"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Erilainen DW terminaattori kompanja...

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
minä

Erilainen DW terminaattori kompanja...

Viesti Kirjoittaja minä »

Tässä on tullut mietittyä miten noihin terminaattoreihin saisi enemmän "sitä jotain", kun pelkkä luunväri ei oikein mielestäni vaikuta hyvältä. Keksinpäs sitten katseltuani netin syövereistä erilaisia figuja lojalisti- ja petturi marsuista aina tauhun ja IG:seen saakka: Teen puoliksi korruptuneita, ruosteisia, taistelussa rähjääntyneitä ja jonkin "sairauden", aseen tai kaaoksen jumalien tekemiä juttuja, esim. sarvia tai erilaisia päitä, joillekkin tarkoitus jopa tehdä sellainen, että aseet ovat sulautuneet haarniskaan(oblileraattorit tulee vissiin kaikille mieleen :) ja grand masterille selkään 2 jotain isoa tyrannidien viikate kättä, IIK! (jos joku muuten keksii jonkun nimen tälle, niin ehdotuksia otan vastaan, en ole itse mitään hyvää keksinyt, eli eri nimistä Belialia haen.)

Idea kuulostanee kaikkien mielestä pimeältä/tyhmältä, mutta itse pidän ajatuksesta: Ei ainakaan ole samanlainen kuin muilla. Ja pääsisi konvertoimistakin harjoittelemaan kunnolla.

Tästä tulee DA:successor chapteri, eli marsut ovat sellaisia "lojalisteja", jotka eivät ihan ole ajautuneet "ison pahan kaaoksen" puolelle, vaan taistelevat vielä keisarin nimessä: Syyksi ajattelin, että he ajattelevat niin, että kun he tuhoavat keisarin vihollisia, niin ehkä kuollessaan he eivät joudu "pahojen" jumalien luo, vaan päätyisivät "parempaan ja valoisempaan" paikkaan. He uskovat, että keisari on paljon mahtavampi kuin kaikki kaaoksen jumalat, ja ettei hän jätä heitä pulaan.

Tälläistä lähden toteuttamaan, ajattelin että tarvitsen siihen:
-green stuffia
-bitsejä
-harjoitusta
-ja kaikkein tärkein: aikaa. Aion tehdä tämän kaikessa rauhassa ja kunnolla, että olen sitten itsekkin tyytyväinen, eli ei mikään viikon tai kuukauden juttu!
olipa kerran mutta ei sitten ollu toista kertaa.
minä

Re: Erilainen DW terminaattori kompanja...

(Jatkan tähän, tietokone vähän risa, ei antanut kirjoittaa enempää ja meinasi tiltata, emolevy vähän rikki)

Terminaattoreille tarkoitus tehdä:
-ruostetta ja battledamagea
-aseiden sulautumista haarniskaan, sarvia jne.

Dreadnoughteihin:
-ruostetta ja battledamagea
-aseiden sulautumista haarniskaan jne.
-tarkoitus laittaa pari drediä tallomaan/lyömään/heittämään vihollista, örkkiä tai kaaos marsua

Lantikkoihin en oikein paljo mitään keksinyt:
-Battledamagea ja ruostetta
-jotain jännää, pitää vaan keksiä mitä...

Eli tälläisella suunnitelmalla mennään, ideoita, parannusehdotuksia, haukkuja?
Z7-852
Taisteluraporttikilpailun voittaja

Viesti Kirjoittaja Z7-852 »

Jos olet pelannut starcraft peliä niin kerriganin tai infected terrain tyyppiset joukot voisivat olla tyylikkäitä. Siis kaikille marsuille (Ei vain pomolle) sellaiset tyranid hormagaunt kourat selkään ja aseeseen ihmeelliset bioletkuja. Konverratus veisi kamalasti aikaa mutta olisi varmasti tyylikäs. Samoin päihin pitäisi saada mustekalalonkeroita suusta.
minä

Wow, näin nopeasti kommentia, eikä tätä lytätty lyttyyn!
Kiitos noista linkeistä, sain ispiraatiota! Pomolle tulee sellaiset vielä vähän isommat sakset selkään. Tollasia lonkeroita sun muita tulee varmaan muuallekkin, ei vain aseeseen. Lisäksi ehkkä jotain "putkia".
minä

Juu, laitan sitten vissiin ainakin suurelle osalle noita saksia selkään, pomolle tietty isommat. Joillekkin voisi laittaa noita lonkeroita tulemaan suustakin... Nyt pitää hommata greensuffia, ja mahdollisimman nopeasti. Stuffista muuten pari kysymystä:
-Kauanko sitä pystyy noin suunnilleen muovaamaan?
-Kauanko kestää kuivua?
-Eikös se toimi niin, että sekoitetaan niitä 2 eriväristä tahnaa, jolloin tulee vihreää ja sitten muovataan?
Z7-852
Taisteluraporttikilpailun voittaja

Viesti Kirjoittaja Z7-852 »

minä kirjoitti:-Kauanko sitä pystyy noin suunnilleen muovaamaan?
Jos muovaat pieniä paloja kerrallaan (kuten yksityiskohtia tehdessä kuuluu) niin pidä loppu sekoite vedessä niin säilyy pehmeänä kauemmin. Muovailtavaa se on jotenkin vielä puolen tunninkin päästä mutta kannattaa aina lisätä vähän vettä niin on helpompaa.
-Kauanko kestää kuivua?
Suosittelen vähintään 4 tuntia niin ei tule ikäviä yllätyksiä. Parhaiten olisi jos yön yli tai koulupäivän yli antaa kuivua ennen seuraavien yksityiskohtien lisäämistä.
-Eikös se toimi niin, että sekoitetaan niitä 2 eriväristä tahnaa, jolloin tulee vihreää ja sitten muovataan?
Juuri tätä.

Greenstuff on siintä ilkeää että jos se on tarpeeksi vanhaa (kuten minun omani on) niin se menettää parhaat muotoilu ominaisuutensa. En sitten tiedä miten hyvin lilliputit sun muut säilyvät kun en ole niin kova konverttaaja kuitenkaan.
minä

Kiitos!
Vielä yksi kysymys: Ei kai sille lopulle tapahdu mitään, jos olen avannut paketin ja sekoitankin vain vähän stuffia ja jätän loput sekoittamattomana pakettiin?
Plästik Dub

Viesti Kirjoittaja Plästik Dub »

minä kirjoitti:Kiitos!
Vielä yksi kysymys: Ei kai sille lopulle tapahdu mitään, jos olen avannut paketin ja sekoitankin vain vähän stuffia ja jätän loput sekoittamattomana pakettiin?
Ei, paitsi että "keskikohta" jossa sininen ja keltainen ovat vierekkäin saattaa kovettua.
minä

Kiitos!
Katsotaanpas jos huomenna saisi stuffia ostettua ja saisi tämän jotenkin aloitettua, laitan joskus (kunhan jotain valmiiksi saan) kuvia tuonne galleriaan.

Laittakaa ihmeessä lisää edotuksia,kommentteja tai haukkuja, niitä kaivataan. (jälkimmäisiä mielellään vähiten, mutta suomi on vapaa maa).
minä

En stuffia saanut, pitänee tilata netistä, (Jahka löydän jonkun hyvän paikan, ehdotuksia?)
mutta aloin säätämään ja suunnittelemaan AoBR dredistä, josta tulee venerable, plasmacannon ja missile launcher versio. Tälle en luultavasti saksia selkään laita, tai sitten toosi isot sakset, katsotaan. Löysin netistä ohjeen, jonka innostamana ryhdyin termiksen torsosta ja mariinin päästä tekemään dredille "päätä", ja jännän näköinen tuli. Nyt pitää vaan hommata stuffia jostain...

Olisiko kellään tiedossa jotain mariini nimi generaattoria, kun en keksi grand masterille nimeä?

Lisäski ajattelin laittaa parille terhonaattorille kommando kilvet, mutta pitää katsoa mistä nämä tekisin... Välillä tulee tälläisiä ihmeideoita.

Lisäksi suunnittelin kahdesta kaaoksen heviboltterista assault cannonin, jonka sitten liitän termiksen käteen stuffilla.

Projekti etenee, ja vaikuttaa mukavasti siltä, ettei tämä jää vaan suunnitteluksi. Pitäisiköhän ruveta pitämään tästä blogia?

En muuten uskonut että tämä näin huono idea kaikkien mielestä on, kun kukaan ei oikein sano mitään :)
Tai sitten tämä on hyvä ja kaikki on sanattomia :) ?
Ratovaari

Viesti Kirjoittaja Ratovaari »

minä kirjoitti:En stuffia saanut, pitänee tilata netistä, (Jahka löydän jonkun hyvän paikan, ehdotuksia?)
mutta aloin säätämään ja suunnittelemaan AoBR dredistä, josta tulee venerable, plasmacannon ja missile launcher versio. Tälle en luultavasti saksia selkään laita, tai sitten toosi isot sakset, katsotaan. Löysin netistä ohjeen, jonka innostamana ryhdyin termiksen torsosta ja mariinin päästä tekemään dredille "päätä", ja jännän näköinen tuli. Nyt pitää vaan hommata stuffia jostain...

Olisiko kellään tiedossa jotain mariini nimi generaattoria, kun en keksi grand masterille nimeä?

Lisäski ajattelin laittaa parille terhonaattorille kommando kilvet, mutta pitää katsoa mistä nämä tekisin... Välillä tulee tälläisiä ihmeideoita.

Lisäksi suunnittelin kahdesta kaaoksen heviboltterista assault cannonin, jonka sitten liitän termiksen käteen stuffilla.

Projekti etenee, ja vaikuttaa mukavasti siltä, ettei tämä jää vaan suunnitteluksi. Pitäisiköhän ruveta pitämään tästä blogia?

En muuten uskonut että tämä näin huono idea kaikkien mielestä on, kun kukaan ei oikein sano mitään :)
Tai sitten tämä on hyvä ja kaikki on sanattomia :) ?
"Mariininimi generaattoria": ks. Raamattu
Mikä on kommando kilpi?
kaks Heavy Bolteria Assault Cannonina vois ehkä toimia tai sit se näyttää tosi tyhmältä. :D

Pistä blogi pystyyn. kuvia kehiin.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
minä

Raamattu? :)

Sellainen mellakkakilpi vai mikä se oli :) kumminkin mellakkapoliisit käyttää. Nimesin yhtä-äkkiä kommando kilveksi.

Itsekkin ajattelin että se joko toimii tai ei, mutta kokeilla pitää.

Blogin voisi vissiin laittaa pystyyn, katsotaan jos jo huomenna saisi laitettua. Tosin kuvien ottaminen voi koitua hankalaksi, kun kamera meinaa tinttailla, pitänee käyttää korjaajalla. Mutta katsotaan.

Mistä muuten saisi stuffia mahdollisimman nopeasti ja halvalla?
Kenialain

Viesti Kirjoittaja Kenialain »

Siis storm-shield? =)

greenstuffia saa esimerkiksi sieltä mistä muutkin figusi haet.

Suurin osa gw:n käyttämistä nimistä on lainattu tai väännetty vanhoista klassikko epookeista, mm. raamatusta.

Idea on hauska, muttei niin uusi tai ainutlaatuinen. Onpa aiheesta jopa pari kirjaakin, nimittäin Ben counterin Soul drinkers - sarja. Kannattaa tutustua, viihdyttävää tsettiä kuten muutkin Counterin kirjat.
Joink!
minä

Ei gw:n storm shield vaan count as storm shield :) pitää vissiin tehdä ja laittaa se blogi pystyyn, selvenee paremmin :)

Jep, mutta kun täältä tulee harvoin minnekkään lähdettyä mistä sitä saisi, niin tilaan vissiin netin kautta.

Selevä, selvisi tuokin.

No en ajatellutkaan, että tämä ainutlaatuinen on, mutta toivottavasti näitä ei tule koko ajan vastaan. Ja omaksi huviksihan tämän teen. Pitää katsoa jos noihinkin tutusuisi, vaikuttavat kivoilta kirjoilta.
Koijari

Viesti Kirjoittaja Koijari »

Taistelutarvikkeen konversio-osapuolelta löytyy jonkin asteen "mellakkakilpiä" ja vasaroita yms. kivaa, mitä voisit tarvita.

Mutta idea kaaosjumalten korruptoimista lojalistimariineista ei oikein iske. Keisari tykkää kun omilla jampoilla kasvaa selässä mutaatioviikatekäsiä ja lonkeroita? Jos galaksista löytyy yksikin chaplain, hän laittanee herrat ruotuun ja herran nuhteeseen.

Renegadena nämä toimisivat kyllä paljon paremmin. Ehkäpä tehtävä jossain Space hulkissa meni mönkään, ja kaaosjumalat pääsivät herroihin käsiksi...

Puolestani joutavat kyllä kuollessaan jonekkin muualle kuin sinne "valoisampaan paikkaan..."
"A day without slaughter is a day wasted"
Kurimus

Viesti Kirjoittaja Kurimus »

Mariininimigeneraattori: Katsopa tämä. Sieltä löytyy aika komeankuuloisia nimiä joita itse olen suunnitellut joskus marineille käyttäväni. Miltä kuulostaa esim. Ditylus Laevis tai Oryctes Nasicornis. Ne raamattunimet alkaa kuitenkin olla aika käytettyjä.
"Silmitön väkivalta on vilpittömin ja läheisin ihmiskontaktin muoto."
-Sörkan Sika-Harri-
Dr. Icchan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dr. Icchan »

minä kirjoitti: Olisiko kellään tiedossa jotain mariini nimi generaattoria, kun en keksi grand masterille nimeä?
http://www.heresy-online.net/forums/mis ... te=smnames
minä

Kiitos kommenteista!

Taistelu tarvikkeessa on kyllä näköjään jänniä kilpiä, pitää katsoa jos sieltä hommaisi.
"Tausta tarina" on vähän auki, en itsekkään oikein ollut varma ajatuksesta että olisivat puhtaita lojalisteja, mutta katsotaan nyt, minkälainen siitä tulee.
Valoisempaan tai pimeämpään, en oikein itsekkään tiedä minne joutuvat.

Kiitos linkeistä, successor chapterin nimeksi tulee ehkä Eucnemis capucina tai Prionus coriarius.
Grand masterin nimeksi joko Vladimir Blackheart tai Furion Caleb.

Blogia en pysty laittamaan vielä pystyyn kun kamera ei toimi, katsotaan jos sen saisi korjaajalle vietyä.
Nazgúl

Viesti Kirjoittaja Nazgúl »

Eivätkö tyypit vain olisi ihan hyviä tyyppejä (lojalisteja meinaan) mutta ovat vaikka saaneet viimeisimmissä taisteluissaan Nurglen oksennusta niskaansa ja mutatoituvat kaiken aikaa, sekä kamppailisivat hyvän ja pahan välillä. Tavoitteenaan vaik sitten toteuttaa keisarin tahtoa niin kauan kuin vain kykenevät, ja sikälimikäli suorittavat tarpeeksi hyvin saavat keisarilta armahduksen tms. Miksi sitä nyt sitten pitäisi sanoa...
Jos on päätä myöten kusessa, kannattaa pitää suu kiinni

Minkä nuorena varastaa, sen vanhana omistaa

Hyvää yritetään, mutta priimaa pukkaa
Koijari

Viesti Kirjoittaja Koijari »

Mutta eiköhän tässä vaiheessa Ordo Hereticuksen kaverit ynnä inkvisiittorit ala syynäämään ja viiruspommittamaan saastaisten limaniskojen armasta kotimaata ja laivastoa...No tiedä häntä.
"A day without slaughter is a day wasted"
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijat ja yksiköt”