Age of Sigmar

Porin peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Julmala

Age of Sigmar

Viesti Kirjoittaja Julmala » La 14.01.2017 23:47

Hei!

En kovin usein mitään tänne kirjaile, joten ei oo parhain vaihtoehto alottaa erittäin kiistanalaisella aiheella, mut ou well paras kysyä kuin jääd pohtimaan. Joten ennekun alkaa hirttoköysi heilumaan lähellä mun päätä kuunnelkaas hetki:

Täs o tullu vuosie varrel paljon eri Warhammer Fantasy armeijoil pelailtuu. Mut sitä ei tuu pahemmin pelattua ku nykyään tykkään enemmän rennosta pelaamisesta. Kai alkaa aivot rapistumaan ku tulee vanhaks. Innostunut noist uusista AoS-figuista nykyää ku o upeit ( suurin osa )omasta mielestä ni o tullu niit maalattua jo aika liuta. Olis tosi mukavaa saada niit figuja pois vitriineist pölyttymästä taistelukentäl.

Peliä kokeiltu muutamaan otteeseen ja itse tykästynyt kovasti. Hyvin rentoa, nopeeta ja hauskaa pelailua ollut omasta mielestä.

Haluis jatkaa pelaamista, mut pelaajakanta on aika pieni ni ei saa pelejä kovinkaan usein kasaan. Ni tällee haluan vaa kysellä onko joitain ketkä olisivat halukkait kokeilemaan sitä jossakin kohtaa?

Kiitos niille jotka jaksoivat lukea loppuun asti ja rakentava palaute aiheesta on tervetullutta.

- Terveisin Mika, kaveri ketä vaan tykkää liikutel nättejä figuja pöydäl ja heittää noppaa hyvässä seurassa. Ei pelillä tarvitse olla väliä, kunhan on hauskaa.
"Ei kunniaa ilman kuolemaa" - Joku sanonu joskus

saludo

Re: Age of Sigmar

Viesti Kirjoittaja saludo » To 19.01.2017 20:07

Moro

No tuanoi, mää ku oo täs miättiny et olis kyl kiva joskus Age of Sigmaria pelailla noil omil figuil. Yks kaveri mul o ollu, joka joskus tykkää pelail mut kyl nii harvakseltaa, ettei siit tul mittää. Ite oon kans näi vanhoil päivil innostunu uudest konseptista, ku on helpompi lähtee heittelee noppaa ja siirtelee nappuloi, ku ei tartte funteerat et mite nää sää säännöt ny valla menikää. Oon täs myäs miettiny et Poris joku varmaa pelaa mut melko hiljast o ollu täsä.

Jote olsin ainaki alustavasti kiinnostunut tämmösest. Figut o rumii, eikä peliseurakaa varmaa häävii oo mut kuitenki.

- E

Julmala

Re: Age of Sigmar

Viesti Kirjoittaja Julmala » Pe 20.01.2017 18:16

Noni hyvä et löytyy lisää kiinnostuneit. Ei muutaku messii mukaa vaa :)
"Ei kunniaa ilman kuolemaa" - Joku sanonu joskus

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pori”