Yleinen keskustelu

Porin peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Gerazu

Yleinen keskustelu

Viesti Kirjoittaja Gerazu » Ma 21.01.2008 19:35

Tehääs nyt tämmönen tänne ku aikamonella näyttää olevan. Tänne voidaan pitää keskustelua ja kysymyksiä. Kysyn etä kuinka moni tässä Porin seudulla pelaa WH 40k kun Witch hunut kiinnostaa, mutta kun jos kukaan ei pelaa ni orceilla ja goboilla mennään.

Antrax

Re: Yleinen keskustelu

Viesti Kirjoittaja Antrax » Ma 21.01.2008 20:02

No onhan tuolla 40k puolellakin aktiviteettia ihan kiitettävästi. Tuolta esittelyistä löytää kuka pelaa mitäkin, ja sieltä kun katselee, niin löytää muut 40k pelaajat.
"Cover my lovejunk in catnip and teabag a horny lion"
Spoonyone

El Capitan
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja El Capitan » Ma 21.01.2008 20:39

Noitametsästäjille löytyy ihan aktiivinen pelaaja, joka on ameeban lailla asuukahdessa paikassa samaan aikaan. Turussa ja täällä Porissa. Noidat kuitenkin taisivat olla kokonaan metallinen armeija, joten voi tulla haaliminen kalliiksi. Osta siis mielummin niitä örkkejä pari tuhatta lootaa ja myy minulle vähän bitsejä :).
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti

Gerazu

Viesti Kirjoittaja Gerazu » Ma 21.01.2008 20:44

El Capitan kirjoitti:Osta siis mielummin niitä örkkejä pari tuhatta lootaa ja myy minulle vähän bitsejä :).
Jos gobbojen osia tarvit mulla on hand wepoi ja bowei senkus tuut hakeen.

El Capitan
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja El Capitan » Ma 21.01.2008 20:47

Farseer Geratsu kirjoitti:
El Capitan kirjoitti:Osta siis mielummin niitä örkkejä pari tuhatta lootaa ja myy minulle vähän bitsejä :).
Jos gobbojen osia tarvit mulla on hand wepoi ja bowei senkus tuut hakeen.
Joo, eipä tuossa mittään, mutta kun itselläkin on gobbojen osia vaikka muille jakkaa. Enemmän kiinnostaa örkkien kropat, kädet sun muut, joissa on niitä 40k hienoja metallisia panssareita. Myös, jos sattuisi löytymään sellaisen ratsailla olevat jalat niin sellaisen ottaisin mieluusti matkaani. Mutta jatketaan tästä höpinä ihan omalla alueellaan eiks nih?
- Sinitähti

El Capitan
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja El Capitan » Ti 12.02.2008 19:07

Tässä tuli mieleen vaan, että onkos porukka muuten ajatellut tilaavansa sotataidosta figuja joku päivä? Figujahan sieltä löytyy Reapperiltä ja muista "eksoottisemilta" valmistajilta, joidenka figuja ei paljoa kaupan hyllyillä roiku ihan kiva määrä.

En nyt tarkoita joskus lähiaikoina vaan yleisesti kun itsellä olisi tarvetta joku päivä taas tilata sieltä tavaraa ja postikulujen pienentämisen vuoksi olisi kiva, jos saataisiin aikaiseksi kimppatilaus.
- Sinitähti

tp-master
Paikkakunta: Porin markku... et kuitenkaan tuntisi, vaikka kertoisin...

Viesti Kirjoittaja tp-master » Ke 13.02.2008 16:56

Voisihan siihen mukaan tulla, mutta figuja en tarvitse kuin muutaman sankarin, joten jos joku muu voisi ottaa sen tilaamis- ja jakohomman.
Flying is simple. You just throw yourself at the ground and miss.

Master Calgar

Viesti Kirjoittaja Master Calgar » To 14.02.2008 15:52

Jaa... siitä on nyt yli vuosi kun viimeksi pelasin mitään warhammereihin liittyvää, tai edes maalasin mitään >.<

Missäs porissa pystyy pelaamaan ja kukas haluaa hävitä minun ultramariineilleni?x) Siis jos joskus sinne päin matkani vie. Pitäisihän tuo vanha harrastus ehkä naftasta kaivaa ja alkaa jopa tekemään noita uusia örkkejä :D
RC helikopteri myynnissä: viewtopic.php?f=99&t=105910

Antrax

Viesti Kirjoittaja Antrax » To 14.02.2008 16:32

Hmm.. ei huono idea, mutta ongelma on se, että kaamos codexini matkaa nykyään jo seuraavassa edikassa, kun taas sinulla on vielä kympin-per-kilo assault cannoneita... peli paikoista.. täytynee pelata jossain kotona (esim meillä), sillä vitriinissä on pöytä vain 1000k peliin, ja sekin on vähän niin ja näin (Se vanha Lotr pöytä, jota voisi käyttää lasketteluun.)

Voisin sinänsä olla kiinostunut.
Spoonyone

Master Calgar

Viesti Kirjoittaja Master Calgar » Pe 15.02.2008 10:01

Hoo, kyllähän noita 1k pelejäkin voisi harrastella. Vai olikos se vitriinissä oleva pöytä joku sellanen missä assault hoituu ekalla vuorolla ja voittaja määrätään tokalla? Tokihan sitä voi muokata alotuspaikkoja eikä mennä millään 12-24tuuman depolla.

Ja juu, hilloamistykkejä on parin squadin verran, mutta ei niitä oikein viitsi 1k peleihin ottaa. Perusjannuja ja hirveetä lähismättöä vaan (siitähän taitaa nuo kaamokset diggailla muutenkin xD ). Mikäs se mesta muuten porissa sitten on? En ole hetkeen edes ollut mitenkään tietoinen mistään porin liikkeistä.

Henrin nurgleakin kyllä löytynee helposti tuollaisiin 1k peleihin (ei hajuakaan miten pisteet nykyään menee kaamoksella... mut nopea silmäys codexiin auttaa, armeijan pystyy rakentamaan viidessä minuutissa kumminkin...). Tai mitään Henrin nurgleja enää ole xD

Joka tapauksessa, ehdottomasti sitä mieltä, että poriin pitäisi saada oma pelitila jotta sekin siellä nostaisi päätään enemmän. Epäilemättä suurin osa alottelijoiden kiinnostuksesta valuu hukkaan kun ei ole hyvää pelimestaa. Itelläni kuitenkin täällä Ikaalisten opinnoissa huomasi sen, että peliseuran puutos oli se suurin syy (No OHO!!!) vaikkakin hyvä pelipöytä löytyy itseltäni. Ei nyt sama asia, mutta kuitenkin verrannollinen: Ei peliseuraa = ei peliä, ei pelitilaa = ei peliä. Sama lopputulos.
RC helikopteri myynnissä: viewtopic.php?f=99&t=105910

El Capitan
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja El Capitan » Pe 15.02.2008 10:21

mastercalgar kirjoitti: Mikäs se mesta muuten porissa sitten on? En ole hetkeen edes ollut mitenkään tietoinen mistään porin liikkeistä.
Kauppatorin (vai mikä sen torin nimi olikaan?) vieressä on liuta kauppoja, joista yksi on Vitriini, jossa voi pelailla sitten. Löytämistä helpoittaa, että vieressä on Pelipiste ja takana tyhjää tilaa ja bussiasema.
mastercalgar kirjoitti:Joka tapauksessa, ehdottomasti sitä mieltä, että poriin pitäisi saada oma pelitila jotta sekin siellä nostaisi päätään enemmän. Epäilemättä suurin osa alottelijoiden kiinnostuksesta valuu hukkaan kun ei ole hyvää pelimestaa.
Olishan se joo ihan kiva juttu, mutta kun ei kaupoissa ole kunnolla tilaa kun ei ne tunnu pärjäävän kovin hyvin. Oli se ihanaa aikaa kun Pitkis oli vielä Herttuantorilla. Oli sentään hyvä paikka pelata. Jonkun kerhotilan vuokraaminen toisten kaupunkien peliporukoiden tapaan sitten taitaa kussa ihan pelaajakunnan takia. Eipä ole oikein aktiivista väkeä fabassa ja 40k tarpeeksi, että olisi kannattava juttu. Nmarkkulaiset kuitenkin pelailevat suurimmaksi osaksi keskenään siellä suunnassa, joten voi olla niin, että kaksi kolme Porilaista sitten maksaa tilasta sen 50-100e/kk vai missä ne hinnat sitten kulkevatkaan?
- Sinitähti

Gerazu

Viesti Kirjoittaja Gerazu » Pe 15.02.2008 18:06

El Capitan kirjoitti:Tässä tuli mieleen vaan, että onkos porukka muuten ajatellut tilaavansa sotataidosta figuja joku päivä? Figujahan sieltä löytyy Reapperiltä ja muista "eksoottisemilta" valmistajilta, joidenka figuja ei paljoa kaupan hyllyillä roiku ihan kiva määrä.

En nyt tarkoita joskus lähiaikoina vaan yleisesti kun itsellä olisi tarvetta joku päivä taas tilata sieltä tavaraa ja postikulujen pienentämisen vuoksi olisi kiva, jos saataisiin aikaiseksi kimppatilaus.
Juu kyllähän sieltä vois jotain joskus tilata kimpassa. Itse en kyllä suostu tilaajaksi koska en tilaa kun 1-5 kamaa..

Antrax

Viesti Kirjoittaja Antrax » Pe 15.02.2008 18:09

Vitriini sijaitsee Toridivarin alakerrassa, joka puolestaan on Bar Passionin vieressä.

Ja tuohon sotataitoon.. emt... en oikein jaksa selailla, eikä kyllä tule mieleenkään mitään, mitä oikeasti tarvitsisin... Jos keksitte minulle jotain kivaa sieltä, niin vetäkää hihasta ja sanokaa, niin vilkaisen.
Spoonyone

Gerazu

Viesti Kirjoittaja Gerazu » Pe 15.02.2008 21:01

Antrax kirjoitti:Ja tuohon sotataitoon.. emt... en oikein jaksa selailla, eikä kyllä tule mieleenkään mitään, mitä oikeasti tarvitsisin... Jos keksitte minulle jotain kivaa sieltä, niin vetäkää hihasta ja sanokaa, niin vilkaisen.
Ai tomb kingeille?

Antrax

Viesti Kirjoittaja Antrax » Pe 15.02.2008 23:48

Farseer Geratsu kirjoitti:
Antrax kirjoitti:Ja tuohon sotataitoon.. emt... en oikein jaksa selailla, eikä kyllä tule mieleenkään mitään, mitä oikeasti tarvitsisin... Jos keksitte minulle jotain kivaa sieltä, niin vetäkää hihasta ja sanokaa, niin vilkaisen.
Ai tomb kingeille?
Ja kaaokselle
Spoonyone

Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed » La 16.02.2008 00:23

Kaamoksella tarkoitit varmaan 40k:ta?

No kuitenkin löyty sieltä jotain: Prinsessa Slaanesh vaikuttein ja Lichi. Loput saat etsiä itse.

Eniwei, kun minulla nyt sattuu olemaan tuonne Sotataitoon tunnukset, niin minä voisin tehdä sitten sen tilauksen ja laittaa sen tulemaan sinne Poriin jossa El Kapu sitten rahastaa muille sen lähetyksen (Eikä rahasta sitten niitä minun figujani, jotka tilaan.), jos nyt jotain saadaan aikaiseksi. Kuten myös sanoin, niin minä olen tilauksessa myös mukana.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.

El Capitan
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja El Capitan » La 16.02.2008 11:25

Half-breed kirjoitti:
No kuitenkin löyty sieltä jotain: Prinsessa Slaanesh vaikuttein ja Lichi. Loput saat etsiä itse.
Voinhan minäkin kantaa korteni kokoon.....

Löytyyhän sieltä vaikka Tk:kin sankareita. En tiedä tarvikko niitä, mutta kyllähän niitäkin sieltä löytyy niin liche priestejä
kuin vaikkapa kingi taikka prinssi. Niin ja tätä tuskin tarvitset kun omistat jo ison luukasan, mutta katos tätäkin tätä veijaria.
- Sinitähti

tp-master
Paikkakunta: Porin markku... et kuitenkaan tuntisi, vaikka kertoisin...

Viesti Kirjoittaja tp-master » La 16.02.2008 12:02

Onko ne muuten kaikki samaa skaalaa warhammerien kanssa??
Flying is simple. You just throw yourself at the ground and miss.

El Capitan
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja El Capitan » La 16.02.2008 12:13

tp-master kirjoitti:Onko ne muuten kaikki samaa skaalaa warhammerien kanssa??
Ei ole. Hammerin skaala on 28mm ja tuolla niitä löytyy Reapperiltä 20-31mm välistä. Ei siinä kuitenkaan paljoa eroa ole, jos hankkii vaikka 27mm tai jonkun muun. Tietenkin joku 25mm voi olla jo aika pienikokoinen muihih verratuna.
- Sinitähti

Javyrus

Viesti Kirjoittaja Javyrus » La 16.02.2008 16:59

Jos joku tietäisi mistä päin Poria voisi löytyä maaleille sitä retarderia/extenderiä, niin olisin ikionnellinen. Pitäisi päästä joku päivä aloittamaan sen mokoman Kaaos-armeijani maalaus.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pori”