Minotaureille markki
Minotaureille markki
Mikäs markki olis minotaureille se optimi? Sen verran taustatietoa, että armeija tulisi sisältämään ainakin sen 9 minotauria (2000pts), joten niiden rooli olisi oleellinen = markki mieluusti minojen tarpeiden mukaan, ei kenraalin. Nurglea olen katsellut ihan mukavaksi, kun saisivat vähän savea, mutta ei Khornekaan huono ole, saatika Slaanesh.
Semmoinen pikku lisäkysymys, että pystyykö LA:n yhdistämään Nurglen merkkiin antaen sarvipäille näin 4+ AS?
Semmoinen pikku lisäkysymys, että pystyykö LA:n yhdistämään Nurglen merkkiin antaen sarvipäille näin 4+ AS?
Re: Minotaureille markki
Tzeentchin idea on antaa power noppia, ehkä kärryt tekevät tämän halvemmalla. Slaaneshin markilla olen itse pelannut, kunnes alkoi tympiä charge responsien puute -> lehmät jyrättiin aina armotta. Khorne on hyvä mutta kallis. Frenzylla on kuuluisat haittansa, mutta WS 4 S 6 lisäattackki on aina hyvästä ja antaahan se dispellia ja jonkinasteista immuniteettia psykologiaa. Nurglen markki kombottuu light armourin kanssa, mutta silti 4+ save ei ole aivan huima. Jotkut pitävät. Sanoisin että Mark of Undivided on paras markki lehmille: halpa, antaa varmuutta psykologiaa ja mahdollistaa charge responset. Armeijastahan tietty riippuu aika paljon, jos tuntuu ettei ole ketään antamassa tarpeeksi turpaan (dragon ogret ja isommat örmöt ovat jääneet kotiin), khornea vaan kehiin.
Galleriaan pääsee tästä.
Onko tässä hakusessa Warriors of Chaos vai Beasts of Chaos armeija? Jos jälkimmäinen, niin silloin maureille ei saa millään eri merkkiä kuin kenraalille.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
No Wizards of Chaos ei saa enää mitään minoja, joten luulen olevan kyse Beasteista. Ja tottahan tuo, kenu määrää näiden markin. Sain vain käsityksen että kenun markki on valittavissa sen mukaan mitä lehmille tulee.
Galleriaan pääsee tästä.
Kappas kehveliä. Omistan kyllä Warriors-kirjan, mutta nähtävästi en ole lukenut sitä kovin tarkasti. My badge.Rejector kirjoitti:No Wizards of Chaos ei saa enää mitään minoja, joten luulen olevan kyse Beasteista.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Kyllä, beastit ja tiedän että lemmut menevät kenraalin mukaan. Pyrinkin aloituksessa muotoilemaan asian niin, että otettaisiin se kenraalin markki sen mukaan, että minoille saadaan parhaat tehot.jullevi kirjoitti:Onko tässä hakusessa Warriors of Chaos vai Beasts of Chaos armeija? Jos jälkimmäinen, niin silloin maureille ei saa millään eri merkkiä kuin kenraalille.
Koska ainoa armeija joka saa sonnipojuja on Beasts of Chaos on se paras merkki joko Khorne (Dispel-noppia ja frenzy) tai Nurgle (light armorin kanssa +4 panssari). Perus-individed on myös toimiva.
Merkki sen mukaan millaista armeijaa pelaat. Nurgle-merkki on hyvä petosankareille koska se antaa fear-annoksen ja kun ryhmässä on pelkoa aiheuttava ei se itsekään pelkää. Sonnit ovat itse tietysti immuuneja pelolle.
Merkki sen mukaan millaista armeijaa pelaat. Nurgle-merkki on hyvä petosankareille koska se antaa fear-annoksen ja kun ryhmässä on pelkoa aiheuttava ei se itsekään pelkää. Sonnit ovat itse tietysti immuuneja pelolle.
Lintu, karhu, jänis ja kala.
Anna kestävä lemmenvala.
Anna kestävä lemmenvala.
Tzaan taitaa olla vasta parhaimmillaan silloin, kun mukana kulkee paljon kärryjä.
'10-'11-'12 WDLOberon kirjoitti:Mä syytän aatamia
(FB)WAAAGH! Zombie slaya' 10 3 11
(40 Kimble)Set-Harah Tomb world 5 2 6
(LOTR) Shadow Sun Tribe (Rhûn&Harad) 1 1 3
Whut? Kyllä se MoT rokkaa ihan ilman kärryjäkin, kunhan vain luikureita löytyy. Henkilökohtaisesti ottaisin tosin varmaan Mark of Nurglen Minotaureille, se armour save auttaa niin pirusti jotain arsereita vastaan.aatami kirjoitti:Tzaan taitaa olla vasta parhaimmillaan silloin, kun mukana kulkee paljon kärryjä.
Joo nyt on yks turnaus kahlattu 14 minon voimin ja kaikilla Nurgle ja LA. Tuolla kyllä mennään jatkossakin, vaikka Fanaticin magiarajoittamattomuus vähän houkuttelisi Tzeentchiä. :)
Jep, seivit on aina kivoja, varsinkin kun ne seivaa. (jooh, hieno lause)
Jep, seivit on aina kivoja, varsinkin kun ne seivaa. (jooh, hieno lause)
- Isompi Arska
ei Tz minot nyt niin herkkua ole, eivät kestä mitään ja pelästyvät ja panikoivat kaikennäköistä. kaikki muut merkit menee järkevästi paitsi Tz. Sl on myöskin aika turha, ja charge reactioiden puuttuminenkin on yleensä aika paha haitta. Nurgle ja Khorne ovat ne ideaalit, tosin ne toimii hiukan eri tavalla. Nurglella pitää kans kattoa pannareita ettei ne pääse -koirien- muodossa yllättämään. Undiva lehmät on kuitenkin pirun hyviä, luotettavia ja halpoja, mun lemppareita niistä kun ei ole mitään haittaa armeijalle