Savonlinnan kirjaston lautapelipäivä

Savonlinnan peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Kain

Savonlinnan kirjaston lautapelipäivä

Viesti Kirjoittaja Kain » Ti 09.02.2010 00:08

Huomasin että kirjastolla on tuollainen. Tuonne kun olisi saanut muutaman figupöydän esittelypelejä varten niin olisi voinut ehkä pystyä aktivoimaan kaupungin figuskeneä hiukan..ehkä...tosin en tiedä olisiko sinne ollut edes mahdollisuus päästä demottamaan mutta noin idea tasolla kuitenkin..
Lisää rakentelusta/pelailusta, Mun blogi

Kolmastoista
Peliporukkavalvoja

Re: Savonlinnan kirjaston lautapelipäivä

Viesti Kirjoittaja Kolmastoista » Ke 10.02.2010 17:40

Milloinkas se lautapelipäivä taas on/oli? Googlesta en löytänyt nyt kovin helposti uudesta tietoa ainaskaan. Joskus pari vuotta sitten oli yksi, mutta tänä vuonnako oli uusikin?

Tuolla voisi nimittäin oikeasti olla paikkansa figupelien demottamiseen, eikä pääsy mukaan olisi todennäköisesti mitenkään mahdotonta. Eri pelien pelaajakunnat ovat tosin aika hajanaisia yhä täälläpäin, sekä osa pelaajakunnasta hyvin harvakseen aktivoituvaa, joten esiteltäviä pelejä olisi hieman saanut miettiä. Warmachine&Hordes kyllä se aktiivisin lienee tällä hetkellä, puolen tusinan jossain määrin aktiivisen pelaajan voimin, mutta eipä se mitään sano vielä. Kunhan edes jotain lajin edustusta saisi näkyville, niin aktiivisempiakin pelaajia putkahtelisi ehkä kolosistaan esiin.

Kain

Viesti Kirjoittaja Kain » Ti 16.02.2010 21:11

Tuollahan tuota tietoa on, mutta nyt voipi olla jo hiukan kiirus..

http://www.savonlinna.fi/kirjasto/lautapelilauantai.pdf

Kolmastoista
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Kolmastoista » Ti 16.02.2010 21:35

Joop. Mie itsekin tuohon ilmoitukseen tässä törmäsin. Aika kiire tulee kieltämättä, mutta ajattelin tässä huomenissa soitella kuitenkin kirjastolle asian tiimoilta. Tuonne olisi kuitenkin hyvä saada pientä figupelinäkyvyyttä, voisin ainakin itse uhrata lauantaipäiväni WM&Hordes-demon vetämiseen, mikäli pöydän vain saisi käyttöön.

Viimevuotisen ShiroConin järjestelyjen perusteella arvelisin, että tuon pöydän hyvinkin voisi vielä saada mikäli siellä ei tupaten täyttä jo ole. Huomenissa kerron, mikäli käy hyvin.

Kain

Viesti Kirjoittaja Kain » Su 21.02.2010 23:02

Kävin pyörähtämässä ja pelaamassa inguisitionia...ei ainakaan ollut tilasta puute, eli olisi voinut saada figut esittelyyn..en sitten tiedä kuinka paljon tuolla kävi ihmisiä,mutta varmasti olisi herättänyt mielenkiintoa hyvännäköinen kenttä ja mallikkaasti maalatut figut..ehkä sitten seuraavalla kerralla..

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Savonlinna”