Mitä tapahtui Engra Deathswordille
-
chaos pete
Mitä tapahtui Engra Deathswordille
Eli mitä tapahtui tälle Kaamos sankarille great war against chaoksen jälkeen?
Ikävä kyllä spirit of the game on epäkuolleiden special character, jonka valmistus taidettiin lakkauttaa tuossa 90-luvun alkupuolella - The Captain
-
Renessanssi
Engra Deathsword oli nainen, joten tuskin sentään hän Ulricia alkoi palvomaan. Luulisin, että todennäköisesti joku lasautti neitiä tykillä päin.Renesanssi kirjoitti:Päätti ruveta palvomaan Ulricia
irc:ssä minut tunnetaan nikillä Mechafan
Vain yksi asia voittaa hammerin peluun ja se on animen katselu.
Vain yksi asia voittaa hammerin peluun ja se on animen katselu.
-
chaos pete
-
Lord Morskittar
-
Metsästäjä
Nimestä sen näkee. Engra tuntuu ja kuulostaa enemmänkin naisen kuin miehen nimeltä. MuTu ehkä, mutta kyl se mun mielestä näyttää hyvin muodostuneelta varsinkin lantion kohdalta.Janson kirjoitti:Ihan yleisestä mielenkiinnosta kysyn: mistäs tämä tieto Engra Deathswordin naiseudesta löytyy? Itselläni ei ole sattunut osumaan silmään.
Ei näe.Nimestä sen näkee. Engra tuntuu ja kuulostaa enemmänkin naisen kuin miehen nimeltä.
Kaipailin kyllä niitä virallisia lähteitä, enkä Mutuja. Minun mielestäni kun Engran lantio ei ole sen leveämpi kuin vyötärökään siinä kaaoskirjan kuvassa.MuTu ehkä, mutta kyl se mun mielestä näyttää hyvin muodostuneelta varsinkin lantion kohdalta.
"Beibi, sulla on focusta, tekis mieli slammata sua. Haluisitsä marshalloida mun 'jackia?"
- The Captain
- Valvoja
Täsmälleen samaa mieltä. Maailmassa on helkutisti nimiä,joista ei erota, kumpaa sukupuolta se edustaa. Maailmassa on enemmän naispuolisia Toneja kuin miespuolisia.Janson kirjoitti:Ei näe.Nimestä sen näkee. Engra tuntuu ja kuulostaa enemmänkin naisen kuin miehen nimeltä.
EDIT: Ja onko Nikita mielestänne miehen vai naisen nimi?
Minun lantioni on vyötäröä leveämpi. Olenko siis nainen?Kaipailin kyllä niitä virallisia lähteitä, enkä Mutuja. Minun mielestäni kun Engran lantio ei ole sen leveämpi kuin vyötärökään siinä kaaoskirjan kuvassa.MuTu ehkä, mutta kyl se mun mielestä näyttää hyvin muodostuneelta varsinkin lantion kohdalta.
Viimeksi muokannut The Captain, Ti 28.02.2006 11:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Etpä kai.The Captain kirjoitti: Minun lantioni on vyötäröä leveämpi. Olenko siis nainen?
"Beibi, sulla on focusta, tekis mieli slammata sua. Haluisitsä marshalloida mun 'jackia?"
-
Lord Morskittar
- Lighthammer
- Peliporukkavalvoja
- Rectunator
- Dark Apostle
Nonniin lapsukaiset.
Nyt kun on todettu, että nainenkin voi olla lihaksikas ja nimi ei välttämättä kerro sukupuolesta palataan takaisin aiheeseen johon tämä topic pohjasi.
Minuakin alkoi kiinnostamaan Engran tarina.
Muistaisin, että hänen kuvansa ja nimensä komeilisi Kaaoksen armeijakirjassa tillelillä "Praagin hävittäjä".
Mutta mitä tälle soturille oikein tapahtui?
Nyt kun on todettu, että nainenkin voi olla lihaksikas ja nimi ei välttämättä kerro sukupuolesta palataan takaisin aiheeseen johon tämä topic pohjasi.
Minuakin alkoi kiinnostamaan Engran tarina.
Muistaisin, että hänen kuvansa ja nimensä komeilisi Kaaoksen armeijakirjassa tillelillä "Praagin hävittäjä".
Mutta mitä tälle soturille oikein tapahtui?
"..Daemon Prince is like a box of chocolates, You never know what you gonna get .."
- Lihamestari
Kyllä se mainitaan Kaaoskirjan "Great War Against Chaos" -kartassa, nimi löytyy nuolen vierestä ja nuoli osoittaa Praagiin.Karu kirjoitti: Luultavasti tuolle ei ikinä ole mitään kirjoitettukaan. Piirtäjä on vain keksinyt kivan nimen hahmolleen.
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?