"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

latd 1500

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Inouj

latd 1500

Viesti Kirjoittaja Inouj »

EDIT: Tässä siis lost and the damned lista jolla olen viime aikoina pelaillut. Figut löytyy ja on ihan muutamaa lukuunottamatta maaleissa koko armeija.

Hq

chaos lord 168pts

2ccws
spiky bitz
mark of slaanesh
frags
essence
stature
speed
combat drugs
aura

2x aspiring champion 2x 62pts
powerfist
mocu

elites

obliterator 70pts

troops

20 mutants 151pts
2 flamers
boss w/fist

20 mutants 151pts
2 flamers
boss w/fist

5 traitors 60pts
lascannon

5 traitors 60pts
lascannon

5 traitors 60pts
lascannon

5 traitors 55pts
missile launcher

fast attack

hellhound 120pts
extra armour

heavy support

leman russ 161pts
3 hb
extra armour
search light

Leman russ 160pts
lasc
extra armour

Leman russ 160pts
lasc
extra armour

total: 1500pts
models: 64
autot: 4

komentz?
Viimeksi muokannut Inouj, To 16.02.2006 12:48. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Kardinaali
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kardinaali »

Hienoa... itsekkin unelmoin tälläisen tyylisestä armeijasta joskus, (tällä hetkellä kaaoksen puolelta ihan pure csm: dg)
Onkos tälläinen armeija oikeasti kasassa, ostolistalla vai vain huvinvuoksi laskettu?
Itse laittaisin Prinssille 2 ccwn sijaan venomin.. wound on 4+ mitä vaan on mukava.
Myös neljännelle traitor ryhmälle voisi laittaa lascin maximi juustouden saavuttamiseksi. ;) Ja eikös 5 traittoria lascilla maksa vain 60p? 5x8p+20p?

Ja aspiring championit menevät varmaankin mutanttien mukaan?
Inouj

Kardinaali kirjoitti:Hienoa... itsekkin unelmoin tälläisen tyylisestä armeijasta joskus, (tällä hetkellä kaaoksen puolelta ihan pure csm: dg)
Onkos tälläinen armeija oikeasti kasassa, ostolistalla vai vain huvinvuoksi laskettu?
Itse laittaisin Prinssille 2 ccwn sijaan venomin.. wound on 4+ mitä vaan on mukava.
Myös neljännelle traitor ryhmälle voisi laittaa lascin maximi juustouden saavuttamiseksi. ;) Ja eikös 5 traittoria lascilla maksa vain 60p? 5x8p+20p?

Ja aspiring championit menevät varmaankin mutanttien mukaan?
Eli siis ko armeija on kasassa ja on pelipöydälläkin ihan hyvin pärjännyt.

Missile traitoreilla ihan vain sen takia että joskus sen fragin ampuminen on vaan tosi jees. Pisteet oli killissä, mutta nyt korjattu.
Aspat joo mutantteihin.

Venom harkintaan, kiitos kommenteista.
Jurpo

jaa-a

Viesti Kirjoittaja Jurpo »

Melkoinen panssarilista. LatD on siinä hieno armeija että se on äärimmäisen sopeutuvainen. Obliksia vielä se kolmas niin tulee ilkeää jälkeä.

Itse ottaisin vielä kolmannen aspiriinin, lisää mutantteja ja agitaattorit traitoreihin yhden Sitruunamyllyn sijalle. Lisäksi Heavy bolter & Heavy stubber-varustetut tulitukiryhmät voisivat olla tehokkaita lukumäärillä ylpeilevän vihun pehmentäjiä.
Lintu, karhu, jänis ja kala.
Anna kestävä lemmenvala.
Inouj

Re: jaa-a

Jurpo kirjoitti:Melkoinen panssarilista. LatD on siinä hieno armeija että se on äärimmäisen sopeutuvainen. Obliksia vielä se kolmas niin tulee ilkeää jälkeä.

Itse ottaisin vielä kolmannen aspiriinin, lisää mutantteja ja agitaattorit traitoreihin yhden Sitruunamyllyn sijalle. Lisäksi Heavy bolter & Heavy stubber-varustetut tulitukiryhmät voisivat olla tehokkaita lukumäärillä ylpeilevän vihun pehmentäjiä.
Itse olen kyllä sitä mieltä että yksi kappale battle cannoneita on ihan yhtä hyvä massan poistaja kuin bs3 hb ja hs yhteensä, lisäksi av 14 on aika paljon kestävämpi kuin t3 ld6....

ja kun haluan kaikki tankit pitää, niin pakko olla noi neljät traitorit ei siis tilaa lisä mutuille...

miksi agitaattorit? siksi että squadi joka kuolee kun sille edes näyttää heavy boltteria maksaisi vielä enemmän? ei sillä ld seiskalla pitkälle pötkitä, ja toivon tosissani että et ehdottanut noita agitoijia lisä lähis voiman takia... etkai??
guifugi

Viesti Kirjoittaja guifugi »

Ainaski ssiinä on leman russien myötä tarpeeks tankkitulivoimaa.
Itse en vähemmillä pyssyillä pelais ja onpahan siinä vanhoja kunnon traitors/w lascannoneja... (obleista puhumattakaan!!!)

Entä miten aiot hommata 40 mutanttia? chaos mutants konvu kitilläkö??? (no milläpä muullakaan!!?)
Inouj

guifugi kirjoitti:Ainaski ssiinä on leman russien myötä tarpeeks tankkitulivoimaa.
Itse en vähemmillä pyssyillä pelais ja onpahan siinä vanhoja kunnon traitors/w lascannoneja... (obleista puhumattakaan!!!)

Entä miten aiot hommata 40 mutanttia? chaos mutants konvu kitilläkö??? (no milläpä muullakaan!!?)
Jos katsoisit tarkemmin ketjun muita viestejä; huomaisit varmaan että minulla ko. armeija jo kasassa, joten mutantitkin löytyy.
Tein ne lähinnä bits boxistani löyneistä osista... Käytin ainakin seuraavia osia: -marauders, catachans, firewarriors, genestealers, termagants, orks
Inouj

guifugi kirjoitti:Ainaski ssiinä on leman russien myötä tarpeeks tankkitulivoimaa.

Jos katsoisit tarkemmin ketjun muita viestejä; huomaisit varmaan että minulla ko. armeija jo kasassa, joten mutantitkin löytyy.
Tein ne lähinnä bits boxistani löyneistä osista... Käytin ainakin seuraavia osia: -marauders, catachans, firewarriors, genestealers, termagants, orks
zezuz

Viesti Kirjoittaja zezuz »

todellakin listassa tankkitulivoimaa löytyy kivasti. mitäs nää traitorit, mutantit ynnä muut on? löytyykö ne EoT codexista vai? itsekkin oon aatellu alkaa latdia kasaan kun saan 40k zombie armeijan kokonaan väsättyä.

-ZéZúZ
i'm back !
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijalistat”