. Kamppiskirjassako nämä ovat tulleet ensimmäisen kerran esille?
Kuulopuhe. Olen kuullut, että siinä fanituotteessa ei ole kaikkia maagisia esineitä. Koska en omista oikeita opuksia, vaan olen vapaamatkustaja, en voi vahvistaa tai kumota tätä huhua.

:)

-ile

Gilaelin
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Gilaelin » Su 20.03.2016 02:16

ile kirjoitti:
El Capitan kirjoitti:
Kuulopuhe. Olen kuullut, että siinä fanituotteessa ei ole kaikkia maagisia esineitä. Koska en omista oikeita opuksia, vaan olen vapaamatkustaja, en voi vahvistaa tai kumota tätä huhua.

:)

-ile
Kyllä tuossa on omien laskujeni mukaan kaikki maagiset esineet. Ja armeijakohtaisia maagisia esineitähän ei pelissä ole, jollei nyt laske niitä erikoissääntöjä esineiksi, joita löytyy spessuhahmoilta.

Vaan hyvä peli on tosiaan kyseessä - virtaviivainen, verrattain tasapainoinen ja nopea pelata myös. Jos omistaa jo fantastisen taikka historiallisen massa-armeijan, ei maksa mitään kokeilla. Massataistelupeli, jossa pääsee työntämään hyvännäköisiä rykmenttejä kentällä yksinkertaisilla säännöillä single-model hinkkauksen ja nopalla heitettyjen erikoissääntövuorten kahlaamisen sijaan.
Sweet is the wind as it gently blows
The day away and the night time comes
Great are the wonders that silence shows
I fall asleep and I dream of the sun

El Capitan
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja El Capitan » Su 03.04.2016 15:14

Tänään saatiin Ville, se säbäville pelikentille. Ihan peukalo oli mennä suuhun kun en laittanut listaan ritariporukkaa tai stankkia. Pöydälle nosteltiin jalkaväkeä ilman minkään laista sotakoneistoa. Sen siitä saa kun antaa minulle luvan tehdä hyvä lista, jolla pääsisi näkemään mitä pelillä on annettavaksi.

Itse puolestani nostin kaiken tappavat skinkit jälleen kerran pöydälle. Ei ollakkaan liskoilla hetkeen aikaan pelailtu, niin on vähän vaihtolämpöisillä nälkä. Onneksi toisella puolella oli taas se 80 tyyppiä syötäväksi, niin ei lopu ruoka kesken. Sitä mää vaan ihmettelen, että miten ihmeessä minun päälukuni on alle 50?

Ei ole kyllä helppoa näillä pojilla lähteä syömään toista. Sanompahan vaan. Lekelidonejen halpuus ja kova tulitus ei oikein purrut Empiren tukeen ja hirveän asemasodan jälkeen vapaudutaan muuta armeijaa tukemaan vähän liian myöhään. On se vastapuolen miesylivoima ilkeä asia tässä pelissä. 4+:lla osuminen myös on ihan pepusta. 18 iskua CS2:lla ja Brutalilla ja viisi osuu. Sitä voisi kuvitella syövänsä vuorossa toisen yksikön, mutta ei nähtävästi. Ville kirosi nuolikuuroa karsivaa sumua, minä kirosin Eliten puuttumista. Ei enää koskaan monsterihordea 4+:lla osuen kentille. Ihan kökköjä.

Ei laskettu taaskaan vuoroja. Viimeiseen mieheen vain, joka antoi minulle tasoituksen mahdollisuuksia. Villehän sen kuitenkin lopulta vei kun väkeä oli vähän liikaa pöydällä. Kuumottavia tilanteita kyllä täynnä koko peli. Pitää kuitenkin vähän pohtia uudestaan tuota skinkkiarmeijaa, että saako siitä mittään aikaiseksi.

Ensi viikolla sitten Pekalle esitellään peliä. Toivon mukaan. Henkkakin saisi ottaa vinkeistä vaaria ja saapua vähintään kattomaan pelin kulkua. Sullahan on hienot liskot, niin pelikentille vaan. Sittenhän meitä on jo täällä monia ja voidaan puhuakin jo skenestä ja maailman kovimmasta ja tiukimmasta metasta.

Milleesti Tomin ihmiset? Joko on armeija lukkoon lyöty vai mitä milloinkin? Oletko jakanut jo tehdä vesielementtejä? Boreaskin joskus pyöritteli jotakin kivaa. Mitä miekkoselle kuuluu nykyään? Onx sul jo kaaosta?

Kesän aikana sitten on Jarkon ja Hapidin vuoro olla rekrytoitavina.
- Sinitähti

Runt

Viesti Kirjoittaja Runt » Su 03.04.2016 15:47

Ei meillä hyvästä listasta ollut mitään puhetta mutta kait tuo ihan kelvollinen lista oli, vaikkakin itse olisin tehnyt täysin eri lähtokohdista listani.

Mutta itse peliä jos mietitään niin ihan mukavaa noppaa oli heitellä kun alku kankeuden 1-2 tulokset saatiin karsittua pois. Käytännössähän tuo peli on "yksinkertaistettu faba" mutta jotenkin vain oli kuuppa täysin sekaisin kun piti taktisilta kanteilta ajatella peliä. Charge matkoista sun muista manoovereista kun ei oikein ollut hajuakaan itselläni. Myös hieman miettimistä teetti ammunta itselleni, saiko liikkua ja ampua, ai tulee miinusta, ei tulekkaan kun on Nimple jne... Siis mitä pullaa tää tämmönen on? No kyllä ne säännöt aukes kahden pelikierroksen jälkeen suht hyvin jo.

Mikä sitten oli hyvää ja mikä ei... Maagit ja etenkin bsb oli todella kivoja, 9" liike + 12" breath (10) oli kuin tikkari pukkupoikana. Perus blokkeihin olin vähän pettynyt koska nerve oli niin alhainen, toisaalta taas vastapuolen listassa ei ollut hyviä closis kohteita mun blokeille koska ammuin sellaiset alas heti alkulämmittely vaiheessa. Eli näistä johtuen blokkien peluutus jäi vaille merkitystä. Toimi ne blokit divertteinä sitten ja divertit puolestaan sitten hoiti homman kotiin.

Eipä tuohon varmaan kannata enempää lisäillä. Ensikerralla sitten uusien lelujen kanssa pelipöydälle niin katsotaan kuinka makealta ne karkit sitten maistuu. Nyt voiskin mennä metsästämään haltioita tälle sotatantereelle.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.

El Capitan
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja El Capitan » Su 03.04.2016 22:03

Miekin joskus ajattelin, että onpas ne nervet pieniä. Se kuitenkin kuuluu peliltä haluttuun luonteeseen, että keskitetyssä tulessa yksiköt tuppaavat katoamaan. Onhan se myös siitä nopastakin kiinni. Emmää pelin aluksi olisi uskonut, että Piercing Att5 Ra3+ tyyppejä vaaditaan kaksi kappaletta, että nerve 10/12 katoaa pöydältä 3:n vuoron jälkeen. Yhdessä vuorossa sellaisen pitäisi saada waveriin ja toisella pois.

Tähän peliin kuitenkin saa yksiköitä todella paljon tuotua mukaan pienissäkin peleissä, niin ainakin minä olen oppinut pitämään sitä 12/14 eräänlaisena vakiona. Ei se kuitenkaan ole heti katoamassa vaikka mulkaisisikin vähän ilkeämmin kohti. Ei vakavasti otettava kenraali kuitenkaan ilman Inspiringia lähde sotatantareille ellei suunnitelmana ole jotain todella ovelaa.

Tänään tuli jälleen kerran kuitenkin nähtyä, että on se peli vaan hieno armeijanrakentamisen kannalta. Ei sotakoneen sotakonetta toisella puolella, mutta sellainen kuuro kuitenkin ruutia, että ihan hirvitti. Koskahan Fabassa tulee sellainen edikka, että Empire voisi crossareilla pistää vastapuolen polvilleen käytännössä yksinään? Oma skinkkikyhäelmäkin lähti vähän muokkauspöydälle kun pyörittelin muistin varassa lukuja töissä. Ensi kerralla pistetään hanttiin vähän kovemmin. Mä tuon spritejä Breath6:lla!

Ei oikeesti oo paha eturintama. De4+ jalkaväkeen 3 osuu, hyvällä tsäkällä 2 haavaa sisään. Takana Hunterit näkee heidän ylitseen ja puhaltaa blowpipeillään 2 haavaa myöskin. Alkaa waveringi ollakin jo mahdollinen näillä luvuilla. Vieressä oleva lekelidon paikkaa homman sitten kotiin, jos möhlittiin. Tai sit mie heitän Fire Drakelle Bane Chanttii ja pistän Breat16 naamariin. Tapoja pelata on monia.

Mulla on käynyt vähän mielessä yksi juttu, josta Villen kanssa vähän keskusteltiin. Kun meitä on täällä Porissa minä, Tomi, Ville ja su hyppää kelkkaan Pekka ja Henkkakin osoittaa kiinnostusta kiitos puskaradion. Jarkon on pakko myöntyä ryhmäpainostuksesta kun kaikki muutkin leikkii, niin mehän voitaisiin pistää junnuliiga kesän ajaksi. Tää on niin kiva ja nopea ja sillee muutenkin peli, että hyvin voidaan vaikka joku viikonloppu sopia niin, että vallataan pelikaupan kaksi pelipöytää ja pelataan yks kaks kolmeen tuntiin kaksi liigapeliä alta pois. Kyllä me kesässsä saadaan liiga kuntoon. Tai ainakin kuvitellaan niin.

Meitä on kuusi, niin jos jokainen vippaa 10 senttiä, niin mennään porukalla Cittariin ostamaan voittajalle suklaapatukka. Tai emmää tii. Ei mua huvita riskeerata kesän talouteni jossain fikupelissä... Heitän vain ideaa kuitenkin.

Villekin, se 40k-Ville voi saada multa kaaoksen lainaan, niin pääsee hänkin osallistumaan leikkeihin.
- Sinitähti

Runt

Viesti Kirjoittaja Runt » Ti 05.04.2016 22:44

Taas sitä mennään. Eli ensimmäiset figut tuli sitten tähänkin ostettua joten lisää rahan menoa ja läjäpäin tulevia maalaus tunteja on odotettavissa.

Heitetään nyt viellä samaan viestiin 1500.pts listaa mitä tässä yritetään vääntää kasaan, ajatuksena myös ollut että tuo lista taipuu helpohkosti 1000.pts peleihin. Muutama perus boxi sekä ittemeitä pitää saada mahdutettua viellä tuohon listaan ettei ole liian tönkkö. Eli jotain muutoksia myös perus pohjaan voi tulla, kuten dragon raiderit saattaa hajota kahdeksi pienemmäksi rygmentiksi tai iso lohari vaihtua ratsastajiin yms...

2*Kindred Archers (10) 230.p
Dragon Riders Horde (6) 270.p
Therennian Sea Guard Horde (40) 280.p
2* Bolt Thrower 180.p
Dragon Kindred Lord 310.p

El Capitan
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja El Capitan » Ke 06.04.2016 14:58

Tuon listan yksi hienoimmista asioista on se, että siinä on lyöntivoimaa nopeudella kuorrutettuna. Pahin ongelma ja vastapuolen suurin valttikortti on toistaiseksi suuret yksikkökoot. Ei niinkään nappulamäärällisesti vaan tilaa vievästi. Lohikäärmeyksikön on mahdollisesti todella vaikea liikkua kentällä tehokkaasti, jos laskeutumisalustaa ei tahdo löytyä. Sellaista ei tuskin kokonaan voi rajata pois, mutta ne parhaimmat kylläkin.

Slotteja tuossa on vapaana yllin kyllin, niin horden muuttaminen regimentiksi ei ole iso menetys. Iskutehon menetys voi olla iso juttu, mutta sen jakaminen kahteen pisteeseen on kivaa. Listassa ei myöskään välttämättä ole aina Inspiringgii saatavilla, niin tuplakutoset eivät aiheuta suurta menetystä. Yksi parannusehdotus voisikin olla bösbi turvaamaan taustatukea. Itse ainakin ensimmäisen vuoron käyttäisin arsujen ja bolttisten poistamiseen. Et sää vuorossa kuitenkaan toisen yksiköitä syö. Tai näin ainakin toivon.

Jos muuten fikuja etsit niille lohiksille, niin minulla tuli mieleen Empiren demigriipit. Eiks ne menisi ihan kätsysti niistä?

BTW: Seuraavassa pelissä, jota hehkutan sulle, mainostan pelin parhaimmaksi asiaksi pelin paskinta yksikköä.
- Sinitähti

Runt

Viesti Kirjoittaja Runt » Ke 06.04.2016 17:09

Katotaan nyt mikä tuo lista tulee sitten olemaan, pitkälti kiinni myös siitä mitä figuja on saatavilla kun pääosin yritän käytettyjä metsästää.
Nettiäkin tuossa selailin ja luin vähän enemmän niin en ole enään lainkaan varma haluanko tuota isoa lohikäärmettä edes listaani (no haluan mä niitä lohikäärmeitä, mutta vain modelin ulkonäön puolesta). Lohari hordenkin karsimista mietein rykmentti kokoon ja vapautuvilla pisteillä sitten 2 boxia ratsuja tilalle ja 3 perus rygmenttiä tuon sea guardin tilalle tai jotain. En mä tiedä pakka on aikas levällään omalla kohdalla jos niin voi sanoa.

Parempi vaan ku mulle ei mainosta yhtään mitään ku kumminkin suostun lähtemään mukaan kaikkeen uuteen ja vielläpä suht helposti. On tässä vuosien varrella yksi jos toinenkin peli käynyt hyllyssä, eri asia sitten monta peliä olen kyseistä peliä pelannut.

Tiedostan kyllä myös sen että itsellä on paha tapa min/maxata kaikkia asioita mitä mahdollista, onko se sitä kilpailuhenkeä sitten? Mutta ehkä mä voin jatkossa postailla listan ennen peliä luettavaksi niin ei tartte turhaan tulla listaa lukemaan jonka jälkeen saiski pakata figut ja lähteä kotio päin. Eli yritetään jotain rotia pitää hommassa niin että molemmilla osapuolilla olisi kivaa pelata. Suuremman nautinnon minä saan sellaisesta voitosta jossa listani on altavastaava tai listat on muuten tasapainossa verrattaen sellaisella listalla pelaamiseen että paperilla pesen toisen mennen tullen. Ajan hukkaa pidemmän päälle itsestään selvät pelit niin miniatyyrien maailmassa kuin salibandy kentilläkin.

Barricade

Viesti Kirjoittaja Barricade » Ke 06.04.2016 18:34

Yhtään en ole nyt aiheeseen perehtynyt mutta jos lohikäärmeitä haluaa niin suosittelen Reaper Miniatures'eja. Jos kerran demigriipin kokoluokka on hakusessa niin niitä saa Helsingin Fantasiapeleistäki 10 rahalla per kappale. Meillä maalaillaan kyseisen firman lohikäärmeitä jatkuvasti :)
Make love, not peace.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pori”