"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Kuinka kuljettaa metalli figuja

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Nurgle Master

Kuinka kuljettaa metalli figuja

Viesti Kirjoittaja Nurgle Master »

Haluaisin ideoita miten kuljettaa metallifiguja ilman että maalit lähtee, ainaki mun figuist ne pamahtaa irti jos sormella hipasee.Yleensä kuljetan boxissa pyyhkeeseen käärittynä mutta sillonki tulee vähä vaurioo.
-Im SO BACK-
Day
Valvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Day »

Oletko lakannut ja pohjamaalannut figut? Koska tuon menetelmäsi pitäisi toimia ihan hyvin. Maalia lähtee kuljetuksessa aina, sitä ei oikeastaan voi ehkäistä kuin useammalla lakkakerroksella.
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
The Man

Viesti Kirjoittaja The Man »

GW:llähän on sellainen kuljetuslaukku. Toimivuudesta ei ole tietoa. Tuskin ainakaan mitään isoa voi kuljettaa.
Lyhyestä virsi kaunis
Roksteri

Viesti Kirjoittaja Roksteri »

Minä olen itse tehnyt laukun. Tyylin GW:N laukku eikä maalit ole rapissut. En ole edes lakannut figujani.
Sopuli

Viesti Kirjoittaja Sopuli »

outoa. minulla vaikka olen kuljettanut niin ei ole lähtenyt hiukkastakaan maalia. mulla on finfoamin tyylisen aineen purua jota olen laittanut pieniin laatikoihin ja niihin metalli figut. nämä figut on pohjamaalattu matta mustalla
Väitän et Samu voitti vaan siks et se osaa pelaa, on ollu WTC:s ja on mukava tyyppi
-HP
tneva82

Viesti Kirjoittaja tneva82 »

Noh. Itse kuljetan ilman mitään koukeroita latoen ne vaan laatikkoon. Ei pahemmin maalit lähde pohjamaalatuista ja lakatuista figuista. Ainut asia missä haittaa on figujen hajoaminen mutta pienet liimaukset silloin tällöin on pieni ongelma, pienempi kuin ne ties kuinka monta tusinaa GW:n laukkuja joita pitäisi ostaa jotta kaikille figuilleni riittäisi :lol:.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Impaleq

Viesti Kirjoittaja Impaleq »

Lakatkaa figujanne hyvät ihmiset
Blöö

Viesti Kirjoittaja Blöö »

Nojoo, kyllä mulla on pahimmat vauriot jääneet pois kuljetuksissa. Kaikki isommat figut (wraithlord yms.) pakkaan pakasterasiaan vessapaperin sekaan (ei käytettyjen). Hyvin on säilynyt, mutta ainahan nyt vähän maaleja lähtee.
chokka

Viesti Kirjoittaja chokka »

Pistät vaan figut johonkin isompaan boxiin, silleen oikeen päin. Ja kannat sitten kädessä ne. :) Niin minäkin teen.
Frenzy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Frenzy »

Pumpuli tai jonkinlainen muu vanu pienessä pakasterasiassa on kätevä, varsinkin jos on kuljetettava jotain showcase-figuja. Muut menee superlonin välissä. :)
Coveria ei jätetä.

WAR HEAD
Gorbag
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Gorbag »

Mie pistän johonkin boxiin vaikka kolitsin(sweatshirt) ja laitan figut sinne pohjalle ja sitten käännän sen kolitsin toisen puolen figujen päälle ja kansi kiinni, ja eikun menox!!1
Dracheny

Viesti Kirjoittaja Dracheny »

Te ihmettelette kuinka kuljettaa metalli figuja ilman että maali lähtee?
Liottakaa figuja vedessä ennen pohjamaalausta, pohjamaalatkaa spraylla ja lakatkaa maalauksen jälkeen. Sitten jos figu on liimattu/pinnattu hyvin sen kuljetus pehmustetussa lootassa ei tuu oleen ongelma...
Mutta DE muovi Warriorit splinter rifleillä ei selviä edes GW:n salkussa hajoamatta, maali pysyy mutta figut hajoaa...

En suosittele pumpulia, sillä se tarttuu kaikkeen ainakin static grassiin, käytä aiemmin silkkiä, kallista on mutta pehmeää eikä tartu minnekkään
One who has seen the Horrors of Warp and prevailed, still fears girls...
Vihannes

Viesti Kirjoittaja Vihannes »

Pirkkaniksi: Kokeile kananmuna kennoa johon ladot figut ja laitat jonkin kankaan päälle.
Nurgle Master

Viesti Kirjoittaja Nurgle Master »

Mistäköhä sitä matta lakkaa josta weekender puhu saa?
ku en haluu tehä mu jätkistä mitä salomonin aurinkoja.
-Im SO BACK-
Ghen'tos

Viesti Kirjoittaja Ghen'tos »

Sitähän pitäisi saada ihan rautakaupoista. Osta MATTA-lakkaa, etteivät (spraysta riippuen) figut rupea kiiltämään.
Work out, in case future happens.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”