pButcher + Jackilauma 15p ja 25p

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Kaapelikala

pButcher + Jackilauma 15p ja 25p

Viesti Kirjoittaja Kaapelikala »

Mietin, että voisin ostaa Grindinja yhden muovijaskapaketin. Tähän sitten joku casteri johtamaan. Butcher tuntui kivalta, kun on niin äijä mieheksi, vaikka kalju onkin. Jaskoja sen takia, että ovat kivoja, kovia ja hauskoja maalata. Toisin kuin miljoona winter guardia.

15p
pButch (-6)
Juggernaut 7
Marauder 7
Berserker 6

25p
pButch (-6)
Juggernaut 7
Destroyer 9
Marauder 7
Berserker 6
Mech + 2 assistants 2

Jaskapainotteisia, mutta niinhän tuon pitää ollakin. Butcherilla Full Throttlella eteenpäin joka vuoro paitsi fiittivuorolla, jolloin itse istuu fokuksilla. Mekaanikot pyrkivät pysymään hengissä ja fiksaamaan rikkinäisiä jaskoja. Nämä toki voisi vaihtaa vaikkapa Manhunteriin, jolloin soolonmetsästyskin onnistuisi toisella tavalla.

Karchevia mietin kanssa, kun on kuitenkin mies koneessa, mutta konvertoimiseen menisi paljon aikaa ja vaivaa.

Ideaa, jatkosuunnitelmaa jne? Pyrin pitämään jaskapainotteisena listan, kun tykkään niistä mosuja enemmän.
Draike

Re: pButcher + Jackilauma 15p ja 25p

Viesti Kirjoittaja Draike »

Sivuhuomiona noista Grindin jackeista, että ovat ilmeisesti jotain pehmeämpää muovia joka joustaa, jolloin normaali maali ei pinnassa pysy. Joskus luin jonkun artikkelin jossa tyyppi tilasi jotain erikoismaalia Japanista joka soveltuu ns. kumiin. Tietty jos jollain on muunlaisia kokemuksia niin ei siinä mitään, itsellä ei ole asiasta tietoa. Ajattelin vain varoittaa kun tuollainen tuli joskus lukaistua.
Kaapelikala

Viesti Kirjoittaja Kaapelikala »

Itse olen lukenut myös samaisen artikkelin, mutta olen myös päässyt hipelöimään ko. nappeja ihan livenä. Pehmeää lelumuoviahan tuo, hieman taipuisaa, eikä maali välttis pysy. Mutta kyllä sitä jollakin tavalla sen saa viritettyä pysymään - jos ei muuten, niin tuolla japsimaalilla.
Rejector

Viesti Kirjoittaja Rejector »

Pehmeämmän muovin maalaamiseen on olemassa ainakin erikeeper keino: ennen maalausta, "maalaa" koko ukko erikeeper kerroksella. Tuloksena paremmin maalin ottava pinta ja kuivuessaan liima myös hieman kutistuu -> figu jämäköityy eikä ole enää niin taipuisa.

Listasta en osaa kommentoida, on tämä peli niin alkutekijöissään vielä.
Galleriaan pääsee tästä.
Der Dexter

Viesti Kirjoittaja Der Dexter »

peli alkutekijoissään?
kyllä tämä laji on kohta vuosikymmenen elänyt, eikä mk2 sitä uudeksi peliksi putkauttanut, muutti vain paikoittain.
Ja suotta sitä nyt mk1 aikoja miettii ne on menny.
itse listasta, niin on siinä ainaskin kestoa ja vaikeutta voittoon, kun ei asiat rikki mene.
skenaariot ovat vaikeimpia, jos pitää olla monessa paikassa yhtä aikaa, sekä assasinaation estäminen nappien vähyyden takia, joskin iso setä Orsus onkin top3 kestävimpiä castereita.
Aliquando Insanire Iucundum Est
Rejector

Viesti Kirjoittaja Rejector »

Alkutekijöissään siis omalta osalta, olen sääntökirjan omistanut nyt n. kaksi viikkoa...
Galleriaan pääsee tästä.
Der Dexter

Viesti Kirjoittaja Der Dexter »

my bad...
Aliquando Insanire Iucundum Est
Nicodemus von Traube

Viesti Kirjoittaja Nicodemus von Traube »

Runic kirjoitti:ovat ilmeisesti jotain pehmeämpää muovia joka joustaa, jolloin normaali maali ei pinnassa pysy.

Hyvin pysyy maali pinnassa (ihan siis normaali army painterin sprei ja siihen päälle geeween sudittavia, testattu ja todettu iha ite).

-Grindijaakkojen onnellinen omistaja
15mm for teh win
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “PP: Armeijalistat”