Kings of War - The game of fantasy battles

Porin peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Runt

Re: Kings of War - The game of fantasy battles

Viesti Kirjoittaja Runt » Pe 20.05.2016 18:22

HEP!!!
Minä ilmoitan halukkuuteni Sea guardia ja Sword mastereita kohtaan, ehkä voin Ellyrian ravers modelitkin ottaa vaikkei tarvetta olekkaan.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.

Runt

Viesti Kirjoittaja Runt » La 21.05.2016 11:47

Aloitetaan klo:11.00

Mahdollisesti saadaan/pystytään pelaamaan hieman pidempään.
Onko jollain jotain peli toiveita tiettyjä henkilöitä vastaan?
Henkka nyt ilmoitti että voisi tomia vastaan ottaa matsia mutta ehtii pelaamaan vain ensimmäisen pelin kunnes joutuu poistumaan (2h peli aikaa).

Periaatteessa voitais saada myös toinen pelipöytä (maaston riittävyys hieman kyseenalainen), mutta pelipöydälle ei olisi jalkoja joten lattia peleiksi menisi. Ei kyllä viitsisi istuttaa lattialla ketään, että todennäköisesti yhdellä pöydällä tullaan menemään.

Onkos huomenna jollain muulla nyt viellä jotain kotiin meno aikoja olemassa? Saan laadittua hieman otteluohjelmaa kuntoon.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.

El Capitan
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja El Capitan » La 18.06.2016 21:30

Mutta vedetään nyt henkeä hetki ennen seuraavaa settiä ja spekuloidaan tämän liigan tapahtumat läpi, niissä vierähtää kuitenkin tovi.
Jooh, ei miun mielestäni meillä ole mikään hoppu ja kiirus lähteä tästä uudestaan pelailemaan. Ihan tyhmää musta se semmoinen on, että liigan päätyttyä heti ensi viikolla pistettäisiin seuraava pystyyn. Annetaan mahdollisuus uusien listojen kokeilemiseen, armeijoiden ostamisiin jne. Josko vaikka saataisiin Hapidilta ilouutinen, että mies kävi ostamassa kääpiöitä. Tietenkin kanssa uudet naamatkin tuolta Nelkkarista siirtyy samalla hissun kissun tämänkin pelin pelipöytien äärelle.

Mutta hei, onko kellään tullut mieleen jotain minkä haluaisi jakaa? Lähinnä minnuu kiinnostaa hampaan kolossa olevat inhottavuudet? Onko jotain toivetta, että sitten kun me taas jaksetaan leikkiä keskenämme, niin tarvitaanko me jotain sopimuksia? Lentosirkus on ikävä ja ärsyttävä. Joensuussa pelataan niin, että disordered fly menettää flyn tuomat boonukset. Mie pelasin kerran niin, että Allu surgetti kylkeen vain Wraithinsa ja mie aina counter chargesin takaisin, jos olin olemassa omalla vuorollani. Ärsytti. Kuka pelkää, että Ville ja Tomi innostuu lohisten ja peksujen suhteen? Tarvitaanko rajoitusta?

Kuis Henkan gun line? Sotakoneisto pysyi vähäisenä toistaiseksi, mutta kuis sitten jatkossa? Mites mun massa? Pitäsikö skinkit kieltää ja laittaa 40:n modelin katto? 12 nerveheitot. Pitäisikö ne aina re-rollia oli inspiring lähellä tai ei?

Pistekokoa me ainakin voitaisiin nostaa. Vaikka 1000-1500 akselille, jos jaksetaan taas kaksi kierrosta. Voitaisiin myös pelailla noita objektiiveja. Ne on ihan hassun oloisia.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti

Runt

Viesti Kirjoittaja Runt » Su 19.06.2016 02:41

Jotain pientä jäi hampaankoloon.

-Line of sigth Voitais sopia yhtenäiseksi joko basesta tai leaderpointista. Myös coverin katsomiseen tarkennus vedetäänkö viiva keskeltä basea vai etureunasta kun tiirataan onko 50% piilossa vai ei. Ei juurikaan väliä miten pelataan, peliteknisestihän tämä toimii molemmissa tapauksissa hyvin.

-Cover Tätä pitää tutkia monelta eri kantilta viellä itseni ainakin, monta pientä tapausta askarruttaa itseäni. Listaa en nyt ala kirjoittamaan koska menisi koko yö yksin pohtiessa. Kasvotusten pitäisi tätä päästä puimaan paremmin, eli KoW kahvihetkeä järkkäämään.

-Hero VS Horde, tästä oltiin montaa mieltä pitääkö tähän puuttua vai ei. Itse kun asiaa olen ajatellut niin ei välttämättä tarvita muutosta. Enemmänkin kyse on huonosta pelaamisesta kuin järjettömästä aivopierusta pelin säännöissä. Ehkä siinä kohtaa tämän voisi kieltää kun eteen tulee sankari joka ratsastaa/lentää sen 16-22" jolloin liikettä voidaan jo pitää hieman reilunpelin hengen epävastaisena. Mutta pohditaan asiaa viellä.

-Tarvikkeet kunnossa Jos haluaa peluuttaa esim sotakoneita olisi kiva jos pelaaja itse vaivautuisi hankkimaan asianmukaiset baset. Hyvin vaikea on sitä LoS katsoa jos siellä ei sitä basea ole. Myös jonkin sortin armeijalista (luku kelpoinen) olisi hyvä olla minkä voi esittää pyydettäessä (vaikka nopeasti niitä tulosteleekin tässä jos mustetta vain löytyy, mutta tällöinkin mieluusti ennakkoon tulostus tilaus vetämään). Unohduksille tietenkään ei voi mitään.

-Liikkuttaminen Tämä oli se mikä jätti eniten hampaankoloon pahaa mieltä. Pelin suola on juurikin näissä liikkeissä jotka ovat todella rajoitettuja ja joiden varaan taktiikat laaditaan tässä pelissä ennen peliä ja sen aikana! Jokaiseen liikuttamiseen tulisi käyttää huolella aikaa (ei kuitenkaan lisää pelin kestoa kuin sen 5min) sen suhteen että liikkuminen on oikeasti laillinen. Eikä niin että marssiessa esim unitti kääntyykin sen 15 astetta tai kulkee 2" sivusuuntaan samalla tai vaikkapa harppaa 3" extraa eteenpäin.
Itsellenikin tämä tuotti vaikeuksia, etenkin nimble unittien kohdalla meinasi muutama täysin laitoin liike sattua. En syytä nyt ketään mistään mutta jatkoa ajatellen toivon että tähän oikeasti keskitettäisiin huomiota huomattavasti enemmän.

Tuossa nyt oli ne mitkä päälimmäisenä mielessä pyörivät, kahta jälkimmäistä kohtaa ei kannata liian vakavissaan lukea en siis ole vihainen kenellekkään mistään. Mutta ollaan me jo sen verran isoja että jokaisen pitäisi itse pystyä/osata hoitaa välineensä kuntoon ja kestää tappio jos on depottanut unitin väärään suuntaan katsomaan ettei tarvitse tuuma tolkulla harppoa.
Omalla kohdallani moitin hieman itseäni siitä että jos haltioilla pelaan niin haltioita olisi myös kiva nähdä pöydällä, empire korvasi haltiat siitä syystä että olivat maaleissa. Myös kiva olisi jos peluuttaa jotain että omistaisi myös sellaisen modelin, itseltäni kaikki muu löytyikin haltoilta paitsi dragon riderit (nämäkin puuttuvat siitä syystä ettei valmistaja pysty tarjoamaan modeleita eikä vaihtoehtoista sopivaa modelia ole löytynyt, eli oikeasti etsinnässä on ollut). Mutta parhaani mukaan pyrin parantamaan nämä puutteet ennen seuraavaa kertaa. Kahvikin voisi kaiketi olla parempaa?

Yleisesti
Yleisesti jos ajatelleen tarvitseeko armeijalistojen sisältöä jotenkin rajoittaa niin EI.
Lentävät
Onhan ne lentävät todella ilkeitä vikkeline liikkeineen mutta äkkiäkös tuollaisen Me3+ De5+ Att9 Nerve12/14 ampuu siihen kuntoon että lento tyssää. Eikä tuollainen yksikkö edes mene rygmentistä vuorossa läpi ellei sitä päästä kylkeen jolloin kyseessä on jo taktinen virhe. Isompana versiona pelatessa Me3+ De5+ Att18 Nerve15/17 liikkuminen on jo huomattavasti kankeampaa kun laskutilaa vaaditaan tuplasti enemmän laskeutumis tilaa. Onhan tuo todella ikävä tapaus mutta ei tuolla enään mitään kikkailla vaan haetaan jo suoraa chargea edestäpäin. Lisäksi tuollainen mokoma maksaa sen +270pts haltia versiona, muilla sitten vähän kalliimpia ja parempia. Vastaavasti taas perus 10 ratsuboxi joka omaa 3Att vähemmän ja ajaa saman asian maksaa 215pts, en itse ainakaan koe ensisijaisena valintana omaan listaani tuollaista yksikköä.(Tarkistellaan tuota liikemiinusta viellä sääntöjen osalta näihin lentäviin).
Hordet
Niin oliko nämä kamalia vai ei? En itse ainakaan kokenut näitä mitenkään ongelmana. Ovat todella kankeita liikkeissään ja jopa perus liikkeellä näitä pystyy välttelemään hyvin. Toki maasto on ratkaiseva tekijä mutta yleisesti ottaen oli maasto mitä vain ei siellä kentällä montaa hyvää paikkaa ole hordea liikutella.
Spämmi
Tämä ehkä on se mitä pitäisi rajata jos jotain lähdettäisiin rajaamaan (ei lähdetä). Eli ehdottomasti pitäisi kieltää gunline full cavalry/fly armeijat tässä pelissä. Nämä ovat mielestäni ikävimpiä asioita mitä armeijat voivat sääntöjen puitteissa sisältää. Usein näidenkin ongelma on se että ratsuväki haluaa pathfinder säännön eikä sitä ole saatavilla kuin yhdelle unitille. Usein näiden kohdalla voi todeta että yksipuolisuus ampuu itseään nilkkaan ja lujaa, ei siellä kentällä ole tilaa sille 5:lle boxille ratsuväkeä tai sitten kun vastaan tulee 3 phalanx unittia niin valahtaa housuun jo ennen peliä.

Tiivistettynä jos jotain rajoittaisin niin samojen unittien spämmäämistä listoissa. 3 samaa unittia listassa voi olla ihan hyvä sääntö mutta jos joku haluaa 5:ttä samaa peluuttaa en vastaan laita. Enemmän näen asian niin että oma lista pitää tehdä monipuoliseksi/sellaiseksi että on saumat voittaa minkä tahansa mahdollinen lista mitä vastaan vain voi tulla.

Jatkuu joskus...

El Capitan
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja El Capitan » La 25.06.2016 21:38

Jooh, jänniä on nämä asiat välissä.

Itsekin nyt kun pelattiin noita testipelejä, huomasin miten kökköjä tavallaan nuo maailman mestari-luokan ATT10 hirviötkin ovat. Maksavat aivan kamalattomasti ja ainakin Tomia vastaan pelatessa alkoi ihan hirvittämään, että Me3+ De6+ Att8 Carnosaurus oli ottaa turpaan perus 4+ hordelta, jolla sattui olemaan CS1. Ilman eliteä, ei se osuminen ihan vaivatonta olekkaan ja haavoituksessa tulee aina vähintään yksi ykkönen. Koita siinä sitten grindata läpi 19/21:stä. Itse puolestaan otin keskimäärin 5 haavaa per vuoro, joka alkoi pelottamaan, koska nerve oli 15/18. Toisella vuorolla wavering onkin jo 5+:lla, jonka jälkeen mennäänkin. Huh huh. On ne hordet kovia.

On tämä kyllä jännä peli miten sitä ei osaa päättää, miten sitä haluaa pelata. Villeä vastaan kaikki isot kaatuivat mahtavien haltioiden edessä, mutta sitten pienet skinkit tekivätkin urotöitä kentällä tuoden voiton. Jännää miten osattiin pelata tapoissa juuri ja juuri tasapeli, mutta sitten objektiivipelinä lukumäärällisesti suurempi ja ketterämpi skinkkimäärä pystyi dominoimaan vastapuolen kenttää kuolemattomina otuksina.

Pikkulinnut ovat minulle kertoneet, että meillä on piireissä uusi rotta ja haltiapelaaja nimeltä Ville. Ei se Ville vaan se toinen. Hänkin pelaa haltioilla. Myös seuraavaa liigaa toivotaan aikaisemminkin kuin pakkasöitä lämmittämään. Tomi, ei mihinkään mies. Sie pysyt täällä ja leikit meidän kanssa.

Also, Warpathin beta-säännöt ovat ulkona. Käheetä. Jännää miten firma tekee kaksi eri tavalla toimivaa peliä, jotka molemmat vaikuttavat varsin päteviltä.
- Yksiköt aktivoidaan vuorotellen
- Vaikuttaa nopealta
- Erilaisia ordereja
- Testilistan pääluku 35kpl + 3 ajokkia
- Kai se hyväkin peli on
- Sinitähti

El Capitan
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja El Capitan » To 21.07.2016 17:10

Tänään oli taas hassua Tomin kanssa pelailla. Spostiin kun oli saapunut uutiskirje, että Legion of Dust olisi saanut omat nappulansa, ihan teki pahaa sen jälkeen katsoa noita omia ostamiaan nappuloita. Ovat kyllä paljon rumempia... Armeijakin on paljon kovempi kun on laajempi kirjo sotakoneita ja hirviöitäkin pelattavaksi. Ainoastaan Wraitheja, ei-shämbling yksiköitä ja raskasta ratsuväkeä tuli ikävä.

De6+ CS2 faarao, lentävä sellainen kiitos magiakaman, oli kyllä myrkkyä voimattomalle ratsuväelle. Monoliittikin oli kyllä melkoinen kapistus ja kyllähän sitä hymyilytti kun Tomin hurjan vaivan näön jälkeen kahden meleevuoron aikaansaannokset parannetaan hordeltani pois. Ei koskaan aikaisemmin olla nähty näin tehotonta nihtiboksin ja peksuhorden yhteisrynnäkköä johonkin skelluhordeen kuin tänään. Hi hii.

Kyllä tällä jengillä kehtaa pelailla. Kenties jopa seuraavassa liigassakin. Siitä tulikin mieleeni. Pikkulintu lauloi, että haltioille kuuluu hyvää. Eivät ole vielä pelikunnossa kuten ei varmaan Henkan käävätkään. Onko meillä kuitenkin ikävä jo pelikentille? Odotetaanko seuraavan turpakäräjien ajankohtaa ennen pakkasöitä? Nyt kun Tomikin jää tänne maailman parhaimpaan nurkkaukseen, ei puhuta mistään pienestä turpasaunasta.

Kai me Jarkkokin saadaan peleihin mukaan, kun häntä ei ole kompattu suohon tällä kertaa.
- Sinitähti

Runt

Viesti Kirjoittaja Runt » La 23.07.2016 10:47

Kyllähän näitä pelejä on jo sen verran ikävä tullut että jonkin sortin pelipäivää tuossa jo ehdein suunnitella. Tuon asian kanssa en tosin viellä ajatusta pidemmälle ole ehtinyt, mutta jos kiinnostusta on vetää taas toisia turpaan isommalla porukalla niin huudelkaa. Koitan järjestellä sitten aikaa/tiloja taas.

El Capitan
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja El Capitan » Ke 03.08.2016 11:01

Tällee btw muuten. Mie pidin hauskaa eilen illalla guuglaillessani tilavuokrien hintoja. Josko vaikka tehtäisiin Porista Suomen KOW-keskus. Mutta hei, oli mulla ihan jotain tärkeetäkin asiaa eikä tämmöistä diipa daapaa, joka ei kiinnosta kettään!

Mulla on huonoja uutisia. Jarkko ei tullut katsomaan viikonloppuna yhtään Kings of War-peliä. Ihan mälsää. Mutta on mulla onneksi teille hyviäkin uutisia. Ihan kuten aina ennenkin, niin me ollaan pelattu tätä peliä väärin. Paljoa ei tullut turneessa katsottua sääntistä, mutta sitä kun siinä tavasi joidenkin kohtien aikana, sitä osui silmiin jänniä asioita.

Brutal on ihan sikahieno kyky. Niin monet heitot jäivät yhden päähän Waverista ja Routista, että ihan pahaa teki katsoa vierestä. Att3 bow sankarikin on aika vempele, jos sille antaa ratsun alle. Pöydälle kuitenkin saa jonkun verran kaikkia liikkuvia sotakoneita kuten rottien weapon tiimit ja AD toteemipaalut ja niitähän vastaan triplattiin iskut. No totta kai kun ovat sotakoneita, mutta nyt vasta lamppu syttyi palaamaan kun ajatteli mikä lasivasara se rottien breath-kone onkaan. Hordelta voi olla ihan helposti turvassa, mutta ei oikein siltä yksinäiseltä ratsubaselta. Regenikin on tosi hyvä kyky, mutta se vaatii sen nopanheiton taidon. Turneessa jättiläinen ei oikein osannut sitä tehdä ja koko ajan kuoli ennen aikojaan. Ihan sääliksi kävi kun onni on samanlainen kuin meidän Tomilla.

Parhainta oli kuitenkin nähdä Brockittomat kääpiöt. Sellaistakin voi pelata ja pärjättiin hienosti. Yksikään armeija ei myöskään tullut phalanxin kanssa taistelemaan, joka sai minut säikähtämään pahan päiväisesti. Mutta tavallaan kun katsottiin noita osallistuneita armeijoita, niin en kyllä ihmettele. Ei siellä paljoa TC2:sta ollut kun se CS oli paljon yleisempi.

Kai siellä muutakin kivaa kerkesi näkemään, mutta nämä nyt tulivat ensimmäisenä mieleeni. Objektiivipelit ainakin ovat tosi siistejä. Pitää alkaa pelaamaan niitä enemmän täälläkin päässä. Se Kill on niin nähty.

Mutta hei, siis joo. Niiq hiffaaks sää tän. Faba on ainakin itselläni kummitellut pahasti pääkopassa. Kylkicharget. Eihän sitä katsotakkaan niin kuin Fabassa, että mille puolelle on ylivoima menossa ja lujaa vaan siitä, että mihin sivulle leader point osoittaa. S.56 on ihan selvä kuva asiasta, mutta jotenkin sitä on aina sivuuttanut tämmöiset asiat been there done that. Nyt kun minun vastuulleni tuli asia päätettäväksi tiukassa kohdassa, niin otin sivun esiin ja totesinpa vaan, että kappas kummaa.

LOSinkin kohdalla silmiin osui, että koko kirjassa ei ole putkinäöstä mitään mainintaa. Liikaa Fabaa tullut pelattua nuoruudessa. Puhetta on ainoastaan front arcista ja champasta vedettävä viiva kohteeseen. Ei pelailla täällä päin maailmaa enää sillä tyhmällä tavalla, että sankari horden eteen turvaan rokottamaan yksikköä kaikessa rauhassa. Jos mikään LOS-block ei astu champasta vedettävän viivan tielle ja kyseinen kohtaa vihollisen ennemmin tai myöhemmin, kohde on yksikön näkökentässä.

Näkökentän ohittamisesta tuli kertaheitolla jännempää kun ei olla yhtä uusavuttomia kuin Fabassa, jossa ei osattu kääntää päätä. Tässähän nähdään käytännössä 180 astetta. Vau. Tomi, koska kynitään kanaset? Voitankohan enää sut kun mun master plan vietiin? Uskallanko edes kohdata kentillä?
- Sinitähti

Runt

Viesti Kirjoittaja Runt » Ke 03.08.2016 12:42

Jaa siis täh. Jos tuo LoS on oikeasti 180astetta niin menee kyllä ihan uusiksi tuo pelaamis systeemi mihin on tottunut. Nyt pitää itsekkin alkaa tarkastelemaan kunhan tästä ehtii.

El Capitan
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja El Capitan » Ke 03.08.2016 14:46

Runt kirjoitti: Jos tuo LoS on oikeasti 180astetta niin menee kyllä ihan uusiksi tuo pelaamis systeemi mihin on tottunut.
Tämäpä. Toisen ohittaminen ja näkökentässä pois oleminen on yllättävän vaikeaa. Pitää alkaa katsomaan enemmän tuota rangea kuin pimeää kohtaa. Mutta ihan toivottu selvitys kyllä tämä tämmöinen. Vaikka Tomin Horden pysäytinkin monta kertaa, aina otti sydämestä moinen temppu. Ihan naurettava, joka tuntuu nyt jotenkin hölmöltä myöntää, että ollaan vain menty virran mukana. Nyt kun tavaa tuota kirjan alkusivua, niin en kyllä ymmärrä miten sitä voi millään muulla tavalla pelailla.

Tomi oli liian kiireinen töiden teossa, niin pitääkin sitten Villen kanssa pelailla. Toivon mukaan saa jonkun vahtimaan lapsosia, niin päässään ihmettelemään mitä kaikkea kummaa tapahtuukaan Porin Skenelle. Hänelle pitää kanssa varmaankin näyttää mihin nuo Legion of Dustin luurangot mahtavatkaan. Tai sitten pelaan Undeadeilla. Emmää tii. Tavallaan summon horde kiinnostaisi uudemman kerran. Mene ja tiedä, mutta katsotaan ensin saadaanko edes peliä aikaiseksi.

Also, laitoin kansalaisopistolle spostia selvittääkseni, saadaanko Porista KOW-Mekkaa aikaiseksi...
- Sinitähti

El Capitan
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja El Capitan » Su 07.08.2016 15:21

Huutelempahan peleistä, jos joku vaikka kuulisi ja löytäisi aikaa kalenteristaan.

Mie ja Tomi pelataan taas vaihteeksi pelikaupalla ti 12.00 KOWia. Pekka, Jarkko, Antti, M31 ja kumppanit, jotka eivät ole vielä päässeet tutustumaan peliin, niin saapukaahan ihmettelemään. Villekin, se joka pelaa haltioilla, siis se 40k-Ville, saa kanssa tulla ihastelemaan. Käännytän sut pahuuden puolelle kun tuon kaaoksen. Näet sen mahdin.

Hmm.... millehän yksikölle antaisi phalanxin?
- Sinitähti

Boreas

Viesti Kirjoittaja Boreas » Ma 08.08.2016 01:12

Mitäs siinä käännyttämään kun aino syy miksi minulla on haltijoita on koska island of blood sisälsi niitä. Kyllä multa sitä kaaosta kanssa tulee tulemaan jahka keritään
Ensin oli idea, sitten paljon yrittämistä, ärräpäitä ja lopussa aivan hirveä!!!! foorumiallekirjoitus.

Runt

Viesti Kirjoittaja Runt » Ma 08.08.2016 01:51

Boreas kirjoitti:Mitäs siinä käännyttämään kun aino syy miksi minulla on haltijoita on koska island of blood sisälsi niitä.
Minulle kelpaa IoB haltiat vallan mainiosti jos uutta kotia etsivät.
El Capitan kirjoitti:Huutelempahan peleistä, jos joku vaikka kuulisi ja löytäisi aikaa kalenteristaan.
Mie ja Tomi pelataan taas vaihteeksi pelikaupalla ti 12.00 KOWia.
Mitä nämä tälläiset peliajat oikein ovat? Ei tuohon aikaan voi saapua paikalle katsomaan, tai voi mutta joutuu ottamaan mukaan kaksi terroristia jotka tyhjentävät pelipöydän alta kahden sekunnin (tai ainakin toinen heistä).
Ei kait, hyvä että huutelette peleistä täällä. Itse todennäköisesti en pääse paikalle mutta jos sattuu jokin ihme tuuri käymään ja joku suostuu terroristeja vahtimaan niin varmasti saavun paikalle ihmettelemään.

El Capitan
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja El Capitan » Ma 08.08.2016 08:43

Peliajassa on omat puutteensa ja minua hirvittää mahdollisuus koko päivän pilaantumiselle heti keskipäivästä. Kuka nyt jollekin Tomille häviäisi? Molemmilla meillä on kuitenkin vapaapäivä, jolloin aamutuiman peli on aina kivempi. Eipähän viedä pelipöytää keltään sitten, jotka ovat illemmaksi sopineet niin kuin viime kerralla.

Listassani on proxyjä. Hui kauhia.
- Sinitähti

El Capitan
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja El Capitan » Ke 17.08.2016 11:45

Tomi on kyllä tyhmä. Taas perui pelin. Viime kerralla oli kulkuongelmia ja nyt piti lähteä töihin 20min ennen peliä. Mie käytin koko aamupäivän Def6+ kääpiölistankin tekemiseen kun tajusin, että olin jättänyt Varangurini porukoiden luokse.

Sampsaa vähän tökkäsin. Hänkin on vielä kulmilla pyöriskelemässä. Josko vaikka saataisiin jengiin viideskin henkilö. Kai. Mutta miten te isälliset henkilöt? Miten teidän syksynne näyttää? Saako teistä leikkikaveria ja onko meillä kiinnostusta aktivoitua taas liigatoiminnalla jossain välissä kahden kuun sissään? Vai odotetaanko lumien saapumista?
- Sinitähti

Runt

Viesti Kirjoittaja Runt » Ke 17.08.2016 11:59

Isällisillä salibandy kausi lähenee uhkaavasti ja starttailee käyntiinkin tuossa kuukauden kuluttua. Omalle kohdalleni tuo ei silti tarkoita mitään totaalista estettä peleille. Itsellä armeija seisoo laatikoissa vieläkin mutta jos niihin alkaisi edes vähän taas väriä saamaan lisää kun illat pimenevät, ei tuolla sateessa ketään halua olla kuitenkaan. Muutoin armeija ns kasassa mutta lohikäärmeet uupuvat edelleen.

Henkalla puolestaan armeija seisoo edelleen kaupan hyllyllä, eli ei mitään edistystä sen suhteen. Nähtäväksi jää saako mies hankittua armeijaa tämän vuosituhannen puolella. Mutta toisaalta eikös me kaikki olla tähän jo totuttu että armeijaa ei mieheltä löydy, ainakaan kokonaisena. Milloin on proxyja ja milloin tyhjiä baseja tai pahvilaattooja...

Jonkin sortin liigaa voisi taas miettiä, pitäisi varmaan pelata peli tai kaksi ennen kuin osaa listan tehdä jos tuo LoS nyt muuttui totutusta. Minkäs laisella pistekoolla olisi tarkoitus nyt lähteä tulevaa liigaa sitten mättäämään?

El Capitan
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja El Capitan » Ke 17.08.2016 14:45

Mun puolesta me voidaan jättää unholaan jo ne 500p pelit. Se on niin arvaamaton, jos joku vaikka tuo Brock Rider yksikön Crushing Strenalla, niin mitä muuta sinne sekaan enää mahtuukaan. Handgunnerit ja Urku, niin johan on meillä peli taas vaihteeksi. Kannatti nousta aamulla.

Siitäpäs syystä me voitaisiinkin aloittaa tonnista ja lähteä siitä liikenteeseen. Katsoo, jos tehdään liigan loputtua sitten play offit 1 vs 4 ja 2 vs 3 oikein hirmukookkailla 1500p listoilla. Objektiivipelejä mie itse tahtoisin alkaa pelaamaan kun ne ovat ihan kivoja tässä pelissä. Kill on nähty ja yhtä tylsä kuin missä tahansa muussakin pelissä. Jo pelkkä Invade riittää pitämään mielenkiintoa pelissä kun ei voikkaan samalla tavalla ammuskella vain.

Sellainenkin idea mulla on käynyt, että kui vinkeetä olisi, jos arvottaisiin kuka tekee kellekin listan. Ilmoitetaan osallistuessa armeija, jolla haluaa osallistua. Me kaikki tiedetään kunkin kaappien sisältö ja sitä voi sitten tässä vähän availlakin. Mie teen Henkalle, Henkka tekee Villelle (mikä voisi mennä pieleen), Ville tekee Tomille ja Tomi tekee mulle liigalistan, jolla sitten peilallaan. Kaikki ovat iloisia.

Tulevassa liigassa myös Jarkot eivät tule olemaan kompattuja. Disordered lentäjä tosin, jos pakotetaan liikkumaan jalan, rauhoittaa heitä kummasti kuitenkin. Itse olen parissa pelissä poistanut fly:n tuomat säännöt ja puolittanut Sp:n, niin kummasti on tehokkuus laskenut ja kaverin pysäyttäminen helpottunut.
- Sinitähti

El Capitan
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja El Capitan » To 18.08.2016 12:00

Vuoden isä ja perintöprisenssa, työnarkomaani, miksei myös #Jarkkovoittaakaikkiaina ja miksei myös Anttikin. Kai KOW on sen verta siistiä, että paikalliset auttavat tapahtumaa syntymään?
- Sinitähti

syrja

Viesti Kirjoittaja syrja » To 18.08.2016 14:18

En oo osallistumas pelailuun. Jeesiä voin antaa mahdollisuuksien mukaan. Oletkos aatellu lähestyy pelikauppaa asian suhteen? Kyllä sinne 3-4 isoo pöytää pitäs saada mahdutettuu. Vai haluutko olla erilainen nuori ja maksaa tiloista?
Kaikki on paskaa paitsi kusi.

"Älykäs pääsee pinteestä johon viisas edes koskaan joudu ei"

El Capitan
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja El Capitan » To 18.08.2016 15:03

syrja kirjoitti:En oo osallistumas pelailuun. Jeesiä voin antaa mahdollisuuksien mukaan. Oletkos aatellu lähestyy pelikauppaa asian suhteen? Kyllä sinne 3-4 isoo pöytää pitäs saada mahdutettuu. Vai haluutko olla erilainen nuori ja maksaa tiloista?
Oletpas sinä tylsä. Koska sut saadaan pelaamaan taas Delffeillä?

Saiko pelikaupalle isojakin pöytiä aikaiseksi? Mie muistelisin nähneeni kaikki 40k-turnaukset 4'4 kokoisilla, niin pois suljin kaupan jo sitä kautta kokonaan. Ei semmoisella mahdu oikein KOWin hordeja työntelemään kun ollaan putkessa vastakkain. Yksi jännä tekijä on myös aika. Miten tuo Puuvilla on auki ja kauanko kaupassa työntekijä jaksaa olla? Jos kaupassa saadaan pelailla, niin sepäs tekeekin sitten touhusta helpompaa. Kun Irinan kanssa on sinun-kaupat tehty, niin voisi käydä juttusilla.

Ei sillä, että odottaisin suurta väkijoukkoa saapuvaksi, mutta scouttaillaan nyt vielä tovi kävijämäärän kanssa. Kenties joutuu olemaan ernu ja maksamaan, jos näyttäisi koko Suomen porukka sinnuu lukuunottamatta saapumassa pelailemaan.
- Sinitähti

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pori”