Ilmottautuminen peli-iltoihin.
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Ilmottautuminen peli-iltoihin.
1.täyttä paskaa
2.en kyl oikee tiiä,voihan se olla et koko meiän universumi on jonku örvelön verisuonistossa tai jotaa
2.en kyl oikee tiiä,voihan se olla et koko meiän universumi on jonku örvelön verisuonistossa tai jotaa
Currynator kirjoitti:SINÄ SENKIN!!!! Kakkua!? No katson saanko tehtyä asialle jotain, jos jaksan ja keli on hyvä niin teen lumi hommat......
- Currynator
Karrin vastaus tuokio:
En tiedä tulenko keskiviikkona pelaamaan. Riippuu meneekö mulla kauan ton ryhmätyö homman kanssa jota teen silloin.
Plekupeleistä sen verran että ainut joka noista minua kiinnostaa on ZoE 2 jonka olen jo kerran pelannut läpi. Jos lainaan niin otan sen lainaksi mutta en ole vielä varma lainaanko (tämä ei johdu sinusta Arttu vaan siitä että FF8 on hyvä peli ja minulta on jo kerran mennyt se rikki kun lainasin sen kaverille ja pelkään että se tapahtuu taas :D).
Luumukiisseli kysymys oli aika paha. Taitaa mennä yöunet tota pohtiessa.
Mun teoria on se että ku tarpeeksi pitkään menee avaruutta eteenpäin niin aikanaa tuut takas siihen pisteeseen josta lähit liikkeelle eli kun se ns. raja tulee vastaan niin voisi ajatella että että "teleporttaat" kaikkeuden toiselle puolelle mutta et tajua sitä vaan jatkat matkaa kuin mitää ei olisi tapahtunut (vaikee selittää :D).
En tiedä tulenko keskiviikkona pelaamaan. Riippuu meneekö mulla kauan ton ryhmätyö homman kanssa jota teen silloin.
Plekupeleistä sen verran että ainut joka noista minua kiinnostaa on ZoE 2 jonka olen jo kerran pelannut läpi. Jos lainaan niin otan sen lainaksi mutta en ole vielä varma lainaanko (tämä ei johdu sinusta Arttu vaan siitä että FF8 on hyvä peli ja minulta on jo kerran mennyt se rikki kun lainasin sen kaverille ja pelkään että se tapahtuu taas :D).
Luumukiisseli kysymys oli aika paha. Taitaa mennä yöunet tota pohtiessa.
Mun teoria on se että ku tarpeeksi pitkään menee avaruutta eteenpäin niin aikanaa tuut takas siihen pisteeseen josta lähit liikkeelle eli kun se ns. raja tulee vastaan niin voisi ajatella että että "teleporttaat" kaikkeuden toiselle puolelle mutta et tajua sitä vaan jatkat matkaa kuin mitää ei olisi tapahtunut (vaikee selittää :D).
Unohdin laittaa omat vastaukseni.
1: Luumukiisseli littyy siihen siten että että.... en tiedä.
2: Päädyimme siihen että on olemassa monta universumia rinnaikkain. Ajattele sitä vaikka siten että on monta palloa vierekkäin ja ne kaikki laajenevat ja lopulta kun ne ovat tarpeeksi isoja ne poksahtavat(big bang) jonka jälkeen tämä sama kierre jatkuu ja jatkuu. Mutta mitä "ainetta" niitten pallojen välissä on? Eli päädyimme osittain takaisin lähtö pisteeseen.
1: Luumukiisseli littyy siihen siten että että.... en tiedä.
2: Päädyimme siihen että on olemassa monta universumia rinnaikkain. Ajattele sitä vaikka siten että on monta palloa vierekkäin ja ne kaikki laajenevat ja lopulta kun ne ovat tarpeeksi isoja ne poksahtavat(big bang) jonka jälkeen tämä sama kierre jatkuu ja jatkuu. Mutta mitä "ainetta" niitten pallojen välissä on? Eli päädyimme osittain takaisin lähtö pisteeseen.
-Viilasimme puolipilkusta pilkun pois, saamme siis @ merkin.
Olemme siis kehittäneet pilkunviilaamisen huippuunsa.
ja karrille ehkä se FF10 ois kuitenki parempi roopen kertomien mukaan ja ku oon FF8:n pelannu läpi joskus vuonna 2003(tai jtn vastaavaa mut sillon ku olin 7)
Currynator kirjoitti:SINÄ SENKIN!!!! Kakkua!? No katson saanko tehtyä asialle jotain, jos jaksan ja keli on hyvä niin teen lumi hommat......
- Currynator
No tuun ehkä tänään pelaamaan. Tällä hetkellä näyttää että tulisin pelaamaan mutta muutoksia suunnitelmiin voi tulla. Tuo arttu se ZoE siltä varalta jos tuun, tuon itse sen FF10:n.
elikkä oon keksiny hyvät päivä meiän peli päiville osa syynä se et mun mummo on sairaalas ja aina sillon ku pelaillaa mun iskä soittaa et mennääkö kattomaa sit...keskiviikko,perjantai ja sunnuntai,käyks teille?
Mulle käy kaikki muut päivät paitsi tiistai(psa).
Onko perjantaina peliä?
Ps: Karri ymmärrän nyt mitä tarkoitit sillä että Aho on natsi.
Onko perjantaina peliä?
Ps: Karri ymmärrän nyt mitä tarkoitit sillä että Aho on natsi.
- Currynator
No mulle käy päivät vaikka keskiviikkona en tuu joka kerta, riippuu fiiliksistä.
Ja btw, onko meille huomenna peliä ja jos on niin mihin aikaan?
Ja btw, onko meille huomenna peliä ja jos on niin mihin aikaan?
kai meil on huomen pelii ku peetu sano et sunnuntain ei käy...14.30??
jos te olette tulossa niin käykö n. klo 14.
ja karri, iqnuu, iqnuu, iqnuu,
iqnuu, iqnuu,iqnuu,iqnuu.......
ja karri, iqnuu, iqnuu, iqnuu,
iqnuu, iqnuu,iqnuu,iqnuu.......
"The moonlight makes my heart beat. My other self is starting to awake. My horns will grow up. And that makes me feel strange. But nobody will stop me now."
Keine's staggering song.
Keine's staggering song.
- Currynator
Ok saatan olla vähän aikasemmin siellä koska tuun suoraan koulusta. Ja tuon inqu kamat, pakkasin ne reppuun jo eilen ettei unohu.
Currynator kirjoitti:Ok saatan olla vähän aikasemmin siellä koska tuun suoraan koulusta.
hyvästi oma rauha
iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, iqnuu, ......Currynator kirjoitti:Ja tuon inqu kamat, pakkasin ne reppuun jo eilen ettei unohu.
onko liikaa?
"The moonlight makes my heart beat. My other self is starting to awake. My horns will grow up. And that makes me feel strange. But nobody will stop me now."
Keine's staggering song.
Keine's staggering song.
-
Shadowdwarf
Ollaan tulossa, ja eemi, älä spämmää...
ok, ok, ok, ok, ok, ok, ok, ok, ok, ok, ok, ok, ok, ok, ok, ok, ok, ok, ok, ok, ok, ok, ok, ok, ok, ok, ok, ok.......
Keine's staggering song.
Keine's staggering song.
Eli tässä näkyvät seuraukset kun on liiaksi omaa aikaa ja koulussa pääsee koneille jossa on netti.....
Tulos ollaa
Tulos ollaa
Elikkäs onko meillä huomenna peliä?
monelta ?
No jos tuossa 13 maissa. Vai onko lössii tulossa?
en mä kyl tänää tuukkaa,ei nyt vaa jaksa
Karri, tutkiskelin sitä thunderhawk asiaa forge worldista siel on marineitten ja IGn thnder hawk, IGn on 17-30 puntaa ja marsujen 300-400 puntaa...ajattelin oisko mahollista peluuttaa IGn thunderhawkii marineitten omana?