"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Plastic!

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Liiix

Plastic!

Viesti Kirjoittaja Liiix »

Tein armeijalleni base liimaamalla hiekkaa ja muuta töhnää ja tavaraa niihin. Ongelmana on, etteivät ne näytä mielestäni tarpeeksi luonnottoman muovisilta. Fotorealistisuus ei sovi muoviselle armeijalleni! Olisiko ideoita tehdä hiekasta muovisempaa ja epäaidompaa?
ampusiili

Re: Plastic!

Viesti Kirjoittaja ampusiili »

Kai maalasit hiekan liimaamisen jälkeen? Maalamaton hiekka ja kivet eivät näytä hyvältä vaikka joku niitä realistisiksi voisi luulla.
92% ihmisistä vetää tilastoja hatusta
Liiix

Viesti Kirjoittaja Liiix »

ampusiili kirjoitti:Kai maalasit hiekan liimaamisen jälkeen? Maalamaton hiekka ja kivet eivät näytä hyvältä vaikka joku niitä realistisiksi voisi luulla.
Mmm..Ovelaa! Pitääkin heti mennä kokeilemaan!
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Suosittelen koko figun alustoineen spraymaalaamista jollakin hyvin kiiltävällä maalilla. Esim. voimakkaasti kiiltävä punainen tai sininen on aika hyviä valintoja. Tee vielä kunnon kerroksia, niin yksityiskohdat peittyy ja muovisuus korostuu. Figujen valinnoissa kannattaa myös huomioida se, että GW:n vanhat oneposerit toimivat muovisuuden korostamisessa huomattavasti nykyisiä multipartteja paremmin, joten jos et nyt näitä mistään löydä, kannattaa sitten koota figut nyt ainakin lähes samoihin asentoihin.

Tosin vielä paremman muoviefektin saat, jos pistät figut suoraan mustille alustoille. Old-skool -respekt -pisteitä siitä, jos itse figu on kiiltävällä punaisella (tai muulla perusvärillä) kauttaaltaan maalattu, muovibasella kiinni ja jos ei slotta-tägiä figussa ole, niin sitten maalaa sellainen siihen mustan alustan pohjaan samalla värillä kuin millä figukin on maalattu.

Tämän muovisempaa ratkaisua en nyt äkkiseltään keksi.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”