Drumavatic´ kirjoitti:Saitko idean muuten WD:stä? Taisi olla siinä 40k 5th edikan julkistusnumerossa olla samanlainen, vähän ohuempi ja pidempi kävelysilta välissä. En ole varma mainitsitko jo, jos mainitsit, anteeksi.
Jeps - juuri samasta lehdestä sain ajatuksen ja kyseinen White Dwarf on toiminut niin malli- kuin mittapiirroksena.
Drumavatic´ kirjoitti:Mahtava maasto, sillä on hyvä sitten pelata, en malta odottaa nähdä nämä maalattuina. Luukku on hieman oudon-näköinen mutta toimiihan tuokin. Kallio on tosiaan hieman pehmeäreunaista ja kietoutunut rakennelman ympärille mutta ei se silti kokonaisuutta pilaa, vain pieni realistisuusvirhe.
Jeps - tuo on valitettavasti totta että kallio ei nyt oikein pääse oikeuksiinsa, mutta tein sen mokan että leikkasin alustan jo muotoonsa alkuvaiheessa ilman että olisin jättänyt siihen laajentamisen varaa. No pitää nyt elää tuolla. Toki jos minulla olisi GW:n maastonrakentajien budjetti ja resurssit, niin varmaan tuokin näytäisi
hieman paremmalta. Mutta nyt on tehtävä niillä mitä on...
Drumavatic´ kirjoitti:teetkö muuten palkkahommia? (ei niinkuin itse haluaisin, teen mieluummin säästösyistä itse)
Eipä ole kukaan koskaan kysellyt palkkahommiin maaston tekemiseen... Kaipa sitä voisi jotain tehdä jos löytyisi tarpeeksi mielenkiintoinen projekti, mutta mielestäni perusmaastoa on turha kenenkään palkkarakentaa - loppupeleissä maasto on niin helppoa tehdä - vaikkakin se laiminlyödään valitettavan usein peliporukassa (ostetaan sadoilla euroilla miniatyyrejä ja maaleja, mutta aletaan kitsastella kympin kapalevyjen kanssa)