Lost and damnedin chaos warhoundien baset
- Chaos legion
Lost and damnedin chaos warhoundien baset
Eli minkäs laiset baset kyseisille piskeille olisi parhaat/sopivimmat? Ne normaalit FaBan piski/cavalry baset? 40k:n terminator baset? Bicker baset? Vastausta tähän haetaan.
/l、
(゚、 。 7
l、 ~ヽ
じしf_, )ノ wtf, how did i get here o.o
(゚、 。 7
l、 ~ヽ
Re: Lost and damnedin chaos warhoundien baset
Itse laittaisin varmaan samanlaisille kuin moottoripyörät tai sitten terminaattorit. Vastus tuskin välittää jos saat muutenkin LaTDia käyttää.
92% ihmisistä vetää tilastoja hatusta
- Khorne Marien
Ainakin Flesh houndeille sopii hyvin ne cavalry baset, ja nuo chaos houndit taitaa olla aikas samankokoisia, eli minusta ainakin sopii ne cavalrybaset.
- Chaos legion
Turnaukseen olen noita viemässä (Kyllä, usko pois, on olemassa vielä semmosia hyviä turnauksen pitäjiä jotka sallii tuon hienon armeijan.) Eli mikä olisi turnaus kelpoisin vaihtoehto? Ja mitenkäs flesh houndit? Näkyykö ne turnauskissa cavalry baseilla?ampusiili kirjoitti:Itse laittaisin varmaan samanlaisille kuin moottoripyörät tai sitten terminaattorit. Vastus tuskin välittää jos saat muutenkin LaTDia käyttää.
/l、
(゚、 。 7
l、 ~ヽ
(゚、 。 7
l、 ~ヽ
No jos kerran saat käyttää turnauksessa, paras on varmaan kysyä näiltä turnauksenjärjestäjiltä? Basekokojutut on aika mielipideasioita kuitenkin, niin parhaimman vastauksen saat sieltä kuitenkin.Chaos legion kirjoitti:Turnaukseen olen noita viemässä (Kyllä, usko pois, on olemassa vielä semmosia hyviä turnauksen pitäjiä jotka sallii tuon hienon armeijan.) Eli mikä olisi turnaus kelpoisin vaihtoehto? Ja mitenkäs flesh houndit? Näkyykö ne turnauskissa cavalry baseilla?ampusiili kirjoitti:Itse laittaisin varmaan samanlaisille kuin moottoripyörät tai sitten terminaattorit. Vastus tuskin välittää jos saat muutenkin LaTDia käyttää.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
- Khorne Marien
Ainakin codexin kuvissa niillä on cavalry baset...Chaos legion kirjoitti:Ja mitenkäs flesh houndit? Näkyykö ne turnauskissa cavalry baseilla?