uudenlaista turnaus armeija olen suunnitelemassa ja viime kerrasta viisastune päädyin tälläisen ratkaisun kuin:
*lista editoitu 8.2.2010*
306 pts Tyrant= heavy armour,siegebreaker,great skull,wyrdstone necklace,fistful of laurels
185 pts Butcher = tooth-gnoblar,ds,halfing cookbook
180 pts Butcher = sword of might, Bangstick
175 pts Butcher = ds, skullmantle
170 pts 4 Bulls = bellower, 4 x ironfist
170 pts 4 Bulls = bellower, 4 x ironfist
247 pts 4 Ironguts =bellower,standard bearer with look-out gnoblar with runemaw
227 pts 4 Ironguts =bellower,standard bearer with look-out gnoblar
227 pts 4 Ironguts =bellower,standard bearer with look-out gnoblar
40 pts 20 Gnoblar fighters
48 pts 8 Gnoblar trappers
165 pts 1 Gnoblar scrablauncher
110 pts 2 Leadbelchers
175 pts 1 Slave giants
75 pts 1 Gorger
total 2500 pts PD: 2+6+bound spell DD 2+3+ 2 DS
palautetta saa antaa samoin kuin parannus ehotuksia ^^
toisenlainen 2500 pts:n ogre armeija
toisenlainen 2500 pts:n ogre armeija
Viimeksi muokannut Ninnuli, Ma 08.02.2010 13:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Wh40k
Adeptus mechanicus/Skitarii
1.1.18 =>
W-D-L
15-6-25
Faba
OK
1.1.18 =>
W-D-L
5-7-2
1.1.18 =>
W-D-L
15-6-25
Faba
OK
1.1.18 =>
W-D-L
5-7-2
Re: toisenlainen 2500 pts:n ogre armeija
Butcherit haluais Skullmantlen, se rokkaa joitain armeijoita vastaan ihan kympillä. (Kaikki Butcherit samaan yksikköön ja paniikkitestii toisen perään.) Kolmas Butcher ei kai muutenkaan ois huono veto, nyt tuntuu että jää kaikki magia magiapuolustukseen? Siegebreaker+Skullmantle, 2xRulla, Rulla+Bangstick on hyvä kombo kolmelle Butcherille. Mistä päästäänkin, että Siegebreaker ei oikeen vakuuta Tyrantilla. Tenderiser ois kai aika jees.
Light Armorit on kai jotain jämäpisteitten käyttöä? Pistäisin ite jämäpisteet mieluummin lisägnoblareihin kuin noihi haarniskoihin.
Yksi Irongut-ryhmä haluaa varmaan Ragbannerin?
21 gnoblaria on selkeesti parempi ku 20, samaten 9 trapperiä on kivempi ku 8 (paniikkia tulee monestako?).
Leadbelcherit haluis musan, ehkä champankin?
Light Armorit on kai jotain jämäpisteitten käyttöä? Pistäisin ite jämäpisteet mieluummin lisägnoblareihin kuin noihi haarniskoihin.
Yksi Irongut-ryhmä haluaa varmaan Ragbannerin?
21 gnoblaria on selkeesti parempi ku 20, samaten 9 trapperiä on kivempi ku 8 (paniikkia tulee monestako?).
Leadbelcherit haluis musan, ehkä champankin?
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
tuota olen itekin kanssa miettinyt ja mietin vielläk9in joskin se tarkoittais että miun olis heitettävä bullsei pois armeijastani ja sille eon oikein kuitenkan lämpiä...toisalta hyvä maagia ja maagia puolustus on aina paikallan koska pelaan paljon skaveneitä,kääpsyjä ja empireä vastan...TheEmu kirjoitti:Butcherit haluais Skullmantlen, se rokkaa joitain armeijoita vastaan ihan kympillä. (Kaikki Butcherit samaan yksikköön ja paniikkitestii toisen perään.) Kolmas Butcher ei kai muutenkaan ois huono veto, nyt tuntuu että jää kaikki magia magiapuolustukseen? Siegebreaker+Skullmantle, 2xRulla, Rulla+Bangstick on hyvä kombo kolmelle Butcherille. Mistä päästäänkin, että Siegebreaker ei oikeen vakuuta Tyrantilla. Tenderiser ois kai aika jees.
tyrantilla pidän siegebreakerin sen takia että saan sillä 5 attackiä strepalla 8 ja se teke paha jälkeä empiren steamtankille siinä missä se teke paha jälkeä skaveneiden kellolle/furnacellekin...
sitähän noi juurikin ovat mutta olen hiukan pettynyt noihin gnoblareihin jotenka vähennänä niiden käyttöä.TheEmu kirjoitti:Light Armorit on kai jotain jämäpisteitten käyttöä? Pistäisin ite jämäpisteet mieluummin lisägnoblareihin kuin noihi haarniskoihin.
voihas noi haluta m7utta ajatelin kokeilla vaihteeksi pelamista ilman sitä,sillä pelaan aina yleensä yhellä blokilla ragbanneriä...TheEmu kirjoitti:Yksi Irongut-ryhmä haluaa varmaan Ragbannerin?
2:sta tuo tule mutta noiden tehtävä onkin lähinä häiriköitä vihulaista siihen asti että varsinaiset todelliset tappeliat pääsevät asialle...TheEmu kirjoitti:9 trapperiä on kivempi ku 8 (paniikkia tulee monestako?).
musikon voin ota jos otan yhen lisä mutta champpa en ota kuin silloin jos on voimassa toi yks latamista/ampumista koskeva erityis sääntö johon ollen jossain turnauksessa törmännyt.TheEmu kirjoitti:Leadbelcherit haluis musan, ehkä champankin?
Wh40k
1.1.18 =>
W-D-L
15-6-25
Faba
OK
1.1.18 =>
W-D-L
5-7-2
1.1.18 =>
W-D-L
15-6-25
Faba
OK
1.1.18 =>
W-D-L
5-7-2
Tyrant lyö kuitenkin 5 S7 iskua mundaanilla GWllä tai Tenderiserillä. Butcher ilman Siegebreakeriä taas ei lyö juuri mitään, kun ei saa mundaania GWtä.Ninnuli kirjoitti:tuota olen itekin kanssa miettinyt ja mietin vielläk9in joskin se tarkoittais että miun olis heitettävä bullsei pois armeijastani ja sille eon oikein kuitenkan lämpiä...toisalta hyvä maagia ja maagia puolustus on aina paikallan koska pelaan paljon skaveneitä,kääpsyjä ja empireä vastan...TheEmu kirjoitti:Butcherit haluais Skullmantlen, se rokkaa joitain armeijoita vastaan ihan kympillä. (Kaikki Butcherit samaan yksikköön ja paniikkitestii toisen perään.) Kolmas Butcher ei kai muutenkaan ois huono veto, nyt tuntuu että jää kaikki magia magiapuolustukseen? Siegebreaker+Skullmantle, 2xRulla, Rulla+Bangstick on hyvä kombo kolmelle Butcherille. Mistä päästäänkin, että Siegebreaker ei oikeen vakuuta Tyrantilla. Tenderiser ois kai aika jees.
tyrantilla pidän siegebreakerin sen takia että saan sillä 5 attackiä strepalla 8 ja se teke paha jälkeä empiren steamtankille siinä missä se teke paha jälkeä skaveneiden kellolle/furnacellekin...
Eikös se vaan oo vähän hölmöä heitellä vaikeita paniikkitestejä kun voi heitellä helpompiakin testejä. Totta kai jos saat hupisi, kun Irongutit feilaa paniikkeja, mikä minä olen estämään.Ninnuli kirjoitti:voihas noi haluta m7utta ajatelin kokeilla vaihteeksi pelamista ilman sitä,sillä pelaan aina yleensä yhellä blokilla ragbanneriä...TheEmu kirjoitti:Yksi Irongut-ryhmä haluaa varmaan Ragbannerin?
Sanoisin kuitenkin, että se panikointi vasta kolmesta modelista on kuitenkin sen verran kiva juttu, että olisin valmis maksamaan siitä 6p. Samaten ylimääräiset Gnoblarit olisi mun mielestä tärkeämpi juttu kuin champat. (Onko Trapperien pisteisiin laskettu champpa mukaan, joka on unohtunut mainita?)Ninnuli kirjoitti:2:sta tuo tule mutta noiden tehtävä onkin lähinä häiriköitä vihulaista siihen asti että varsinaiset todelliset tappeliat pääsevät asialle...TheEmu kirjoitti:9 trapperiä on kivempi ku 8 (paniikkia tulee monestako?).
Kerro tästä jännästä säännöstä lisää.Ninnuli kirjoitti:musikon voin ota jos otan yhen lisä mutta champpa en ota kuin silloin jos on voimassa toi yks latamista/ampumista koskeva erityis sääntö johon ollen jossain turnauksessa törmännyt.TheEmu kirjoitti:Leadbelcherit haluis musan, ehkä champankin?
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
no tuo tietty...tosin mie pidän noi butcherit ens sijaisesti maageina. jos pelaisin 3000pts:n armeijalla niin siihen tulis toi slaughmaster ja se sai suoran siegebreakerin mutta noille otan mielummin jotain viellä halvempia taika-aseita tyylin sword of mightia jne...TheEmu kirjoitti: Tyrant lyö kuitenkin 5 S7 iskua mundaanilla GWllä tai Tenderiserillä. Butcher ilman Siegebreakeriä taas ei lyö juuri mitään, kun ei saa mundaania GWtä.
en mie sitä oikeastan hupia saa mutta mulla on paha tapa heittä noit tupla ykkösiä kaikissa leadership testeissä...lähinä tuossa on vaan se että jonkin muun lipun tyylin runemaw:in voisin niille vaihteen vuoksi otaTheEmu kirjoitti: Eikös se vaan oo vähän hölmöä heitellä vaikeita paniikkitestejä kun voi heitellä helpompiakin testejä. Totta kai jos saat hupisi, kun Irongutit feilaa paniikkeja, mikä minä olen estämään.
mulla noi perus gnoblarit ovat vain tykinruoka jotenka en kauheasti niihin vitsi panosta...juu tuohon on vahingossa tullut laskettua champpa mukan vaikka siinä ei oo (ihmettelinkin miten toi summa oli oudon näköinen)TheEmu kirjoitti: Sanoisin kuitenkin, että se panikointi vasta kolmesta modelista on kuitenkin sen verran kiva juttu, että olisin valmis maksamaan siitä 6p. Samaten ylimääräiset Gnoblarit olisi mun mielestä tärkeämpi juttu kuin champat. (Onko Trapperien pisteisiin laskettu champpa mukaan, joka on unohtunut mainita?)
no siis se sääntö on kaikessa yksin kertaisuudessan se että nii kauan kuin leadbelchereillä on champpa hengissä niin niiden ei tarvi pysähtyä vuoroksi lataman vaan voivat ampua joka vuoro (teke muuten leadbelchereistä huomattavasti parempia)...TheEmu kirjoitti:Kerro tästä jännästä säännöstä lisää.
Wh40k
1.1.18 =>
W-D-L
15-6-25
Faba
OK
1.1.18 =>
W-D-L
5-7-2
1.1.18 =>