Ropecon 2007

Savonlinnan peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Hollo
Sotavasaran WHFB-tarinamestari

Ropecon 2007

Viesti Kirjoittaja Hollo »

Hei.

Te, jotka olitte paikalla, kertokaa ihmeessä, mitä puuhastelitte siellä. Oliko teillä kivaa?

Itsehän olin Warmachine-turnauksessa sähläilemässä ja leikkimässä, ja kakkossijakin rapsahti. Sitten tuli vain häröiltyä, koomaltua ja nähtyä kavereita. Lauantai-iltana jopa taisin angstaillakin.

Olihan se oikein kiva reissu, mutta häviää paljolti viime vuoden Ropeconille. Mutta eihän siinä, ensi vuonna kaiketi taas pyritään pääsemään.

Ps. kävikö kukaan teistä Warmachine-demotuksessa?
Kolmastoista
Peliporukkavalvoja

Re: Ropecon 2007

Viesti Kirjoittaja Kolmastoista »

Paikalla olin. Roolipelejä tuli pelattua kaksi, tai oikeastaan puolitoista. Sunnuntain peli oli niin surkea, että lähdin syömään, enkä palannut. Warmachinen demotusta katselin, mutten ottanut osaa. Kuitenkin tuo Protectoraatin aloitusboksi tarttui kaubamajasta käteen. Nyt on sitten proxytettu yksi peli, ja tuntuu siltä, että oli hyvä ostos.

Ensimmäistä kertaa 'conissa olin, joten en aikaisempiin voi vertailla, mutta hauskaa oli ja uudelleen mennään.

- 13
Hollo

Hei, siistiä. Tuolla oli näemmä Sotun Warmachine/Hordes-foorumilla joku muukin paikallinen Warmachinesta kyselemässä, ja aiheenahan oli Mercenaryt.

Itse olen Cryx-pelaaja, joten ainakin vaihtelua on sitten faktioissa. Pitää sopia vaikka joku päivä tarkemmalle demotukselle, mutta kiva, että olette alkaneet testailla. Tuossa sain kutsun työhaastatteluun, ja jos pelaan korttini oikein, työpaikka lohjennee. Citymarketissa siis olisi tuo toimipisteeni, joten työpäivän jälkeen nuo pelittelyt olisi kohtuu kätevä hoitaa samalla reissulla. Joko voisi kysellä ihan vaikka seurakuntatalolta jotain tiloja tai vaikka ihan koettaa vaivautua teidän pelipöytäisten tykö, jos vain saadaan järjestettyä.
Plästik Dub

Viesti Kirjoittaja Plästik Dub »

Joo, minä olin warmachine palstalla kyselemässä, mutta varoitan että olen vain 12v eli todellinen hobitti. :)
Kolmastoista
Peliporukkavalvoja

huussi kirjoitti:Joko voisi kysellä ihan vaikka seurakuntatalolta jotain tiloja tai vaikka ihan koettaa vaivautua teidän pelipöytäisten tykö, jos vain saadaan järjestettyä.
Asun kellarpellossa, että sinne on matkaa vielä vähän pitkälti, mutta periaatteessahan maaston kanssa voi pelata missä vain, missä on vapaa pöytä. Ja jos Thanin saisi innostumaan, niin siellähän olisi pelipaikka ihan keskustan tuntumassa. Seurakuntatalokin olisi toimiva, jos sieltä vain paikan saisi.

- 13
Buhrdur

Viesti Kirjoittaja Buhrdur »

Kolmentoista Mestari kirjoitti:
huussi kirjoitti:Joko voisi kysellä ihan vaikka seurakuntatalolta jotain tiloja tai vaikka ihan koettaa vaivautua teidän pelipöytäisten tykö, jos vain saadaan järjestettyä.
Asun kellarpellossa, että sinne on matkaa vielä vähän pitkälti, mutta periaatteessahan maaston kanssa voi pelata missä vain, missä on vapaa pöytä. Ja jos Thanin saisi innostumaan, niin siellähän olisi pelipaikka ihan keskustan tuntumassa. Seurakuntatalokin olisi toimiva, jos sieltä vain paikan saisi.

- 13
Siis ei muutakuin pelikerhoa järjestelemään!!! sorry off topic
Kolmastoista
Peliporukkavalvoja

Voisi katsella, jos saisi tässä lähiaikoina peliä järjesteltyä. Ja jossain vaiheessa syksyä voitaisiin kerätä suurtilaus roolipelit.nettiin, niin saataisiin hankittua warmachinea kaikille niillä mahtavilla 3% alennuksilla ;)
- 13
Hollo

Kolmentoista Mestari kirjoitti:Voisi katsella, jos saisi tässä lähiaikoina peliä järjesteltyä. Ja jossain vaiheessa syksyä voitaisiin kerätä suurtilaus roolipelit.nettiin, niin saataisiin hankittua warmachinea kaikille niillä mahtavilla 3% alennuksilla ;)
- 13
Minulle itse asiassa sopisi todennäköisesti aivan mahtavasti nyt kuluva viikonloppu ja sitä seuraava viikko. Silloin voisi olla kovin mahdollista, että voisin tänne Miekkoniemen perukoille saada pelipöydän rakennettua. Mutta minä tsuumailen tilannetta. Ilmoitellaan.
Than

Viesti Kirjoittaja Than »

Joo käväisin minäkin 'conissa(ensimmäistä kertaa) mestarin kanssa ja hyvät fiilikset jäi.
Lähinnä tuli roolipelattua ja katseltua esittelypöytiä ja sen sellaista.
Kolmentoista Mestari kirjoitti: Ja jos Thanin saisi innostumaan,
Kyllä minua vähintäänkin kiinostaa ja olisin valmis kohtalaisen summan(Kyllä. Rahaa)
uhraamaan figujen puolesta.
Jos vain jostain saisi pienen oppaan aloittamiseen jossa olisi vaikka armeija infoa.
Tosin kun nyt hieman katselin niin Cygnar ainakin kiinnostaisi. Täytyy tosin katsastaa vielä Hordesin tarjontaa.
Ja tietysti olisi kiva kokeilla yksi peli ;).
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Savonlinna”