Ihmeotusten joukkotapaaminen

Savonlinnan peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Kolmastoista
Peliporukkavalvoja

Ihmeotusten joukkotapaaminen

Viesti Kirjoittaja Kolmastoista » Ma 03.12.2007 18:02

Jeps, eli ainakin itseäni kiinnostaisi tavata teitä muitakin harrastajia täältäpäin. Kenties pelailemisen merkeissä, jos jostain löytäisimme paikan ainakin yhdeksi kerraksi, tai sitten ihan muuten vain että tietäisi millaisia figuttajia täällä liikkuu. Kenties jonain viikonloppuna, jos te lähiseudulla asuvatkin pääsisitte paikalle. Mutta kiinnostaako tällainen ketään muuta kuin minua? Ja olisiko ideoita, missä? Seurakuntakeskus kenties? Tai jos vain tapaamista järjestetään ilman pelaamista, niin sittenhän se onnistuu missä vain, vaikka Caperossa : P
- 13

Khamul The Easterling

Re: Ihmeotusten joukkotapaaminen

Viesti Kirjoittaja Khamul The Easterling » To 06.12.2007 17:12

Aika hyvä idea minun mielestäni. Tekisi mieli tavata vähän muitakin figuilijoita täältä päin Suomea.
Ainoia ongelma ainakin minun kohdallani on tuo matka Savonlinnaan. Kaipa sinne kiskobussilla pääsee, mutta se lähtee vasta 16.52 ja koulu loppuu vasta kolmelta. Joskus voitais kahtoo jos miekin kerkeisin paikanpäälle.

-Khamul

Kolmastoista
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Kolmastoista » Pe 07.12.2007 13:38

Khamul The Easterling kirjoitti:Aika hyvä idea minun mielestäni. Tekisi mieli tavata vähän muitakin figuilijoita täältä päin Suomea.
Ainoia ongelma ainakin minun kohdallani on tuo matka Savonlinnaan. Kaipa sinne kiskobussilla pääsee, mutta se lähtee vasta 16.52 ja koulu loppuu vasta kolmelta. Joskus voitais kahtoo jos miekin kerkeisin paikanpäälle.

-Khamul
Jos viikonlopuksi tapaaminen sovittaisiin, niin koulu ei ainakaan olisi tiellä. Hauska kuulla että muitakin kiinnostaa.
- 13

Buhrdur

Viesti Kirjoittaja Buhrdur » La 08.12.2007 12:24

Kolmentoista Mestari kirjoitti:
Khamul The Easterling kirjoitti:Aika hyvä idea minun mielestäni. Tekisi mieli tavata vähän muitakin figuilijoita täältä päin Suomea.

-Khamul
Jos viikonlopuksi tapaaminen sovittaisiin, niin koulu ei ainakaan olisi tiellä. Hauska kuulla että muitakin kiinnostaa.
- 13
Ette ole ainoita ;) Mehän voitas järjestää se vaikka divarissa :D Ihan ilman pelaamista. Ite en ainakaan voi pelata muutakun 750pts. fabaa. :D

Kolmastoista
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Kolmastoista » La 08.12.2007 12:47

hemuli1995 kirjoitti:Mehän voitas järjestää se vaikka divarissa :D Ihan ilman pelaamista. Ite en ainakaan voi pelata muutakun 750pts. fabaa. :D
Divarissa o.O? Eiköhän olisi parempi etsiä paikka, missä on tilaa eikä häiritä muiden elämää tekemisillämme. Ja jos nyt jaksetaan vaivautua, niin eiköhän se olisi mahdollista kokeilla pelailua muiden armeijoilla ja ihan uusia pelejäkin? Se tietenkin vaatisi sen, että vaikka sieltä seurakuntakeskukselta kysyttäisiin tilaa.
- 13

Khamul The Easterling

Viesti Kirjoittaja Khamul The Easterling » La 08.12.2007 19:12

Kolmentoista Mestari kirjoitti:
hemuli1995 kirjoitti:Mehän voitas järjestää se vaikka divarissa :D Ihan ilman pelaamista. Ite en ainakaan voi pelata muutakun 750pts. fabaa. :D
Divarissa o.O? Eiköhän olisi parempi etsiä paikka, missä on tilaa eikä häiritä muiden elämää tekemisillämme. Ja jos nyt jaksetaan vaivautua, niin eiköhän se olisi mahdollista kokeilla pelailua muiden armeijoilla ja ihan uusia pelejäkin? Se tietenkin vaatisi sen, että vaikka sieltä seurakuntakeskukselta kysyttäisiin tilaa.
- 13
Hyviä suunnitelmia on.
voitais tosiaan tavata vaikka jossain Caperossa (hyvät pizzat :P) tai jossain muualla. Miun tämän hetkiset armeijat ovat Lotr:iin 750p Isengardia ja 750p Ereboria, mutta ovat aika vaiheessa maalauksen kannalta. Fabassa miulla ois Bretonniaa battalion ja lordi blisteri, mutta hankin joulun jälkeen niitäkin lisää jos käydään Helsingissä alemyynneissä.

Sovitaan vaan joskus aika niin pyrin tulemaan jos vain pystyn.

Kolmastoista
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Kolmastoista » Su 09.12.2007 13:50

Khamul The Easterling kirjoitti:Hyviä suunnitelmia on.
voitais tosiaan tavata vaikka jossain Caperossa (hyvät pizzat :P) tai jossain muualla. Miun tämän hetkiset armeijat ovat Lotr:iin 750p Isengardia ja 750p Ereboria, mutta ovat aika vaiheessa maalauksen kannalta. Fabassa miulla ois Bretonniaa battalion ja lordi blisteri, mutta hankin joulun jälkeen niitäkin lisää jos käydään Helsingissä alemyynneissä.

Sovitaan vaan joskus aika niin pyrin tulemaan jos vain pystyn.
Katsellaan jos saataisiin nuo muutkin seutulaiset tänne puhumaan asiasta, niin voitaisiin sopia asiasta tarkemmin. Ja figuja itseltäni löytyy FB:hen (n. 1500 p. Skaveneita, hiukan vajaa(?) 2000 p. High elffejä (muttei uutta kirjaa)) ja jotain 350 p. Menothia Warmachineen (tammikuun puolella toivon mukaan 500 p :P), mutta innostus pelata onkin sitten pääasiassa masiinan puolella. Voisihan sitä tietysti hammeriakin pitkästä aikaa pelailla, vaikkei se niin paljoa viehätäkään enää.
- XIII

Khamul The Easterling

Viesti Kirjoittaja Khamul The Easterling » Su 09.12.2007 15:10

Juu mullahan vois olla myös joku mahdollisuus demottaa Lotria niille joita kiinnostaa...

Plästik Dub

Viesti Kirjoittaja Plästik Dub » Su 09.12.2007 15:27

Khamul The Easterling kirjoitti:Juu mullahan vois olla myös joku mahdollisuus demottaa Lotria niille joita kiinnostaa...
Minä, minä, minä! Haluan kokeilla LOTRia heti jos tällainen juttu joskus järjestetään. ;)

Kolmastoista
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Kolmastoista » Su 09.12.2007 19:14

Minä en vielä voi luvata mahdollisuutta kokeilla masiinaa, se kun riippuu huussista ja/tai Thanista, itselläni ei tarpeeksi figuja yksin ole. Mutta katsellaan miten tämä kehittyy...
- Mestari

Buhrdur

Viesti Kirjoittaja Buhrdur » Su 09.12.2007 20:30

Plästik Dub kirjoitti:
Khamul The Easterling kirjoitti:Juu mullahan vois olla myös joku mahdollisuus demottaa Lotria niille joita kiinnostaa...
Minä, minä, minä! Haluan kokeilla LOTRia heti jos tällainen juttu joskus järjestetään. ;)

Meetuu! Ja Aleksi: Ostetaan vaan MOM kuhan hankin jostain "tuohta"

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Savonlinna”