Yleinen keskustelu

Porin peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Kardinaali
Viesti:

Re: Yleinen keskustelu

Viesti Kirjoittaja Kardinaali » Ma 29.06.2015 20:39

SHOTS FIRED. :-----D Vuosisadan comeback ja kiitos päivän nauruista, Tomi. :D

Barricade

Viesti Kirjoittaja Barricade » Ma 29.06.2015 21:20

Perkule.. Kyllä mä tuosta linkistä ymmärtäisin, että AoS nimenomaan korvaa Faban O_o

Ja nyt ku menitte sanomaan, niin kyllähän nuo aika samannäköisiä on. Jos noita pitäis vaikka 15 pistää vierekkäin niin ei voisi olla huomaamatta
Make love, not peace.

Kardinaali
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kardinaali » Ma 29.06.2015 21:48

Joo no mun kirjotukseni perustu johonkin muutama päivä takaisin julkaistuun huhuiluun jossain. Katotaan nyt.

ManAtArm

Viesti Kirjoittaja ManAtArm » Ma 29.06.2015 21:50

Erään tutun kauppiaan saaman infon perusteella se nyt ilmestyvä setti olis korvaamassa faban 8 edikan setin eli sinne meni faba... Täytyy varmaan aloittaa kaaos että saa jotain pelattua siinä pelis ja esiteltyä rintakarvoja niin pöydällä kuin sen äärelläkin :D
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.

Jeijo

Viesti Kirjoittaja Jeijo » Ma 29.06.2015 22:21

ManAtArm kirjoitti:
El Capitan kirjoitti: En ymmärrä mikä hinku niillä on esitellä rintakarvojaan jonkun piikikkään ja pääkalloisen panssaroinnin sijaan.
Sä et ymmärrä sitä tarvetta koska sulla ei ole niitä.
Tulikin tästä mieleen, löysin muutama päivä sitten kahdeksan, KAHDEKSAN! Oikean surkastuneen rintalihakseni pinnalla ne nökötti, esittelin ylpeänä eukolle...
Soi viulu

harkkari

Viesti Kirjoittaja harkkari » Ma 29.06.2015 22:33

Mahtava sauma hypätä GW junasta! :)
Kalat meni kotio...

Runt

Viesti Kirjoittaja Runt » Ma 29.06.2015 23:17

Harkkarilla sanavalinta hallussa.

Itsellä vähän 50/50 fiilikset että keräänkö kamat tuohon pöydälle ja nappaan kuvan ja pistän figut kirjoineen jakoon.
No eipä silti vaikka tuo 8th jäisikin nyt sitten viimeiseksi oikeaksi fabaksi niin hyvä sääntösetti siitä löytyy lukuunottamatta muutamaa pientä seikkaa.

Tosin tässä tuumailussa on sitten sekin kääntöpuoli että tekisi mieli tilailla tuo uusi startteri. Eli ei sitä GW:n roinaa hetkenpäästä yhtään sen vähempää olisi hyllyn täytteenä. Laskettaisiinko tämä nyt sitten modelien päivittämiseksi vai rahan tuhlaukseksi jos vanhoillakin voi uutta settiä pelata.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.

Sergeant

Viesti Kirjoittaja Sergeant » Ti 30.06.2015 20:55

Ehtiskö vielä junaan mukaan, että ehtii hypätä pois!

Ehdein kyllä Necromundaan ja Mordheiminkiin yli 10 vuotta myöhässä.

Furinji
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Furinji » Ti 30.06.2015 21:09

Helppo ainakin tutustua peliin, kun säännöt ilmeisesti tosiaan ilmaiset. Noh viikonloppuna saadaan virallista infoa (joskin siitä suurin osa on jo netissä, kuten aina)
Laatikollinen avaruussuippokorvia - Blogi nörtteydestä, peleistä ja äärimmäisestä epätodennäköisyysmoottorista.
Pöllökarhut - Porin Pöytäpeliseura

harkkari

Viesti Kirjoittaja harkkari » Ti 30.06.2015 23:55

Vissiin kaikki vanhat figut on käytössä ja säännöt on sen 4 sivua ja dataslateilla eli battlescrolleilla kaikki info uniteista. Lisäksi kai pistehommaa ei ole ollenkaan. Aika jännä suunta kyllä. ymmärrän kyllä miksi vannoutuneet Fabbaajat ovat hieman näreissään. Onhan se täysin uusiksi koko homma.

Joo mutta jänskää on. Tiedättekö? Jänskää!
Kalat meni kotio...

harkkari

Viesti Kirjoittaja harkkari » Ti 30.06.2015 23:57

Tokihan sitten battlescrolleja ei oo vanhoille ukoille, niin tarviikohan ne ostaa tms? Saa vähän rahaa vielä vanhojen figujenkin käytöstä? Mietinpä vaan,
Kalat meni kotio...

Runt

Viesti Kirjoittaja Runt » Ke 01.07.2015 03:00

Missäs kohtaa tää harrastaminen menee yli noin yhden armeijan kohdalla?
Aloitin tekemään inventaariota empirestä tuossa illalla ja kello näyttää mitä näyttää. Ihan kaikkea ei saanut edes tohon tv tasolle mahtumaan kuvattavaksi.
Katostaan jos postailen jollain aikaa jotain kivaa kuvaa tästä operaatiosta, nyt kun sais nuo listattua vielä ennen aamua ettei tuo yksi pikkuhirviö tule tuolta syömään mun leluja.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.

Runt

Viesti Kirjoittaja Runt » Ke 01.07.2015 05:09

Kuva
Tämmönen setti tällä kertaa. Jokunen sata perus jantteri jäi tuosta kuvasta mahtumatta kun ei jaksanut yksinkertaisesti enään lapata nappulaa pöydälle. Sitten toki vielä muutama kesken eräinen kapistus millä nyt ei kokonais määrän kannalta juuri ole merkitystä.

AoS on varmasti hieno peli, mutta minä pelaan fabaa.

Antrax

Viesti Kirjoittaja Antrax » Ke 01.07.2015 10:15

Nyt olis sitä metalliverkkoo sit tarjolla kolme pientä rullaa. Reilu puol neliöö per rulla. Se olikin 1,2m x 2,5m se koko rulla, et sen mukaan mennään. 3€ kipale, nopeimmat saa. Mut tavoittaa esim ens viikolla pelikaupalta keskiviikkona.
"Cover my lovejunk in catnip and teabag a horny lion"
Spoonyone

Jeijo

Viesti Kirjoittaja Jeijo » Ke 01.07.2015 10:27

Antrax kirjoitti:Nyt olis sitä metalliverkkoo sit tarjolla kolme pientä rullaa. Reilu puol neliöö per rulla. Se olikin 1,2m x 2,5m se koko rulla, et sen mukaan mennään. 3€ kipale, nopeimmat saa. Mut tavoittaa esim ens viikolla pelikaupalta keskiviikkona.
Mina saan, tuun hakee ke.
Soi viulu

El Capitan
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja El Capitan » Ke 01.07.2015 11:09

Runt kirjoitti:Missäs kohtaa tää harrastaminen menee yli noin yhden armeijan kohdalla?.
Sitten kun voin ottaa kirjan esiin ja sanoa haluavani tekeväni X-teemaisen armeijan. Jos kaapista löytyy Full flagellant, Full Troll, full Sm-scout ja muut, niin kai sitten on vähän liikaa tullut hyllyyn. Sen mää voin ymmärtää, että jokainen optio löytyy, mutta jokaisen option spämmimiseen mahdollistava kokoelma on vähän, jooh.

Mahtoi sulla kanssa olla yö. Ainakin kellonaikojen puolesta.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti

Antrax

Viesti Kirjoittaja Antrax » Ke 01.07.2015 11:18

Jeijo kirjoitti:
Antrax kirjoitti:Nyt olis sitä metalliverkkoo sit tarjolla kolme pientä rullaa. Reilu puol neliöö per rulla. Se olikin 1,2m x 2,5m se koko rulla, et sen mukaan mennään. 3€ kipale, nopeimmat saa. Mut tavoittaa esim ens viikolla pelikaupalta keskiviikkona.
Mina saan, tuun hakee ke.
Ok, pidän varauksessa sulle sitten. Harrille menis yks ja Runt kanssa pisti viestii.
"Cover my lovejunk in catnip and teabag a horny lion"
Spoonyone

Barricade

Viesti Kirjoittaja Barricade » Ke 01.07.2015 15:31

Runtilla vaikuttava leegio kuvassa :) Ja pisteet kellonajasta ;) Voit sanoa että yö meni rakkauden parissa ku pelehdit armaan harrastuksen kanssa! Voitaisiinki tehdä niin, että en edes yritä saada myytyä mun Empireä, vaan lisätään ne sun kokoelmaan
Make love, not peace.

Runt

Viesti Kirjoittaja Runt » To 02.07.2015 00:31

Noniin viime yön projekti tai mikä nyt olikaan ollaan saatu päätökseen http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... 2&t=111695

No älkää nyt pelästykö, tuskin ihan heti löytyy jantteria jolla on tarpeeksi tarjota tuosta setistä. Ja vaikka sitten olisikin niin kyllä mä jotain muuta kivaa Faba rintamalle olen hankkimassa sitten, joskin hieman pienemmässä mittakaavassa vain. En kyllä tiedä haluanko edes myydä näitä pois, jokunen vuosi on kuitenkin tullut uhrattua empiren eteen.

Kävi kyllä sellainenkin hölmö ajatus mielessä että josko sitä alkais metsästelemään armeijaan lisää palasia joista ei vielä ihan pelikelpoisia yksikköjä ole kolmea kappaletta...

Furinji
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Furinji » To 02.07.2015 15:48

Kaaoksen figuista parempia kuvia. Aika hyvältä näyttää itseasiassa toi koiraansa ulkoiluttava bossihan on ihan loisto :D
Laatikollinen avaruussuippokorvia - Blogi nörtteydestä, peleistä ja äärimmäisestä epätodennäköisyysmoottorista.
Pöllökarhut - Porin Pöytäpeliseura

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pori”