"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Tarinakisa-ketju 09-10

Onko kynä (tai näppäimistö) miekkaa mahtavampi? Tule ja todista, että näin on - muuten emme usko.
Alien of Change

Re: Tarinakisa-ketju 09-10

Viesti Kirjoittaja Alien of Change »

El Capitan kirjoitti:Joo, Helghastit on siistejä. Eipä siinä pelissä sitten mittää muuta hyvvöö ookkaa.
Kaikki haukkuvat koko ajan TapaJone peliä (Kaverin kanssa keksitty kyseinen nimi). Ok sen jatko-osa on kyllä täyttä paskaa, mutta ensimmäinen on kiva, minkä kiikarikivääriä on haukuttu ilman syytä. Ehkä sillä on zoomatessa vaikea osua, mutta muuten erinomainen ase. Ihme kyllä sitä voi käyttää rynnäkköaseena ihan yhtä hyvin kuin helghastien rynnäkkökivääriä jota voi käyttää haulikkona.
Da Big Boss

Viesti Kirjoittaja Da Big Boss »

Muutes, äsken tuli mieleen siistein peli koskaan, ja varmaan, oikeastaan kyllä vaikein peli jonka olen nähnyt. Muistaakos kukaan Super monkey ball kakkosta? Se, oli sellainen peli jota voisi pelata uudelleen aikojen jälkeen.

Hitto, kun oikeasti jotkit kentät olivat vaikeita. Oli ihan mahdotonta miun mielestä, tai ainakin muistelmissa selvitä nopeasti tietokoneen asemassa läpi, tai sitten jossain muissa vastaavissa. Tai no, ei siellä muita kamalan vaikeita tainnut ollakkaan kun sitä kattoi. Eikun olipas, se helvetti vai tulivuoriko se oli?

Mutta ihana nostalgiapaukku kyllä oli muistella sitä peliä.
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
Drakojan

Viesti Kirjoittaja Drakojan »

Drumavatic´ kirjoitti:
Drakojan kirjoitti:"Torpedoes launched! Impact in 30 seconds!"
"Were out of ammo! Where are those fucking supply drops?!"
"Supply Drop is en route! Check the sky for a a large lizard-kind of an animal, and the rider inside it!"
Viimeksi muokannut Drakojan, La 05.12.2009 21:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Da Big Boss

'' That sounds sick. Who a hell would be riding inside lizard thingy?''
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Alien of Change kirjoitti:
El Capitan kirjoitti:Joo, Helghastit on siistejä. Eipä siinä pelissä sitten mittää muuta hyvvöö ookkaa.
Kaikki haukkuvat koko ajan TapaJone peliä (Kaverin kanssa keksitty kyseinen nimi). Ok sen jatko-osa on kyllä täyttä paskaa, mutta ensimmäinen on kiva
Njaa, kiva ja kiva. No joo, periaatteessa sen voin noinkin sanoa. Eihän se oo hirveen huono peli, mutta emmie sitä hyväksikään selvänä viitsi sannoo. Kallistuu sen verta sinne huonon suuntaan.

Kivaahan siinä on grafiikka. Se on tosi nättiä katsottavaa ainakin animaatioissa. Minua kanssa viehätti se, että pelattavaa hahmoa voi vaihtaa tehtävästä toiseen. Mokomat vielä eroavatkin toisistaan muutenkin kuin ulkonäöltään. Aseitakin oli oikein kirjavasti. Se hyvistä puolista, siirrytään huonoihin.

Pelissä kuultavat äänet. Hyi. Miksi ne tehtiin sellaisiksi? Oikeesti? Omat toverit ossaa jotain 2 eri repliikkii ja sitten niitä pitäisi jatkuvasti kuunnella? Turpa kiinni oikeasti. Thats tax payers money man. Aim first, then fire. Kraah, olekkos hiljaa vai pittääkö mun hakia ilmastointiteippi? Mie oikeasti kyllästyin niihin jo tokassa kentässä. Hellghastitkaan eivät olleet sen parempia. Rooaaar, Kraah, huutoa, mölyä, argh ja random äänehtelyä. Hiljaa. Jookos, ei tarvi huutaa. Ihan hirveitä mölyapinoita. Emmie ainakaan jaksa niitä kuunnella. Jotenkin tulee ikävä Halon Eliittejä, jotka karjuivat sentään kivasti ennen kolmosta, jolloin saatiin koko liskorodusta kaikki siisti pilattua. Musiikit sitten. Niiden loistaminen poissaolollaan varmaan kertoo kaiken? Ei miun tartte selittää niistä mittää eihän.

Hmmm mitä muuta? Ai niin, tosiaan.

Olenko se minä vai miksi pelintekiöille on niin hirveän vaikeaa tehdä AI:sta ossaavaa väkkee? Hellghastien AO on välissä aika ala-arvoista, muta pokaalin vie omat, jotka juoksevat suoraan vihollismassoja päin unohtamatta tietenkään turretin tulitusta. Argh, oih, au, ai. Älä mene siihen tulitukseen, jos meinaat tuolla tavalla siinä vieressä huudella. Omista ei oo mittää hyötyy. Kutien pysäyttämisen voisi laskea, mutta silloin ne aukaisevat suunsa ja hommasta katoaa se hyöty.

Kenttäsuunnitelukin on välissä ihan mitä hittoa oikeasti. Muutamassa kohdassa on ihana mutka vasemmalle tai oikealle. Damtidamdam, oho, turretti rakennuksen ikkunassa. Ai. Tsekataas uudestaan. Hmm... ei oo ees Gears Of War tyyliin suojaa ilmestymässä tyhjälle kadulle maasta nousemalla tai jostain tippumalla. Miten mie tuon turretin tuolta hoidan? Ai, ou, auts, no niin. Kuolihan se. Peli kiltti, anna mulle medipakki.

Tyhmien kohtien lisäksi joissain kentissä on myös ihan esihistoriallinen tallennussysteemi. Mikä ihme on, että check-pointteja ei ole joissain kentissä lainkaan? Tai ei ainakaan tunnu olevan. Joissain sitten niitä on liian harvaksi.

Juoni on kliseinen roska, hahmot ei ainakaan minnuu kiinnostanut. Neekeri olisi saanut kuolla. Ukkeli olisi saanut astua miinaan ja räjähtää palasiksi. Akka ja se vakooja, ne oli ainoat, joiden kohtalo olisi voinut minnuu kiinnostaa. Muilla mie en sitten pelannutkaan. Ihan huonoja tyyppejä. Neekeristä tulee mieleen ihan Coletrain Gears of Warista. Ääni vaan samaksi niin siinä ois meillä klooni.

Pelihän on ps2:lla, tai ainakin minun omani oli, ja sen padi on ihan kakka muutenkin. Ei sillä voi pelata fps:iä. Maailmalla on muutenkin parempia fps:iä, että mie kyllä suosittelisin karttamaan Killzonea. Jos on utelias, niin siitä vaan, mutta ei kannata odottaa paljoa.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Da Big Boss kirjoitti:'' That sounds sick. Who a hell would be riding inside lizard thingy?''
A ten thousand dollar question.

Eniveis, sain sitä viiniä ja viinaa puolen yön jälkeen liiaksikin asti. Mennyt koko päivä vällyjen välissä kun en ole pystynyt nousemaan sängystä. Kamala olo. Kuuden aikaan ehkä nukkumassa, lisäksi yllättävässä ja hyvässä seurassa, ja nyt alan pikkuhiljaa selvitä hengissä. Toivottavasti huominen on fiksumpi. :)

Soitettiin jo kahtaalta, että "Ootko juomassa?!" tai "Tuu tänne!!". Harmittaa ihan sikana. Yhtään parempi olo niin olisin lähtenyt saman tien. No joo, ehkä tästä saa syyttää jälleen vain itseään...

Mutta jäi melkoisen hyvä mieli eilisestä. :)

Maanantaina tentti. Luinko eilen tai tänään, tai toissapäivänä?

Crap...
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Da Big Boss

Mää muistan Killzoneista vain pari juttua. Tai no, enmää niitä edes ole pelannut loppuun ite, ainoastaan pari kertaa nopeasti.

Kakkossa oli hauska kohta. Ammu, ammu, lataa, ammu, ammu, lataa. Jee vihdoin, nyt niitä on jotain pari jäljellä. Jooh, sitten jostain ryntää tusina lisää. Toistan samankaavan ylhäällä, sitten vielä uudelleen ja uudelleen. Tylsää.

Jooh, kun ovi aukeaa ja päästään pois siitä hallista, on ihanan ihanasti sinne portaiden päähän ylös aseteltu turretti. Tai ainakin jonne sinne, jolloin takatakatakataka, sitten kaikki kuollaan. Lol, en mä jaksa. Meen ettii jotain kiinnostavampaa niiltä messuilta.

Ykkösestä muistuu vain yksi kommentti siltä Minigunin kantajalta. '' Fuck you.'' Muuten se taisi olla melko tylsää pelattavaa, mutta Helghastit tekevät sen vaikutuksen aina.

Eikö kukaan todellakaan ole kokeillut Super monkey ball kakkosta?
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Da Big Boss kirjoitti:Eikö kukaan todellakaan ole kokeillut Super monkey ball kakkosta?
Kukaan sellaisia Nintendon lastenpelejä pelaile.
No aika harvassa taitavat pelaajat olla, kun ko. peli tuli Gamequbelle, joka on harvinaisempi kuin pala Jeesuksen ristiä. Siis ketkä muut kuin Ninppa-fanit sen edes hankki? Muutenkin ei tuo peli ole niin ihmeellinen. Onhan se hyvin tehty, ja hupia, mutta ei siitä oikeille peleille (Ei ohjelmalelu, jonka parissa vierähtää enemmän kuin kaksi iltaa ennen lopputekstien näkemistä.) ole vastusta.

El kapu unohti Killzonea haukkuessaan mainita kenttien arkkitehtuurin. Gearsissäkin vedettiin leveämmässä putkessa kuin tuossa. Koko pelissä ei ollut minkäänlaisia vaihtoehtoisia teitä, vaan eteenpäin pääsi ainoastaan likvitoimalla Helghastit jotka häiritsi etenemistä.
Kuitenkin Killzonien suurin ongelma on se että siinä ammutaan väärillä tyypeillä vääriä tyyppejä. Hitto Helghastit oli munakkaita.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Da Big Boss

Emmää tiiä, ei ole miulla ollut. Joskus kolme viisi vuotta sitten on sitä tultu pelattua. Kova peli, ainakin silloin. Ehkei nykyään, kun on pelannut jotain parempaa, kuten sellaiseen Halffis vihjasi tai jotain.

Oi että, tulee ihana olo kun kattoo tuota roihua tuolla pihalla. Ihan tulee viime vuosi mieleen <3 Tuntematon sotilas kruunasi illan.
halko

Viesti Kirjoittaja halko »

Da Big Boss kirjoitti:Tuntematon sotilas kruunasi illan.
En kai mä oo joku häpeä Suomelle kun en ole tuota leffaa ikinä kokonaan katsonut ja sen mitä olen siitä nähnyt ei todellakaan iskenyt minuun? (Hei daa, se on sellainen perus vanha suomalainen leffa joista en nyt vain kovin paljoa tykkää)

Edit: Suomen katsotuin ohjelma - Linnanjuhlat T_T
I have a mind for simple things but things are not of mine to simplify
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Tuntematon. Sehän on niinkuin Salkkarit. Ei siitä pääse eroon. Sitten kun en näyttäminen joka itsenäisyyspäivä lopetetaan tai edes harvennetaan, katson sen.

Minun illan, illan ja illan, leffaputkessa oli vähän tuoreempi, värillinen mestariteos. Hämähäkkimies 2.1. On se vaan niin loistava leffa. Ei ole sen voittanutta supersankarileffaa.
- Sinitähti
halko

Mun ilta meneekin niinku eilinen, ja moni seuraavan viikon illoista. Mä nimittäin kattelen supernaturalin neloskautta läpi. Siinä on mestariteos, siinä on paras sarja jota telkkarista on ikinä tullut
Da Big Boss

Linnanjuhlat on pro. Sitä jaksaa seurata, sitten kun on oikeasti tylsistynyt eikä mikään muu kelpaa.

Mää olen masentunut tai jotain. Eilen kävelymatkalla luonto muistutti liikaa Tsernobyliä, ja mielikuvitus tahtoo sen punakeltaisen radioaktiivisuus-varoitus merkin sinne kuolleelle maalle, paikka on ilmetty Tsernobyl. Jeesatkaa, ei jaksa liittää kaikkea siihen paikkaan.

Perkele. Ekan kerran masentaa. Ihan oikeasti. Tai no, melkein.
halko

Da Big Boss kirjoitti: Mää olen masentunut tai jotain. Eilen kävelymatkalla luonto muistutti liikaa Tsernobyliä, ja mielikuvitus tahtoo sen punakeltaisen radioaktiivisuus-varoitus merkin sinne kuolleelle maalle, paikka on ilmetty Tsernobyl. Jeesatkaa, ei jaksa liittää kaikkea siihen paikkaan.

Perkele. Ekan kerran masentaa. Ihan oikeasti. Tai no, melkein.
Siis niinku haluutko kerrata vielä? Asia josta en itse ole ikinä kuullutkaan (piti googlettaa) ja joka tapahtui ~10 vuotta ennen syntymääsi tuli mieleesi suomen luonnosta ajalta jolloin lumi ei ole vielä tullut ja sai sinut masentumaan? Hitto, mä oon tainnu missata jotain :(
Skidi

Viesti Kirjoittaja Skidi »

Pitäisiköhän lukea se tuntematon-kirja...

Myö pistettiin kaverin kanssa koneen kautta tuntematon pyörimään ja alettiin maalata siinä ruudun edessä. No, tuntematon loppui, alkoi hiitoa, sitten uutiset, säätiedotus, urheilu-uutiset, viittomakieliset uutiset... Nyt riittää! Kaikkiaan sitä tuli maalattua jotain nelisen tuntia yhteen menoon. Ja koko ajan telkusta tuli jotain siinä taustalla. Eipähän ole tylsää kun odottaa washejen, lakan sun muiden hitaammin kuivuvien juttujen kuivumista
Da Big Boss

halko kirjoitti:Siis niinku haluutko kerrata vielä? Asia josta en itse ole ikinä kuullutkaan (piti googlettaa) ja joka tapahtui ~10 vuotta ennen syntymääsi tuli mieleesi suomen luonnosta ajalta jolloin lumi ei ole vielä tullut ja sai sinut masentumaan? Hitto, mä oon tainnu missata jotain :(
Kyllä. Ja se masentaa ihan kunnolla. Perkele. Mites muuten on mahdollista, ettet ole kuullut tuosta Tsernobylistä? Mää luulin että lähes kaiken (lol) tiedät.

Pitäisi bashata jotain peliä, että unohtaisi ton kaiken.
Nummi

Viesti Kirjoittaja Nummi »

Skidi kirjoitti:Pitäisiköhän lukea se tuntematon-kirja...
Tuntematonta sotilasta on yllättävän vaikea lukea, Linna on omaksunut siihen hyvin murteet ja sen ajan puhekielen. Pitää kokoajan olla menossa tarkistelemaan. "Siis mitä toi sano?"

@ BigBoss: Jooh, luulisi jokaisen tietävän Tsernobylin, vaikka se vähän aikaa sitten tapahtuikin. Yllätyin todella paljon kun kaveriporukasta WWII-asiantuntija kysyi: "Mikä on Tsernobyl?"
Viimeksi muokannut Nummi, Su 06.12.2009 21:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
halko

Da Big Boss kirjoitti:
halko kirjoitti:Siis niinku haluutko kerrata vielä? Asia josta en itse ole ikinä kuullutkaan (piti googlettaa) ja joka tapahtui ~10 vuotta ennen syntymääsi tuli mieleesi suomen luonnosta ajalta jolloin lumi ei ole vielä tullut ja sai sinut masentumaan? Hitto, mä oon tainnu missata jotain :(
Kyllä. Ja se masentaa ihan kunnolla. Perkele. Mites muuten on mahdollista, ettet ole kuullut tuosta Tsernobylistä? Mää luulin että lähes kaiken (lol).
Emmä tiiä. Mä nyt en ite jaksa menneitä tradegioita yms. (WTC, sodat, Tsunamit) oikein vatvoa niin voi olla mahdollista että onkin mennyt ohi. Mut iha sama, se tapahtui vuosia sitten, ei sille enään voi yhtään mitään, joten whatever mulle :S. Eikä kukaan edes ole vaivautunut kertomaan.

Äää tylsäää. Onneks huomen jatkuu jo tkd treenit. (Oli tuskanen viimeviikko kun treenit oli peruttu, stanan itsenäisyyspäiväjuhla)
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Da Big Boss kirjoitti:Mites muuten on mahdollista, ettet ole kuullut tuosta Tsernobylistä? Mää luulin että lähes kaiken (lol) tiedät.
Hohoo, muukin kuin mie ihmettelee, miten joku ei tii mikä X on. Mutta joo, Tsernobyli, se on jännä paikka se. Neukut ei ossaa.

Jätkät hei, tiiättekö nää sellasen leffan kuin Citizen Kane?

Näyttää siltä, että saan jälleen kerran yhden hyvän esimerkin, kun sanon, että arvostettu on roska. Maailman paras leffa. Joopa joo. Miten sen nyt ottaa. Neljännes mennyt ja ei minnuu yhtään nappaa katsoa sitä loppuun. Kauhea hinku vaihtaa vaikka Black cattiin, joka on jäänyt leffaillasta monena iltana välistä.

Oih, paranis nyt ees vähäsen. Mie haen keksit naposteltaksi.
- Sinitähti
Iron-Father

Viesti Kirjoittaja Iron-Father »

Kulutettiin itsenäisyyspäivä tutuissa merkeissä: Linnanjuhlat, hyvää ruokaa ja hyvää seuraa. Tuntematon jäi kyllä katsomatta, mutta sekään ei ollut kovin suuri pettymys. Sodasta toiseen, en tajua mikä siinä talvisodassakin on niin hienoa.. Kuka tahansa nyt osaa hävitä puna-armeijalle.

Tänään olikin sitten ensimmäinen päivä kunnolla pystyssä pikkujoulujen jäljiltä. Liskoyöt on tosi jees.. Elämä kuitenkin voittaa ja sitä mukaa tentit lähestyvät. Nyt otetaankin käytäntöön se "valikoiva lueminen". ;)

Minulla taitaa olla ideanpoikainen.. Mutta katsotaan..
Viimeksi muokannut Iron-Father, Ma 07.12.2009 18:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Taisi erehtyä, syökää minut sitten..."
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tarinat ja novellit”