Tyranids ja niiden eri taktiikat
Tyranids ja niiden eri taktiikat
Noniin, olen siirtynyt 'nidien vähemmän uljaaseen maailmaan tuhoten maailmoita 'nidien nälkää ajatellen. Ostimpa niiden sääntökirjan ja samalla aloituspaketin. Koonnut olen melkein kaikki, puolitoista tyranid warrioria jäljellä :) Ostan heti uuden aloitus paketin, hive tyrantin ja trooppi paketin kunhan tulee kauppaan.... :D Ei ollut sillä hetkellä kun olin ostoksilla.
Ite laitoin carnifexille lähitaistelu aseet, codexissa esimerkeissä se mistä puhuttiin linjan murtajana. Geneille rending clawsit ja sit toiseksi ne "puukot" (en muista oikeaa nimeä tällä hetkellä), saaden näin yhteensä 3 hyökkäystä per lärvi. Warruille laitoin/laitan kaukoaseet, mm. Venom cannonin ja puukot ja toiselle muistaakseni deathspitterin, tälle toiselle en ole vielä laittanu kakkos asetta mutta mietin jos laittaisi parin Devourereita. Muut troopsit ovat nyt mitä on =D
Noniin mutta se siitä omista tän hetkisistä joukoista. Nyt pääasiaan eli taktiikkoihin.
Osa puhuu että niistä voi tehdä joko sellaisen lihamuurin joka hakkaa päälle vihulle, joko hieman tehokkaampia mukana tai sitten pelkästään trooppeja, tehden omasta joukosta ylivertaisen vihun lukumäärään, x3 tai jopa x4 kertaisena. Tai sitten armeija keskittyy pelkästään kaukotaisteluun. Tässä kaksi ääripäätä.
Olen katsonut näitä muita keskusteluita samaisesta aiheesta, mutta ajattelin tässä laittaa tän keskustelun tänne taktiikka puolelle. Moni on sitä mieltä että tasapainoinen armeija on paras. Minkälainen tämä armeija sitten on? Mitä tähän kuuluu?
Ite laitoin carnifexille lähitaistelu aseet, codexissa esimerkeissä se mistä puhuttiin linjan murtajana. Geneille rending clawsit ja sit toiseksi ne "puukot" (en muista oikeaa nimeä tällä hetkellä), saaden näin yhteensä 3 hyökkäystä per lärvi. Warruille laitoin/laitan kaukoaseet, mm. Venom cannonin ja puukot ja toiselle muistaakseni deathspitterin, tälle toiselle en ole vielä laittanu kakkos asetta mutta mietin jos laittaisi parin Devourereita. Muut troopsit ovat nyt mitä on =D
Noniin mutta se siitä omista tän hetkisistä joukoista. Nyt pääasiaan eli taktiikkoihin.
Osa puhuu että niistä voi tehdä joko sellaisen lihamuurin joka hakkaa päälle vihulle, joko hieman tehokkaampia mukana tai sitten pelkästään trooppeja, tehden omasta joukosta ylivertaisen vihun lukumäärään, x3 tai jopa x4 kertaisena. Tai sitten armeija keskittyy pelkästään kaukotaisteluun. Tässä kaksi ääripäätä.
Olen katsonut näitä muita keskusteluita samaisesta aiheesta, mutta ajattelin tässä laittaa tän keskustelun tänne taktiikka puolelle. Moni on sitä mieltä että tasapainoinen armeija on paras. Minkälainen tämä armeija sitten on? Mitä tähän kuuluu?
There is a cancer eating at the Imperium. We have given the horror a name to salve our fears; we call it the Tyranid race. If it is aware of us at all it must know us only as PreyInquisitor Czevak
- Half-breed
Re: Tyranids ja niiden eri taktiikat
Ei Nideistä ampuvaa armeijaa saa aikaiseksi. Ainakaan järkevää sellaista.
Tasapainoinen armeija = armeija jossa on tasapainoisesti kaikkea mitä armeijalla on. Eli toisinsanoen armeija ei ole tehty pelkästään pikkuitikoista, ja isoista monstereista, vaan tasapainoisesta sekoituksesta näiden välillä.
Tasapainoinen armeija = armeija jossa on tasapainoisesti kaikkea mitä armeijalla on. Eli toisinsanoen armeija ei ole tehty pelkästään pikkuitikoista, ja isoista monstereista, vaan tasapainoisesta sekoituksesta näiden välillä.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Jos vaan pysyisit niissä "osta armeijakirja ja lue sitä, noob"-kommenteissa? Nidit on nimenomaan ampuvana armeijana pyörinyt turnauspöydissä siellä kärjen tuntumassa jo vaikka kuin kauan.Half-breed kirjoitti:Ei Nideistä ampuvaa armeijaa saa aikaiseksi. Ainakaan järkevää sellaista.
Jossain höpösöpösatumaassa ihmiset kai pelaa monstereita ja pikkusittiäisiä jossain tasapainoisessa 1 monsteri-30 gaunttia-suhteessa.
- Half-breed
Ei niistä oikein ampuvaa armeijaa saa aikaiseksi kuitenkaan. Monstereilla saa lähestyttäessä ampuvan armeijan, mutta sekin käy viimeistelemässä vihollisen lähiksessä, joten ei se ihan oikea tykkilinja ole.Oberon kirjoitti:Jos vaan pysyisit niissä "osta armeijakirja ja lue sitä, noob"-kommenteissa? Nidit on nimenomaan ampuvana armeijana pyörinyt turnauspöydissä siellä kärjen tuntumassa jo vaikka kuin kauan.Half-breed kirjoitti:Ei Nideistä ampuvaa armeijaa saa aikaiseksi. Ainakaan järkevää sellaista.
Kuitenkin Nidien ammuskelussa on ongelmana raskaiden kohteiden tappaminen, kun käytännössä muuta mahdollisuutta kuin dakalla pudottaminen ei nideillä ole, ja tankkeja vastaan ei etenkään ammuskelulla saada mitään aikaan.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Suosituimpina listoina taitaa pyöriä fexi- ja genestealer listat. Ensimmäinen koostuu lähinnä carnifex valinnoista jokaiseet mahdolliseen slottiin ja mieluiten halpana/ampuvana. Jälkimmäinen järkeillen koostuu genestealereista (scuttlers+feeder tendrils/jokin muu) joiden lisäksi listasta saattaa löytyä lictoreita, broodlord ja zoaneja. Oletan että olet melko uusi pelaaja joten haulla löytynee tietoa myös.
Soi viulu
Niin sä meinasit että ne kahdella linkatulla bs3 devourerilla varustetut A~3 fexit tähtää vihollistensa tuhoamiseen lähitaistelussa, ja että toi S6-dakan valtava määrä mitä ne päästää irti joka rundi on lähinnä korvaavaa tekemistä lähistä odotellessa? Okei. On siellä ne devourereita heiluttavat hive tyrantit toki kanssa, ja harva ohittaisi olankohautuksella heavysta löytyvät fexit s8 lättyineen ja S10 tykkeineen. Joo, ne vaan glancettaa, mutta se glancekin meinaa ettet tee tankillasi juuri mitään, genet ja zoanit sekä lentävä tyrantti riittävät monille koviakin tankkeja vastaan... Ne ei ihan turhaan ole siellä kärjessä aina, osa syytä löytyy toki pelaajasta mutta tajunnet silti.
Half-breed kirjoitti: Ei niistä oikein ampuvaa armeijaa saa aikaiseksi kuitenkaan. Monstereilla saa lähestyttäessä ampuvan armeijan, mutta sekin käy viimeistelemässä vihollisen lähiksessä, joten ei se ihan oikea tykkilinja ole.
Kuitenkin Nidien ammuskelussa on ongelmana raskaiden kohteiden tappaminen, kun käytännössä muuta mahdollisuutta kuin dakalla pudottaminen ei nideillä ole, ja tankkeja vastaan ei etenkään ammuskelulla saada mitään aikaan.
Nidit ovat vähintään top 5 ampuvien armeijoiden mukana.
Hive tyrant kahdella devourerilla on jo helvettiä.
brb haen copy jutun...
No ni...
Yleensä koko nidi lössi etenee yhdessä ampuen vastustajaa. Genet otetaan yleensä sivutueksi. Lictorilla pääsee vastustajan linjojen sisälle jos on vaan terrainia. Tosin heikko save ei lohduta, mutta pienen tankin sillä korkkaa.
Lento hivellä yleensä mennään suojin turvin kohti lähistelyä vaan. Emt oikeen nidien taktiikkaa muuta kun et päälle ampuen, toiminu aina. Jos jää nynnyilee omalle aloitus paikalle, nii ei yleensä tule mitään.
Massalla päälle ja ammutaan nii paljon ku kerkii ennen combattia jos sinne haluu myös mennä.
Hive tyrant kahdella devourerilla on jo helvettiä.
brb haen copy jutun...
No ni...
Crystania » Ti 14.07.2009 18:01
Voi hyvät hyssykät mitä huutoja...
Varmaan paras modelli koko pelissä on Hive Tyrant Kahdella TL-Devourerilla.
Jos joku aloittaa nidit kertokaa totuus hyvät ihmiset.
Hq:n Hive tyrant on 100000000000...jne. X parempi kuin muut siihen kykenevät.
Hive Tyrant on kestävä ja jos pelkää, että se kuolee johokin laaseriin ym, niin sitten guardeja siihen vielä vierelle.
Elite kohdassa suisituimmat on dakkafexit. Jotkut pelaavat Lictoreita mikäs siinä. Jokainen tyyllillään. Warrioreita käytetään myös joskus.
Troop valintana on yleensä spinegauntit tai sivulta tulevat genet re roll osumien kanssa.
Fastis en oo paljon koskaan mitään nähny uuden sääntökirjan myötä.
Heavy valintoja ovat yleensä Carnit isoilla aseilla ja jotkut pelaa zoaneitakin.
Nämä ovat pelillisesti tehokkaita, mutta jos pelaat ihan hauskuuden vuoks ja kavereiden kanssa, niin suosittelen koittamaan erilaisia muitakin yksiköitä.
Turnauksessa monsteri listat on se pop yleensä, mutta kaveri peleis mulla ainakin menee ihan mikä lista vaan.
Näillä sitten seuraavanlaisia juttuja.Crystania » Ke 15.07.2009 10:41
Yks elite carni usein nähty on myös Barbedilla ja scythinillä varustettu. Rending:stä ei ole mitään hyötyä carnifexille, koska se on muutenkin monster creature.
Yleensä koko nidi lössi etenee yhdessä ampuen vastustajaa. Genet otetaan yleensä sivutueksi. Lictorilla pääsee vastustajan linjojen sisälle jos on vaan terrainia. Tosin heikko save ei lohduta, mutta pienen tankin sillä korkkaa.
Lento hivellä yleensä mennään suojin turvin kohti lähistelyä vaan. Emt oikeen nidien taktiikkaa muuta kun et päälle ampuen, toiminu aina. Jos jää nynnyilee omalle aloitus paikalle, nii ei yleensä tule mitään.
Massalla päälle ja ammutaan nii paljon ku kerkii ennen combattia jos sinne haluu myös mennä.
No tuossapa tulikin jo kivasti vastauksia :)
Tuli tuosta lentävästä Hivestä mieleen, kun pari tyyppiä haukkui erilaisia armeijoita. Sanoivat myös että 'nidien hive siivillä on "juusto armeija" =D
Varmaan kannattaisi troopeissa hormagauntit ja gauntit pistää siihen lähelle 30 broodiin? Kun olen katsonut noita kuviakin, aina olen nähnyt hormagauntit ensimmäisessä linjassa, perässään sitten gauntteja erilaisilla aseilla. Perässään usein warruja ampuma aseilla ja vielä niiden takana tai sivuilla on hormagauntteja. Onko tämä kokeilemisen arvoinen taktiikka?
Keille yksiköille kannattaisi panostaa ampuma-aseissa? Carnifex ja warrut? Mitä gaunteille kannattaisi laitattaa?
Carnifexillä ei mielestäni kannattaisi laitattaa paljoa ampua-aseistusta. Mielestäni se on tehokkaimmillaan lähiksessä korkean voimansa takia, pois armorit samalla. Ekana tulee mieleen warrut ampuma-aseilla, mutta nidien aseet ovat suhteutettu olion voimaan ja carrulla se on suurin. Carrulle kaksi venom cannonia nii se aiheuttaa vain glancingia, mutta jos laittaisi kaksi paria scything talonsia ja toxin sacsit nii melkein aina tulisi peneratingia. Tietenkin minä olen tätä mieltä mutta kokeneemmat saa vetää maton alta :)
Tuohon yhteen kysymykseen olenko uusi pelaaja niin mitenkä sen nyt ottaa :) Tyranidejä en ole koskaan nähnyt kentällä ja se kiinnostaisi nähdä mitenkä ne toimisi. Googlettanut totta kai olen kovasti, mutta tekisi mieli kuulla myös muiden suomalaisten pelaajien erilaisia taktiikoita kuin parin tyypin omat taktiikat. Tätä kautta saisin myös hieman laajempaa tietoa, kun voin kysellä. Kerännyt olen Eldareita ja speissuja molempia päälle 2000pst.
Tuli tuosta lentävästä Hivestä mieleen, kun pari tyyppiä haukkui erilaisia armeijoita. Sanoivat myös että 'nidien hive siivillä on "juusto armeija" =D
Varmaan kannattaisi troopeissa hormagauntit ja gauntit pistää siihen lähelle 30 broodiin? Kun olen katsonut noita kuviakin, aina olen nähnyt hormagauntit ensimmäisessä linjassa, perässään sitten gauntteja erilaisilla aseilla. Perässään usein warruja ampuma aseilla ja vielä niiden takana tai sivuilla on hormagauntteja. Onko tämä kokeilemisen arvoinen taktiikka?
Keille yksiköille kannattaisi panostaa ampuma-aseissa? Carnifex ja warrut? Mitä gaunteille kannattaisi laitattaa?
Carnifexillä ei mielestäni kannattaisi laitattaa paljoa ampua-aseistusta. Mielestäni se on tehokkaimmillaan lähiksessä korkean voimansa takia, pois armorit samalla. Ekana tulee mieleen warrut ampuma-aseilla, mutta nidien aseet ovat suhteutettu olion voimaan ja carrulla se on suurin. Carrulle kaksi venom cannonia nii se aiheuttaa vain glancingia, mutta jos laittaisi kaksi paria scything talonsia ja toxin sacsit nii melkein aina tulisi peneratingia. Tietenkin minä olen tätä mieltä mutta kokeneemmat saa vetää maton alta :)
Tuohon yhteen kysymykseen olenko uusi pelaaja niin mitenkä sen nyt ottaa :) Tyranidejä en ole koskaan nähnyt kentällä ja se kiinnostaisi nähdä mitenkä ne toimisi. Googlettanut totta kai olen kovasti, mutta tekisi mieli kuulla myös muiden suomalaisten pelaajien erilaisia taktiikoita kuin parin tyypin omat taktiikat. Tätä kautta saisin myös hieman laajempaa tietoa, kun voin kysellä. Kerännyt olen Eldareita ja speissuja molempia päälle 2000pst.
There is a cancer eating at the Imperium. We have given the horror a name to salve our fears; we call it the Tyranid race. If it is aware of us at all it must know us only as PreyInquisitor Czevak
No mitä itse suosittelen on seuraavat varustukset ym.
1' Hive tyrant
Lisä save, lisä Bs, S boosti, 2x Devourer ja ehkä yksi tyrant guardi.
2' Hive tyrant ( Oma suosikki )
Lisä save, lisä Bs, S boosti, devourer, venom cannon ja 2x tyrant guard
3' Hive tyrant
lisä bs, lisä s, siivet, 2x devourer, ja fieldi
3' Hive tyrant ( oma suosikki )
I boosti, S boosti, Implant attack, siivet, 2x kynnet ja fieldi. Jos jää pisteitä nii re roll woundaukset viel mukaan.
Warriorit varustetaan yleensä lätty aseilla. Silloin ei kauheasti tarvi Bs kykyä, mutta strenaa kandee ottaa yks lisää.
Elite fexit taas suosituimmat.
1' Fex ( oma suosikki )
Bs boosti ja 2x devourer
2' Fex
Barded lätty ja yhdet kynnet.
Gauntit yleensä varustetaan pelkällä spinefistillä. Halpaa trooppia ja yleensä pelataan 8-16kpl joukoissa. Itse käytän 16kpl jengejä. Jotkut pelaavat heillä myös whit out numberia.
Genejä peluutetaan yleensä sivu hyökkäyksellä ja osumiset re rollin kera.
Fastist ei oikeastaan ole enää mitään hienoa uuden sääntökirjan julkaisun myötä.
Heavy
1' Fex ( Oma suosikki )
Lisä Bs, venom ja barbed lätty
Jotkut ottavat lisä saven tai woundin, mutta itse en ole koskaan tarvinnu
Zoanit on myös ihan hyviä. Synapsi ja blasti taitaa olla yleisin varustus, mutta screami on kans toimiva. Barbed + Screami = hyvä combo. Varsinkin jos sulla on kaksikin screami zoania nii sekin tuntuu jo pinning testi heitoissa. Hive tyrantti käy kans ihan hyvin kiljuen taistoon.
1' Hive tyrant
Lisä save, lisä Bs, S boosti, 2x Devourer ja ehkä yksi tyrant guardi.
2' Hive tyrant ( Oma suosikki )
Lisä save, lisä Bs, S boosti, devourer, venom cannon ja 2x tyrant guard
3' Hive tyrant
lisä bs, lisä s, siivet, 2x devourer, ja fieldi
3' Hive tyrant ( oma suosikki )
I boosti, S boosti, Implant attack, siivet, 2x kynnet ja fieldi. Jos jää pisteitä nii re roll woundaukset viel mukaan.
Warriorit varustetaan yleensä lätty aseilla. Silloin ei kauheasti tarvi Bs kykyä, mutta strenaa kandee ottaa yks lisää.
Elite fexit taas suosituimmat.
1' Fex ( oma suosikki )
Bs boosti ja 2x devourer
2' Fex
Barded lätty ja yhdet kynnet.
Gauntit yleensä varustetaan pelkällä spinefistillä. Halpaa trooppia ja yleensä pelataan 8-16kpl joukoissa. Itse käytän 16kpl jengejä. Jotkut pelaavat heillä myös whit out numberia.
Genejä peluutetaan yleensä sivu hyökkäyksellä ja osumiset re rollin kera.
Fastist ei oikeastaan ole enää mitään hienoa uuden sääntökirjan julkaisun myötä.
Heavy
1' Fex ( Oma suosikki )
Lisä Bs, venom ja barbed lätty
Jotkut ottavat lisä saven tai woundin, mutta itse en ole koskaan tarvinnu
Zoanit on myös ihan hyviä. Synapsi ja blasti taitaa olla yleisin varustus, mutta screami on kans toimiva. Barbed + Screami = hyvä combo. Varsinkin jos sulla on kaksikin screami zoania nii sekin tuntuu jo pinning testi heitoissa. Hive tyrantti käy kans ihan hyvin kiljuen taistoon.
-
Dark Servant
Minulla on pelkästään lähistelevä 'nidiarmeija. Hiveä ei vielä ole ja sen puutteen on kyllä huomannut. Lisäksi kolmas pumpattu tankkifexi on odottamassa sahaa, 'stuffia ja maalausta.
Tyylivalinta omalla alien-teemalla. Mitä itse tehokkuuteen tulee, niin viisi peliä viidestä olen hävinnyt (pari peliä meni huonosti kun en älynnyt ottaa flesh hookkeja ja vihu kykki coverissa ja löi ensin, loput vain meni huonosti). Ehkä sitten kun hive saapuu ja pääsee kentälle sekä kolmas tankkifexi.
Tyylivalinta omalla alien-teemalla. Mitä itse tehokkuuteen tulee, niin viisi peliä viidestä olen hävinnyt (pari peliä meni huonosti kun en älynnyt ottaa flesh hookkeja ja vihu kykki coverissa ja löi ensin, loput vain meni huonosti). Ehkä sitten kun hive saapuu ja pääsee kentälle sekä kolmas tankkifexi.
"Victory or Death! Or if we're lucky, both."
mulla on vain yksi hive tyrant, yksi aloitus pakkaus ja vielä kaverilta sain ilmatteeks "rikkinäisen" fexin jonka muutin kaukoon, barbed strangler ja twinit devourereita, sekä zoanthin ja lictorin. Odotan kimppatilauksesta kaksi uutta aloitus pakettia armeijaani. pitää gauntteja ostaa lisää ym. kivaa kun pääsen vauhtiin. Odotan innolla että pääsen noilla tappelemaan. Otettiin kaverin kanssa pikku tappelu 400pst kummallakin, kaverilla speissut, voitin sen pelin, mutta menetin ne joukot mitkä odotinkin menettäväni.
Crystania puhuu taas asiaa nideistä, kannattaa kuunnella. Sen verran listätään että Gaunteista Spinegaunttien lisäksi Termagantit (gaunt + fleshborer) toimii. S4 kuti rerolleilla woundaukseen on oikeesti kova, eikä vastustaja yleensä osaa ottaa näiden tehoa huomioon. Kevään/kesän turnauspelien tappoihin kuuluu mm. carnifexeja, hive tyrantteja ja melkoiset läjät assault terminatoreja (niitä 3+ invullisia) . Ne täytyy vaan pelata niin ettei niiden kontolle luota mitään tappoja, vaan käyttää varmistuksena. Hyvin harvoin ovat pettäneet.
Psychic Scream on myös oikein käyttökelpoinen ominaisuus niin kauan kun vastustaja ei ole Fearless tai Stubborn. Viime aikoina olen pelaillut 4 Screamin listaa (2 Tyranteilla, 2 Zoanthropeilla) ja hyvin on toiminut. Pari pinnattua ryhmää rampauttaa vastustajan peliä julmasti.
Strangler + Devourerit ei muuten oikein pelaa yhteen Fexillä. Kannattaa mieluummin laittaa joku noista Crystanian mainitsemista buildeista.
Psychic Scream on myös oikein käyttökelpoinen ominaisuus niin kauan kun vastustaja ei ole Fearless tai Stubborn. Viime aikoina olen pelaillut 4 Screamin listaa (2 Tyranteilla, 2 Zoanthropeilla) ja hyvin on toiminut. Pari pinnattua ryhmää rampauttaa vastustajan peliä julmasti.
Strangler + Devourerit ei muuten oikein pelaa yhteen Fexillä. Kannattaa mieluummin laittaa joku noista Crystanian mainitsemista buildeista.
"Silmitön väkivalta on vilpittömin ja läheisin ihmiskontaktin muoto."
-Sörkan Sika-Harri-
-Sörkan Sika-Harri-
Laitoin stranglerin ja devourerit laitoin että vois samalla uhata kevyttä ja raskasta jalkaväkeä kun molemmilla voisi ampua. Mutta taitaa olla tilanne että otan devourerit poikkee ja laitan venomin tilalle. Kaksi strangleria ois aika kiva jollai tasolla.... :D
- Varjonkutoja
Kaksi strangleria = Twinkattu strangler törkeällä hinnalla, joo ei kiitos :S Laita vaan venomi, tai sitten kahdet kappaleet twinkattuja Devourereita^^Anzku kirjoitti:Laitoin stranglerin ja devourerit laitoin että vois samalla uhata kevyttä ja raskasta jalkaväkeä kun molemmilla voisi ampua. Mutta taitaa olla tilanne että otan devourerit poikkee ja laitan venomin tilalle. Kaksi strangleria ois aika kiva jollai tasolla.... :D
''Quar'valsharess del veldrinn lueth bwael''.
O_o Eikö fexi voi ampua molemilla stranglereilla erikseen? petskules vie jos ei voi... tulee nimittäin revittävää.Varjonkutoja kirjoitti: Kaksi strangleria = Twinkattu strangler törkeällä
-
chematrich
kyllä se voi ampua kummallakin erikseen.Monstrous creaturejen spessu rule.Nacht kirjoitti:O_o Eikö fexi voi ampua molemilla stranglereilla erikseen? petskules vie jos ei voi... tulee nimittäin revittävää.Varjonkutoja kirjoitti: Kaksi strangleria = Twinkattu strangler törkeällä
Mutta nidikirja sanoo, että jos otat 2 samaa pyssyä, niistä tulee 1 twin-linked.
Oberon kirjoitti:On ne RF-tiimin pojat kovia kyllä
Tämä sääntö siis ns. kumoaa Monstrous Creature säännön...Ishmael kirjoitti:Mutta nidikirja sanoo, että jos otat 2 samaa pyssyä, niistä tulee 1 twin-linked.
Eli revittävää tuli sittenkin.
Nooh, voithan ottaa sille toisen pyssyn siihen kaveriksi, niin se sit ampuu linkatun stranglerin, ja jonkun muun :)
- Varjonkutoja
Taitaapi loppua kädet kesken :/Oberon kirjoitti:Nooh, voithan ottaa sille toisen pyssyn siihen kaveriksi, niin se sit ampuu linkatun stranglerin, ja jonkun muun :)
''Quar'valsharess del veldrinn lueth bwael''.